14 naar Groningen past niet langs de meeste perrons. Al weet ik zo uit mijn hoofd niet hoeveel Assen kan hebben.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
IC naar Groningen regelmatig 14 bakken VIRM gezien inderdaad. En dan was het alsnog staan
Er is al een capaciteitsvergrotingsplan gemaakt, 1-3-2013 op de ProRail site gezet: http://www.prorail.nl/Ver(...)m%20-%20Zevenaar.pdfquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:57 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dan is het theoretisch mogelijk ja, maar niet met de huidige drgl met om het kwartier een kuttrein naar het oosten, die allemaal stoppen op Velperpoort.
Hier: http://goo.gl/maps/9tBBfquote:[..]
Waar zou die moeten komen dan![]()
Klopt, er gingen er 10 of 8 door naar Groningen, de rest naar Leeuwarden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:17 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
14 naar Groningen past niet langs de meeste perrons. Al weet ik zo uit mijn hoofd niet hoeveel Assen kan hebben.
Wel weer echt een SP overhemd heeft die vent aan, die van De Rouwe is een stuk mooier!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Bashir is weer eens bezig
Hij stelt grappend voor om de NS ieder jaar een boete op te leggen, zodat de topbestuurders van het bedrijf geen bonus meer kunnen krijgen
Hij is gewoon zenuwachtig voor het schoolreisje vrijdag!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:14 schreef Peterselieman het volgende:
Bashir is weer eens bezig
Hij stelt grappend voor om de NS ieder jaar een boete op te leggen, zodat de topbestuurders van het bedrijf geen bonus meer kunnen krijgen
In het buitenland bewaren ze vrij veel hoor. Het probleem in Nederland is dat er weinig plaats is om iets te bewaren, en niemand heeft het geld om meer ruimte te laten bouwen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef arkkey het volgende:
Lijkt me ook eigenlijk niet te doen om van alles maar eentje te bewaren, dan moet je wel achterlijk veel ruimte over hebben. Kan je onderhand beter de mallen bewaren, dan kan je er nog eens eentje bij laten drukken als je later de behoefte aan zo'n ding hebt
De nieuwste trend is daarom materieel stallen in het buitenland. Er zijn al twee NS-locs naar Duitse musea verhuist.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef James1988 het volgende:
[..]
In het buitenland bewaren ze vrij veel hoor. Het probleem in Nederland is dat er weinig plaats is om iets te bewaren,
niet echt. Er was nog een opslag bij Utrecht, maar daar is nu weinig meer van over.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:49 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Is er dan buiten Amersfoort en Blerick geen geschikt depot?
Als ik dan niet hoef te werken ben ik wel in België. 27 April zit ik in Duitsland. De groeten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:24 schreef b2py het volgende:
http://www.nsvanbnaara.nl/
'Ga mee van Beatrix naar Alexander'
Die opslag bij die motorrijschool waar ook de koninklijke trein staat (stond?)?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
niet echt. Er was nog een opslag bij Utrecht, maar daar is nu weinig meer van over.
Meer ruimte is wenselijk, maar waar en tegen welke kosten?
daar ja. de koninklijke trein staat tegenwoordig in Amersfoortquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:57 schreef DeaDLocK2K het volgende:
[..]
Die opslag bij die motorrijschool waar ook de koninklijke trein staat (stond?)?
ProRail is redelijk schappelijk qua prijzen, alleen blijft er steeds minder stallingsruimte voor omdat veel ongebruikte sporen weggesaneerd worden en met name in de randstad de rest door de vervoerders behoorlijk benut wordt.quote:Opstelspoor is inderdaad niet goedkoop maar valt er met ProRail niet iets te regelen over de kosten als het gaat om museummaterieel?
Jup de Veenexxpressquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is later vervangen door een DH1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |