Ik zag je PI inderdaad al en dacht ff "whut I do?".quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter![]()
En dat duimpje naar beneden bij mijn vorige post was voor de rest van het gezeik bedoelt
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter![]()
Precies, m'n aankomende date is een paar jaar jonger. Niks mis meequote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef BeamofLight het volgende:
Leeftijd boeit niks joh. Ben nu met iemand die 8 jaar jonger is. Past precies!
Seks was prima hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 22:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heb ik ook hoor.
Zij had op Lexa ook neergezet dat ze iemand zocht tussen 31 en ~39. Maar ze had zo'n quizje en die vind ik altijd wel geinig, dus ik had m ingevuld en neergezet dat ik, al voldeed ik niet aan haar leeftijdseisen, een berichtje terug wel leuk zo vinden. En zo geschiedde, ze gaf al direct aan 'dat een uitzondering nu best eens gemaakt kon worden'. Nu mail/whatsapp contact omdat haar abo is afgelopen.
Maar de seks was dus prima met een oudere vrouw?
Ben er zelf niet vies van zeg maar, maar als je op zoek bent naar een leuke date/relatie/beginnend iets dat wordt dit hem dus niet. Op date 1 naaien, en date2 die bedoeld wordt om te naaien...nope.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef barocci het volgende:
[..]
Seks was prima hoorNet trouwens weer afgesproken voor morgen, bij haar kamer langskomen en door de subtiele hints vermoed ik dat we niet heel veel verder gaan komen.
Ik heb nog wel meer hele slechte verhalen hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:48 schreef Yuki het volgende:
dateverhalen!! Meer daarvan!
Maar doemaardriereally?
![]()
Haha,quote:Op zondag 31 maart 2013 22:45 schreef doemaardrie het volgende:
Ik zal ook eens een bijdrage aan dit topic leveren. Afgelopen donderdag had ik een date met een meid die ik op paiq had leren kennen. We zouden in de stad iets gaan eten. Eenmaal in het restaurant ging het gesprek ineens over haar werk en hoe goed ze daar wel niet in was. We hadden het hier nog niet eerder over gehad.
Vol trots zat ze te vertellen dat ze communicatiewetenschappen doceerde aan één van de hogescholen die een tijdje geleden in het nieuws zijn geweest. Dus ik heb haar vriendelijk uitgelegd dat heel die studierichting in het leven is geroepen zodat mensen die anders never nooit niet in aanmerking zullen komen voor een hbo diploma dat nu ineens wel kunnen.
Blijkbaar had mevrouw een beetje last van lange tenen want nog voordat het bestelde eten er was stormde ze gillend als een viswijf de toko uit. Dus toen kon ik alleen gaan zitten eten en dat is toch echt minder gezellig.
En toen ik mijn bordje leeg had en wilde afrekenen ging de ober nog moeilijk doen dat ik haar eten ook moest betalen, dat heb ik niet gedaan want ik heb er niets van gegeten en een fooi heeft hij ook niet gekregen.
Al met al echt een super leuk verhaal maar een minder geslaagde date.
[edit]
Ondanks dit alles had ik haar best nog willen doen want ze was echt knap. Maar jullie begrijpen dat dat er niet meer van gekomen is.
Succesquote:Op zondag 31 maart 2013 22:25 schreef barocci het volgende:
[..]
Seks was prima hoorNet trouwens weer afgesproken voor morgen, bij haar kamer langskomen en door de subtiele hints vermoed ik dat we niet heel veel verder gaan komen.
Maak je vaker dat soort opmerkingen op eerste dates?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Ik heb nog wel meer hele slechte verhalen hoor.
Nou soms vind ik het ook gewoon leuk om te zieken. Een maand of twee geleden bijvoorbeeld had ik een meisje een weekend op bezoek en die heb ik heel mijn appartement laten poetsen incl toilet badkamer vloeren schrobben noem maar op.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maak je vaker dat soort opmerkingen op eerste dates?
Dudequote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nou soms vind ik het ook gewoon leuk om te zieken. Een maand of twee geleden bijvoorbeeld had ik een meisje een weekend op bezoek en die heb ik heel mijn appartement laten poetsen incl toilet badkamer vloeren schrobben noem maar op.
Nadat ik haar thuis afgezet had heb ik van haar natuurlijk niets meer vernomen, maar ik heb haar nog zeker een week of twee smsjes gestuurd dat ik het zo gek vond dat ik niets meer van haar hoorde want we hadden zo een fijn weekend gehad. Of dat ik me zorgen maakte of er niets gebeurd was omdat het zo stil was.
Hehehe ik weet niet wat die gedacht heeft maar dat zal niet veel goeds zijn geweest.
[edit]
Met deze dame heb ik overigens wel gevreeën.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WFPB!
wa un gekkie ben jy xDquote:Op zondag 31 maart 2013 22:56 schreef doemaardrie het volgende:
[..]
Nou soms vind ik het ook gewoon leuk om te zieken. Een maand of twee geleden bijvoorbeeld had ik een meisje een weekend op bezoek en die heb ik heel mijn appartement laten poetsen incl toilet badkamer vloeren schrobben noem maar op.
Nadat ik haar thuis afgezet had heb ik van haar natuurlijk niets meer vernomen, maar ik heb haar nog zeker een week of twee smsjes gestuurd dat ik het zo gek vond dat ik niets meer van haar hoorde want we hadden zo een fijn weekend gehad. Of dat ik me zorgen maakte of er niets gebeurd was omdat het zo stil was.
Hehehe ik weet niet wat die gedacht heeft maar dat zal niet veel goeds zijn geweest.
[edit]
Met deze dame heb ik overigens wel gevreeën.
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:15 schreef Dizorn het volgende:
Dat verhaal geloven![]()
Sowieso keihard proberen op te scheppen in dit topic
Date-verhalen zijn hartstikke leuk (dank voor de serieuze verhalen). Maar e-piemelmeting mag je in KPD doen
Dat je zoiets überhaupt kunt bedenken vind ik al ziek, of het nu uitgevoerd is of nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |