Nee als je contact opneemt alleen denk ik, bij mij ook donderdag verwacht volgens PME webshop.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:21 schreef bombmannl het volgende:
Dus als je geen bericht heb. Alleen de mails met de code en de orderbevestiging komt ie waarsch. Donderdag binne?
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoorquote:Op woensdag 3 april 2013 14:00 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Post dan eens een foto samen met de factuur
Mwa, als jij kan laten zien dat jij die bril met de code hebt gekregen, kun je hier anderen mensen helpen om de bril ook te krijgen. Heeft niks met mij persoonlijk te maken.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Heb niks tegen over jou te bewijzen hoor![]()
Wat voor goedkope prullen hebben ze dan? Het goedkoopste zijn sokken van ¤7,95 voor zover ik kan zienquote:Op woensdag 3 april 2013 14:56 schreef xminator het volgende:
Jullie hadden net zoals ik goedkope prul erbij moeten kopen, dan had je hem gewoon ontvangen.
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:39 schreef QuasaR78 het volgende:
Vandaag een mail met code gekregen, bril gewoon kunnen bestellen
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.
Nee. Misschien was ik niet duidelijk genoeg:quote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt dit genoeg ?
Begrijpend lezen is moeilijk, right?quote:Op donderdag 4 april 2013 11:44 schreef QuasaR78 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zegt dit genoeg ?
geen probleem. de helft van mn kledingkast is pme legend, dus een polo of hemd bijbestellen doe ik ook nog welquote:Op donderdag 4 april 2013 11:40 schreef Anne het volgende:
[..]
Dat konden wij ook allemaal, maar uiteindelijk krijg je dan dus een mail waarin staat dat je er iets bij moet bestellen.
Die mail heb ik dus ook gehad. Ik vroeg waar het Track&trace nummer bleef en toen stuurden ze idd terug dat ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen had maar ze toch wel even zouden sturen. Zie screenshot hierboven.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:23 schreef bombmannl het volgende:
Net mail gekregen dat ie toch word geleverd omdat ze uit mijn mail halen dat ik de actie verkeerd heb begrepen![]()
PME Legend
Ik heb nog geen T&Trace code maar toch leuk dat ze er 1 opsturenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Die mail heb ik dus ook gehad. Ik vroeg waar het Track&trace nummer bleef en toen stuurden ze idd terug dat ik het waarschijnlijk verkeerd begrepen had maar ze toch wel even zouden sturen. Zie screenshot hierboven.
PME Legend![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Renesite het volgende:
Krijgen nu wel mega veel hits via FOK! op hun link I guess...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
quote:Op donderdag 4 april 2013 22:25 schreef Snowballed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan een mailtje sturen dat je geen artikel wil, maar wel graag een euro wil betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn UI is:
verFEEst, geZOMbificeerd, verROLluikt en verEKt!
quote:Op donderdag 4 april 2013 23:59 schreef destrovel het volgende:
[..]
En dan een mailtje sturen dat je geen artikel wil, maar wel graag een euro wil betalen
ik krijg hem ook niequote:Op vrijdag 5 april 2013 18:18 schreef opruimertje het volgende:
Echt om te janken dit. Ik krijg hem niet alsnog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |