Nasi met uitjes?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie raden nooit wat ik nu aan het eten ben.
nasi?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Repelsteeltjequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Fout.quote:
Baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
hollandse groenteroerbakmix met een kaas/spinazie-rondo
Best grappig, maar ik geef je niet de eerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel erg koud voor de tijd van dit jaar idd.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best grappig, maar ik geef je niet de eer
Nee, door Sport1quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef DeParo het volgende:
Zou deze wedstrijd 'gekocht' zijn door een oliesjeik?
Ja. Gazprom sponsort de CL.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef DeParo het volgende:
Zou deze wedstrijd 'gekocht' zijn door een oliesjeik?
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.quote:
Dat zo'n Beckham speelt, ik vertrouw het niet, daar zit meer achter.quote:
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in Chinaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.
[..]
Dat zo'n Beckham speelt, ik vertrouw het niet, daar zit meer achter.
Exact, en nu speelt hij een der belangrijkste wedstrijden van het seizoen, vaag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in China
Die man bestaat uit pure commercie, voetballend voegt hij weinig meer toe
Doping neger. Ik zweer/quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
quote:
Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Gazprom sponsort de CL.
Nog steeds een fluwelen pass en vrije trap en veel inzicht. Maar inderdaad, niet meer van dit niveau.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in China
Die man bestaat uit pure commercie, voetballend voegt hij weinig meer toe
Zoiets is handig bijvoorbeeld tegen een Nice ofzo maar niet tegen de wereldtopquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nog steeds een fluwelen pass en vrije trap en veel inzicht. Maar inderdaad, niet meer van dit niveau.
Dope natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.
[..]
Ik ook, zet 'm zo op stil en ga weer verder aan m'n opdracht. Toch maar prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
Zit nog opdracht te maken
Kutzooi, wil voetbal kijken
Ik denk dat Danny hierachter zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook opvalt is de loting van de FIFA, Zlatan die ineens mag meedoen en nu Beckham die speelt. Ik denk dat de sjeik een dealtje heeft gesloten
Altijd hetzelfde gezeik met Sjeik_Telmachientje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook opvalt is de loting van de FIFA, Zlatan die ineens mag meedoen en nu Beckham die speelt. Ik denk dat de sjeik een dealtje heeft gesloten
Ga in BNW praten. En zet je aluminium hoedje op......quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Heb ik gedaan bij de goals van Ramsey, maar niemand nam me daar serieusquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ga in BNW praten. En zet je aluminium hoedje op......
Mooi man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Heb ik gedaan bij de goals van Ramsey, maar niemand nam me daar serieus
Precies maar dit is toch gewoon te bizar eigenlijk, het wordt gekocht, en iedereen doet maar net alsof het normaal is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Je kan er ook niks aan doen of je moet veel geld hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Precies maar dit is toch gewoon te bizar eigenlijk, het wordt gekocht, en iedereen doet maar net alsof het normaal is.
Zou denk ik met fatsoenlijke clubs best iets tegen gedaan kunnen worden, gewoon een andere voetbalorganisatie opzetten, doen ze in Amerika volgens mij ook wel eens maar dan wel om andere redenen zoals salariseisen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:05 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Je kan er ook niks aan doen of je moet veel geld hebben
Neequote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd het idee dat de wedstrijd die je niet kijkt stiekem veel leuker is dan de wedstrijd die je wel kijkt?
Niet altijd. Ik heb dat alleen bij de CL wedstrijden eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Hebben jullie ook altijd het idee dat de wedstrijd die je niet kijkt stiekem veel leuker is dan de wedstrijd die je wel kijkt?
Ja, die bedoel ik ook. Bij de Eredivisie-wedstrijden heb ik er nooit last van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:08 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Niet altijd. Ik heb dat altijd bij de CL wedstrijden eigenlijk.
Nee, want ben nu Barca aan 't kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:07 schreef GGMM het volgende:
Maar ik heb dit jaar niet echt goede CL wedstrijden gezien eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:09 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, die bedoel ik ook. Bij de Eredivisie-wedstrijden heb ik er nooit last van.
Hahahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want ben nu Barca aan 't kijken.
[ afbeelding ]
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee, want ben nu Barca aan 't kijken.
[ afbeelding ]
Goed puntquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:10 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Maar ik heb dit jaar niet echt goede CL wedstrijden gezien eerlijk gezegd.
