Een te dikke laag lijkt me ook niet goed nee.quote:Op zondag 28 april 2013 22:43 schreef Plums het volgende:
[..]
Ja, dunner laagje proberen? Denk dat te dik ook niet goed is, dan kan het allemaal niet goed intrekken en verstopt alles misschien.
Wat Andyy zegt, heel veel supermarkten verkopen het ook. Succes!quote:Op zondag 28 april 2013 20:47 schreef .Neovo. het volgende:
Ik kon het gisteren niet meer vinden bij Kruidvat.. Ze waren er in tubes en in potjes toch?
Zinkzalf is zinkzalf, hoeft niet per sé van zwitsal te zijn.quote:Op maandag 29 april 2013 09:24 schreef .Neovo. het volgende:
Ik maak eerst mijn potje biergistpillen maar op. Dit heb ik toen maar meegenomen. Daar ben ik nog wel even zoet mee.
Zal binnenkort wel naar die zalf kijken.
Trouwens, wij hebben thuis een tube zinkzalf staan. Kan ik dat ook gebruiken? Ik gebruikte het wel eens bij een ontsteking in m'n been, dat werkte wel.
Het werkt alleen als je een heel dun laagje over je gezicht smeert kwam ik achter, bij een te dikke laag wordt het juist alleen maar erger. Maar als je er ook bij een dun laagje uitslag van krijgt kun je dat beter helemaal niet doen nee.quote:Op maandag 29 april 2013 11:14 schreef Evi90 het volgende:
Ik denk dat je het beste kunt aanstippen met zinkzalf en niet over je hele gezicht. Ik heb het een tijdje terug ook geprobeerd en ik kreeg er uitslag vanErg ademend is het niet natuurlijk.
Ik ook, maar komt vast door dit bij mijquote:Op zondag 28 april 2013 21:50 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Ik merk overigens na 5 dagen nog niet echt veel verschil. Had er vanochtend zelfs 3 bij
quote:Op maandag 29 april 2013 11:40 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Het werkt alleen als je een heel dun laagje over je gezicht smeert kwam ik achter, bij een te dikke laag wordt het juist alleen maar erger. Maar als je er ook bij een dun laagje uitslag van krijgt kun je dat beter helemaal niet doen nee.
Hier kom ik toch even op terugquote:Op maandag 29 april 2013 10:13 schreef Plums het volgende:
[..]
Zinkzalf is zinkzalf, hoeft niet per sé van zwitsal te zijn.
Uh, het werkt hier.quote:Op zaterdag 27 april 2013 14:00 schreef Andyy het volgende:
Hier werkt het niet.
Wel wat gevonden over dubbelblindstudies over dat tea tree gebeuren, dat maar eens proberen
Heb je antibioticazalf of pillen? Ik kreeg een keer zalf maar die maakte het alleen maar ergerquote:Op woensdag 15 mei 2013 15:59 schreef GoWithIt het volgende:
Update: het leek de eerste tijd echt te werken, minder rood, minder dik.
Maar helaas na een tijdje toch weer terug bij af.
Bij de huisarts geweest en nu aan de antibiotica...
Ik hoop zo dat dit hetgene is wat voor mij werkt want ik heb zo'n beetje alles geprobeerd!
Een soort tonic denk ik. In ieder geval op een wattenschijfje doen en op de huid aanbrengen.quote:Op woensdag 15 mei 2013 16:01 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Heb je antibioticazalf of pillen? Ik kreeg een keer zalf maar die maakte het alleen maar erger
quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Fusions het volgende:
Het geen wat 100% werkt:
Doe een detox (met vasten oid.)
Drink genoeg water.
Ga organisch en goed eten, biologisch. Zorg dat je geen bewerkt voedsel binnenkrijgt. De producten zoals melk zijn niet slecht maar de toxins.
Beweeg veel en ga regelmatig sporten, het zweten zorgt er ook voor dat de afval stoffen uit het lichaam komen.
Ga mediteren en zo je leven veranderen dat je stress elimineert.
Klinkt als een dure en vermoeiende levensstijl.quote:Op donderdag 16 mei 2013 20:14 schreef Fusions het volgende:
Het geen wat 100% werkt:
Doe een detox (met vasten oid.)
Drink genoeg water.
Ga organisch en goed eten, biologisch. Zorg dat je geen bewerkt voedsel binnenkrijgt. De producten zoals melk zijn niet slecht maar de toxins.
Beweeg veel en ga regelmatig sporten, het zweten zorgt er ook voor dat de afval stoffen uit het lichaam komen.
Ga mediteren en zo je leven veranderen dat je stress elimineert.
Nee, vasten is gezond.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:36 schreef Fusions het volgende:
Vasten. Kost niks
Water...
Biologisch eten, kost wat meer maar is het meer dan waard. Het gaat hier om je gezondheid.
En als je voornamelijk op fruit, groenten en noten leeft heb je veel meer energie en veel minder nodig. Dit neemt niet weg dat je gewoon pasta, brood etc. kan eten. (Maar het liefst niks dat met allerlei rotzooi bewerkt is, en dat is een hoop).
Hoeveel je aan sport uitgeeft ligt aan jezelf, maar het gaat hier wederom weer om je gezondheid.
Mediteren kost 20 minuten van je dag.
Uhuh.quote:Op donderdag 16 mei 2013 22:45 schreef Fusions het volgende:
Nouja, dat gaat vaak gepaard met nare bijwerkingen. En het helpt vaak niet, dit werkt altijd.
Bovendien zijn over het algemeen onnatuurlijke producten slecht voor je.
Een vast met vruchtensappen en water van bijv. 24 om je systeem mee te reinigen is inderdaad gezond.quote:
krijg je wel een mooi lijntjequote:Op vrijdag 17 mei 2013 19:37 schreef kevin_ het volgende:
[..]
Vasten is inderdaad gezond als je het niet te lang doortrekt.
Heb je voor een dermatoloog een doorverwijzing van de huisarts nodig?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:49 schreef Rozzje het volgende:
Of je kan gewoon naar de dermatoloog.. Binnen 2-3 weken was alles weg bij mij!
Ik slikte dagelijks 2x een pilletje en sochtends/savonds voor het slapen een creme..
Ja. Moet binnenkort ook weer want ik krijg weer wat puistjes op me gezicht en ik wil me baby face terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:20 schreef GoWithIt het volgende:
[..]
Heb je voor een dermatoloog een doorverwijzing van de huisarts nodig?
Oké, tsja ik heb nu een antibiotica van de huisarts gekregen. Dat gebruik ik nu net drie dagen. Maar ik wil daarna wel graag naar een dermatoloog.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 20:25 schreef Rozzje het volgende:
[..]
Ja. Moet binnenkort ook weer want ik krijg weer wat puistjes op me gezicht en ik wil me baby face terug.Je kan wel allerlei zalfjes en weet ik veel wat gebruiken maar als je er echt binnen 3-5 weken vanaf wil moet je naar de dermatoloog gaan! Wel natuurlijk elke dag die 2 zalfjes/pilletjes te nemen..
Welk merk gebruikt hij, en hoe smeert hij het er op (snachts laten intrekken/hoe dik)?quote:Op zondag 12 mei 2013 01:29 schreef dahippieunicorn het volgende:
Mijn vriend heeft al ontzettend lang van erge acné. Erg grote bulten, heel vette huid, grote littekens en putten bleven achter. Ontzettend zonde natuurlijk en niets hielp. Heb hem zo veel mogelijk proberen te helpen door het internet af te struinen voor middeltjes. Vanalles geprobeerd, biergist tabletten, slakkencrème, nivea crème noem het maar op. Toevallig dat ik dit las. Hij is nu een week of twee aan het smeren en het resultaat is geweldig. Nu zijn zelfs zijn putjes langzaam aan het dichtgaan!! Heel erg bedankt voor deze tip in ieder geval.
voor een man?quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:53 schreef Playin-g het volgende:
Andere anticonceptiepil wil ook nog wel eens helpen.. Heb nu echt niks meer
Hij gebruikt zwitsal en smeert het er 's avonds voor het slapen en 's morgens na het opstaan op. Hoe dik weet ik niet precies. Zelfs als hij het nu een dagje niet smeert blijft zijn huid mooi neutraal, en helemaal niet vettig terwijl dit normaal extreem vet was.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 14:53 schreef Piktussendedeur het volgende:
[..]
Welk merk gebruikt hij, en hoe smeert hij het er op (snachts laten intrekken/hoe dik)?
Dat dus. Ik lees hier allerlei ideeën en 'Kruidvat middeltjes' maar dat is gewoon niet dé aanpak. De dermatologen die ik heb bezocht zijn ook eenduidig wat voeding betreft: Voeding heeft er echt niks mee te maken. Het kan wel invloed hebben, maar als voeding bij jou acne veroorzaakt is er iets anders aan de hand waardoor voedsel bij jou acne veroorzaakt. Bij een 'gezond' persoon zal chocola of wat dan ook geen acne behoren te veroorzaken. Voedsel is dus in beginsel niet de oorzaak, maar een gevolg. Het kan dus best zijn dat als iemand stopt met het eten van X je acne wat afneemt, maar je lost er niks mee op: Eet je daarna weer van X, dan komt het weer terug.quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:49 schreef Rozzje het volgende:
Ik slikte dagelijks 2x een pilletje en sochtends/savonds voor het slapen een creme..
Bron?quote:Op vrijdag 17 mei 2013 08:55 schreef Fusions het volgende:
[..]
Een vast met vruchtensappen en water van bijv. 24 om je systeem mee te reinigen is inderdaad gezond.
Maar je wilt van je puistjes af of niet he..
Voeding kan wellicht een variabele zijn dat geen effect heeft maar een resultaat is van een andere variabele. Zoiets als stress => chocoladeconsumptie => acné, maar mensen merken alleen de middenstap dus krijgt chocolade de schuld er vanquote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:19 schreef bear87 het volgende:
Dat dus. Ik lees hier allerlei ideeën en 'Kruidvat middeltjes' maar dat is gewoon niet dé aanpak. De dermatologen die ik heb bezocht zijn ook eenduidig wat voeding betreft: Voeding heeft er echt niks mee te maken. Het kan wel invloed hebben, maar als voeding bij jou acne veroorzaakt is er iets anders aan de hand waardoor voedsel bij jou acne veroorzaakt. Bij een 'gezond' persoon zal chocola of wat dan ook geen acne behoren te veroorzaken. Voedsel is dus in beginsel niet de oorzaak, maar een gevolg. Het kan dus best zijn dat als iemand stopt met het eten van X je acne wat afneemt, maar je lost er niks mee op: Eet je daarna weer van X, dan komt het weer terug.
Als je er last van hebt, ga alsjeblieft via de huisarts naar de dermatoloog. Daar krijg je een definitieve oplossing. Neem niet de gevolgen weg, maar de oorzaak.
Voedsel en acne zijn echt wel related, dan heb je gewoon brakke dermatologen bezocht.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 11:19 schreef bear87 het volgende:
[..]
Dat dus. Ik lees hier allerlei ideeën en 'Kruidvat middeltjes' maar dat is gewoon niet dé aanpak. De dermatologen die ik heb bezocht zijn ook eenduidig wat voeding betreft: Voeding heeft er echt niks mee te maken. Het kan wel invloed hebben, maar als voeding bij jou acne veroorzaakt is er iets anders aan de hand waardoor voedsel bij jou acne veroorzaakt. Bij een 'gezond' persoon zal chocola of wat dan ook geen acne behoren te veroorzaken. Voedsel is dus in beginsel niet de oorzaak, maar een gevolg. Het kan dus best zijn dat als iemand stopt met het eten van X je acne wat afneemt, maar je lost er niks mee op: Eet je daarna weer van X, dan komt het weer terug.
Als je er last van hebt, ga alsjeblieft via de huisarts naar de dermatoloog. Daar krijg je een definitieve oplossing. Neem niet de gevolgen weg, maar de oorzaak.
Als je goed leest zie je ook dat ik niet zeg dat ze niet related zijn. Echter is dé oorzaak niet voedsel.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 20:18 schreef QBay het volgende:
[..]
Voedsel en acne zijn echt wel related, dan heb je gewoon brakke dermatologen bezocht.
Ik ben van mening dat voedsel dus wél de oorzaak van acne kan zijn: shit in == shit out. Van veel rommel krijg je veel koolhydraten binnen en weinig vitaminen, dat kan dus wel de oorzaak zijn van acne.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:13 schreef bear87 het volgende:
[..]
Als je goed leest zie je ook dat ik niet zeg dat ze niet related zijn. Echter is dé oorzaak niet voedsel.
Bij acne is er sprake van een verstoring van het vernieuwen van je huidcellen en je maakt teveel talg aan. Er is iets verstoord en daarom heeft bepaalde voeding bij die personen mogelijk enige invloed. Het is echter nooit dé voornaamste oorzaak. Zie ook http://www.dokterdokter.n(...)un-omstreden-relatie waarin de onderzoeker aangeeft dat voeding 25% aandeel heeft in Acne. Heb je aanleg voor Acne (dat dus niet veroorzaakt wordt door voeding) dán kan voeding een effect op je hebben. Related? Ja, mogelijk. Dé oorzaak? Nee.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:23 schreef QBay het volgende:
[..]
Ik ben van mening dat voedsel dus wél de oorzaak van acne kan zijn: shit in == shit out. Van veel rommel krijg je veel koolhydraten binnen en weinig vitaminen, dat kan dus wel de oorzaak zijn van acne.
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.quote:Op dinsdag 21 mei 2013 21:29 schreef bear87 het volgende:
Dat jij daar een andere mening over hebt, prima. Maar met alle respect, waarom weet jij het beter dan een dermatoloog?
lolquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.
Oh, en een mening natuurlijk.
Wat een dom figuur dan, 11 jaar studeren terwijl hij beter gewoon een artikel had gelezen en een mening had gevormdquote:Op dinsdag 21 mei 2013 22:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Een dermatoloog heeft er maar 11 jaar voor gestudeerd en hij heeft een artikeltje of zo gelezen.
Oh, en een mening natuurlijk.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |