Dat laatste sowieso.quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik vind seks gewoon niets als de vrouw totaal geen moeite doet en als een plank in bed blijft liggen...
Je hebt voor mij 2 soorten seks (zoals ik vind dat men er naar zou moet kijken): eentje waarbij je het puur voor de lust doet (kan nog steeds met passie worden bedreven) en de seks waar echte liefde in voorkomt
Welke is deze? Van de euh 4 ofzo?quote:Op maandag 1 april 2013 01:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb best wel leuk contact met mijn date/zoiets. Dat wilde ik even zeggen
Gast, dit soort reacties lokken het wel uit hehquote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef Dizorn het volgende:
Gelukkig zijn jullie wel ware Ron Jeremy's
[..]
Welke is deze? Van de euh 4 ofzo?
Wederzijdse klacht! Mannen die zich als ware adonis zien door maar als een idioot met pieletje tegen je op te rijdenquote:Op maandag 1 april 2013 13:38 schreef mr-green het volgende:
[..]
Gast, dit soort reacties lokken het wel uit heh
Dit is puur een klacht naar dames die totaal geen moeite doen in bed. Niets meer niets minder
Ah de beruchte "strijkplank"quote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef mr-green het volgende:
Ik vind seks gewoon niets als de vrouw totaal geen moeite doet en als een plank in bed blijft liggen...
Je hebt voor mij 2 soorten seks (zoals ik vind dat men er naar zou moet kijken): eentje waarbij je het puur voor de lust doet (kan nog steeds met passie worden bedreven) en de seks waar echte liefde in voorkomt
Het gaat er mij dus om dat je wel wat moeite (en passie) mag tonen tijdens de sex
Dode zeester.quote:Op maandag 1 april 2013 13:40 schreef habitue het volgende:
[..]
Ah de beruchte "strijkplank"
Ook een keer meegemaakt. Echt een afknapper.
Deze man weet... dit is killingquote:
Benen sowieso wijd...quote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef marcel-o het volgende:
dode zeester?![]()
moet k me daar bij voorstellen? armen en benen helemaal wijd? of wat,,
Lol, mental image.quote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef marcel-o het volgende:
dode zeester?![]()
Haha precies. Hoe ziet een zeester eruit...? Dat dusquote:Op maandag 1 april 2013 14:10 schreef marcel-o het volgende:
dode zeester?![]()
Goh, waar haal je die types toch vandaan?quote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en meer doet ze niet.... beweegt niet met haar bekken, helemaal niets.
kan je beter n realdoll bestellenquote:Op maandag 1 april 2013 14:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Benen sowieso wijd...
en dan dr ene arm naast haar hoofd in haar haar bijv. en die andere arm/hand aan de andere kant van haar omhoog die bijv het kussen vastheeft
en meer doet ze niet.... beweegt niet met haar bekken, helemaal niets.
Deze haalde ik achter de bar vandaan... had er wel wat meer van verwacht.quote:Op maandag 1 april 2013 14:18 schreef Dizorn het volgende:
[..]
Goh, waar haal je die types toch vandaan?
Vind het maar een irritant mannetje.quote:
Ik ben altijd benieuwd naar de tweede stap, of ze nog enthousiast zijn als hij ze opbelt voor een date.quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:01 schreef dawg het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ijke-datingsite.html
Waar? Dat tweakers/bokt is gewoon een 1 april-grap hoop ik?quote:Op maandag 1 april 2013 18:00 schreef marcel-o het volgende:
k kreeg n match daar met n 14 jarige..
niet de bedoeling geloof k
hmm, als je naar bokt gaat en je zoekt op de naam waarmee je gematched bent, klopt die naam wel.. incl forum-picquote:Op maandag 1 april 2013 18:08 schreef Silenus het volgende:
[..]
Waar? Dat tweakers/bokt is gewoon een 1 april-grap hoop ik?
quote:Op maandag 1 april 2013 12:04 schreef Linguine het volgende:
[..]
Leuk! Wanneer gaan jullie afspreken?
quote:Op maandag 1 april 2013 12:48 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Wie, wat, waar?...ik mis weer van alles.
Ha ha laten we hem fokker 4.0 noemen, even geen inspiratiequote:Op maandag 1 april 2013 13:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:
[..]
Heeft hij al een bijnaam? Want anders kan ik dit niet memoreren.
quote:Op maandag 1 april 2013 18:49 schreef eefje801 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Ha ha laten we hem fokker 4.0 noemen, even geen inspiratie
Sekh volgens mij heb ik het jou nog niet eens verteld...houd je inbox in de gaten! Hoe is het bij jou?
Er was even sprake van dat we vandaag een flitsdate zouden hebben vóór de familieverplichtingen maar daarvoor is de afstand te groot en wilden liever wat langer afspreken. Volgend weekend in ieder geval, misschien eerderWel erg leuk dat de interesse zo wederzijds is.
Wow haha.quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Blue_note het volgende:
Vrijdag date 1 gehad en sindsdien niet meer thuis geslapen
quote:Op maandag 1 april 2013 19:59 schreef Blue_note het volgende:
Vrijdag date 1 gehad en sindsdien niet meer thuis geslapen
Afgezegd met eerlijke reden, dat ik iemand heb ontmoet waar het van minuut 1 super mee klikt...quote:Op maandag 1 april 2013 20:00 schreef Yuki het volgende:
[..]
Is het alleen keiharde neucksecks of potentie tot meer? En wat doe je nu met de dame van dinsdag?
Wauwquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Afgezegd met eerlijke reden, dat ik iemand heb ontmoet waar het van minuut 1 super mee klikt...
Haha gaat wel snel zo ja. Maar zit zeker potentie tot meer in!! Graag zelfs, van beide kanten!
We hebben elkaar continu zitten appen als we niet samen zijn, en zodra we beide tijd hebben zijn we samen <3 . Gaat wel snel maarja, waarom wachten als het goed voelt ?!
Klinkt goed! Hoelang denk je dit trouwens vol te houden? Je kan beter al bij elkaar gaan wonen als je elkaar nu al niet meer kan missenquote:Op maandag 1 april 2013 20:04 schreef Blue_note het volgende:
[..]
Afgezegd met eerlijke reden, dat ik iemand heb ontmoet waar het van minuut 1 super mee klikt...
Haha gaat wel snel zo ja. Maar zit zeker potentie tot meer in!! Graag zelfs, van beide kanten!
We hebben elkaar continu zitten appen als we niet samen zijn, en zodra we beide tijd hebben zijn we samen <3 . Gaat wel snel maarja, waarom wachten als het goed voelt ?!
Dat hoeft nu toch ook nog niet?quote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef barocci het volgende:
Vanmiddag trouwens ook nog even naar Antwerpen afgereisd, mijn vermoedens over welke activiteit ze had bedacht werd bevestigdmaar verder hebben we het ook heel gezellig gehad. We hebben het goed met elkaar maar verwachten ook niet direct super veel van elkaar, dat lijkt me nu ook gewoon prima.
Hehe..tsja ja dat vroegen wij ons ook al af. Vanavond slapen we apart en ik mis d'r nog serieus ookquote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef barocci het volgende:
[..]
Klinkt goed! Hoelang denk je dit trouwens vol te houden? Je kan beter al bij elkaar gaan wonen als je elkaar nu al niet meer kan missen
quote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef barocci het volgende:
Vanmiddag trouwens ook nog even naar Antwerpen afgereisd, mijn vermoedens over welke activiteit ze had bedacht werd bevestigdmaar verder hebben we het ook heel gezellig gehad. We hebben het goed met elkaar maar verwachten ook niet direct super veel van elkaar, dat lijkt me nu ook gewoon prima.
Nicequote:Op maandag 1 april 2013 20:10 schreef barocci het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
quote:Op maandag 1 april 2013 20:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]BedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
quote:Op maandag 1 april 2013 20:31 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nice
Toen ik 18 was had ik een Belgische vriendin (ook Antwerpen)Dat accent
Jammer dat ze vreemd is gegaan, maar wel erg leuke tijd gehad
Ik ben ook benieuwd waar het eindigt, we zijn elkaar in elk geval nog niet beu.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze is trouwens half Hagenees, combineert best goed moet ik zeggen
Envoor die spoiler
![]()
Geinig!quote:Op maandag 1 april 2013 20:35 schreef barocci het volgende:
[..]
Ik ben ook benieuwd waar het eindigt, we zijn elkaar in elk geval nog niet beu.
Ze is trouwens half Hagenees, combineert best goed moet ik zeggen
Envoor die spoiler
Zeeanker? Doe maar zeebanketquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geinig!
Ik moet zeggen dat het elkaar niet begrijpen met uitdrukkingen wel altijd erg leuk was
Zo wordt lekker alleen voor eten gebruikt en niet voor een gevoel, dat is namelijk plezant...
Leuk was dat zij al snel mijn uitdrukkingen over nam haha. Echte liefde
En yuki, sorry... Zal ik een doos zeeanker voor je halen of kan je dat nu nooit meer normaal eten
Autocorrectquote:Op maandag 1 april 2013 21:01 schreef Yuki het volgende:
[..]
Zeeanker? Doe maar zeebanketom die mental image te laten slijten
of poepen wat daar seksen isquote:Op maandag 1 april 2013 20:39 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Geinig!
Ik moet zeggen dat het elkaar niet begrijpen met uitdrukkingen wel altijd erg leuk was
Zo wordt lekker alleen voor eten gebruikt en niet voor een gevoel, dat is namelijk plezant...
Leuk was dat zij al snel mijn uitdrukkingen over nam haha. Echte liefde
En yuki, sorry... Zal ik een doos zeeanker voor je halen of kan je dat nu nooit meer normaal eten
Oeoeoehhh...quote:Op maandag 1 april 2013 22:15 schreef Blue_note het volgende:
Nou ik ben op avond 4 ook bij haar. Ze vroeg of ik nog langskwam
Dat eerste zou ik idd ook bang voor zijnquote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Oeoeoehhh...
Niet bang dat een vliegende start een vreselijke crash oplevert?
Ik heb trouwens nog nooit een jongen/man gedate die dit ook zou (willen) doen. Sterker nog, ik heb afgeleerd om in het begin vaak te zeggen dat ik bij 'hem' wil zijn, ook al voelde het zo, omdat het als opdringerig ervaren werd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |