Vooral extreem gaan uitdrogen jaquote:Op zondag 26 januari 2014 17:26 schreef Atmosphere72 het volgende:
Een paar minuten per dag met een föhn ligt over je gezicht blazen werkt ook goed ben ik achter gekomen. Ik heb niet echt hele erge acne meer. (wel gehad) Maar als je huid wat onzuiver is en je doet dat 1x per dag heel even, het werkt wel. En verder gewoon goed schoonhouden met ijskoud water.
Heb jij ook zo'n dep ding? Ik heb die een tijdje gebruikt, maar het droogde m'n huid heel erg uit. Daar kreeg ik vervolgens weer uitslag van. Zelfde met benzoylperoxide en differin. Ben daarom maar gestopt met al die agressieve middeltjes, ik wil geen rimpelsquote:Op zondag 26 januari 2014 18:41 schreef Andyy het volgende:
Clyndamicine. Geen last meer, alle middeltjes geprobeerd, niks werkte, behalve dat.
Geen bijwerkingen ook
Ik wil die ook gaan proberen, er zitten volgens mij geen hele agressieve bestanddelen in. 7 euro is exclusief verzendkosten zeker?quote:
Ja klopt, excl.quote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Ik wil die ook gaan proberen, er zitten volgens mij geen hele agressieve bestanddelen in. 7 euro is exclusief verzendkosten zeker?
Nope, gewoon vloeistof, dep ik wel jaquote:Op zondag 26 januari 2014 19:53 schreef Evi90 het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n dep ding? Ik heb die een tijdje gebruikt, maar het droogde m'n huid heel erg uit. Daar kreeg ik vervolgens weer uitslag van. Zelfde met benzoylperoxide en differin. Ben daarom maar gestopt met al die agressieve middeltjes, ik wil geen rimpels.
Bij mij was de clyndamicine opgelost in alcohol. Het werkte wel goed, maar door de alcohol droogde mijn huid dus heel erg uit.quote:Op maandag 27 januari 2014 02:07 schreef Andyy het volgende:
[..]
Nope, gewoon vloeistof, dep ik wel ja
Benzoylperoxide gaf mij ook een hele droge huid en werkte ook nog eens niet.
Maar hoe je heb je clyndamicine gehad dan? Voor mij is dit juist het mildste, milder dan Zwitsal
Als dat bij mij zou werken...maar dat was dus helaas niet zo.quote:Op maandag 27 januari 2014 17:23 schreef Loekie1 het volgende:
Tarwevrij en koolhydraatarm dieet, helpt gegarandeerd. Bij volkeren waar geen granen worden geconsumeerd, komt acne helemaal niet voor.
Ik heb geen ervaring met die, ik koop mijne zink vitaminen bij een online supplementen winkel. Denk dat die van kruidvat ook wel helpen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 22:26 schreef zayzo het volgende:
Ik slik nu zink magnesium pillen van de kruidvat bedoel je zoiets?
Ik heb hem voor mijn zoon van 15 gekocht n.a.v. jouw post. Is dan wel gewoon jeugdpuistjes, maar toch van het soort waar hij niet echt vanaf kwam. Na 2 dagen gebruik is het vurige er al vanaf en zijn de puistjes al wat minder gewordenquote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2014 19:47 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik heb hem voor mijn zoon van 15 gekocht n.a.v. jouw post. Is dan wel gewoon jeugdpuistjes, maar toch van het soort waar hij niet echt vanaf kwam. Na 2 dagen gebruik is het vurige er al vanaf en zijn de puistjes al wat minder geworden
Hij laat het een paar minuten intrekkenquote:Op dinsdag 4 februari 2014 20:20 schreef kwiwi het volgende:
[..]laat ie het ook echt 5 minuten intrekken zoals op de verpakking staat? Was wel benieuwd of dat nou echt werkte.
Ben er zelf verslaafd aan, superzachte huid krijg je ervan en het is het enige dat m'n huid niet irriteert.
ja zo blijf je maagd hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 07:43 schreef QBay het volgende:
Ik wil dit best proberen (heb al jaren last van milde acne), maar het is debiel om als jonge man iets te kopen voor baby's![]()
.
Doe jij na het wassen nog een dag-nachtcreme op ik gebruik ook sebamed WAT EEN LEKKERE ZEEP IS DAT!!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:45 schreef kwiwi het volgende:
Ik gebruik al een hele tijd deze zeep omdat je er een superzachte huid van krijgtMaar nu begreep ik ook dat dit erg goed werkt tegen acne, vandaar dat ik het hier even post.
Edit: krijg het plaatje niet goed. Het is clear face cleansing foam van Sebamed.
Zelf bestel ik het altijd bij amazon UK want het is in nederland niet te krijgen voor zover ik weet.
Ja, dag en nachtcreme gebruik ik sowieso altijd.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:03 schreef zayzo het volgende:
[..]
Doe jij na het wassen nog een dag-nachtcreme op ik gebruik ook sebamed WAT EEN LEKKERE ZEEP IS DAT!!
maar ik heb het gewoon bij DA gehaalt, de cleansing bar
Zit hier een rede achter?quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:47 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja, dag en nachtcreme gebruik ik sowieso altijd.
Ik gebruik er eentje van yves rocher omdat m'n huid dan minder droog is, maar heb zelf geen acne. Kwam dat over die sebamed foam alleen maar melden omdat ik begreep dat het goed werkt tegen acne toen ik er reviews over las op internet.quote:Op donderdag 6 februari 2014 16:51 schreef zayzo het volgende:
[..]
Zit hier een rede achter?
en welke gebruik jij ik die van cetaphil met spf 30 speciaal voor acne
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |