abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 22:26:04 #1
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124773819

Welkom bij het grote Fok! Datingsite-ervaringen topic!
Hou je van daten? Vind je mensen leuk en het andere geslacht dus ook? Wil je gewoon een beetje ouwehoeren over je avonturen op datingsites en de dates die daar uit voortvloeren? Welkom!

Vind je het andere geslacht eng en durf je de cassiere nog niet eens aan te kijken? Laat staan een normaal gesprek met een lekkertje te voeren? Probeer het eens hierrr en hopelijk tot ziens. Of niet.

Woon je in Den Haag en wil je dat graag tot ENORM vervelens toe laten weten? Het boeit werkelijk niemand geen reet en ook dat kan elders. Evenals reacties die louter uit debiele smileys bestaan en verder geen enkele toegevoegde waarde hebben overigens, begin een poezie album.

Discussies over BMI en maximum gewicht bij je droompartner in spé? Na voor de 6.000.000ste keer op herhalingsoefening te gaan hier doet dat de ogen enigszins bloeden, dus daarrr gaarne. Serieus.

Oh. En dat gemekker over welke datingsites er nu zoal beschikbaar zijn? Lees de OP, blinde.

Datingsites:
Alternatief Daten, • Badoo, • E-Matching, • FOK! Fotoboek, • Friendscout24, • Knuz, • Lexa, • next·lover, • OKcupid, • Pepper, • Paiq, • Parship, • Relatieklik, • Relatieplanet, • Singlesplace, • Tagged

• En tot slot wordt er in dit topic en via het FoBo ook flink gedate!

De Daters
Datelijst is achterhaald en niemand houdt hem bij, dus de daters vind je in dit topic *O* Zij die enkel bitchen over het niet krijgen van een date overigens ook *O*
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_124773906
4 in a row, dat moet toch haast wel het datingtopic record zijn :o
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124774013
Btw, ik heb haar huissleutel sinds dit weekend :D

Kan ik wat surprize visits plannen >:)
  maandag 1 april 2013 @ 22:39:15 #4
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124774486
quote:
14s.gif Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef habitue het volgende:
Btw, ik heb haar huissleutel sinds dit weekend :D

Kan ik wat surprize visits plannen >:)
Das ook best snel :D
Heb je het nog gehad over de contacten op die datingsite die ze aanhield?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124774590
Jee wat een positieve verhalen hier! Gaaf zeg!
  maandag 1 april 2013 @ 22:41:35 #6
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124774599
@SilentChaos: tsja, hoe weet je dat het aan beide kanten goed genoeg voelt? Ik zou het sowieso nooit voorstellen als ik niet denk dat het goed zit natuurlijk ;) maar het is altijd afwachten hoe de ander reageert.

Ik zal het iig niet snel meer doen :N
  maandag 1 april 2013 @ 22:44:18 #7
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124774728
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
@SilentChaos: tsja, hoe weet je dat het aan beide kanten goed genoeg voelt? Ik zou het sowieso nooit voorstellen als ik niet denk dat het goed zit natuurlijk ;) maar het is altijd afwachten hoe de ander reageert.

Ik zal het iig niet snel meer doen :N
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar mee :D
pi_124774755
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:

[..]

Das ook best snel :D
Heb je het nog gehad over de contacten op die datingsite die ze aanhield?
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!

Niet echt, heb die kerels gezien en voel me zeker niet bedreigd :D
  maandag 1 april 2013 @ 22:47:25 #9
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124774871
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!

Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijk :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 1 april 2013 @ 22:48:54 #10
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124774958
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipen :D
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
  maandag 1 april 2013 @ 22:51:34 #11
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124775093
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Awwwwwwww :*
  maandag 1 april 2013 @ 22:51:40 #12
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124775097
Als er tussen twee personen zoveel verliefdheid is dan wil je toch maar 1 ding en dat is bij elkaar zijn.
  maandag 1 april 2013 @ 22:52:16 #13
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124775118
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef mr-green het volgende:
Als er tussen twee personen zoveel verliefdheid is dan wil je toch maar 1 ding en dat is bij elkaar zijn.
Mijn idee :Y
  maandag 1 april 2013 @ 22:53:12 #14
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124775170
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:

[..]

hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipen :D
Dat excuus is er altijd ;)
Mijn eerste paasdag heb ik ook op bed door moeten brengen :@
pi_124775171
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijk :+

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.
  maandag 1 april 2013 @ 22:55:33 #16
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124775290
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef habitue het volgende:

[..]

1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.
Point taken ;) :P
pi_124775324
* Sannne heeft goede ervaringen met Amsterdammers hoor ;)
  maandag 1 april 2013 @ 23:13:24 #18
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124776165
O+ Ik ben er nog niet klaar mee O+ en leuk zeg Blue_Note en Linguine! En wie vergeet ik nu?
pi_124776535
Habitue ;)

Is jouw date trouwens een fokker? Gezien de nickname.
pi_124777067
Nou, ik mag hier weer actief gaan meelurken/kletsen :) / :{. Net is de übervage relatie (als je het al zo mocht noemen, wat hij vanavond overigens wel deed :o ) met 'Mr. Date' beeindigd. Hij begon er zelf over, dat hij twijfelde, naast dat ik al vanaf het begin mijn twijfels had en niet hieperdepieper-verliefd was oid.

Naast een soort van opgelucht gevoel, voelt het toch ook niet helemaal fijn (al is dat misschien vooral het weer echt alleen-zijn-gevoel waar ik me nu bewust van word en de onrust die het daten weer met zich mee zal brengen). En zó geen zin om alleen te gaan slapen, al deed ik dat toch meestal al :{

Maar goed, naast lurkmodus komt er misschien wel weer een keer een dateverhaal hier.
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124777551
He wat kut! :( Ondanks dat je zelf ook al twijfels had. Kwam t uit de lucht vallen of dat niet?
  maandag 1 april 2013 @ 23:46:41 #22
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124777720
ah dat is wel kut inderdaad :( Nou ja niks aan te doen, op naar de volgende!
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
  maandag 1 april 2013 @ 23:56:47 #23
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124778108
Balen myxomatosekonijn -O-
pi_124778497
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Linguine het volgende:
He wat kut! :( Ondanks dat je zelf ook al twijfels had. Kwam t uit de lucht vallen of dat niet?
Toch wel een beetje, aangezien we vorige week wel een goed gesprek hadden gehad en ik ineens weer de Mr. Date zag die best leuk was en waardoor ik (met name) in het begin het niet zo maar wilde laten varen. Niet dat dat de twijfel bij mij weghaalde, maar was ook niet zo bezig met wat hij van de situatie zou vinden, aangezien hij in acties ook niet veel met me bezig was (erg late reacties op smsjes e.d.)

Tegelijkertijd kon hij blijkbaar ook niet de man zijn waar ik echt gelukkig van zou worden geloof ik (door allerlei redenen), dus in die zin is het zeker ok. Samen blijven om niet alleen te hoeven zijn is natuurlijk de slechtste reden, maar goed, verlang gewoon naar iets fijns samen, zonder dan ook maar meer te hoeven twijfelen of iets écht gaat lopen of niet. Ofzo. Leuk voor mijn zelfvertrouwen is het denk ik niet, maar goed, aan de andere kant vind ik dat ik wel mooi heb kunnen reageren, dus in die zin ben ik wel weer blij met mezelf. :)
Weet het allemaal even niet beter te omschrijven dan dit wollige verhaal ;).
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
pi_124778665
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ah dat is wel kut inderdaad :( Nou ja niks aan te doen, op naar de volgende!
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Yuki het volgende:
Balen myxomatosekonijn -O-
Dank voor de fijne reacties :) Voelt even wat minder alleen ;)
pi_124778711
Jammer myxomatosekonijn, maar klinkt alsof dit wel het beste is zo. Maar toch balen. :P
pi_124778726
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef de_nachtwacht het volgende:
Jammer myxomatosekonijn, maar klinkt alsof dit wel het beste is zo. Maar toch balen. :P
Dat is een mooie omschrijving zoals het is ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:26:25 #28
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124779514
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Toch wel een beetje, aangezien we vorige week wel een goed gesprek hadden gehad en ik ineens weer de Mr. Date zag die best leuk was en waardoor ik (met name) in het begin het niet zo maar wilde laten varen. Niet dat dat de twijfel bij mij weghaalde, maar was ook niet zo bezig met wat hij van de situatie zou vinden, aangezien hij in acties ook niet veel met me bezig was (erg late reacties op smsjes e.d.)

Tegelijkertijd kon hij blijkbaar ook niet de man zijn waar ik echt gelukkig van zou worden geloof ik (door allerlei redenen), dus in die zin is het zeker ok. Samen blijven om niet alleen te hoeven zijn is natuurlijk de slechtste reden, maar goed, verlang gewoon naar iets fijns samen, zonder dan ook maar meer te hoeven twijfelen of iets écht gaat lopen of niet. Ofzo. Leuk voor mijn zelfvertrouwen is het denk ik niet, maar goed, aan de andere kant vind ik dat ik wel mooi heb kunnen reageren, dus in die zin ben ik wel weer blij met mezelf. :)
Weet het allemaal even niet beter te omschrijven dan dit wollige verhaal ;).
Wat jammer voor je, goed dat je verder gaat als het niet werkt maar het is nooit leuk en best jammer als iemand dan niet meer bij je is. Komt vast goed, gewoon over een tijdje weer eens verder kijken en hier een beetje meeposten. Sterkte!
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:42:11 #29
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124780112
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

[..]

Dank voor de fijne reacties :) Voelt even wat minder alleen ;)
Er wilt vast wel iemand met je daten hier :P
pi_124780231
OKCupid account is alweer verwijderd... echt helemaal niks dat.

Bij de rest loopt het ook niet echt storm maarja... heel soms een interesse, maar dan net weer iemand die ik totaal niet zie zitten..

Misschien heb ik in 2015 weer een keer een date ofzo. :')
pi_124780249
En sterkte Konijntje :*
  dinsdag 2 april 2013 @ 00:55:11 #32
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124780512
Ik wil Knuz even bedanken. Want via die sie heeft m'n nicht een leuke jongen ontmoet die in mijn stad woont. Dus haar vandaag gezien/gesproken en leuke avond gehad met haar en der 'vriend' en een andere gozer.

Dus bedankt! :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 06:45:51 #33
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124782652
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nou, ik mag hier weer actief gaan meelurken/kletsen :) / :{. Net is de übervage relatie (als je het al zo mocht noemen, wat hij vanavond overigens wel deed :o ) met 'Mr. Date' beeindigd. Hij begon er zelf over, dat hij twijfelde, naast dat ik al vanaf het begin mijn twijfels had en niet hieperdepieper-verliefd was oid.

Naast een soort van opgelucht gevoel, voelt het toch ook niet helemaal fijn (al is dat misschien vooral het weer echt alleen-zijn-gevoel waar ik me nu bewust van word en de onrust die het daten weer met zich mee zal brengen). En zó geen zin om alleen te gaan slapen, al deed ik dat toch meestal al :{

Maar goed, naast lurkmodus komt er misschien wel weer een keer een dateverhaal hier.
Mooi kut :(
Sterkte!
pi_124783381
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef Linguine het volgende:
Habitue ;)

Is jouw date trouwens een fokker? Gezien de nickname.
Dat dan weer niet :P

Heel veel sterkte konijn, komt goed, geef dit een plaats en begin over een tijdje weer overnieuw.

:*
pi_124784609
Dank voor de lieve reacties, doet me goed :)
pi_124786884
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:49 schreef habitue het volgende:

[..]

Dat dan weer niet :P

Heel veel sterkte konijn, komt goed, geef dit een plaats en begin over een tijdje weer overnieuw.

:*
Haha ik zat zelf mn reactie over te lezen en ik dacht wtffff bedoelde ik hiermee. Maar het zijn twee delen, en de hele post was als reactie op Eefje. Dat ze jou was vergeten, en vraag aan haar of haar date een fokker was. Lekker duidelijk :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:55:15 #37
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124786958
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef habitue het volgende:

[..]

Toch wel redelijk snel. Aan de andere kant, als je weer een keer later bent en er een verkleumd meisje op je stoep zit te wachten in hartje winter (en dan ook nog met een jurkje aan, extra koud). Dan geef je haar ook best wel snel een sleutel. (eigen ervaring)
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 2 april 2013 @ 11:59:55 #38
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124787095
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil Knuz even bedanken. Want via die sie heeft m'n nicht een leuke jongen ontmoet die in mijn stad woont. Dus haar vandaag gezien/gesproken en leuke avond gehad met haar en der 'vriend' en een andere gozer.

Dus bedankt! :)
En was die andere gozer een date van Cue_? ;)

@myxomatosekonijn: Bah... jammer. Sterkte, maar vooral 'keep on dating'!
"Things can't get any worse than this", the pessimist yelled. "Ofcourse they can", the optimist replied
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:01:27 #39
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124787149
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:59 schreef -Splash- het volgende:
En was die andere gozer een date van Cue_? ;)
Geen date van mij. Blijkbaar zag ie me wel zitten, maar was niet geheel wederzijds :)
pi_124787359
Vorige week vrijdag (22-3-2013) mijn eerste date gehad met iemand van Paiq. Niet al te hoge verwachtingen gehad, en de date is echt fantastisch verlopen.

Begon beetje awkward.. We hadden bij een trap afgesproken, maar we stonden allebei bij de verkeerde trap :')
Uiteindelijk drankje wezen drinken op een terras en rondje door de stad gelopen.
Vervolgens die zaterdag is ze blijven slapen! Helaas niks gebeurd omdat mevrouw ongesteld was -O-

Afgelopen donderdag samen naar de bioscoop geweest en afgelopen weekend heerlijk met haar geweest! Nooit verwacht dat een date zo goed uit kon pakken :D
pi_124787444
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef ringomanic het volgende:
Vorige week vrijdag (22-3-2013) mijn eerste date gehad met iemand van Paiq. Niet al te hoge verwachtingen gehad, en de date is echt fantastisch verlopen.

Begon beetje awkward.. We hadden bij een trap afgesproken, maar we stonden allebei bij de verkeerde trap :')
Uiteindelijk drankje wezen drinken op een terras en rondje door de stad gelopen.
Vervolgens die zaterdag is ze blijven slapen! Helaas niks gebeurd omdat mevrouw ongesteld was -O-

Afgelopen donderdag samen naar de bioscoop geweest en afgelopen weekend heerlijk met haar geweest! Nooit verwacht dat een date zo goed uit kon pakken :D
Wat leuk! :) Alweer nieuwe afspraak gemaakt? :P Kriebels/verliefd?
pi_124787483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Wat leuk! :) Alweer nieuwe afspraak gemaakt? :P Kriebels/verliefd?
Ja, vanavond ga ik weer naar haar toe en blijf daar weer slapen.
Ja zeker verliefd en zij ook, nooit verwacht dat het zo kon uitpakken met online daten!
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:11:41 #43
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124787509
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Ja zeker verliefd en zij ook, nooit verwacht dat het zo kon uitpakken met online daten!
Tja het kan soms hard gaan O+
Top voor je man ^O^
pi_124787523
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef ringomanic het volgende:

[..]

Leuk :s)

Verliefd zijn is zo O+
:P
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:15:16 #45
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124787626
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Verliefd zijn is zo O+
Als het wederzijds is wel ja :D

Anders is het zo'n beetje het ergste gevoel op aarde (wat ik niet op zou willen geven trouwens)...
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:20:35 #46
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124787776
Ik heb me zojuist opnieuw ingeschreven voor een speeddateavond. (had nog een bon van de vorige keer, die geannuleerd was). Zonde om er niets mee te doen :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:21:10 #47
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124787793
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zojuist opnieuw ingeschreven voor een speeddateavond. (had nog een bon van de vorige keer, die geannuleerd was). Zonde om er niets mee te doen :)
Ik ga ook eind mei *O* (persoon met wie ik ga kon niet eerder ;( )
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:21:27 #48
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124787801
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook eind mei *O* (persoon met wie ik ga kon niet eerder ;( )
Ik ga alleen :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:22:20 #49
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124787831
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Lijkt me heel spannend :D
Ik ben blij dat ik tegenover iemand kom te zitten die ik ken, ff roddelen :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:22:44 #50
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124787844
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Lijkt me heel spannend :D
Ik ben blij dat ik tegenover iemand kom te zitten die ik ken, ff roddelen :D
Dat was wel beter geweest ja. Maar ach. Zie het wel. Kan altijd nog annuleren :+
pi_124787861
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Als het wederzijds is wel ja :D

Anders is het zo'n beetje het ergste gevoel op aarde (wat ik niet op zou willen geven trouwens)...
True..
pi_124787932
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Linguine het volgende:

[..]

Haha ik zat zelf mn reactie over te lezen en ik dacht wtffff bedoelde ik hiermee. Maar het zijn twee delen, en de hele post was als reactie op Eefje. Dat ze jou was vergeten, en vraag aan haar of haar date een fokker was. Lekker duidelijk :)
Ah ja ik twijfelde al, maar ik snapte de link tussen username eefje en FOK niet zo. :P
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Toch wel redelijk snel. Aan de andere kant, als je weer een keer later bent en er een verkleumd meisje op je stoep zit te wachten in hartje winter (en dan ook nog met een jurkje aan, extra koud). Dan geef je haar ook best wel snel een sleutel. (eigen ervaring)
Als het andersom was geweest had ik het ook wel gedaan. :)
pi_124788159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:12 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Verliefd zijn is zo O+
Ja verliefd zijn is echt een heerlijk gevoel, gelukkig is het ook wederzijds *O*
  dinsdag 2 april 2013 @ 12:37:03 #54
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124788270
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Afgezegd met eerlijke reden, dat ik iemand heb ontmoet waar het van minuut 1 super mee klikt...

Haha gaat wel snel zo ja. Maar zit zeker potentie tot meer in!! Graag zelfs, van beide kanten!
We hebben elkaar continu zitten appen als we niet samen zijn, en zodra we beide tijd hebben zijn we samen <3 . Gaat wel snel maarja, waarom wachten als het goed voelt ?!
Verschrikkelijk... de hele tijd appen? Brrrr... :P
Maar leuk dat het zo goed klikt.

Ik ben erg blij met al die postieve en leuke ervaringen. Iedereen aan de vriendin/vriend!.
pi_124789075
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waar en wanneer? Lijkt me zo leuk :D
pi_124789130
Vrijdag ontmoet ik haar vader. Een hele succesvolle zakenman. Ik ben best wel zenuwachtig :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 13:04:54 #57
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124789167
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:02 schreef DaFan het volgende:
Waar en wanneer? Lijkt me zo leuk :D
Binnenkort :)

ga je t zelf ook doen toch? :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:05:42 #58
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124791218
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef habitue het volgende:
Vrijdag ontmoet ik haar vader. Een hele succesvolle zakenman. Ik ben best wel zenuwachtig :D
Als je d'r ouder(s) ontmoet hebt dan is het een echte relatie toch? Gefeliciteerd! ;).
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:05:58 #59
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124791225
Woei. Gisterenavond nog een impulsieve date gehad met mijn verpleegster, afgesproken bij haar thuis omdat we elkaar toch graag nog een keer vóór onze date op woensdag wilden zien. :P.

Weer erg fijn met haar gepraat, inclusief friemelen en zoenen. Wat mij betreft mag het nou binnenkort wel meer worden dan alleen zoenen. :9.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_124791267
Jee wat is iedereen toch verliefderig! Lente?? :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:09:11 #61
141482 Q.
JurassiQ
pi_124791305
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Sannne het volgende:
Was het maar lente! Klote-winter.
For great justice!
pi_124791375
quote:
8s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:09 schreef Q. het volgende:

[..]

Was het maar lente! Klote-winter.
Je ballen vriezen er af. En dan wil geen enkele vrouw of vent je meer
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:17:09 #63
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124791561
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Sannne het volgende:
Al die succesverhalen zijn idd behoorlijk bizar momenteel :D
Ben ik dan samen met mytsomaxicoziekonijn de enige met ellende ;(?
pi_124791578
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik ook ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:18:06 #65
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124791597
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef Sannne het volgende:

[..]

Nee hoor.. Ik ook ;)
Join the club *O*
pi_124791631
Al heb ik een hele leuke date gehad zaterdag. Ik weet niet, het benauwt me meteen. Heel suf. Stom gevoel altijd..
pi_124791663
quote:

oh nee maak je niet druk.... Ellende kennen er meer ;(

al heb ik morgen wel een date :9
pi_124791699
quote:

[..]

Nee hoor, ik sta ook even stil. Niet erg ook :P
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_124791770
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef minthy het volgende:

[..]

Nee hoor, ik sta ook even stil. Niet erg ook :P
dat is toch nog geen ellende ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:24:26 #70
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124791796
Ik wil ook wel een date maar heb momenteel de energie niet om er uberhaupt moeite in te steken :') ik laat het ff varen dus :D
pi_124791812
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:23 schreef rival het volgende:

[..]

dat is toch nog geen ellende ;)
Ik vind van niet, al heb ik het idee dat er hier vaak anders over gedacht wordt :P
Even rust in de toko, niet verkeerd ;)
Tante minthy!! O+
pi_124791908
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef minthy het volgende:

[..]

Ik vind van niet, al heb ik het idee dat er hier vaak anders over gedacht wordt :P
Even rust in de toko, niet verkeerd ;)
Je moet ook niet teveel op de serialdaters letten, die daten om het daten ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:30:44 #73
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124792018
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook wel een date maar heb momenteel de energie niet om er uberhaupt moeite in te steken :')
Zoiets idd. Lijkt me best wel leuk, maar via internet kost het me teveel moeite.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:44:54 #74
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124792442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Zoiets idd. Lijkt me best wel leuk, maar via internet kost het me teveel moeite.
Als het moeite kost is het ook niet leuk inderdaad. Een beetje spontaan verloop is leuker. Maar dat kan ook wel via internet.
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:45:15 #75
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124792461
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef rival het volgende:

[..]

Je moet ook niet teveel op de serialdaters letten, die daten om het daten ;)
Veel plezier op je date! Wat, wie en waar?
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:54:55 #76
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124792808
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Waarom er veel moeite in steken? 5min is voldoende. Doe ik ook, en neem het ook totaal niet serieus allemaal. En soms rolt er dan wat uit :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 14:56:38 #77
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124792871
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Waarom er veel moeite in steken? 5min is voldoende. Doe ik ook, en neem het ook totaal niet serieus allemaal. En soms rolt er dan wat uit :)
Nee maar uberhaupt gewoon tijd moeten steken in laptop opstarten thuis en mensen keuren / gekeurd worden en van die semi gezellig gesprekken houden.

Aan ene kant kan het z'n vruchten afwerpen, aangezien het genoeg mensen lukt. Maar kijk er niet naar uit om weer eens te doen zeg maar.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:02:08 #78
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124793087
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee maar uberhaupt gewoon tijd moeten steken in laptop opstarten thuis en mensen keuren / gekeurd worden en van die semi gezellig gesprekken houden.

Aan ene kant kan het z'n vruchten afwerpen, aangezien het genoeg mensen lukt. Maar kijk er niet naar uit om weer eens te doen zeg maar.
Oh nee foto's keuken doe ik meestal in de file of op de wc :D

Gesprekje is nooit lang, heb snel door of het gezellig is of niet.
pi_124793104
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:

[..]

dit exact. ik neem die moeite niet eens als ik thuis kom... want ik wil thuis niet een avond achter de pc gaan zitten.... ik kijk er soms tijdens werktijd nog weleens...
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:03:03 #80
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793115
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef ook_gek het volgende:

Gesprekje is nooit lang, heb snel door of het gezellig is of niet.
Ik ook. Ervaring is dan ook dat ik teveel mensen afkeur :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:04:10 #81
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_124793159
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef rival het volgende:

quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:

pi_124793231
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Dankje :)
Beetje scharrelen bij mij thuis ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:34:39 #83
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124794295
Hele tijd geleden had ik zo'n foute date. Was de vierde date met die jongen.
Gingen naar de late film en daarna zou ik bij hem blijven slapen ;)
(Natuurlijk) Seks gehad enzo, maar wat hij daarna deed.. spontaan op afgeknapt..
Hij ging met de deur open een potje lopen schijten.. Serieus.. Gelukkig was de seks wel goed, maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien :P

Afgelopen zaterdag had ik mijn 5e date met een andere leuke jongen; mijn Brabander. Was heel leuk! :) Gezellig op de bank gezeten, film gekeken (nou ja, meer gefriemeld enzo) met een wijntje erbij. En ik ben daar blijven slapen en hij was echt super lief :) Lekker lepeltje-lepeltje geslapen; was heel vertrouwd en fijn. En natuurlijk ook van elkaar genoten. Aankomend weekend weer een date mee! Jammer dat hij zo ver weg woont en een drukke baan heeft.. anders zouden we wel eerder daten.
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124794396
quote:
15s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hij ging met de deur open een potje lopen schijten.. Serieus.. Gelukkig was de seks wel goed, maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien :P

dat is wel een duidelijke boodschap.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:38:39 #85
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124794448
quote:
(Natuurlijk) Seks gehad enzo, maar wat hij daarna deed.. spontaan op afgeknapt..

Afgelopen zaterdag had ik mijn 5e date met een andere leuke jongen; mijn Brabander. Was heel leuk! :) Gezellig op de bank gezeten, film gekeken (nou ja, meer gefriemeld enzo) met een wijntje erbij. En ik ben daar blijven slapen en hij was echt super lief :) Lekker lepeltje-lepeltje geslapen; was heel vertrouwd en fijn. En natuurlijk ook van elkaar genoten. Aankomend weekend weer een date mee! Jammer dat hij zo ver weg woont en een drukke baan heeft.. anders zouden we wel eerder daten.
Klinkt goed, dat 2e verhaal dan :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:46:14 #86
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124794751
quote:

WTF :D

Dat kan natuurlijk echt niet. Wel hilarisch om te horen maar ook weer heel fout...

Lepeltje lepeltje is bijna altijd een pluspunt :) alleen het lukt mij niet om ook in de houding in slaap te vallen :P Dat moment dat je s'ochtends wakker wordt en lepel lepeltje nog even blijft uitslapen in bed of na de seks :)
pi_124794829
Nou vanavond waarschijnlijk avondje alleen na 4 nachten samen.
Ik mis haar, ik vind haar hartstikke leuk, maar gaat wel heel snel natuurlijk. Ben 'bang' om pijn gedaan te worden als het dalijk op niks uitloopt, en zij ook. Maar we genieten beiden van het moment nu. Ik ben normaal niet jaloers, maar als zij nu iets met vriendinnen gaat doen wou ik dat ik die vriendinnen was (en zij heeft dat andersom). Zo ken ik mezelf helemaal niet. Irritant. Verliefd? Ja denk het, weet het niet, wel heel erg leuk is ze...met mijn ex woonde ik na 4 weken samen, en is 3 jaar goed gegaan. Dus het kán wel, een snelle start.
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:53:42 #88
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124795114
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik mis haar, ik vind haar hartstikke leuk, maar gaat wel heel snel natuurlijk. Ben 'bang' om pijn gedaan te worden als het dalijk op niks uitloopt, en zij ook. Maar we genieten beiden van het moment nu. Ik ben normaal niet jaloers, maar als zij nu iets met vriendinnen gaat doen wou ik dat ik die vriendinnen was (en zij heeft dat andersom). Zo ken ik mezelf helemaal niet. Irritant. Verliefd? Ja denk het, weet het niet, wel heel erg leuk is ze...met mijn ex woonde ik na 4 weken samen, en is 3 jaar goed gegaan. Dus het kán wel, een snelle start.
hmmm ja lastig. Ik ken het. Volgens mij is het wel het beste om het in het begin rustig aan te doen. Dit is natuurlijk moeilijk want je bent ontzettend verliefd. Maar je moet maar zo denken: als je het rustig aan doet heb je daar op de lange termijn nog meer plezier van :) En het belangrijkste: je behoed jezelf voor liefdesverdriet. En op de momenten dat jullie elkaar dan wel zien geniet je gewoon dubbel zo hard!
  dinsdag 2 april 2013 @ 15:56:00 #89
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124795211
Lepeltje lepeltje slapen O+
Het zegt alleen niks over iemand's intenties :)

[ Bericht 6% gewijzigd door SilentChaos op 02-04-2013 16:24:35 (-Splash- request) ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:08:16 #90
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_124795719
quote:
2s.gif Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Helaas zegt het niks over iemand's intenties heb ik gemerkt ;(
Vrouwen denken, aaah fijn zeg! Lekker knuffelen!

Mannen denken, yes!!! Mag er weer op!!!
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:12:05 #91
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124795896
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:

[..]

Vrouwen denken, aaah fijn zeg! Lekker knuffelen!

Mannen denken, yes!!! Mag er weer op!!!
Ik deel die mening niet echt :@
maar ik bedoelde meer dat het niks zegt over hoe/wat een vrouw voor je voelt en dat er meer kans is op een toekomst...

Dus wat dat betreft heb je gelijk: mannen kunnen er ook overheen zonder gevoelens :P dus vrouwen kunnen lepeltje-lepeltje liggen zonder gevoelens :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:14:12 #92
370568 ManageTheAnger
It is, as it is.
pi_124796013
quote:
Niet vergelijken!
YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
pi_124796057
weten jullie nog dat ik 2 dagen geleden vroeg ik dat meisje moest aanspreken op FB?

Uiteindelijk gedaan,
SPOILER
topavond wel :Y
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:18:09 #94
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124796186
quote:
Klopt, vrouwen vinden het volgens mij gewoon fijn. Geeft ze volgens mij een gevoel van veiligheid en vertrouwen. Ze gaan niet in eerste instantie lepel lepeltje liggen omdat ze seks willen.

Althans dat is mijn kijk hierop :P Dames graag wat reacties :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:18:50 #95
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124796216
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
weten jullie nog dat ik 2 dagen geleden vroeg ik dat meisje moest aanspreken op FB?

Uiteindelijk gedaan,
SPOILER
topavond wel :Y
cybersex :')

wat moet ik mij daarbij voorstellen?
pi_124796242
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef mr-green het volgende:

[..]

cybersex :')

wat moet ik mij daarbij voorstellen?
webcam O+
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:20:43 #97
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124796274
Niet direct iets wat ik meteen heel trots zou melden, maar toch leuk voor je.
Gourmetten of steengrillen?
pi_124796290
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Silenus het volgende:
Niet direct iets wat ik meteen heel trots zou melden, maar toch leuk voor je.
Ze woont niet in Nederland dus ik ben er inderdaad trots op :7
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:21:27 #99
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124796301
quote:
Niet om het een of ander... maar we weten dat je het zwaar hebt. Is het nou handig om dat te benadrukken onder een post van iemand die het leuk heeft? Je drukt de sfeer een beetje voor diegene en eist dan de aandacht voor jezelf.

Kan vast anders toch? :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:22:17 #100
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124796340
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:19 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

webcam O+
aha

hoe oud ben je?
pi_124796381
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef mr-green het volgende:

[..]

aha

hoe oud ben je?
19
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:24:00 #102
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124796412
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Niet om het een of ander... maar we weten dat je het zwaar hebt. Is het nou handig om dat te benadrukken onder een post van iemand die het leuk heeft? Je drukt de sfeer een beetje voor diegene en eist dan de aandacht voor jezelf.

Ik kan'm wel editten met een positievere noot, wacht :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:24:52 #103
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_124796442
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef -Splash- het volgende:

[..]

Zo beter O+
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 april 2013 @ 16:25:26 #104
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124796461
quote:

[..]

Klopt, vrouwen vinden het volgens mij gewoon fijn. Geeft ze volgens mij een gevoel van veiligheid en vertrouwen. Ze gaan niet in eerste instantie lepel lepeltje liggen omdat ze seks willen.

check!
daarbij lepeltje lepeltje seks is t niet voor mij
dan eerst liever seks en dan lepeltje lepeltje
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_124796483
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

check!
daarbij lepeltje lepeltje seks is t niet voor mij
dan eerst liever seks en dan lepeltje lepeltje
lepeltje lepeltje seks is toch ook gewoon een positie? Het beste van 2 werelden :s)
pi_124796510
quote:

Je kunt het ook van de zonnige zijde zien; hij voelde zich in ieder geval behoorlijk vertrouwd bij je.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:27:25 #107
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124796519
quote:
Ook al een mooi verhaal joh. :).
Ik herken het wel, niet zeker weten of je nou helemaal verliefd bent maar iemand wel echt leuk vinden. Zo is het met mij met die verpleegster op het moment ook wel. Maar gewoon proberen te genieten en zien waar het schip strand. ;).
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 april 2013 @ 16:28:41 #108
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124796559
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

lepeltje lepeltje seks is toch ook gewoon een positie? Het beste van 2 werelden :s)
voor mij dus niet, k vind er niets aan :')
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:30:26 #109
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124796617
Maar wel altijd oppassen dat je niet te hard van stapel loopt en dat de ander bijvoorbeeld je hartje breekt om meestal onverklaarbare redenen en jij met al het liefdesverdriet achter blijft. En vice versa natuurlijk ;)
pi_124796619
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:28 schreef Ynske het volgende:

[..]

voor mij dus niet, k vind er niets aan :')
bluf :X
pi_124796846
lepeltje lepeltje.... leuk voor de vrouw. voor mij een lamme arm en een haarbal :+
pi_124796939
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef rival het volgende:
lepeltje lepeltje.... leuk voor de vrouw. voor mij een lamme arm en een haarbal :+
Deze man weet :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:39:01 #113
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124796946
lepeltje lepeltje moet je gewoon effe 5 minuten voor haar doen inderdaad. Als je je best hebt gedaan is ze uitgeput en kun je voorzichtig gaan afrollen.

Ooohh schat, gisteren lekker lepeltje lepeltje in slaap gevallen hè. Zet jij de koffie aan. Kusjekroel.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:39:41 #114
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124796969
quote:
niet weten hoe je als man relax lepel lepeltje kan liggen ;(

pi_124796971
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
lepeltje lepeltje moet je gewoon effe 5 minuten voor haar doen inderdaad. Als je je best hebt gedaan is ze uitgeput en kun je voorzichtig gaan afrollen.

Ooohh schat, gisteren lekker lepeltje lepeltje in slaap gevallen hè. Zet jij de koffie aan. Kusjekroel.
_O- _O_
pi_124797002
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef BeamofLight het volgende:

dat sowieso. zodra ze slaapt schuif ik zo ver mogelijk weg.... is mij te warm!
pi_124797022
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef mr-green het volgende:

[..]

niet weten hoe je als man relax lepel lepeltje kan liggen ;(

ik heb nog niet zoveel ervaring ;(

:')
pi_124797057
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:

[..]

Helemaal als ze ligt te ruften ja.
pi_124797059
quote:

[..]

Of omdraaien. Maar dat moet je dan weer niet gelijk na de seks doen om commentaar te voorkomen.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124797106
Ik slaap het liefst met de rug naar haar toe O+

Maar inderdaad niet meteen doen, geleidelijk aan van lepeltje-lepeltje, naar op je rug, naar op je andere zij.

Dan heerlijk slapen :Z _O_
pi_124797138
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef habitue het volgende:

Maar inderdaad niet meteen doen, geleidelijk aan van lepeltje-lepeltje, naar op je rug, naar op je andere zij.

gewoon standaard een stretcher klaar hebben staan waar ze op kan slapen
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:45:10 #122
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124797170
quote:

[..]

Ik slaap ook het liefst aan de andere kant van het bed :P alleen ik ga niet schijnheilig lopen doen na lepeltje lepeltje ofzo. Geef gewoon aan dat je gaat slapen lol.
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:46:01 #123
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124797203
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef habitue het volgende:

Dit :)
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:47:09 #124
103397 minthy
Lief-ish
pi_124797240
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef mr-green het volgende:

[..]

Ik slaap ook het liefst aan de andere kant van het bed :P alleen ik ga niet schijnheilig lopen doen na lepeltje lepeltje ofzo. Geef gewoon aan dat je gaat slapen lol.
Dat. Prima om even te plakken, maar daarna graag opzouten naar je eigen kant. Anders slaap ik niet :')
Tante minthy!! O+
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:48:16 #125
399455 Pinkdwarf
Free the Boobies
pi_124797274
quote:

[..]

Ja maar, hij ging lepeltje lepeltje bij me liggen NA de seks :P Echt tijdens het slapen enzo :D
You can only have the sunshine after the rain..
pi_124797286
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef mr-green het volgende:

[..]

BoL legt net uit waarom je dat dus wel doet.....
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:51:03 #127
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124797357
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef rival het volgende:

[..]

BoL legt net uit waarom je dat dus wel doet.....
BoL heeft geen manieren :P

SPOILER
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 april 2013 @ 16:52:36 #128
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124797415
quote:
10s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:30 schreef AldoTheApache het volgende:

[..]

bluf :X
19 was t he? :')
Today is life -

Dale Carnegie
pi_124797436
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:52 schreef Ynske het volgende:

[..]

19 was t he? :'0
ja ;(
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:54:29 #130
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124797482
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef mr-green het volgende:

[..]

BoL heeft geen manieren :P

SPOILER
als het voor mijn eigen bestwil is, heb ik ineens hele goede manieren
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:54:59 #131
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124797502
quote:
Lamme arm dacht ik eerst op te lossen door onder haar nek langs te gaan. Tot ik ging rollen en mijn arm bijna uit de kom rolde. Levensgevaarlijk. -O- En die haren onder je neus... verschrikkelijk.

En toch ligt het zo comfortabel. ;)

@SC, dank je. Zo is het goed. :P
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 2 april 2013 @ 16:55:33 #132
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124797532
k lig dan juist met mn arm onder mn eigen hoofd/kussen als ik achter lig
Today is life -

Dale Carnegie
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:58:21 #133
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124797637
arm eraf schroeven en naast je neer leggen. Problem solved!

of arm boven je hoofd ergens comfortabel zetten. Je moet het ook niet al te lang doen.

iig niet je arm langs je zij houden :P
  dinsdag 2 april 2013 @ 16:58:51 #134
86710 -Splash-
Ride the world!
pi_124797651
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Ynske het volgende:
Jij spooned mannen? -O-
Oh.. gevraagd:

en het klopt... -O-

Wees gewaarschuwed en hiermee sluit ik de slowchat.
pi_124797666
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Ynske het volgende:
heb ik nog steeds een lamme arm hoor ;)
pi_124798013
Gewoon lekker plat liggen, met de dame op haar zij en met haar hoofd op de borst :9
pi_124800337
5 op een rij.... And counting...

Record? Ik begin d'r echt heel erg leuk te vinden. En ik vind het leuk, maar ook gevaarlijk. Heb geen zin om straks met een kut gevoel te zitten. Ze maakt me gek, en jaloers (dat doe ik zelf) en dat wil ik niet en is gewoon kut :D! Genieten van het moment is dan lastig :p
pi_124800559
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 13:04 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Binnenkort :)

ga je t zelf ook doen toch? :)
Ik ga je niet stalken hoor ;)
Ja, probeer een vriend van me zover te krijgen :D
pi_124800654
Lepeltje lepeltje is wel lekker voor even.. Maar ik kan er dus totaal niet mee in slaap vallen. Mijn arm wordt lam na een tijd en die haren irriteren na een tijd in mijn gezicht haha.

Na een tijdje ga ik gewoon lekker op mijn zij liggen of een andere positie anders blijf ik de gehele nacht wakker :')
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:23:32 #140
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124800681
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef Blue_note het volgende:
5 op een rij.... And counting...

Record? Ik begin d'r echt heel erg leuk te vinden. En ik vind het leuk, maar ook gevaarlijk. Heb geen zin om straks met een kut gevoel te zitten. Ze maakt me gek, en jaloers (dat doe ik zelf) en dat wil ik niet en is gewoon kut :D! Genieten van het moment is dan lastig :p
Niet zo analyseren en dramaqueenerig doen, gewoon genieten ervan :) En een beetje hartepijn overleef je heus wel, vooral niet van uitgaan.
pi_124800740
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Niet zo analyseren en dramaqueenerig doen, gewoon genieten ervan :) En een beetje hartepijn overleef je heus wel, vooral niet van uitgaan.
Helemaal mee eens.

Waarom word je jaloers trouwens?
pi_124800983
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef Linguine het volgende:

[..]

Helemaal mee eens.

Waarom word je jaloers trouwens?
omdat ie blijkbaar dat in meer of mindere mate in zich heeft, en hij is nu verliefd. dat laatste zou jij moeten weten toch? ;)
pi_124801488
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef dawg het volgende:

[..]

omdat ie blijkbaar dat in meer of mindere mate in zich heeft, en hij is nu verliefd. dat laatste zou jij moeten weten toch? ;)
Dit dan wrs. Heb laatste jaren samengewoond. Dan komt je meisje 's avonds thuis na het stappen. Nu zie ik haar waarschijnlijk 2 nachten niet als zij op stap gaat. Ben ik niet meer gewend ;). En ze krijgt nogal wat aandacht (merkte ik afgelopen zaterdag toen ik met haar op stap was).

Zij heeft het zelfde al geeft ze het niet toe. Toen we thuis waren heeft ze zeker 5 keer gevraagd of ik altijd zoveel aandacht krijg als ik op stap ga en dat ze dat juist suppppeer leuk vond om te zien. Yeah right :D wel gelijk om m'n nek hangen als een vrouw te dichtbij komt :D

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 02-04-2013 18:46:38 ]
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:55:28 #144
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124801852
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Dit dan wrs. Heb laatste jaren samengewoond. Dan komt je meisje 's avonds thuis na het stappen. Nu zie ik haar waarschijnlijk 2 nachten niet als zij op stap gaat. Ben ik niet meer gewend ;). En ze krijgt nogal wat aandacht (merkte ik afgelopen zaterdag toen ik met haar op stap was).

Zij heeft het zelfde al geeft ze het niet toe. Toen we thuis waren heeft ze zeker 5 keer gevraagd of ik altijd zoveel aandacht krijg als ik op stap ga en dat ze dat juist suppppeer leuk vond om te zien. Yeah right :D wel gelijk om m'n nek hangen als een vrouw te dichtbij komt :D
waar zijn jullie wezen stappen?
pi_124801869
quote:
19s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef dawg het volgende:

[..]

Ik was meer benieuwd naar de situaties, aangezien ze elkaar pas zo kort kennen.

Maar goed ik snap t! Ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd helaas.. Hoewel t nu wel meevalt omdat ik gewoon het (wellicht onterechte) idee heb dat ik hem best wel kan vertrouwen.
pi_124801969
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef mr-green het volgende:

[..]

waar zijn jullie wezen stappen?
Waar we wonen ;). Ik zet hier liever geen plaats. Privacy enzo ;)..
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:59:49 #147
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_124802028
Stappen in je eigen huis :')
Gourmetten of steengrillen?
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:00:03 #148
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_124802037
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Blue_note het volgende:

[..]

Waar we wonen ;). Ik zet hier liever geen plaats. Privacy enzo ;)..
haha nee dat bedoel ik niet. wat voor soort tent?
pi_124802061
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Linguine het volgende:

[..]

Ik was meer benieuwd naar de situaties, aangezien ze elkaar pas zo kort kennen.

Maar goed ik snap t! Ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd helaas.. Hoewel t nu wel meevalt omdat ik gewoon het (wellicht onterechte) idee heb dat ik hem best wel kan vertrouwen.
Alleen als ze (alleen) op stap gaat.
pi_124802088
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef mr-green het volgende:

[..]

haha nee dat bedoel ik niet. wat voor soort tent?
@ Silenus :D!

In een club achtige tent. Zo'n modern geval ;) .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')