Die start je gewoon zelf. Als je maar niet te greedy doet (altijd meteen aanspreken, veel berichten etc).quote:Op maandag 1 april 2013 00:15 schreef AldoTheApache het volgende:
Hoe doen jullie dat mensen? Je hebt een meisje dat je leuk vind, hebt er al wel eens mee gezoend. En hebt nu zo'n 3 dagen haar FB, eergister al zo'n 2 uur gezellig op de chat.
Starten jullie dan een gesprek of laten jullie dat haar doen?
Dus gister gewoon niets zeggen was goed?quote:Op maandag 1 april 2013 00:17 schreef Sannne het volgende:
[..]
Die start je gewoon zelf. Als je maar niet te greedy doet (altijd meteen aanspreken, veel berichten etc).
Gewoon luchtig beginnen
Ik zou het niet teveel gaan uitstippelen en plannen. Gewoon doen wat je wil doen, als je maar niet te claimend of greedy wordt.quote:Op maandag 1 april 2013 00:19 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Dus gister gewoon niets zeggen was goed?![]()
en dan zou vandaag wel kunnen zeg maar?
en dan gewoon vrolijk pasen wensen ofzo?
Ik ben hier zo slecht in
Nee, daarom moet ik het uitstippelen, soort vanquote:Op maandag 1 april 2013 00:20 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik zou het niet teveel gaan uitstippelen en plannen. Gewoon doen wat je wil doen, als je maar niet te claimend of greedy wordt.
Spreek dr nou maar aan.........quote:Op maandag 1 april 2013 00:20 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Nee, daarom moet ik het uitstippelen, soort van
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Wie was trouwens degene die gisteren een eerste date had en dinsdag (geloof ik) een 2e/3e/4e/whatever date heeft met een andere dame?
quote:Op dinsdag 26 maart 2013 22:17 schreef Blue_note het volgende:
Twijfel....
Dinsdag 2e date met een meisje die ik leuk vind wua karakter, uiterlijk, mijn leeftijd, kortom: zou eventueel iets kunnen worden.
Ik kan vrijdag echter op 1e date gaan met een meisje die heel veel iniatief neemt, maar volgens mij meer uit is op seks dan een relatie.
Ik twijfel of ik moet gaan of moet uitstellen tot na dinsdag..
Blue_Notequote:Op zondag 31 maart 2013 22:53 schreef Yuki het volgende:
Wie was trouwens degene die gisteren een eerste date had en dinsdag (geloof ik) een 2e/3e/4e/whatever date heeft met een andere dame?
Die gedachte had ik ook bij dat verhaal. Kan zo op een ander type site.quote:Op maandag 1 april 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
Wow dit topic gaat echt gillend achteruit
We hebben iemand die terecht blij aan het melden is dat hij een date heeft, voor de zekerheid netjes in drievoud. Wanneer er interessen is naar het uiteindelijke date verslag compleet te freaken!
Dan hebben we nog een user die bovenstaande user wilt laten freaken door te zuigen en te zuigen en te zuigen maar zelf geen haar beter is. Want doe je dat hij hem gaat die ook freaken!
En als kers op de taart of een volledig door geslagen dominante man met een schoonmaak fetisj. Of een ontsnapte TBSer
Ik kan er zo een boek over schrijven
lol wat een enorme sukkel ben jijquote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zal ook eens een bijdrage aan dit topic leveren. Afgelopen donderdag had ik een date met een meid die ik op paiq had leren kennen. We zouden in de stad iets gaan eten. Eenmaal in het restaurant ging het gesprek ineens over haar werk en hoe goed ze daar wel niet in was. We hadden het hier nog niet eerder over gehad.
Vol trots zat ze te vertellen dat ze communicatiewetenschappen doceerde aan één van de hogescholen die een tijdje geleden in het nieuws zijn geweest. Dus ik heb haar vriendelijk uitgelegd dat heel die studierichting in het leven is geroepen zodat mensen die anders never nooit niet in aanmerking zullen komen voor een hbo diploma dat nu ineens wel kunnen.
Blijkbaar had mevrouw een beetje last van lange tenen want nog voordat het bestelde eten er was stormde ze gillend als een viswijf de toko uit. Dus toen kon ik alleen gaan zitten eten en dat is toch echt minder gezellig.
En toen ik mijn bordje leeg had en wilde afrekenen ging de ober nog moeilijk doen dat ik haar eten ook moest betalen, dat heb ik niet gedaan want ik heb er niets van gegeten en een fooi heeft hij ook niet gekregen.
Al met al echt een super leuk verhaal maar een minder geslaagde date.
[edit]
Ondanks dit alles had ik haar best nog willen doen want ze was echt knap. Maar jullie begrijpen dat dat er niet meer van gekomen is.
Figuurlijk hoop ik ?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
Leeftijd boeit niks joh. Ben nu met iemand die 8 jaar jonger is. Past precies!
Nu snap ik deze post eindelijkquote:Op zondag 31 maart 2013 15:11 schreef Blue_note het volgende:
Gister gelijk 2e date gehad in, en vanavond waarschijnlijk date 3....3 op een rij dus...tsja we willen beide, waarom dan extra wachten.
Leuk! Wanneer gaan jullie afspreken?quote:Op maandag 1 april 2013 01:22 schreef eefje801 het volgende:
Ik heb best wel leuk contact met mijn date/zoiets. Dat wilde ik even zeggen
quote:Op maandag 1 april 2013 00:42 schreef ook_gek het volgende:
En als kers op de taart of een volledig door geslagen dominante man met een schoonmaak fetisj. Of een ontsnapte TBSer
quote:Op maandag 1 april 2013 01:22 schreef eefje801 het volgende:
HungryJoe is altijd mensen aan het afvallen en afkraken.quote:Op maandag 1 april 2013 01:13 schreef zarGon het volgende:
Spezza19 en HungryJoe (en anderen), vecht het even lekker uit via PM. Het topic heeft last van jullie onderlinge conflict.
Binnen 24 uur alweer gedoe. Kom op zeg, jullie zijn volwassenen.
Vanwege de hoeveelheid tequila, of kreeg je hem niet omhoog, of was zij gewoon belabberd?quote:Op maandag 1 april 2013 13:04 schreef mr-green het volgende:
Van het weekend afgesproken met date tijdens stappen. Was gezellig en al helemaal na wat tequilla's. Ze is blijven slapen. Maaaaaaar wat was de seks slecht![]()
oja en nu ik dit typ realiseer ik mij dan mijn fiets nog in de stad staat
Definieer slechte seksquote:Op maandag 1 april 2013 13:04 schreef mr-green het volgende:
Van het weekend afgesproken met date tijdens stappen. Was gezellig en al helemaal na wat tequilla's. Ze is blijven slapen. Maaaaaaar wat was de seks slecht![]()
oja en nu ik dit typ realiseer ik mij dan mijn fiets nog in de stad staat
Heeft hij al een bijnaam? Want anders kan ik dit niet memoreren.quote:Op maandag 1 april 2013 01:22 schreef eefje801 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |