Bij acne is er sprake van een verstoring van het vernieuwen van je huidcellen en je maakt teveel talg aan. Er is iets verstoord en daarom heeft bepaalde voeding bij die personen mogelijk enige invloed. Het is echter nooit dé voornaamste oorzaak. Zie ook http://www.dokterdokter.n(...)un-omstreden-relatie waarin de onderzoeker aangeeft dat voeding 25% aandeel heeft in Acne. Heb je aanleg voor Acne (dat dus niet veroorzaakt wordt door voeding) dán kan voeding een effect op je hebben. Related? Ja, mogelijk. Dé oorzaak? Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef QBay het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat voedsel dus wél de oorzaak van acne kan zijn: shit in == shit out. Van veel rommel krijg je veel koolhydraten binnen en weinig vitaminen, dat kan dus wel de oorzaak zijn van acne.
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef bear87 het volgende:
Dat jij daar een andere mening over hebt, prima. Maar met alle respect, waarom weet jij het beter dan een dermatoloog?
lolquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.
Oh, en een mening natuurlijk.
Wat een dom figuur dan, 11 jaar studeren terwijl hij beter gewoon een artikel had gelezen en een mening had gevormdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.
Oh, en een mening natuurlijk.
Heb 't ff opgezocht.. Serieus, 38$ voor 150ml?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik gebruik al een hele tijd deze zeep omdat je er een superzachte huid van krijgtMaar nu begreep ik ook dat dit erg goed werkt tegen acne, vandaar dat ik het hier even post.
Edit: krijg het plaatje niet goed. Het is clear face cleansing foam van Sebamed.
Zelf bestel ik het altijd bij amazon UK want het is in nederland niet te krijgen voor zover ik weet.
Ik betaal 7 euro ofzo. Amazon.co.ukquote:Op zaterdag 25 januari 2014 19:23 schreef BartMcCormick het volgende:
[..]
Heb 't ff opgezocht.. Serieus, 38$ voor 150ml?
Vooral extreem gaan uitdrogen jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef Atmosphere72 het volgende:
Een paar minuten per dag met een föhn ligt over je gezicht blazen werkt ook goed ben ik achter gekomen. Ik heb niet echt hele erge acne meer. (wel gehad) Maar als je huid wat onzuiver is en je doet dat 1x per dag heel even, het werkt wel. En verder gewoon goed schoonhouden met ijskoud water.
Heb jij ook zo'n dep ding? Ik heb die een tijdje gebruikt, maar het droogde m'n huid heel erg uit. Daar kreeg ik vervolgens weer uitslag van. Zelfde met benzoylperoxide en differin. Ben daarom maar gestopt met al die agressieve middeltjes, ik wil geen rimpelsquote:Op zondag 26 januari 2014 18:41 schreef Andyy het volgende:
Clyndamicine. Geen last meer, alle middeltjes geprobeerd, niks werkte, behalve dat.
Geen bijwerkingen ook
Ik wil die ook gaan proberen, er zitten volgens mij geen hele agressieve bestanddelen in. 7 euro is exclusief verzendkosten zeker?quote:
Ja klopt, excl.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan proberen, er zitten volgens mij geen hele agressieve bestanddelen in. 7 euro is exclusief verzendkosten zeker?
Nope, gewoon vloeistof, dep ik wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n dep ding? Ik heb die een tijdje gebruikt, maar het droogde m'n huid heel erg uit. Daar kreeg ik vervolgens weer uitslag van. Zelfde met benzoylperoxide en differin. Ben daarom maar gestopt met al die agressieve middeltjes, ik wil geen rimpels.
Bij mij was de clyndamicine opgelost in alcohol. Het werkte wel goed, maar door de alcohol droogde mijn huid dus heel erg uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, gewoon vloeistof, dep ik wel ja
Benzoylperoxide gaf mij ook een hele droge huid en werkte ook nog eens niet.
Maar hoe je heb je clyndamicine gehad dan? Voor mij is dit juist het mildste, milder dan Zwitsal
Als dat bij mij zou werken...maar dat was dus helaas niet zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Loekie1 het volgende:
Tarwevrij en koolhydraatarm dieet, helpt gegarandeerd. Bij volkeren waar geen granen worden geconsumeerd, komt acne helemaal niet voor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |