Nasi met uitjes?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Jullie raden nooit wat ik nu aan het eten ben.
nasi?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Repelsteeltjequote:Op dinsdag 2 april 2013 20:41 schreef kapiteintje het volgende:
Fout.quote:
Baasquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Doublepain het volgende:
hollandse groenteroerbakmix met een kaas/spinazie-rondo
Best grappig, maar ik geef je niet de eerquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het is wel erg koud voor de tijd van dit jaar idd.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Best grappig, maar ik geef je niet de eer
Nee, door Sport1quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef DeParo het volgende:
Zou deze wedstrijd 'gekocht' zijn door een oliesjeik?
Ja. Gazprom sponsort de CL.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef DeParo het volgende:
Zou deze wedstrijd 'gekocht' zijn door een oliesjeik?
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.quote:
Dat zo'n Beckham speelt, ik vertrouw het niet, daar zit meer achter.quote:
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in Chinaquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.
[..]
Dat zo'n Beckham speelt, ik vertrouw het niet, daar zit meer achter.
Exact, en nu speelt hij een der belangrijkste wedstrijden van het seizoen, vaag.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in China
Die man bestaat uit pure commercie, voetballend voegt hij weinig meer toe
Doping neger. Ik zweer/quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
quote:
Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Ja. Gazprom sponsort de CL.
Nog steeds een fluwelen pass en vrije trap en veel inzicht. Maar inderdaad, niet meer van dit niveau.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Beckham slaat ook gewoon trainingen over om bijvoorbeeld fotoshoots te doen in China
Die man bestaat uit pure commercie, voetballend voegt hij weinig meer toe
Zoiets is handig bijvoorbeeld tegen een Nice ofzo maar niet tegen de wereldtopquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ad_Infinitum het volgende:
[..]
Nog steeds een fluwelen pass en vrije trap en veel inzicht. Maar inderdaad, niet meer van dit niveau.
Dope natuurlijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef DeParo het volgende:
[..]
Ik kijk bij de zender die ik ongewild betaal Nederland 3 dus.
[..]
Ik ook, zet 'm zo op stil en ga weer verder aan m'n opdracht. Toch maar prioriteiten stellen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Saind het volgende:
Zit nog opdracht te maken
Kutzooi, wil voetbal kijken
Ik denk dat Danny hierachter zit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook opvalt is de loting van de FIFA, Zlatan die ineens mag meedoen en nu Beckham die speelt. Ik denk dat de sjeik een dealtje heeft gesloten
Altijd hetzelfde gezeik met Sjeik_Telmachientje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:57 schreef Doublepain het volgende:
Wat ook opvalt is de loting van de FIFA, Zlatan die ineens mag meedoen en nu Beckham die speelt. Ik denk dat de sjeik een dealtje heeft gesloten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |