Ik kom naar de meet, maar ik weet niet naar welke, ik weet niet waar ik ga belanden, ik weet niet of ik wel veilig thuiskom.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:49 schreef Piye het volgende:
Wie komen er tot nu toe eigenlijk naar de pre- en postmeet dan?
De postmeet iedereen in het lijstje, alleen van Geelman weet ik het nog niet. Voor het eten van tevoren hebben tot nu toe 4 mensen zich opgegeven, en komen er een paar misschien.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:49 schreef Piye het volgende:
Wie komen er tot nu toe eigenlijk naar de pre- en postmeet dan?
We zorgen wel voor je Dima, komt goedquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik kom naar de meet, maar ik weet niet naar welke, ik weet niet waar ik ga belanden, ik weet niet of ik wel veilig thuiskom.
Haan33 en Geelman hadden het erover om met z'n 3en die kant op te gaan, dus dan zal Geelman ook wel naar de postmeet gaan, maar dat kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Dat was namelijk nog wel voor de concrete plannen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:52 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
De postmeet iedereen in het lijstje, alleen van Geelman weet ik het nog niet. Voor het eten van tevoren hebben tot nu toe 4 mensen zich opgegeven, en komen er een paar misschien.
[..]
We zorgen wel voor je Dima, komt goed
Staat er toch?quote:
Oh sorry ik begreep niet dat 'party' hetzelfde was als 'meet'quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Staat er toch?
Uit eten ervoor en stappen erna.
Aha, kan gebeuren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:06 schreef ZarB het volgende:
[..]
Oh sorry ik begreep niet dat 'party' hetzelfde was als 'meet'
Ik zie zojuist dat ZarB en ik vooral thuis blijven.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:44 schreef Nikonlover het volgende:
Als ik Cremetje kan overhalen om ook mee te gaan ben ik ook van de partij
quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ZarB en ik vooral thuis blijven.
I repeat...quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:46 schreef Uberkullie het volgende:
[..]
Ik zie zojuist dat ZarB en ik vooral thuis blijven.
ken je mij niet meer ik ben aspirant bb'erquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:49 schreef 16meter het volgende:
ben er ook zeker bij
al ken ik weinig mensen die in het lijstje staan, nieuwe generatie klb'ers
ja jou welquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:11 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ken je mij niet meer ik ben aspirant bb'er
Geloof dat Hugh en Christina allebei rond die leeftijd zijn, en sowieso is iedereen 18+quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef thats_meh het volgende:
Lijkt me leuk, misschien kom ik. Meer mensen van rond de 26?
Oke, ik zal kijken of ik kan. Ik zal het laten weten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:44 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Geloof dat Hugh en Christina allebei rond die leeftijd zijn, en sowieso is iedereen 18+
Sowieso al 3 mensen van 26+quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef thats_meh het volgende:
Lijkt me leuk, misschien kom ik. Meer mensen van rond de 26?
Prima, zou leuk zijn als je kwamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:47 schreef thats_meh het volgende:
[..]
Oke, ik zal kijken of ik kan. Ik zal het laten weten.
jij moet zeker komen, manquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:33 schreef durrrr het volgende:
hier zeker bij zijn. Dima wij reizen gewoon samen.
Er staat toch in de op dat het topic bedoeld is voor aan- en afmeldingen. Nou, dit is een afmelding.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:05 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ja leuk. Dat wel/niet gedoe hoeft niet
Ik kom misschien
Je was nooit aangemeld, ga ergens anders trollen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef ZarB het volgende:
[..]
Er staat toch in de op dat het topic bedoeld is voor aan- en afmeldingen. Nou, dit is een afmelding.
Beter gaan we naar een echte altotent.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:49 schreef Piye het volgende:
Dit wordt sowieso de meest legendarische FOK!meet ooit.
En dan kom ik er eindelijk achter hoe waarheidsgetrouw het beroemde filmpje is.
Ik twijfelde. Ik geef graag zekerheid.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:00 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Je was nooit aangemeld, ga ergens anders trollen.
Denk je dat het altogehalte niet al hoog zat is met een tent vol FOK!ers?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:01 schreef Geelman het volgende:
[..]
Beter gaan we naar een echte altotent.
Ik kan dat wel compenseren.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Denk je dat het altogehalte niet al hoog zat is met een tent vol FOK!ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 18:06:19 ]
Ik wil van iedereen een foto ter verificatie.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:02 schreef Piye het volgende:
[..]
Denk je dat het altogehalte niet al hoog zat is met een tent vol FOK!ers?
Als mensen niet op de foto willen worden er geen foto's van ze gemaakt, dat lijkt me duidelijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:10 schreef Geelman het volgende:
Worden er foto's / video's gemaakt tijdens de meeting? Zelf ben ik daar niet zo happig op.
Lijkt me dat je daar niet veel over te zeggen hebt als je ligt te creperen in de gracht.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:11 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Als mensen niet op de foto willen worden er geen foto's van ze gemaakt, dat lijkt me duidelijk.
Ik denk het niet, helaas meneer cooperquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:19 schreef Mr.Cooper het volgende:
Komen er nog een paar gasten die ook bij de Campzone meet waren?
Ok, nou dat is jammer.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Ik denk het niet, helaas meneer cooper
Ik ben begin mei weer in Nederland, dus ruim op tijd voor de meetquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:06 schreef NewMexico het volgende:
@ChristinaYang
Best wel tof dat je vanuit de VERENIGDE STATEN wilt overvliegen voor deze meet.
leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:08 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik ben begin mei weer in Nederland, dus ruim op tijd voor de meet
Ik ben 16 en ik ga gewoon, ben nog nooit in utrecht uitgegaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:46 schreef Konijn163 het volgende:
Dit is zeker niet geschikt voor niet-volwassenen?
Ik ben 15, maar woon helemaal niet in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik ga gewoon, ben nog nooit in utrecht uitgegaan
Ik woon in Limburgquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik ben 15, maar woon helemaal niet in de buurt van Utrecht
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Eten vooraf zou kunnen, maar met uitgaan heb je een probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in dit soort topics kijken in 2018quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaal
Ik ga sowieso al langer dan een jaar oud, zie er ook wat ouder dan 16 uit. Bij clubs binnenkomen waar 18 jaar de grens is is meestal geen probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaal
Picsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al langer dan een jaar oud, zie er ook wat ouder dan 16 uit. Bij clubs binnenkomen waar 18 jaar de grens is is meestal geen probleem. Komt wel goed
Zie het "hoe zie je er nu uit topic"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Deze meet komt er echt. Er is al een tijdje vrij intensief contact tussen een aantal users, en een paar hebben elkaar ook al ontmoet. Kom ook gezellig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Ziba het volgende:
Het is altijd wel raak: altijd weer 'meet' topics maar nooit dat d'r daadwerkelijk een meet is. Ergens vreemd. De stoeren van fok posten allemaal in KLB maar gemeet wordt er nooit.
Dit keer wel, sowieso komt er al stuk of 12 man, dit topic bestaat alleen om jullie plebs ook een kans te geven mee te gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Ziba het volgende:
Het is altijd wel raak: altijd weer 'meet' topics maar nooit dat d'r daadwerkelijk een meet is. Ergens vreemd. De stoeren van fok posten allemaal in KLB maar gemeet wordt er nooit.
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze meet komt er echt. Er is al een tijdje vrij intensief contact tussen een aantal users, en een paar hebben elkaar ook al ontmoet. Kom ook gezellig!
Je kan in principe wel mee met de pre-meet en in het cafe gewoon fris drinken, maar moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in dit soort topics kijken in 2018
Als je wil zou je ook gewoon naar het eten vooraf kunnen komen. We gaan wat eten in een restaurantje aan de Oude Gracht met een kleiner groepje, wordt vast gezellig. Dan kan je daar evt besluiten of je mee wil de hele bende ontmoeten in de Beursquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.
Had ik eerst ook niet, maar als je dagenlang met die mensen in contact bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.
Wat was dit voor een edit actiequote:
Wij gaan een klik kijgen :pquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wacht, tussen ons was er dus niets, geen chemie, niks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nogmaals, geen SC.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht, tussen ons was er dus niets, geen chemie, niks?
Beter leren lezen, hij staat er gewoon bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef coen89 het volgende:
Zit er nog over na te denken. Mis haan33 btw wel op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |