Aandacht, affectie zelfs waardering (in het Zuidenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee ik zou niet weten waarom ik dat zou willen.
Een kont is zachter dan aardappels hoor.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:01 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Aandacht, affectie zelfs waardering (in het Zuiden)
In een zak aardappels knijpen is ook niet mijn hobby.
Pics.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Een kont is zachter dan aardappels hoor.
Ik heb dat met aardappelsquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Tem het volgende:
Als ik een goede kont zie krijg ik wel de drang om er een pets op te geven.
Hij is ook getrouwd met een kerel.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef Tem het volgende:
Al die plaatjes verbergen niet dat het een hommel is.
Ow jawel....Of het zijn een stel uitgemergelde puntige beenderen. Of er zit wat vleeswaar omheen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Karina het volgende:
[..]
Zachtheid kun je niet zien op een foto.
Precies, waarschijnlijk heeft zij nog een grotere slurf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Hij is ook getrouwd met een kerel.
Misschien is het wel een hele ruwe huid?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Ow jawel....Of het zijn een stel uitgemergelde puntige beenderen. Of er zit wat vleeswaar omheen.
En hoe krijg je biefstuk mals ? Door erop te meppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien is het wel een hele ruwe huid?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |