Ik ben 15, maar woon helemaal niet in de buurt van Utrechtquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ben 16 en ik ga gewoon, ben nog nooit in utrecht uitgegaan
Ik woon in Limburgquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik ben 15, maar woon helemaal niet in de buurt van Utrecht
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaalquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Eten vooraf zou kunnen, maar met uitgaan heb je een probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:48 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in dit soort topics kijken in 2018quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaal
Ik ga sowieso al langer dan een jaar oud, zie er ook wat ouder dan 16 uit. Bij clubs binnenkomen waar 18 jaar de grens is is meestal geen probleemquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:50 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ik denk dat 15 wel een probleem wordt. Voor Susteren wordt het al kijken of hij wel binnenkomt in clubs, hoewel er vast wel iets te regelen moet zijn. Maar als je legaal niet eens kan drinken wordt het wel een moeilijk verhaal
Picsquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Susteren het volgende:
[..]
Ik ga sowieso al langer dan een jaar oud, zie er ook wat ouder dan 16 uit. Bij clubs binnenkomen waar 18 jaar de grens is is meestal geen probleem. Komt wel goed
Zie het "hoe zie je er nu uit topic"quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben de spelings kooning van de heele weereld! Dus geen spelings-fauten makken in dit foorum!™
Op donderdag 9 december 2010 13:44 schreef Rectum het volgende:
Mijn ode aan Susteren. :')
Deze meet komt er echt. Er is al een tijdje vrij intensief contact tussen een aantal users, en een paar hebben elkaar ook al ontmoet. Kom ook gezellig!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Ziba het volgende:
Het is altijd wel raak: altijd weer 'meet' topics maar nooit dat d'r daadwerkelijk een meet is. Ergens vreemd. De stoeren van fok posten allemaal in KLB maar gemeet wordt er nooit.
Dit keer wel, sowieso komt er al stuk of 12 man, dit topic bestaat alleen om jullie plebs ook een kans te geven mee te gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Ziba het volgende:
Het is altijd wel raak: altijd weer 'meet' topics maar nooit dat d'r daadwerkelijk een meet is. Ergens vreemd. De stoeren van fok posten allemaal in KLB maar gemeet wordt er nooit.
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:53 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Deze meet komt er echt. Er is al een tijdje vrij intensief contact tussen een aantal users, en een paar hebben elkaar ook al ontmoet. Kom ook gezellig!
Je kan in principe wel mee met de pre-meet en in het cafe gewoon fris drinken, maar moet je zelf wetenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Konijn163 het volgende:
[..]
Ik kom wel eens in dit soort topics kijken in 2018
Als je wil zou je ook gewoon naar het eten vooraf kunnen komen. We gaan wat eten in een restaurantje aan de Oude Gracht met een kleiner groepje, wordt vast gezellig. Dan kan je daar evt besluiten of je mee wil de hele bende ontmoeten in de Beursquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.
Had ik eerst ook niet, maar als je dagenlang met die mensen in contact bentquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Dat zou wel leuk zijn mocht het echt gebeuren. Ik heb met niemand uit klb een connectie ofzo.
Wat was dit voor een edit actiequote:
Wij gaan een klik kijgen :pquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Wacht, tussen ons was er dus niets, geen chemie, niks?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:54 schreef Ziba het volgende:
[..]
Nogmaals, geen SC.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:18 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wacht, tussen ons was er dus niets, geen chemie, niks?
Beter leren lezen, hij staat er gewoon bijquote:Op dinsdag 2 april 2013 22:59 schreef coen89 het volgende:
Zit er nog over na te denken. Mis haan33 btw wel op de lijst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |