Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef Jerkmaine het volgende:
Vermeld er wel even bij dat je een aankoop in hun webshop dient te doen
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Uhmm.. ik heb dat niet gedaan en er wordt nu een zonnebril twv 29.95 naar me opgestuurd..
.... en me broertje.....
.... en me moeder.....
Vertel hoe?quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Sure. Ik heb zojuist een gratis Lexus van iemand gekregen. Hoefde alleen maar op wat knopjes te drukken.
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.quote:
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.quote:Op maandag 1 april 2013 16:08 schreef opruimertje het volgende:
Ik zal printscreen maken..Ik had wel verwacht dat jullie zelf ook een heel klein beetje initiatief zouden tonen!
Oja, dat heb ik ook altijd....quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Triptamine2 het volgende:
[..]
Een banner vertelde mij dat ik de 100miljoenste bezoeker was. Ik klikte, viel er ineens een Lexus uit de lucht.
Thank you for your purchase!quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef blup het volgende:
Thank you for your purchase!
Your order # is: 100010100.
You will receive an order confirmation email with the details of your order.
... ben benieuwd
Ja, nja daar kunnen wij niets aan doen..quote:Op maandag 1 april 2013 16:21 schreef blup het volgende:
thanks.. zal wel niet zijn zoals ze bedoeld hadden, maar wie weet. :-)
Ben benieuwd of ze het daadwerkelijk zullen versturen.quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Krijgen nu wel mega veel hits via FOK! op hun link I guess...
fok! zonnebrillenmeet!quote:Op maandag 1 april 2013 16:26 schreef Renesite het volgende:
Heel FOK! met zonnebrillen op, op de zolderkamers
Ik ben blindquote:
Je moet je dus ook registreren op de sitequote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.
• Link aanklikken van TS
• Bullshit reden verzinnen en je eigenste spam e-mailadres invullen
• Zonnebril toevoegen aan winkelmandje
• Bij de checkout je code invullen
• Je adresgegevens invullen en gas op die lolly
Wat een lelijk ding trouwens, maar ach 't is gratis hè
hmm, daar heb je wel een punt.quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, gooi het topic maar weer dicht. Zijn er toch 30 FOK!kers geholpen, als het weer te massaal wordt dan annuleren ze vast alles.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef InTrePidIvity het volgende:
Nou, gooi het topic maar weer dicht. Zijn er toch 30 FOK!kers geholpen, als het weer te massaal wordt dan annuleren ze vast alles.
eerst invullen en dan op volgende.quote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef detennismaster het volgende:
Waar vullen jullie je email in?
http://www.yourdiscovery.com/nl/web/pmelegend/
Ik niet inderdaad. Toch even gebruik gemaakt van je link, ook al is diezelfde 99% waarschijnlijk de kans dat dit toch niet doorgaat.quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef opruimertje het volgende:
Wedden dat 99% van de posters nog nooit wat heeft aangeboden in FHF
Boeit dat iets?quote:Op maandag 1 april 2013 16:41 schreef opruimertje het volgende:
Wedden dat 99% van de posters nog nooit wat heeft aangeboden in FHF
pcs aavinkenquote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef dion_v_k het volgende:
Bij mij werkt ie ook niet, kan de code zo vaak invullen als ik wil maar die 29,95 blijft gewoon staan
Thanks!quote:Op maandag 1 april 2013 16:47 schreef Ramkraker het volgende:
Als je hem handmatig overtypt in chrome doet ie het wel
quote:Op maandag 1 april 2013 16:51 schreef Etsu het volgende:
omdat ik niet kon bestellen, heeft renesite het voor mij gedaan (lobi) en ben ik haast van zeker dat dit 1aprilgrap is
Thanksquote:Your order has been received
Your order # is: 100010261.
quote:Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Beach het volgende:
Mensen die er meer dan één bestellen
godverdomme stelletje inhalige ratten
Gratis is gratisquote:Op maandag 1 april 2013 17:24 schreef Beach het volgende:
Mensen die er meer dan één bestellen
godverdomme stelletje inhalige ratten
Moet je maar jeans en normale schoenen dragenquote:
quote:Thank you for shopping at our webshop. We are going to process your order. Once your package ships we will send an email with a link to track your order. You will also receive an email with your invoice. If you have any questions please contact us at
Gelijk 25 euro minder waard.. xDquote:Op maandag 1 april 2013 19:10 schreef Joe-Momma het volgende:
Lopen we straks allemaal met dezelfde bril!! Hoe cool is dat??!!!![]()
Nooit geschoten is nooit raak.quote:Op maandag 1 april 2013 19:23 schreef Max-Westerman het volgende:
Je krijgt hem toch niet binnen hoor
Nahquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
Net mailtje gehad dat vanwege misbruik mijn bestelling niet geleverd kan worden.
haha 1 april hahaquote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
Net mailtje gehad dat vanwege misbruik mijn bestelling niet geleverd kan worden.
Ik checkte bijna mijn mail. Hihi.quote:Op maandag 1 april 2013 19:38 schreef Beach het volgende:
Moest je in de tuin vinden met paaseitjes zoeken.. Ik had er 5 gevonden, maar ze zijn alle 5 al vergeven, sorry!quote:
Oke, leuk maar ik heb serieus geen idee waar je hem kan vinden hoor..quote:Op maandag 1 april 2013 20:09 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Moest je in de tuin vinden met paaseitjes zoeken.. Ik had er 5 gevonden, maar ze zijn alle 5 al vergeven, sorry!
Denk dat ze allemaal al gevonden zijn, dus je zou best eens gelijk kunnen hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
Oke, leuk maar ik heb serieus geen idee waar je hem kan vinden hoor..
Kloptquote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef opruimertje het volgende:
Mijn zonnebril is zojuist al verzonden! Krijg morgen track and trace
Bij nog meer mensen het geval?
Nice!! Dan worden ze sowieso uitgeleverd lijkt mij... Ze zijn dus al gewoon op de post.. wiejoo!!quote:
tof man dat je graag de eikel uithangt als serieus iemand iets niet kan vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 20:12 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Denk dat ze allemaal al gevonden zijn, dus je zou best eens gelijk kunnen hebben.
Zucht... Als je het topic een beetje globaal doorleest zie je dat je gewoon op de link moet klikken en even wat in moet vullen..quote:Op maandag 1 april 2013 20:14 schreef Q-Festival het volgende:
[..]
tof man dat je graag de eikel uithangt als serieus iemand iets niet kan vinden.
Heb je een 2e mail gehad dan? Ik nog nietquote:Op maandag 1 april 2013 20:06 schreef opruimertje het volgende:
Mijn zonnebril is zojuist al verzonden! Krijg morgen track and trace
Bij nog meer mensen het geval?
Klopt!quote:Op maandag 1 april 2013 20:16 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je een 2e mail gehad dan? Ik nog niet
Ja uiteraard sorry daarvoor, maar als ik op je link klik weet ik eerlijk gezegt niet wat ik in moet vullenquote:Op maandag 1 april 2013 20:15 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Zucht... Als je het topic een beetje globaal doorleest zie je dat je gewoon op de link moet klikken en even wat in moet vullen..
Mij een eikel noemen..Je beseft je wel dat als iedereen zo'n zonnebril krijgt dat ze dat te danken hebben aan mij?
Jeeej mequote:Op maandag 1 april 2013 20:17 schreef Beach het volgende:
Renesite en opruimertje hadden wss geluk dat ze als eersten erbij waren.
De rest krijgt net zoals ik een mailtje dat het niet geleverd gaat worden.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:13 schreef Jerkmaine het volgende:
[..]
Je kunt gewoon een "stappenplan" maken, scheelt onzin.
• Link aanklikken van TS
• Bullshit reden verzinnen en je eigenste spam e-mailadres invullen
• Zonnebril toevoegen aan winkelmandje
• Bij de checkout je code invullen
• Je adresgegevens invullen en gas op die lolly
Wat een lelijk ding trouwens, maar ach 't is gratis hè
Hahaha.. ben benieuwd!!!quote:Op maandag 1 april 2013 20:25 schreef dion_v_k het volgende:
Heb er net nog 1 besteld voor mijn broer, inmiddels is het ordernr. met 480 gestegen![]()
(in 3 uurtjes tijd..)
Haha eindelijk eens een échte FHF!quote:Op maandag 1 april 2013 20:44 schreef Ireth het volgende:
Your order # is: 100010739.
Oe, ik weet ff niet of ik dat als een compliment moet zienquote:Op maandag 1 april 2013 20:49 schreef opruimertje het volgende:
[..]
Haha eindelijk eens een échte FHF!
Absoluut is dat een compliment, je weet toch!quote:Op maandag 1 april 2013 20:50 schreef Ireth het volgende:
[..]
Oe, ik weet ff niet of ik dat als een compliment moet zien
quote:Helaas, alle codes zijn vergeven.
Op dit moment zijn er geen codes meer beschikbaar. Zodra er nieuwe codes zijn, zul je er eentje per email ontvangen!
Ja, daar heb je gelijk in!quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef Tim86 het volgende:
Loser sowieso niet. Je geeft mensen de kans om risicoloos een gratis zonnebril te scoren..Baat het niet dan schaadt het ook zeker niet
Ik zou ze even bellenquote:Op dinsdag 2 april 2013 14:25 schreef datismijnmening het volgende:
Nog geen mail gehad dat ze opgestuurd worden
quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:40 schreef xminator het volgende:
Ik had gebeld en kreeg 10 minuten later een track en trace. Hulde aan PME
Misschien willen mensen hem doorverkopenquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:09 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Jammer, code werkt niet meerZou wel wat voor mijn broertje geweest zijn.
Da's snel?!quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef opruimertje het volgende:
Die van mij komt donderdag binnen als het goed is.
Nee als je contact opneemt alleen denk ik, bij mij ook donderdag verwacht volgens PME webshop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Dus als je geen bericht heb. Alleen de mails met de code en de orderbevestiging komt ie waarsch. Donderdag binne?
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Post dan eens een foto samen met de factuur
Mwa, als jij kan laten zien dat jij die bril met de code hebt gekregen, kun je hier anderen mensen helpen om de bril ook te krijgen. Heeft niks met mij persoonlijk te maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoor![]()
Wat voor goedkope prullen hebben ze dan? Het goedkoopste zijn sokken van ¤7,95 voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef xminator het volgende:
Jullie hadden net zoals ik goedkope prul erbij moeten kopen, dan had je hem gewoon ontvangen.
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef QuasaR78 het volgende:
Vandaag een mail met code gekregen, bril gewoon kunnen bestellen
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.
Nee. Misschien was ik niet duidelijk genoeg:quote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt dit genoeg ?
Begrijpend lezen is moeilijk, right?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt dit genoeg ?
geen probleem. de helft van mn kledingkast is pme legend, dus een polo of hemd bijbestellen doe ik ook nog welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.
Die mail heb ik dus ook gehad. Ik vroeg waar het Track&trace nummer bleef en toen stuurden ze idd terug dat ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen had maar ze toch wel even zouden sturen. Zie screenshot hierboven.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Net mail gekregen dat ie toch word geleverd omdat ze uit mijn mail halen dat ik de actie verkeerd heb begrepen![]()
PME Legend
Ik heb nog geen T&Trace code maar toch leuk dat ze er 1 opsturenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die mail heb ik dus ook gehad. Ik vroeg waar het Track&trace nummer bleef en toen stuurden ze idd terug dat ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen had maar ze toch wel even zouden sturen. Zie screenshot hierboven.
PME Legend![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Krijgen nu wel mega veel hits via FOK! op hun link I guess...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een mailtje sturen dat je geen artikel wil, maar wel graag een euro wil betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
En dan een mailtje sturen dat je geen artikel wil, maar wel graag een euro wil betalen
ik krijg hem ook niequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef opruimertje het volgende:
Echt om te janken dit. Ik krijg hem niet alsnog!
quote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |