Das ook best snelquote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef habitue het volgende:
Btw, ik heb haar huissleutel sinds dit weekend![]()
Kan ik wat surprize visits plannen
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar meequote:Op maandag 1 april 2013 22:41 schreef Yuki het volgende:
@SilentChaos: tsja, hoe weet je dat het aan beide kanten goed genoeg voelt? Ik zou het sowieso nooit voorstellen als ik niet denk dat het goed zit natuurlijkmaar het is altijd afwachten hoe de ander reageert.
Ik zal het iig niet snel meer doen
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!quote:Op maandag 1 april 2013 22:39 schreef Yuki het volgende:
[..]
Das ook best snel
Heb je het nog gehad over de contacten op die datingsite die ze aanhield?
Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijkquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!
Niet echt, heb die kerels gezien en voel me zeker niet bedreigd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipenquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar mee
Awwwwwwwwquote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben er voorlopig überhaupt helemaal klaar mee
Mijn ideequote:Op maandag 1 april 2013 22:51 schreef mr-green het volgende:
Als er tussen twee personen zoveel verliefdheid is dan wil je toch maar 1 ding en dat is bij elkaar zijn.
Dat excuus is er altijdquote:Op maandag 1 april 2013 22:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
hoor ik daar weer een excuus om het 1 en ander weg te zuipen
quote:Op maandag 1 april 2013 22:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel een heel goed innerlijk1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A man is not old until regrets take the place of dreams.
Point takenquote:Op maandag 1 april 2013 22:53 schreef habitue het volgende:
[..]
1 was een Aziaat en de ander een Amsterdammer.
Toch wel een beetje, aangezien we vorige week wel een goed gesprek hadden gehad en ik ineens weer de Mr. Date zag die best leuk was en waardoor ik (met name) in het begin het niet zo maar wilde laten varen. Niet dat dat de twijfel bij mij weghaalde, maar was ook niet zo bezig met wat hij van de situatie zou vinden, aangezien hij in acties ook niet veel met me bezig was (erg late reacties op smsjes e.d.)quote:Op maandag 1 april 2013 23:42 schreef Linguine het volgende:
He wat kut!Ondanks dat je zelf ook al twijfels had. Kwam t uit de lucht vallen of dat niet?
quote:Op maandag 1 april 2013 23:46 schreef ook_gek het volgende:
ah dat is wel kut inderdaadNou ja niks aan te doen, op naar de volgende!
Dank voor de fijne reactiesquote:
Dat is een mooie omschrijving zoals het isquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef de_nachtwacht het volgende:
Jammer myxomatosekonijn, maar klinkt alsof dit wel het beste is zo. Maar toch balen.
Wat jammer voor je, goed dat je verder gaat als het niet werkt maar het is nooit leuk en best jammer als iemand dan niet meer bij je is. Komt vast goed, gewoon over een tijdje weer eens verder kijken en hier een beetje meeposten. Sterkte!quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:04 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Toch wel een beetje, aangezien we vorige week wel een goed gesprek hadden gehad en ik ineens weer de Mr. Date zag die best leuk was en waardoor ik (met name) in het begin het niet zo maar wilde laten varen. Niet dat dat de twijfel bij mij weghaalde, maar was ook niet zo bezig met wat hij van de situatie zou vinden, aangezien hij in acties ook niet veel met me bezig was (erg late reacties op smsjes e.d.)
Tegelijkertijd kon hij blijkbaar ook niet de man zijn waar ik echt gelukkig van zou worden geloof ik (door allerlei redenen), dus in die zin is het zeker ok. Samen blijven om niet alleen te hoeven zijn is natuurlijk de slechtste reden, maar goed, verlang gewoon naar iets fijns samen, zonder dan ook maar meer te hoeven twijfelen of iets écht gaat lopen of niet. Ofzo. Leuk voor mijn zelfvertrouwen is het denk ik niet, maar goed, aan de andere kant vind ik dat ik wel mooi heb kunnen reageren, dus in die zin ben ik wel weer blij met mezelf.![]()
Weet het allemaal even niet beter te omschrijven dan dit wollige verhaal.
Er wilt vast wel iemand met je daten hierquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:08 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
[..]
Dank voor de fijne reactiesVoelt even wat minder alleen
Mooi kutquote:Op maandag 1 april 2013 23:32 schreef myxomatosekonijn het volgende:
Nou, ik mag hier weer actief gaan meelurken/kletsen/
. Net is de übervage relatie (als je het al zo mocht noemen, wat hij vanavond overigens wel deed
) met 'Mr. Date' beeindigd. Hij begon er zelf over, dat hij twijfelde, naast dat ik al vanaf het begin mijn twijfels had en niet hieperdepieper-verliefd was oid.
Naast een soort van opgelucht gevoel, voelt het toch ook niet helemaal fijn (al is dat misschien vooral het weer echt alleen-zijn-gevoel waar ik me nu bewust van word en de onrust die het daten weer met zich mee zal brengen). En zó geen zin om alleen te gaan slapen, al deed ik dat toch meestal al
Maar goed, naast lurkmodus komt er misschien wel weer een keer een dateverhaal hier.
Dat dan weer nietquote:Op maandag 1 april 2013 23:21 schreef Linguine het volgende:
Habitue
Is jouw date trouwens een fokker? Gezien de nickname.
Haha ik zat zelf mn reactie over te lezen en ik dacht wtffff bedoelde ik hiermee. Maar het zijn twee delen, en de hele post was als reactie op Eefje. Dat ze jou was vergeten, en vraag aan haar of haar date een fokker was. Lekker duidelijkquote:Op dinsdag 2 april 2013 08:49 schreef habitue het volgende:
[..]
Dat dan weer niet![]()
Heel veel sterkte konijn, komt goed, geef dit een plaats en begin over een tijdje weer overnieuw.
Toch wel redelijk snel. Aan de andere kant, als je weer een keer later bent en er een verkleumd meisje op je stoep zit te wachten in hartje winter (en dan ook nog met een jurkje aan, extra koud). Dan geef je haar ook best wel snel een sleutel. (eigen ervaring)quote:Op maandag 1 april 2013 22:44 schreef habitue het volgende:
[..]
Ja, maar dit was makkelijker zo omdat ik anders soms bij haar deur moest wachten. Ze bood het aan, vond ik wel lief!
Niet echt, heb die kerels gezien en voel me zeker niet bedreigd
En was die andere gozer een date van Cue_?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:55 schreef Cue_ het volgende:
Ik wil Knuz even bedanken. Want via die sie heeft m'n nicht een leuke jongen ontmoet die in mijn stad woont. Dus haar vandaag gezien/gesproken en leuke avond gehad met haar en der 'vriend' en een andere gozer.
Dus bedankt!
Geen date van mij. Blijkbaar zag ie me wel zitten, maar was niet geheel wederzijdsquote:Op dinsdag 2 april 2013 11:59 schreef -Splash- het volgende:
En was die andere gozer een date van Cue_?
Wat leuk!quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:07 schreef ringomanic het volgende:
Vorige week vrijdag (22-3-2013) mijn eerste date gehad met iemand van Paiq. Niet al te hoge verwachtingen gehad, en de date is echt fantastisch verlopen.
Begon beetje awkward.. We hadden bij een trap afgesproken, maar we stonden allebei bij de verkeerde trap
Uiteindelijk drankje wezen drinken op een terras en rondje door de stad gelopen.
Vervolgens die zaterdag is ze blijven slapen! Helaas niks gebeurd omdat mevrouw ongesteld was![]()
Afgelopen donderdag samen naar de bioscoop geweest en afgelopen weekend heerlijk met haar geweest! Nooit verwacht dat een date zo goed uit kon pakken
Ja, vanavond ga ik weer naar haar toe en blijf daar weer slapen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:
[..]
Wat leuk!Alweer nieuwe afspraak gemaakt?
Kriebels/verliefd?
Tja het kan soms hard gaanquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ja, vanavond ga ik weer naar haar toe en blijf daar weer slapen.
Ja zeker verliefd en zij ook, nooit verwacht dat het zo kon uitpakken met online daten!
Leukquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:10 schreef ringomanic het volgende:
[..]
Ja, vanavond ga ik weer naar haar toe en blijf daar weer slapen.
Ja zeker verliefd en zij ook, nooit verwacht dat het zo kon uitpakken met online daten!
Als het wederzijds is wel jaquote:
Ik ga ook eind meiquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:20 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb me zojuist opnieuw ingeschreven voor een speeddateavond. (had nog een bon van de vorige keer, die geannuleerd was). Zonde om er niets mee te doen
Ik ga alleenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
Ik ga ook eind mei(persoon met wie ik ga kon niet eerder
)
Lijkt me heel spannendquote:
Dat was wel beter geweest ja. Maar ach. Zie het wel. Kan altijd nog annulerenquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:22 schreef SilentChaos het volgende:
Lijkt me heel spannend
Ik ben blij dat ik tegenover iemand kom te zitten die ik ken, ff roddelen
True..quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:15 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als het wederzijds is wel ja![]()
Anders is het zo'n beetje het ergste gevoel op aarde (wat ik niet op zou willen geven trouwens)...
Ah ja ik twijfelde al, maar ik snapte de link tussen username eefje en FOK niet zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:51 schreef Linguine het volgende:
[..]
Haha ik zat zelf mn reactie over te lezen en ik dacht wtffff bedoelde ik hiermee. Maar het zijn twee delen, en de hele post was als reactie op Eefje. Dat ze jou was vergeten, en vraag aan haar of haar date een fokker was. Lekker duidelijk
Als het andersom was geweest had ik het ook wel gedaan.quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:55 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Toch wel redelijk snel. Aan de andere kant, als je weer een keer later bent en er een verkleumd meisje op je stoep zit te wachten in hartje winter (en dan ook nog met een jurkje aan, extra koud). Dan geef je haar ook best wel snel een sleutel. (eigen ervaring)
Verschrikkelijk... de hele tijd appen? Brrrr...quote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Afgezegd met eerlijke reden, dat ik iemand heb ontmoet waar het van minuut 1 super mee klikt...
Haha gaat wel snel zo ja. Maar zit zeker potentie tot meer in!! Graag zelfs, van beide kanten!
We hebben elkaar continu zitten appen als we niet samen zijn, en zodra we beide tijd hebben zijn we samen <3 . Gaat wel snel maarja, waarom wachten als het goed voelt ?!
Als je d'r ouder(s) ontmoet hebt dan is het een echte relatie toch? Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 2 april 2013 13:03 schreef habitue het volgende:
Vrijdag ontmoet ik haar vader. Een hele succesvolle zakenman. Ik ben best wel zenuwachtig
Was het maar lente! Klote-winter.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Sannne het volgende:
Jee wat is iedereen toch verliefderig! Lente??
Al die succesverhalen zijn idd behoorlijk bizar momenteelquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:07 schreef Sannne het volgende:
Jee wat is iedereen toch verliefderig! Lente??
Nee hoor.. Ik ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Al die succesverhalen zijn idd behoorlijk bizar momenteel![]()
Ben ik dan samen met mytsomaxicoziekonijn de enige met ellende?
Join the clubquote:
oh nee maak je niet druk.... Ellende kennen er meerquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
Nee hoor, ik sta ook even stil. Niet erg ookquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:17 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Al die succesverhalen zijn idd behoorlijk bizar momenteel![]()
dat is toch nog geen ellendequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:21 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee hoor, ik sta ook even stil. Niet erg ook
Ik vind van niet, al heb ik het idee dat er hier vaak anders over gedacht wordtquote:
Je moet ook niet teveel op de serialdaters letten, die daten om het datenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind van niet, al heb ik het idee dat er hier vaak anders over gedacht wordt![]()
Even rust in de toko, niet verkeerd
Zoiets idd. Lijkt me best wel leuk, maar via internet kost het me teveel moeite.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:24 schreef SilentChaos het volgende:
Ik wil ook wel een date maar heb momenteel de energie niet om er uberhaupt moeite in te steken![]()
Als het moeite kost is het ook niet leuk inderdaad. Een beetje spontaan verloop is leuker. Maar dat kan ook wel via internet.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets idd. Lijkt me best wel leuk, maar via internet kost het me teveel moeite.
Veel plezier op je date! Wat, wie en waar?quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:27 schreef rival het volgende:
[..]
Je moet ook niet teveel op de serialdaters letten, die daten om het daten
Waarom er veel moeite in steken? 5min is voldoende. Doe ik ook, en neem het ook totaal niet serieus allemaal. En soms rolt er dan wat uitquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:30 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Zoiets idd. Lijkt me best wel leuk, maar via internet kost het me teveel moeite.
Nee maar uberhaupt gewoon tijd moeten steken in laptop opstarten thuis en mensen keuren / gekeurd worden en van die semi gezellig gesprekken houden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:54 schreef ook_gek het volgende:
Waarom er veel moeite in steken? 5min is voldoende. Doe ik ook, en neem het ook totaal niet serieus allemaal. En soms rolt er dan wat uit
Oh nee foto's keuken doe ik meestal in de file of op de wcquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar uberhaupt gewoon tijd moeten steken in laptop opstarten thuis en mensen keuren / gekeurd worden en van die semi gezellig gesprekken houden.
Aan ene kant kan het z'n vruchten afwerpen, aangezien het genoeg mensen lukt. Maar kijk er niet naar uit om weer eens te doen zeg maar.
dit exact. ik neem die moeite niet eens als ik thuis kom... want ik wil thuis niet een avond achter de pc gaan zitten.... ik kijk er soms tijdens werktijd nog weleens...quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:56 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee maar uberhaupt gewoon tijd moeten steken in laptop opstarten thuis en mensen keuren / gekeurd worden en van die semi gezellig gesprekken houden.
Aan ene kant kan het z'n vruchten afwerpen, aangezien het genoeg mensen lukt. Maar kijk er niet naar uit om weer eens te doen zeg maar.
Ik ook. Ervaring is dan ook dat ik teveel mensen afkeurquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:02 schreef ook_gek het volgende:
Gesprekje is nooit lang, heb snel door of het gezellig is of niet.
quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
Veel plezier op je date! Wat, wie en waar?
Dankjequote:Op dinsdag 2 april 2013 14:45 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Veel plezier op je date! Wat, wie en waar?
dat is wel een duidelijke boodschap.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hij ging met de deur open een potje lopen schijten.. Serieus.. Gelukkig was de seks wel goed, maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien
Klinkt goed, dat 2e verhaal danquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Hele tijd geleden had ik zo'n foute date. Was de vierde date met die jongen.
Gingen naar de late film en daarna zou ik bij hem blijven slapen
(Natuurlijk) Seks gehad enzo, maar wat hij daarna deed.. spontaan op afgeknapt..
Hij ging met de deur open een potje lopen schijten.. Serieus.. Gelukkig was de seks wel goed, maar ik heb hem sindsdien niet meer gezien
Afgelopen zaterdag had ik mijn 5e date met een andere leuke jongen; mijn Brabander. Was heel leuk!Gezellig op de bank gezeten, film gekeken (nou ja, meer gefriemeld enzo) met een wijntje erbij. En ik ben daar blijven slapen en hij was echt super lief
Lekker lepeltje-lepeltje geslapen; was heel vertrouwd en fijn. En natuurlijk ook van elkaar genoten. Aankomend weekend weer een date mee! Jammer dat hij zo ver weg woont en een drukke baan heeft.. anders zouden we wel eerder daten.
WTFquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
(Natuurlijk) Seks gehad enzo, maar wat hij daarna deed.. spontaan op afgeknapt..
Afgelopen zaterdag had ik mijn 5e date met een andere leuke jongen; mijn Brabander. Was heel leuk!Gezellig op de bank gezeten, film gekeken (nou ja, meer gefriemeld enzo) met een wijntje erbij. En ik ben daar blijven slapen en hij was echt super lief
Lekker lepeltje-lepeltje geslapen; was heel vertrouwd en fijn. En natuurlijk ook van elkaar genoten. Aankomend weekend weer een date mee! Jammer dat hij zo ver weg woont en een drukke baan heeft.. anders zouden we wel eerder daten.
hmmm ja lastig. Ik ken het. Volgens mij is het wel het beste om het in het begin rustig aan te doen. Dit is natuurlijk moeilijk want je bent ontzettend verliefd. Maar je moet maar zo denken: als je het rustig aan doet heb je daar op de lange termijn nog meer plezier vanquote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Blue_note het volgende:
Nou vanavond waarschijnlijk avondje alleen na 4 nachten samen.
Ik mis haar, ik vind haar hartstikke leuk, maar gaat wel heel snel natuurlijk. Ben 'bang' om pijn gedaan te worden als het dalijk op niks uitloopt, en zij ook. Maar we genieten beiden van het moment nu. Ik ben normaal niet jaloers, maar als zij nu iets met vriendinnen gaat doen wou ik dat ik die vriendinnen was (en zij heeft dat andersom). Zo ken ik mezelf helemaal niet. Irritant. Verliefd? Ja denk het, weet het niet, wel heel erg leuk is ze...met mijn ex woonde ik na 4 weken samen, en is 3 jaar goed gegaan. Dus het kán wel, een snelle start.
Vrouwen denken, aaah fijn zeg! Lekker knuffelen!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lepeltje lepeltje slapen
Helaas zegt het niks over iemand's intenties heb ik gemerkt
Ik deel die mening niet echtquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:08 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Vrouwen denken, aaah fijn zeg! Lekker knuffelen!
Mannen denken, yes!!! Mag er weer op!!!
Niet vergelijken!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Blue_note het volgende:
Ik mis haar, ik vind haar hartstikke leuk, maar gaat wel heel snel natuurlijk. Ben 'bang' om pijn gedaan te worden als het dalijk op niks uitloopt, en zij ook. Maar we genieten beiden van het moment nu. Ik ben normaal niet jaloers, maar als zij nu iets met vriendinnen gaat doen wou ik dat ik die vriendinnen was (en zij heeft dat andersom). Zo ken ik mezelf helemaal niet. Irritant. Verliefd? Ja denk het, weet het niet, wel heel erg leuk is ze...met mijn ex woonde ik na 4 weken samen, en is 3 jaar goed gegaan. Dus het kán wel, een snelle start.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.topavond wel
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Klopt, vrouwen vinden het volgens mij gewoon fijn. Geeft ze volgens mij een gevoel van veiligheid en vertrouwen. Ze gaan niet in eerste instantie lepel lepeltje liggen omdat ze seks willen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lepeltje lepeltje slapen
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:15 schreef AldoTheApache het volgende:
weten jullie nog dat ik 2 dagen geleden vroeg ik dat meisje moest aanspreken op FB?
Uiteindelijk gedaan,cybersexSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.topavond wel![]()
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
webcamquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
cybersex![]()
wat moet ik mij daarbij voorstellen?
Ze woont niet in Nederland dus ik ben er inderdaad trots opquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:20 schreef Silenus het volgende:
Niet direct iets wat ik meteen heel trots zou melden, maar toch leuk voor je.
Niet om het een of ander... maar we weten dat je het zwaar hebt. Is het nou handig om dat te benadrukken onder een post van iemand die het leuk heeft? Je drukt de sfeer een beetje voor diegene en eist dan de aandacht voor jezelf.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
Lepeltje lepeltje slapen
Ik kan'm wel editten met een positievere noot, wachtquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet om het een of ander... maar we weten dat je het zwaar hebt. Is het nou handig om dat te benadrukken onder een post van iemand die het leuk heeft? Je drukt de sfeer een beetje voor diegene en eist dan de aandacht voor jezelf.
Kan vast anders toch?
Zo beterquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:21 schreef -Splash- het volgende:
[..]
Niet om het een of ander... maar we weten dat je het zwaar hebt. Is het nou handig om dat te benadrukken onder een post van iemand die het leuk heeft? Je drukt de sfeer een beetje voor diegene en eist dan de aandacht voor jezelf.
Kan vast anders toch?
check!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen vinden het volgens mij gewoon fijn. Geeft ze volgens mij een gevoel van veiligheid en vertrouwen. Ze gaan niet in eerste instantie lepel lepeltje liggen omdat ze seks willen.
Althans dat is mijn kijk hieropDames graag wat reacties
lepeltje lepeltje seks is toch ook gewoon een positie? Het beste van 2 wereldenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:25 schreef Ynske het volgende:
[..]
check!
daarbij lepeltje lepeltje seks is t niet voor mij
dan eerst liever seks en dan lepeltje lepeltje
Je kunt het ook van de zonnige zijde zien; hij voelde zich in ieder geval behoorlijk vertrouwd bij je.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:34 schreef Pinkdwarf het volgende:
Ook al een mooi verhaal joh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:47 schreef Blue_note het volgende:
voor mij dus niet, k vind er niets aanquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:26 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
lepeltje lepeltje seks is toch ook gewoon een positie? Het beste van 2 werelden
Deze man weetquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef rival het volgende:
lepeltje lepeltje.... leuk voor de vrouw. voor mij een lamme arm en een haarbal
niet weten hoe je als man relax lepel lepeltje kan liggenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef rival het volgende:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
lepeltje lepeltje moet je gewoon effe 5 minuten voor haar doen inderdaad. Als je je best hebt gedaan is ze uitgeput en kun je voorzichtig gaan afrollen.
Ooohh schat, gisteren lekker lepeltje lepeltje in slaap gevallen hè. Zet jij de koffie aan. Kusjekroel.
dat sowieso. zodra ze slaapt schuif ik zo ver mogelijk weg.... is mij te warm!quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef BeamofLight het volgende:
lepeltje lepeltje moet je gewoon effe 5 minuten voor haar doen inderdaad. Als je je best hebt gedaan is ze uitgeput en kun je voorzichtig gaan afrollen.
Ooohh schat, gisteren lekker lepeltje lepeltje in slaap gevallen hè. Zet jij de koffie aan. Kusjekroel.
ik heb nog niet zoveel ervaringquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:39 schreef mr-green het volgende:
[..]
niet weten hoe je als man relax lepel lepeltje kan liggen![]()
Helemaal als ze ligt te ruften ja.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
dat sowieso. zodra ze slaapt schuif ik zo ver mogelijk weg.... is mij te warm!
Of omdraaien. Maar dat moet je dan weer niet gelijk na de seks doen om commentaar te voorkomen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
gewoon standaard een stretcher klaar hebben staan waar ze op kan slapenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef habitue het volgende:
Ik slaap het liefst met de rug naar haar toe![]()
Maar inderdaad niet meteen doen, geleidelijk aan van lepeltje-lepeltje, naar op je rug, naar op je andere zij.
Dan heerlijk slapen![]()
Ik slaap ook het liefst aan de andere kant van het bedquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:40 schreef rival het volgende:
[..]
Ditquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:43 schreef habitue het volgende:
Ik slaap het liefst met de rug naar haar toe![]()
Maar inderdaad niet meteen doen, geleidelijk aan van lepeltje-lepeltje, naar op je rug, naar op je andere zij.
Dan heerlijk slapen![]()
Dat. Prima om even te plakken, maar daarna graag opzouten naar je eigen kant. Anders slaap ik nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik slaap ook het liefst aan de andere kant van het bedalleen ik ga niet schijnheilig lopen doen na lepeltje lepeltje ofzo. Geef gewoon aan dat je gaat slapen lol.
Ja maar, hij ging lepeltje lepeltje bij me liggen NA de seksquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:18 schreef mr-green het volgende:
[..]
Klopt, vrouwen vinden het volgens mij gewoon fijn. Geeft ze volgens mij een gevoel van veiligheid en vertrouwen. Ze gaan niet in eerste instantie lepel lepeltje liggen omdat ze seks willen.
Althans dat is mijn kijk hieropDames graag wat reacties
BoL legt net uit waarom je dat dus wel doet.....quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:45 schreef mr-green het volgende:
[..]
Ik slaap ook het liefst aan de andere kant van het bedalleen ik ga niet schijnheilig lopen doen na lepeltje lepeltje ofzo. Geef gewoon aan dat je gaat slapen lol.
BoL heeft geen manierenquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:48 schreef rival het volgende:
[..]
BoL legt net uit waarom je dat dus wel doet.....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
19 was t he?quote:
quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:51 schreef mr-green het volgende:
[..]
BoL heeft geen manierenals het voor mijn eigen bestwil is, heb ik ineens hele goede manierenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lamme arm dacht ik eerst op te lossen door onder haar nek langs te gaan. Tot ik ging rollen en mijn arm bijna uit de kom rolde. Levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef rival het volgende:
Jij spooned mannen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Ynske het volgende:
k lig dan juist met mn arm onder mn eigen hoofd/kussen als ik achter lig
heb ik nog steeds een lamme arm hoorquote:Op dinsdag 2 april 2013 16:55 schreef Ynske het volgende:
k lig dan juist met mn arm onder mn eigen hoofd/kussen als ik achter lig
Niet zo analyseren en dramaqueenerig doen, gewoon genieten ervanquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:12 schreef Blue_note het volgende:
5 op een rij.... And counting...
Record? Ik begin d'r echt heel erg leuk te vinden. En ik vind het leuk, maar ook gevaarlijk. Heb geen zin om straks met een kut gevoel te zitten. Ze maakt me gek, en jaloers (dat doe ik zelf) en dat wil ik niet en is gewoon kut! Genieten van het moment is dan lastig :p
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Niet zo analyseren en dramaqueenerig doen, gewoon genieten ervanEn een beetje hartepijn overleef je heus wel, vooral niet van uitgaan.
omdat ie blijkbaar dat in meer of mindere mate in zich heeft, en hij is nu verliefd. dat laatste zou jij moeten weten toch?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:25 schreef Linguine het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Waarom word je jaloers trouwens?
Dit dan wrs. Heb laatste jaren samengewoond. Dan komt je meisje 's avonds thuis na het stappen. Nu zie ik haar waarschijnlijk 2 nachten niet als zij op stap gaat. Ben ik niet meer gewendquote:Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ie blijkbaar dat in meer of mindere mate in zich heeft, en hij is nu verliefd. dat laatste zou jij moeten weten toch?
waar zijn jullie wezen stappen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:45 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Dit dan wrs. Heb laatste jaren samengewoond. Dan komt je meisje 's avonds thuis na het stappen. Nu zie ik haar waarschijnlijk 2 nachten niet als zij op stap gaat. Ben ik niet meer gewend. En ze krijgt nogal wat aandacht (merkte ik afgelopen zaterdag toen ik met haar op stap was).
Zij heeft het zelfde al geeft ze het niet toe. Toen we thuis waren heeft ze zeker 5 keer gevraagd of ik altijd zoveel aandacht krijg als ik op stap ga en dat ze dat juist suppppeer leuk vond om te zien. Yeah rightwel gelijk om m'n nek hangen als een vrouw te dichtbij komt
Ik was meer benieuwd naar de situaties, aangezien ze elkaar pas zo kort kennen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:32 schreef dawg het volgende:
[..]
omdat ie blijkbaar dat in meer of mindere mate in zich heeft, en hij is nu verliefd. dat laatste zou jij moeten weten toch?
haha nee dat bedoel ik niet. wat voor soort tent?quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:58 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Waar we wonen. Ik zet hier liever geen plaats. Privacy enzo
..
Alleen als ze (alleen) op stap gaat.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:55 schreef Linguine het volgende:
[..]
Ik was meer benieuwd naar de situaties, aangezien ze elkaar pas zo kort kennen.
Maar goed ik snap t! Ben zelf ook redelijk jaloers aangelegd helaas.. Hoewel t nu wel meevalt omdat ik gewoon het (wellicht onterechte) idee heb dat ik hem best wel kan vertrouwen.
@ Silenusquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:00 schreef mr-green het volgende:
[..]
haha nee dat bedoel ik niet. wat voor soort tent?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |