Dat mag jij denken hoor knulletjequote:Op zondag 31 maart 2013 20:56 schreef BeamofLight het volgende:
@Spezza, ik zal gaan smeken om je dateverslag. Bij deze. Want blijkbaar heb je dat nodig. Dat gehoer hier ging om jou (niet jouw schuld) en nu wil je je wel laten zien, maar niks vertellen. Of heb je helemaal niet gedate (wat ik vooraf al vermoedde?)
Wat ben je toch ook een ... hè. Dan vertel je het niet. Aandachttrekker.quote:
Uhu want omdat anderen steeds over mij beginnen ben ik een aandachtstrekker....quote:Op zondag 31 maart 2013 21:01 schreef BeamofLight het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een kneus hè. Dan vertel je het niet. Aandachttrekker.
Jij was toch diegene die 2/3 keer vermeldde dat je een date hadquote:Op zondag 31 maart 2013 21:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Uhu want omdat anderen steeds over mij beginnen ben ik een aandachtstrekker....
wat is dit nu weer voor kul, ja als iedereen om iedere scheet een TR maaktquote:Op zondag 31 maart 2013 21:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik durf geen topic reports meer te maken, want dan worden de mods boos dat ze moeten werken
Wachten zuigt ja.quote:Op Linguine het volgende:
Aaah zo leuk habitue! Kut dat je nu een week moet wachten.
Ik zie mn date morgen weer
Het zijn idd zuigende posts vaak, maar je reageert er ook compleet verkeerd op.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar met je kut Posts die altijd maar alles en iedereen afzeiken. En je zegt zelf; dit is het date topic. Waarom werd ik dan gister aangevallen op het feit dat ik een date meld?
Wat dat betreft zei dizorn het al goed. Als een dame zoiets post is het cool. Doe ik het dan ben ik een aandachttrekker.
En dat is voor mij de reden om hier niks meer te delen. Het zijn toch altijd hatelijke reacties die ik krijg.
En nu word ik daar OOK weer op aangesproken.
Dus wie is hier nou raar? Dat zijn volgens mij nog altijd mongolen zoals jij en Hungry Joe die hier regelmatig de boel verzieken.
Inderdaad zeg, kolere. Partij frustratie hier. Ga geen TRs plaatsen maar dit gaat echt nergens meer over.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:19 schreef Ynske het volgende:
[..]
wat is dit nu weer voor kul, ja als iedereen om iedere scheet een TR maakt
eerlijk gezegd vind ik t hier echt te triest voor woorden de laatste dagen
de creche is er niets bij.
enfin, daten, t is er nog niet van gekomen maar t contact via de app is wel heel fijn
Spannend! Hoeveel jaar ouder?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:35 schreef DaFan het volgende:
[..]
Inderdaad zeg, kolere. Partij frustratie hier. Ga geen TRs plaatsen maar dit gaat echt nergens meer over.
Ik volgende week date hoop ik, contact via mail en app is gezelligKeer een dame die wat jaartjes ouder is...nog niet eerder gehad. Vind t wel leuk.
4 jaar, ik ben 28. En mee eens. We'll see.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:38 schreef Detroit het volgende:
[..]
Spannend! Hoeveel jaar ouder?.
Ik zou dat dus niet zo snel kunnen, vind oudere vrouwen meestal gelijk zo serieus. Ik zal vast generaliseren nu, maar soit.
Wellicht dalijk een mooi dating verslag van jouw kant waaruit blijkt dat het niet altijd zo hoeft te zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
4 jaar, ik ben 28. En mee eens. We'll see.
En 'snavelen'Mooi woord.
quote:Gaat alweer beter! Jij een beetje uit de drukte inmiddels? Hoop t Oké; ik was in een kroeg, leuke jongeman tegen er lijf gelopen. Praatje, biertje niets aan de hand.
Afgesproken een paar dagen later een hapje te gaan eten. Kom ik in het restaurant aan, wachten, komt ie na drie kwartier binnen met drie vriendinnen. Stelt voor om met z'n vieren te eten...
flexibel als ik ben doen we. Hij kletsen met de andere vrouwen. Ik ietwat spek en
Bonen... Maar positief blijven; t wordt vast beter en anders zorg ik daar hopelijk nog voor.... Ober komt drankjes brengen en gooit z'n hele dienblad hopla in mijn schoot. Sjiek!! moet k nog verdergaan? Of....
Ja, want we reageren nooooooooooit leuk op datende mannen hierquote:Op zondag 31 maart 2013 21:23 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Je bent zelf raar met je kut Posts die altijd maar alles en iedereen afzeiken. En je zegt zelf; dit is het date topic. Waarom werd ik dan gister aangevallen op het feit dat ik een date meld?
Wat dat betreft zei dizorn het al goed. Als een dame zoiets post is het cool. Doe ik het dan ben ik een aandachttrekker.
En dat is voor mij de reden om hier niks meer te delen. Het zijn toch altijd hatelijke reacties die ik krijg.
En nu word ik daar OOK weer op aangesproken.
Dus wie is hier nou raar? Dat zijn volgens mij nog altijd mongolen zoals jij en Hungry Joe die hier regelmatig de boel verzieken.
Wat lul jij nou weer? Ik heb het niet over iedereen, maar op mijn posts.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, want we reageren nooooooooooit leuk op datende mannen hier
Met je eerste zin impliceer je dat alleen dames positieve reacties krijgen, en dat is gelul. Bovendien zijn er zat mensen die wél normaal op je reageren en dat negeer je.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:54 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Wat lul jij nou weer? Ik heb het niet over iedereen, maar op mijn posts.
Beter lezenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef Yuki het volgende:
[..]
Met je eerste zin impliceer je dat alleen dames positieve reacties krijgen, en dat is gelul. Bovendien zijn er zat mensen die wél normaal op je reageren en dat negeer je.
Neuh dank je. En verder wacht ik met spanning af hoe lang het duurt dat HJ of BoL met een opmerking komt over dat Spezza wel dagelijks dingen in zijn eigen hand heeft. Dat is immers hun humor.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:56 schreef Andromache het volgende:
nou Spezza, je hebt het in eigen hand. vertel eens over haar mooie ogen, haar grappige verhalen, jullie gezamenlijke interesses, of wat ook maar van toepassing is. laat HJ en BoL maar lullen, deel je ervaringen!
Inderdaad, mijn date van vrijdag was ook iets ouder en beviel me toch welquote:Op zondag 31 maart 2013 21:44 schreef Detroit het volgende:
[..]
Wellicht dalijk een mooi dating verslag van jouw kant waaruit blijkt dat het niet altijd zo hoeft te zijn..
Ik meen dat de term "snavelen" ook hier in dit topic wel eens gebruikt is haha.
Ik ben zelf 35. Een dame van 22 of 23 is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:01 schreef barocci het volgende:
[..]
Inderdaad, mijn date van vrijdag was ook iets ouder en beviel me toch welWeliswaar maar anderhalf jaar maar ik ben dan ook pas 21.
Paiq bewijst me trouwens toch grote dienst want als ik eerlijk ben zou ik op een profielensite haar waarschijnlijk geen bericht hebben gestuurd. Nu weet ik wel beter.
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beterquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef Detroit het volgende:
[..]
Ik ben zelf 35. Een dame van 22 of 23 is een heel ander verhaal..
Mijn verpleegster was 28, mooie leeftijd..
Ik zag je PI inderdaad al en dacht ff "whut I do?".quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter![]()
En dat duimpje naar beneden bij mijn vorige post was voor de rest van het gezeik bedoelt
Heb ik ook hoor.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:08 schreef barocci het volgende:
[..]
Nee dat is dan ook weer wel zo maar ik hou er toch een beetje de gedachten op na dat een dame dezelfde leeftijd moet hebben of iets jonger. Terwijl het eigenlijk wel onzin is maar wel de gewoonte bij mij en de meeste mensen. Nu weet ik wel beter![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |