abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 31 maart 2013 @ 20:56:24 #165
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_124731956
@Spezza, ik zal gaan smeken om je dateverslag. Bij deze. Want blijkbaar heb je dat nodig. Dat gehoer hier ging om jou (niet jouw schuld) en nu wil je je wel laten zien, maar niks vertellen. Of heb je helemaal niet gedate (wat ik vooraf al vermoedde?)
pi_124732028
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:56 schreef BeamofLight het volgende:
@Spezza, ik zal gaan smeken om je dateverslag. Bij deze. Want blijkbaar heb je dat nodig. Dat gehoer hier ging om jou (niet jouw schuld) en nu wil je je wel laten zien, maar niks vertellen. Of heb je helemaal niet gedate (wat ik vooraf al vermoedde?)
Dat mag jij denken hoor knulletje :*
Dit account is niet meer in gebruik.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:01:09 #167
242666 BeamofLight
pi_124732173
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 20:57 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Dat mag jij denken hoor knulletje :*
Wat ben je toch ook een ... hè. Dan vertel je het niet. Aandachttrekker.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 01:05:08 ]
  zondag 31 maart 2013 @ 21:07:02 #168
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124732453
Zucht...eh laten we het er gewoon op houden dat als Spezza wat wil delen hij wel drie keer kucht en we gewoon niet vragen waarom en dan post hij vanzelf wel wat.

En ik wil eigenlijk ook wel weten met welke Topper DP gedate heeft :D
pi_124732665
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Wat ben je toch ook een kneus hè. Dan vertel je het niet. Aandachttrekker.
Uhu want omdat anderen steeds over mij beginnen ben ik een aandachtstrekker.... :')
  zondag 31 maart 2013 @ 21:17:42 #170
242666 BeamofLight
pi_124732940
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Uhu want omdat anderen steeds over mij beginnen ben ik een aandachtstrekker.... :')

Jij was toch diegene die 2/3 keer vermeldde dat je een date had
Dit is toch het date-topic
Jij laat je nu toch hier zien
En nu houd je je bek ineens dicht
Jij bent raar
pi_124732974
Ik durf geen topic reports meer te maken, want dan worden de mods boos dat ze moeten werken :@
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 31 maart 2013 @ 21:19:57 #172
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_124733040
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf geen topic reports meer te maken, want dan worden de mods boos dat ze moeten werken :@
wat is dit nu weer voor kul, ja als iedereen om iedere scheet een TR maakt

eerlijk gezegd vind ik t hier echt te triest voor woorden de laatste dagen
de creche is er niets bij.

enfin, daten, t is er nog niet van gekomen maar t contact via de app is wel heel fijn
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 31 maart 2013 @ 21:22:36 #173
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_124733167
nee jullie ventjes hebben ondrling penisnijd. kan dat niet per PM? Spezza, laat de lulletjes rozenwater maar kletsen, post je leuke datverhaal maar als je het kwijt wil :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_124733212
Aaah zo leuk habitue! Kut dat je nu een week moet wachten.

Ik zie mn date morgen weer :)
pi_124733213
- Kappen met het uitvechten hier (en met schelden). -

[ Bericht 47% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 01:20:58 ]
pi_124733612
quote:
0s.gif Op Linguine het volgende:
Aaah zo leuk habitue! Kut dat je nu een week moet wachten.

Ik zie mn date morgen weer :)
Wachten zuigt ja.

Leuk! Wat gaan jullie doen?

quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je bent zelf raar met je kut Posts die altijd maar alles en iedereen afzeiken. En je zegt zelf; dit is het date topic. Waarom werd ik dan gister aangevallen op het feit dat ik een date meld?
Wat dat betreft zei dizorn het al goed. Als een dame zoiets post is het cool. Doe ik het dan ben ik een aandachttrekker.

En dat is voor mij de reden om hier niks meer te delen. Het zijn toch altijd hatelijke reacties die ik krijg.
En nu word ik daar OOK weer op aangesproken.

Dus wie is hier nou raar? Dat zijn volgens mij nog altijd mongolen zoals jij en Hungry Joe die hier regelmatig de boel verzieken.
Het zijn idd zuigende posts vaak, maar je reageert er ook compleet verkeerd op.

Protip 19: "He who yells first, loses"
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_124733852
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef Ynske het volgende:

[..]

wat is dit nu weer voor kul, ja als iedereen om iedere scheet een TR maakt

eerlijk gezegd vind ik t hier echt te triest voor woorden de laatste dagen
de creche is er niets bij.

enfin, daten, t is er nog niet van gekomen maar t contact via de app is wel heel fijn
Inderdaad zeg, kolere. Partij frustratie hier. Ga geen TRs plaatsen maar dit gaat echt nergens meer over.

Ik volgende week date hoop ik, contact via mail en app is gezellig :) Keer een dame die wat jaartjes ouder is...nog niet eerder gehad. Vind t wel leuk.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:36:15 #178
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124733878
Jongens. Het is pasen! Lief zijn voor elkander!

Anyhow. Ik heb een date gehad met de verpleegster van Lexa afgelopen vrijdag. Om half 10 met haar in een kroegje afgesproken, en dat klikte eigenlijk heel erg goed.
Nadat we allebei al wat wijntjes achter onze kiezen hadden zitten, besloot ik dat ik haar dusdanig leuk vond dat ik een move wilde maken. Gelukkig viel die poging in goede aarde, en waren we al snel aan het zoenen en friemelen.

Al snel was het 1 uur en moest ze naar huis omdat ze om 6 uur 's-ochtends alweer op moest staan ivm werk. Dus voor de kroeg nog even staan snavelen, haar thuis gebracht, daar weer staan snavelen, en een volgende date voor woensdag gepland. Dan komt ze bij mij eten. Tussendoor ook nog veel gekletst op Whatsapp.

Ik vind het wel gigantisch spannend, want ze gaf aan niet zo snel gek op iemand te worden. Dus het gaat nog even afwachten hoe het zich gaat ontwikkelen.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
  zondag 31 maart 2013 @ 21:38:39 #179
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124733979
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef DaFan het volgende:

[..]

Inderdaad zeg, kolere. Partij frustratie hier. Ga geen TRs plaatsen maar dit gaat echt nergens meer over.

Ik volgende week date hoop ik, contact via mail en app is gezellig :) Keer een dame die wat jaartjes ouder is...nog niet eerder gehad. Vind t wel leuk.
Spannend! Hoeveel jaar ouder? :).

Ik zou dat dus niet zo snel kunnen, vind oudere vrouwen meestal gelijk zo serieus. Ik zal vast generaliseren nu, maar soit.
So, if you're frightened of dying and... and you're holding on, you'll see devils tearing your life away. But if you've made your peace, then the devils are really angels...
pi_124734138
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:38 schreef Detroit het volgende:

[..]

Spannend! Hoeveel jaar ouder? :).

Ik zou dat dus niet zo snel kunnen, vind oudere vrouwen meestal gelijk zo serieus. Ik zal vast generaliseren nu, maar soit.
4 jaar, ik ben 28. En mee eens. We'll see.

En 'snavelen' :') Mooi woord.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:44:18 #181
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124734251
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:42 schreef DaFan het volgende:

[..]

4 jaar, ik ben 28. En mee eens. We'll see.

En 'snavelen' :') Mooi woord.
Wellicht dalijk een mooi dating verslag van jouw kant waaruit blijkt dat het niet altijd zo hoeft te zijn. ;).

Ik meen dat de term "snavelen" ook hier in dit topic wel eens gebruikt is haha.
pi_124734477
Ik krijg op Paiq trouwens een PRACHT van een anekdote binnen O+

quote:
Gaat alweer beter! Jij een beetje uit de drukte inmiddels? Hoop t Oké; ik was in een kroeg, leuke jongeman tegen er lijf gelopen. Praatje, biertje niets aan de hand.
Afgesproken een paar dagen later een hapje te gaan eten. Kom ik in het restaurant aan, wachten, komt ie na drie kwartier binnen met drie vriendinnen. Stelt voor om met z'n vieren te eten...
flexibel als ik ben doen we. Hij kletsen met de andere vrouwen. Ik ietwat spek en
Bonen... Maar positief blijven; t wordt vast beter en anders zorg ik daar hopelijk nog voor.... Ober komt drankjes brengen en gooit z'n hele dienblad hopla in mijn schoot. Sjiek!! moet k nog verdergaan? Of....

[ Bericht 41% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 01:10:11 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
  zondag 31 maart 2013 @ 21:54:02 #183
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124734774
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Je bent zelf raar met je kut Posts die altijd maar alles en iedereen afzeiken. En je zegt zelf; dit is het date topic. Waarom werd ik dan gister aangevallen op het feit dat ik een date meld?
Wat dat betreft zei dizorn het al goed. Als een dame zoiets post is het cool. Doe ik het dan ben ik een aandachttrekker.

En dat is voor mij de reden om hier niks meer te delen. Het zijn toch altijd hatelijke reacties die ik krijg.
En nu word ik daar OOK weer op aangesproken.

Dus wie is hier nou raar? Dat zijn volgens mij nog altijd mongolen zoals jij en Hungry Joe die hier regelmatig de boel verzieken.
Ja, want we reageren nooooooooooit leuk op datende mannen hier :')
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124734808
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:54:42 #185
138876 Andromache
pi_124734811
PM graag.
pi_124734824
quote:
13s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:54 schreef Yuki het volgende:

[..]

Ja, want we reageren nooooooooooit leuk op datende mannen hier :')
Wat lul jij nou weer? Ik heb het niet over iedereen, maar op mijn posts.
pi_124734868
;(

en het leek nog zo gezellig hier.
  zondag 31 maart 2013 @ 21:56:26 #188
138876 Andromache
pi_124734900
nou Spezza, je hebt het in eigen hand. vertel eens over haar mooie ogen, haar grappige verhalen, jullie gezamenlijke interesses, of wat ook maar van toepassing is. laat HJ en BoL maar lullen, deel je ervaringen!
  zondag 31 maart 2013 @ 21:56:59 #189
50430 Yuki
Student Midwife
pi_124734935
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:54 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Wat lul jij nou weer? Ik heb het niet over iedereen, maar op mijn posts.
Met je eerste zin impliceer je dat alleen dames positieve reacties krijgen, en dat is gelul. Bovendien zijn er zat mensen die wél normaal op je reageren en dat negeer je.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_124735023
quote:
1s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef Yuki het volgende:

[..]

Met je eerste zin impliceer je dat alleen dames positieve reacties krijgen, en dat is gelul. Bovendien zijn er zat mensen die wél normaal op je reageren en dat negeer je.
Beter lezen
  zondag 31 maart 2013 @ 21:58:34 #191
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124735033
Kom maar op met dat verslag, Spezza19! :).
  zondag 31 maart 2013 @ 21:58:49 #192
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_124735042
Hou er gewoon mee op en ga via dm verder
  zondag 31 maart 2013 @ 21:59:13 #193
138876 Andromache
pi_124735058
spezzaaaaaaaaatje waar blijft je verslahag
pi_124735069
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef Andromache het volgende:
nou Spezza, je hebt het in eigen hand. vertel eens over haar mooie ogen, haar grappige verhalen, jullie gezamenlijke interesses, of wat ook maar van toepassing is. laat HJ en BoL maar lullen, deel je ervaringen!
Neuh dank je. En verder wacht ik met spanning af hoe lang het duurt dat HJ of BoL met een opmerking komt over dat Spezza wel dagelijks dingen in zijn eigen hand heeft. Dat is immers hun humor.

Anyway, ik ben weg :W
pi_124735088
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 31 maart 2013 @ 22:00:11 #196
138876 Andromache
pi_124735112
:o onbegrijpelijk....
pi_124735141
- Genoeg. -

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 01:10:52 ]
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_124735168
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Detroit het volgende:

[..]

Wellicht dalijk een mooi dating verslag van jouw kant waaruit blijkt dat het niet altijd zo hoeft te zijn. ;).

Ik meen dat de term "snavelen" ook hier in dit topic wel eens gebruikt is haha.
Inderdaad, mijn date van vrijdag was ook iets ouder en beviel me toch wel :) Weliswaar maar anderhalf jaar maar ik ben dan ook pas 21.

Paiq bewijst me trouwens toch grote dienst want als ik eerlijk ben zou ik op een profielensite haar waarschijnlijk geen bericht hebben gestuurd. Nu weet ik wel beter.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:03:21 #199
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124735299
quote:
13s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef barocci het volgende:

[..]

Inderdaad, mijn date van vrijdag was ook iets ouder en beviel me toch wel :) Weliswaar maar anderhalf jaar maar ik ben dan ook pas 21.

Paiq bewijst me trouwens toch grote dienst want als ik eerlijk ben zou ik op een profielensite haar waarschijnlijk geen bericht hebben gestuurd. Nu weet ik wel beter.
Ik ben zelf 35. Een dame van 22 of 23 is een heel ander verhaal. ;).

Mijn verpleegster was 28, mooie leeftijd. :).
pi_124735584
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Detroit het volgende:

[..]

Ik ben zelf 35. Een dame van 22 of 23 is een heel ander verhaal. ;).

Mijn verpleegster was 28, mooie leeftijd. :).
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter :9

En dat duimpje naar beneden bij mijn vorige post was voor de rest van het gezeik bedoelt ;)
  zondag 31 maart 2013 @ 22:09:43 #201
25794 Detroit
Per aspera ad astra
pi_124735669
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:

[..]

Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter :9

En dat duimpje naar beneden bij mijn vorige post was voor de rest van het gezeik bedoelt ;)
Ik zag je PI inderdaad al en dacht ff "whut I do?". :P.

Gelukkig dat er toch nog succesverhalen hier zijn tussen de haat.
  zondag 31 maart 2013 @ 22:11:03 #202
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_124735755
Laat ik dan maar met een date-verhaal komen.
Gisteren een date gehad met een jongen waar ik al wat weken veel mee app. We hadden het gehad over dat ik erg van koken hou dus had beloofd te koken voor hem. Hij zou om zeven uur komen, maar was tien minuten te vroeg terwijl ik net uien aan het snijden was. Resultaat: met tranen de deur open doen. En ohja had het ook voor elkaar gekregen een ladder in mijn panty te maken.
Lekker gegeten, film gekeken, dubbel gelegen om picdumps en mijn dwerghamster heeft hem gebeten :P. Op een gegeven moment drankjes gaan doen. Hij had vanille jenever meegenomen omdat ik had gezegd dat ik het nog nooit had gedronken. Hij had ook bloemen meegenomen in mijn favoriete kleuren. Normaal gesproken zou ik dat nogal slijmerig en cliché vinden, maar om een of andere reden vond ik het nu vooral heel lief.
Enig minpuntje is dat we beide niet meer kunnen herinneren wanneer en hoe we zijn gaan slapen en waren vanochtend ook verbaast dat de fles bijna leeg was. Vanille jenever en wodka door elkaar drinken was niet het beste plan ooit. Ook al was het er wel extra gezellig door. Ja er is gezoend of ook wel snavelen. Hij is toen straks om zes uur weggegaan dus was een geslaagde date.
pi_124735868
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:

[..]

Heb ik ook hoor.
Zij had op Lexa ook neergezet dat ze iemand zocht tussen 31 en ~39. Maar ze had zo'n quizje en die vind ik altijd wel geinig, dus ik had m ingevuld en neergezet dat ik, al voldeed ik niet aan haar leeftijdseisen, een berichtje terug wel leuk zo vinden. En zo geschiedde, ze gaf al direct aan 'dat een uitzondering nu best eens gemaakt kon worden'. Nu mail/whatsapp contact omdat haar abo is afgelopen.

Maar de seks was dus prima met een oudere vrouw? :9
  zondag 31 maart 2013 @ 22:13:56 #204
242666 BeamofLight
pi_124735936
Leeftijd boeit niks joh. Ben nu met iemand die 8 jaar jonger is. Past precies!
pi_124735987
quote:
Je moest eens weten hoe toevallig ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')