Tsjah, rectale prolaps hè. Krijg je dat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal eenzijdig post de laatste dagen René. Is er iets aan de hand met je?
Niks.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik vind dat je nogal eenzijdig post de laatste dagen René. Is er iets aan de hand met je?
Heet jij René?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah, rectale prolaps hè. Krijg je dat.
Ik zocht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:13 schreef Saind het volgende:
[..]
Tsjah, rectale prolaps hè. Krijg je dat.
Dit is een sneer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen vrouwen die René heten.
Matige comeback.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:14 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik ken eigenlijk alleen vrouwen die René heten.
Hij blijft geweldig. De kracht zit 'm in 't feit dat hij redelijk op jou lijkt Stinho.quote:
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post nogal eenzijdig de laatste tijd? Is er wat aan de hand?
GGMM heeft het vast in een van zijn emotionele buien opgegeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef GGMM het volgende:
Leuk jongens, net nu m'n paaseitjes op zijn.
In je reet stoppen en dan op twitter tweeten, dat HMF op bezoek was en dat je daarom nu pindakaas broodje aan het maken bent.quote:
Faal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je reet stoppen en dan op twitter tweeten, dat HMF op bezoek was en dat je daarom nu pindakaas broodje aan het maken bent.
Nee, dat is meer Happel z'n ding.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:22 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
GGMM heeft het vast in een van zijn emotionele buien opgegeten.
Is hij in Schotland ja? Ik miste hem al.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel heeft het vast moeilijk in Schotland.
Callie is vanmiddag nog langs geweest hier.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is hij in Schotland ja? Ik miste hem al.
En Callie?
Engeland.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Happel heeft het vast moeilijk in Schotland.
Crisis, dubbelzijdig is duurder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je post nogal eenzijdig de laatste tijd? Is er wat aan de hand?
Juist niet toch? Bij dubbelzijdig printen gebruik je 2 kanten en bij eenzijdig niet. Dus tijdens crisis tijden gebruik je juist dubbelzijdig.quote:
Al een paar dagen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Saind het volgende:
Kapi, je bent wel matig aan het trollen man
Geen idee, wat is er dit weekend gebeurd dat hem overstuur heeft kunnen maken? Ik kan zo snel niks bedenken, jij?quote:
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:29 schreef Saind het volgende:
Kapi, je bent wel matig aan het trollen man
Grijp het aan GGMM! Grijp het aan om het feit dat iedereen je gedrag gister belachelijk vond te wreken!quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Geen idee, wat is er dit weekend gebeurd dat hem overstuur heeft kunnen maken? Ik kan zo snel niks bedenken, jij?
"nee jij dan"quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:33 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lol? Kijk eerst naar jezelf a.u.b.
Uh, oke.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
"nee jij dan"
De normale Kapi was hier gewoon op ingegaan zonder modder te gooien.
Jij vindt jezelf 'iedereen'?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Grijp het aan GGMM! Grijp het aan om het feit dat iedereen je gedrag gister belachelijk vond te wreken!
Gewoon lompe spreektaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat school ook kon. Zal wel dialect zijn dan.
Dat mag GGMM. Er moeten dieptepunten zijn om hoogtepunten te kunnen beleven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Jij vindt jezelf 'iedereen'?
Dat je jezelf als leider van de sc ziet was me al opgevallen, maar dit is een nieuw dieptepunt.
Nou kom op met dat hoogtepunt danquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat mag GGMM. Er moeten dieptepunten zijn om hoogtepunten te kunnen beleven.
op de straat ja togquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vraag me af waar ik dat heb opgedaan dan.
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zo zomaar kunnen, ze hebben het woord 'fraude' ook al van ons gejat.
Ik jou ook niet. Het is een spel zonder einde zo, laten we er mee stoppen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou kom op met dat hoogtepunt danZo vind ik je niet aardig.
Zodra je je excuses aanbiedt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik jou ook niet. Het is een spel zonder einde zo, laten we er mee stoppen.
Snap er geen zak van, toch bedanktquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Een duidelijker antwoord dan dit kan ik je helaas niet geven.
Jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Staan ook op Flabber bij zo'n interview op de Kamasutra-beurs.
Dat mag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
Sorry, nou doe ik het weerLaten we er mee stoppen idd.
Maar ik blijf bij m'n standpunten van gisteren.
Ik heb een tantoe fancy achtergrond wel manquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:40 schreef GGMM het volgende:
Sorry, nou doe ik het weerLaten we er mee stoppen idd.
Maar ik blijf bij m'n standpunten van gisteren.
Tutsj kriemquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:41 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Heb je ze ook gezien? Fraude toch? hahahaha
Dat zijn echt frauduleuze praktijken van jou zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik heb een tantoe fancy achtergrond wel man
#fraude
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn echt frauduleuze praktijken van jou zeg
Triest dit. Net besloten hiermee op te houden en je begint zo weer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
gvd ninja-edit.
GGMM schreef 'fraudeloze'![]()
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat zijn echt frauduleuze praktijken van jou zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zonder m'n naam erop![]()
Ik weet nu echt niet weer wanneer je serieus bent of loopt te trollen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dit. Net besloten hiermee op te houden en je begint zo weer.
Doe eens vriendelijk naar Kapiteintje. We zijn allemaal maar een mens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Triest dit. Net besloten hiermee op te houden en je begint zo weer.
Iedereen behalve hmfquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk naar Kapiteintje. We zijn allemaal maar een mens.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef Saind het volgende:
[..]Die heb ik ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nogmaals zonder m'n naam eropDankzij jou geloof ik.
Zo is het maar net Stijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Doe eens vriendelijk naar Kapiteintje. We zijn allemaal maar een mens.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:39 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ah, een grapje. Ik vind het verdomd moeilijk om in te schatten of jij serieus bent. Zal wel aan mij liggen.
Tabelletjes zijn altijd wel geil. Scoor je kudo's mee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een tabel geperfectioneerd. Het voelt nu net of ik zinnig bezig ben geweest
Hele eerste helft gemist voor opdracht, had hem in de rust af kunnen hebben maar ging fokkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb zojuist een tabel geperfectioneerd. Het voelt nu net of ik zinnig bezig ben geweest
tong80quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef DeParo het volgende:
Wie was de eerste die keeper Jan Jongbloed tijdens het WK'74 wist te verschalken?
Ja, dat is echt irritant. Daarom was ik gisteren ook teleurgesteld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:44 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik weet nu echt niet weer wanneer je serieus bent of loopt te trollen.
Ik sluit me aan bij deze wijze post.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barça & Messi? Het is een raadsel dat ik al maanden probeer te ontrafelen.
Een Bulgaar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:46 schreef DeParo het volgende:
Wie was de eerste die keeper Jan Jongbloed tijdens het WK'74 wist te verschalken?
Het wordt zo overdreven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat heeft iedereen toch tegen Barça & Messi? Het is een raadsel dat ik al maanden probeer te ontrafelen.
Incorrectquote:
De hype, natuurlijk is Messi fantastisch en is het spel van Barcelona vaak prachtig om te zien, maar week in week uit komen analisten klaar, gebruiken ze bewoordingen waar je niet goed van wordt, en vraag je je af in hoeverre het nog correct wordt beschouwd.quote:
Ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect![]()
. Het betrof een eigen doelpunt van Ruud Krol en daar was Jongbloed nog het hele WK van ondersteboven.
Gast, kijk gewoon naar dat voetbal man. Dat ga je de rest van je leven waarschijnlijk nooit meer zien. Dit team is echt legendarisch, maar doordat je het zo vaak ziet ga je het normaal vinden. Het is alleen niet normaal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
De hype, natuurlijk is Messi fantastisch en is het spel van Barcelona vaak prachtig om te zien, maar week in week uit komen analisten klaar, gebruiken ze bewoordingen waar je niet goed van wordt, en vraag je je af in hoeverre het nog correct wordt beschouwd.
Hier had je me even tuk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect![]()
. Het betrof een eigen doelpunt van Ruud Krol en daar was Jongbloed nog het hele WK van ondersteboven.
Het feit dat jij dit al maanden lang post is een reden om Messi en Barca te haten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Dat is natuurlijk geen reden om ze uit te kotsen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef DeParo het volgende:
[..]
De hype, natuurlijk is Messi fantastisch en is het spel van Barcelona vaak prachtig om te zien, maar week in week uit komen analisten klaar, gebruiken ze bewoordingen waar je niet goed van wordt, en vraag je je af in hoeverre het nog correct wordt beschouwd.
Ik ontken ook niet dat het goed is, dat het vaak zelfs geweldig is, maar elke weer roepen hoe legendarisch het is schiet af en toe het verkeerde keelgat in.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:50 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Gast, kijk gewoon naar dat voetbal man. Dat ga je de rest van je leven waarschijnlijk nooit meer zien. Dit team is echt legendarisch, maar doordat je het zo vaak ziet ga je het normaal vinden. Het is alleen niet normaal.
Vergat hij daarom zijn keepershandschoenen aan te trekken?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:48 schreef DeParo het volgende:
[..]
Incorrect![]()
Ik sluit me wederom aan bij de Kleine Dominee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dat is natuurlijk geen reden om ze uit te kotsen.
Tsja, zou nog vreemder zijn als je express gaat zeggen dat het niet zo bijzonder is.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik ontken ook niet dat het goed is, dat het vaak zelfs geweldig is, maar elke weer roepen hoe legendarisch het is schiet af en toe het verkeerde keelgat in.
Ik kots ze ook niet uit maar ik kots de hype eromheen uit en dan kots je Barcelona stiekem toch wel een beetje uit ook al is het niet helemaal hun schuld.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waar maak jij je zo druk om?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een slecht argument om ze te haten vanwege het vele 'gefap' van de analisten. Dan kan je net zo goed geen analyses bij het voetbal doen, ''uit voorzorg''.
Ik snap je punt wel, maar is dat onze schuld?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kots ze ook niet uit maar ik kots de hype eromheen uit en dan kots je Barcelona stiekem toch wel een beetje uit ook al is het niet helemaal hun schuld.
Je kan een wedstrijd ook normaal beschouwen zonder de hele tijd superlatieven te gebruiken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, zou nog vreemder zijn als je express gaat zeggen dat het niet zo bijzonder is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Nu begrijp ik opeens waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax.Bedankt voor de duiding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik haat Barcelona ook niet ik haat de hype maar soms loopt dat dan natuurlijk een beetje in elkaar over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is een slecht argument om ze te haten vanwege het vele 'gefap' van de analisten. Dan kan je net zo goed geen analyses bij het voetbal doen, ''uit voorzorg''.
1. zijn nieuwe tattooquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:51 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Het is meer interesse omdat velen het 'doen', en er blijkbaar rare excuses voor hebben. Je zou er zelfs een documentaire over kunnen maken.quote:
Nuttig nieuws op de FP, dat ik het nog eens mee mag maken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een onverwachte plotwending in deze discussie.
Ik zie hoe briljant het is maar af en toe is het zo dodelijk saai. 75 % balbezit en dan 2 of 3 keer iemand voor de keeper zetten voor een 1 of 2 nul winst. Als ik vooraf mag kiezen ga ik dan liever potje curling kijken.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:52 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Tsja, zou nog vreemder zijn als je express gaat zeggen dat het niet zo bijzonder is.
NOBODY EXPECTS THE SPANISH INQUISITIONquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit een onverwachte plotwending in deze discussie.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef GGMM het volgende:
Nu begrijp ik opeens waarom zoveel mensen een hekel hebben aan Ajax.Komt voor een groot gedeelte ook door de superlatieven, maar ook omdat die superlatieven niet terecht zijn, terwijl er bij Barcalona meer grond voor is om zo te redeneren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat moeten ze dan zeggen, vraag ik me af?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:53 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik haat Barcelona ook niet ik haat de hype maar soms loopt dat dan natuurlijk een beetje in elkaar over.
Plutsport ofzoquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kan ik goedkoop degelijke voetbalschoenen halen jongens?
Vietnam, euro of 2 bij de fabriekquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef kapiteintje het volgende:
Waar kan ik goedkoop degelijke voetbalschoenen halen jongens?
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, het is eigenlijk zo dat iedereen haat op FC Barcelona vanwege de analisten?
quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Dus, het is eigenlijk zo dat iedereen haat op FC Barcelona vanwege de analisten?
Bijvoorbeeld niet er elke week over hebben, niet elke week er op klaarkomen in voetbalprogramma's, en bij een doelpunt gewoon zeggen wat een fantastisch doelpunt het is en niet direct de houding van een primaat aannemen en al dan niet slingerend door Hilversum te verklaren hoe je stiekem elke avond bij het verwennen van je vrouw aan Messi denkt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:54 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wat moeten ze dan zeggen, vraag ik me af?
Dan moet je de schuld geven aan de presentator, niet aan de analytici. De analytici worden gevraagd om hun mening. Die doen gewoon hun 'werk', waarvoor ze gekomen zijn.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:56 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld niet er elke week over hebben, niet elke week er op klaarkomen in voetbalprogramma's, en bij een doelpunt gewoon zeggen wat een fantastisch doelpunt het is en niet direct de houding van een primaat aannemen en al dan niet slingerend door Hilversum te verklaren hoe je stiekem elke avond bij het verwennen van je vrouw aan Messi denkt.
Dodelijk saai omdat het eenzijdig is?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef mrstylo het volgende:
Ik haat ze niet echt, maar ik kijk niet graag naar hun wedstrijden eigenlijk. Is dodelijk saai.
Weet niet. Ik ben er gewoon niet echt een fan van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dodelijk saai omdat het eenzijdig is?
Dat is gedeeltelijk waar, maar als een analyticus alleen maar elke week het bovenstaande verkondigt, dan word je daar ook niet heel erg veel wijzer van wat betreft voetbalquote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan moet je de schuld geven aan de presentator, niet aan de analytici. De analytici worden gevraagd om hun mening. Die doen gewoon hun 'werk', waarvoor ze gekomen zijn.
Dan zei hij "Welterusten" en verder weet ik het niet meer?quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef AFCNiels het volgende:
Jan van Halst stukje voor de wedstrijd was wel leuk, hij sliep bij Zlatan op de kamer en was bang voor hem.
Toch vind ik het geen reden om ze te haten, dan kan je net zo goed maar alleen de wedstrijden kijken en niet het geanalyseer er om heen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:59 schreef DeParo het volgende:
[..]
Dat is gedeeltelijk waar, maar als een analyticus alleen maar elke week het bovenstaande verkondigt, dan word je daar ook niet heel erg veel wijzer van wat betreft voetbal![]()
.
Shut up Lambiekquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dan zei hij "Welterusten" en verder weet ik het niet meer?
Bij de commentatoren zit ook een probleem, de spelers kunnen bijna niets meer fout doen terwijl Barcelona toch niet het hele seizoen goed is geweest, van mij mag het wat rustiger.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch vind ik het geen reden om ze te haten, dan kan je net zo goed maar alleen de wedstrijden kijken en niet het geanalyseer er om heen.
Ik begrijp het wel, maar het kan er bij mij gewoon niet doorheen dat ze alleen om de 'hype' er om heen op Barça haten. Zij kunnen er niets aan doen, best triest eigenlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef DeParo het volgende:
[..]
Bij de commentatoren zit ook een probleem, de spelers kunnen bijna niets meer fout doen terwijl Barcelona toch niet het hele seizoen goed is geweest, van mij mag het wat rustiger.
Jij haat Twente en PSV alleen door FOK!. Dat is toch ook best zielig?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar het kan er bij mij gewoon niet doorheen dat ze alleen om de 'hype' er om heen op Barça haten. Zij kunnen er niets aan doen, best triest eigenlijk.
Zo werkt het nu eenmaal, Ajax-Feyenoord als rivaliteit is ook maar omdat het wordt opgelegd door de club waar je fan van bent, althans voor veel supporters.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:03 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik begrijp het wel, maar het kan er bij mij gewoon niet doorheen dat ze alleen om de 'hype' er om heen op Barça haten. Zij kunnen er niets aan doen, best triest eigenlijk.
Alleen door FOK!? Hoe kom je daarbij?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij haat Twente en PSV alleen door FOK!. Dat is toch ook best zielig?
Ik ben pas 15, ik word nogal vaak afgerekend op het feit dat ik niets tegen Feyenoord heb, en het ze gun. Ik heb geen enkele reden om hen te haten, ze hebben imo niets verkeerds gedaan waar ik wekelijks, of dagelijks op hen ga kotsen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zo werkt het nu eenmaal, Ajax-Feyenoord als rivaliteit is ook maar omdat het wordt opgelegd door de club waar je fan van bent, althans voor veel supporters.
Zelfs PSV supporters beginnen een hekel te krijgen aan een behoorlijk deel van de selectiequote:Op dinsdag 2 april 2013 22:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Jij haat Twente en PSV alleen door FOK!. Dat is toch ook best zielig?
Ok, maar zo zijn er duizenden supporters die er anders over denken, zoals je weet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 15, ik word nogal vaak afgerekend op het feit dat ik niets tegen Feyenoord heb, en het ze gun. Ik heb geen enkele reden om hen te haten, ze hebben imo niets verkeerds gedaan waar ik wekelijks, of dagelijks op hen ga kotsen.
En daarbij was je vroeger Feyenoord supporter, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik ben pas 15, ik word nogal vaak afgerekend op het feit dat ik niets tegen Feyenoord heb, en het ze gun. Ik heb geen enkele reden om hen te haten, ze hebben imo niets verkeerds gedaan waar ik wekelijks, of dagelijks op hen ga kotsen.
Die zullen vast betere redenen hebbenquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ok, maar zo zijn er duizenden supporters die er anders over denken, zoals je weet.
Toen was ik 5 jaar, niet te vergeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En daarbij was je vroeger Feyenoord supporter, niet te vergeten.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toen was ik 5 jaar, niet te vergeten.
[..]
[..]
[..]
Wel bij de feiten blijven he.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik vond vroeger een liedje van feyenoord erg leuk.
Maar toen ik overstapte, was ik pas 8 hoor.
Ik weet nog dat ik snel naar huis moest om de ontknoping van 2006/2007 mee te maken.
Ah, kan ook.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:14 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
[..]
Wel bij de feiten blijven he.
Denken dat je stoer bent in Parijsquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:16 schreef TwenteFC het volgende:
PSG kut fransozen, maar laten rennen in hun eigen stad.![]()
Die gasten waren wel lijpquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Denken dat je stoer bent in Parijs
107674 ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:17 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Kut Zookeeper laat het niet duidelijk zien, maar dit is dus 1.000.000
Zo lijp waren ze dan weer nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt toffe jongens in Parijs schieten gelijk.
Los van zijn shirt en daarmee clubvoorkeur blijf ik dit een irritante foto vinden. Kutkind.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:13 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
iig de rood witte verf niet hoeven verkopen
Schoolreisje dus.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:19 schreef TwenteFC het volgende:
[..]
Zo lijp waren ze dan weer niet
Ze hadden wel bijlen, messen etc mee.
Nee.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
Net pas thuis, zijn de wedstrijden leuk?
Op een of andere manier boeit dat hele CL-voetbal me geen ene reet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef ValHallen het volgende:
Net pas thuis, zijn de wedstrijden leuk?
Ja, mij ook niet echt. Heb wel een beetje sympathie voor bepaalde clubs, maar als ik het mis boeit het me niet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op een of andere manier boeit dat hele CL-voetbal me geen ene reet.
Wat heeft kleren hier weer mee te maken? Wat een wijven reactie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barca heeft het aan zichzelf te danken met dat tenue. Topclub onwaardig.
Dit jaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Barca heeft het aan zichzelf te danken met dat tenue. Topclub onwaardig.
Ik heb zelfs geen sympathie voor clubs, het kan me echt niet schelen. Zonde is dat eigenlijk, dat maakt voetbal gelijk totaal niet meer boeiend.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:28 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja, mij ook niet echt. Heb wel een beetje sympathie voor bepaalde clubs, maar als ik het mis boeit het me niet.
Een tenue is het visitekaartje. Ziet er toch niet uit man.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Wat heeft kleren hier weer mee te maken? Wat een wijven reactie.
Van mij mag Dortmund de CL wel winnen. Spelen leuk en die coach is een baas. Volgend jaar tenminste een echte buitenlandse club in de CL, Evertonquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb zelfs geen sympathie voor clubs, het kan me echt niet schelen. Zonde is dat eigenlijk, dat maakt voetbal gelijk totaal niet meer boeiend.
Gezellig gehad?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:33 schreef Happel het volgende:
[..]
Zwaar vermoeid, maar buiten dat wel ok.
Ik was toch niet stiekem meegekomen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:34 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel gelachen in deze zes dagen, dus ja.
ontzettende lulquote:
Wat een gay actie van jou.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
ontzettende lul
zit al de hele tijd spoilers te ontwijkenVertel jij even heel matter of fact wat het is geworden
Hoe kan ik dat nou weten, is jouw probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
ontzettende lul
zit al de hele tijd spoilers te ontwijkenVertel jij even heel matter of fact wat het is geworden
hahaquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:44 schreef Saind het volgende:
[..]
ontzettende lul
Sorry boeler.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zo praten we hier niet tegen elkaar Happel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |