Doet DJ Rinus wel de "slang" ?quote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
BAM! FF Ekdom naar radio 2! Domien naar ZuiderZee FM! DJ Rinus van 10 tot 14 op 3FM!
Door naar Sky Radio dan maar!quote:Op maandag 1 april 2013 20:45 schreef Dagoduck het volgende:
BAM! FF Ekdom naar radio 2! Domien naar ZuiderZee FM! DJ Rinus van 10 tot 14 op 3FM!
Sssstt!!!quote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
Het is een 1 aprilgrap. Het staat onder het audiofragment op de 3fm site: trapte je erin?
Dat is de grap dusquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
Het is een 1 aprilgrap. Het staat onder het audiofragment op de 3fm site: trapte je erin?
Vol-le-dig, dit zag ik niet aankomen... Voel me zwaar genaaid nuquote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
Henkieeeeeeequote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is de grap dus![]()
Ze doen alsof het een 1april grap is
Ja, dat zou ook nog kunnen natuurlijk...quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is de grap dus![]()
Meen je niet..quote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef Spanky78 het volgende:
quote:
Was het echt een grap van Giel ja?quote:Op maandag 1 april 2013 20:57 schreef Spanky78 het volgende:
Voor duiding hier:
http://giel.vara.nl/media/222512
Het audiofragment eronder gaat over 1 aprilgrappen, evenals de tekst eronder.
quote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hoewel, Timur gaat het echt wel leuk doen
Vanaf 1 mei!
Versneld idd. Q had Giel echt hard nodig.quote:Op maandag 1 april 2013 21:24 schreef wolfrolf het volgende:
Hoewel, Timur gaat het echt wel leuk doen
Vanaf 1 mei!
Ja, sorry...quote:Op maandag 1 april 2013 20:58 schreef wolfrolf het volgende:
mint, voortaan je microfoon wat beter bevestigen
quote:
Ik vind het al een hele vooruitgang dat jij je duim van de lens af haalt.quote:Op maandag 1 april 2013 21:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, sorry...![]()
Ik ben vanmiddag nog even flink beknepen door m'n nichtje, volgens mij had ze trek![]()
Uiteindelijk zal het goed komen, daar ben ik van overtuigdquote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het al een hele vooruitgang dat jij je duim van de lens af haalt.
Een grote stap. Ik ben trots op je
Kleineer d'r niet zo met een compliment die iets verhuld.quote:Op maandag 1 april 2013 21:31 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik vind het al een hele vooruitgang dat jij je duim van de lens af haalt.
Een grote stap. Ik ben trots op je
Ik ben het gewend om hier digitaal geschandpaald te worden, geeft niksquote:Op maandag 1 april 2013 21:42 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Kleineer d'r niet zo met een compliment die iets verhuld.
Timooooo!!quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Timo20 het volgende:
Goooooeeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Mooie 1 april grap @ TT![]()
Betekend niet dat het iets goeds is..quote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om hier digitaal geschandpaald te worden, geeft niks
Het was een complimentquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben het gewend om hier digitaal geschandpaald te worden, geeft niks
Nee, maar iemand moet het haasje zijn toch? Ik trek het wel!quote:Op maandag 1 april 2013 21:53 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Betekend niet dat het iets goeds is..
He, bah.quote:Op maandag 1 april 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, maar iemand moet het haasje zijn toch? Ik trek het wel!
Een één april grap maken van een één april grap op één april. Woop woop!quote:Op maandag 1 april 2013 20:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dat is de grap dus![]()
Valt best mee joh, je doet het zelf ook meerdere keren per week. Volgens mij vind je het allesbehalve bahquote:
Ik ben toevallig al een paar dagen gestopt hoor, tijd voor een nieuw record.. oude was 50 dagen zonder..quote:Op maandag 1 april 2013 21:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Valt best mee joh, je doet het zelf ook meerdere keren per week. Volgens mij vind je het allesbehalve bah
Maar waarom??quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ben toevallig al een paar dagen gestopt hoor, tijd voor een nieuw record.. oude was 50 dagen zonder..
Omdat ik het meer uit verveling deed, dan voelt het echt als een bevrijding om het niet te doen hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Maar waarom??
Dat moet eruit, anders gaat het zweren!
Mevrouw van `t naamtopic!!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |