Een vrouwenhuid is wat gevoeliger, vandaar denk ik dat ik daar wel last van had.quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nooit last van gehad.
Prikt wel, maar geen rood gezicht ofzo, afgezien van de opwinding wellicht.
Dat je als het goed loop toch een verfrissende kwak creme krijgt om het te hydrateren?quote:Op maandag 1 april 2013 22:20 schreef Tem het volgende:
Ik kan nu weer een ranzige ordinaire opmerking maken maar doe het niet.
Nee, eerder richting het fenomeen beffen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:22 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dat je als het goed loop toch een verfrissende kwak creme krijgt om het te hydrateren?
Daar heb ik geen ervaring mee, dus brandt los mijnheer.quote:Op maandag 1 april 2013 22:23 schreef Tem het volgende:
[..]
Nee, eerder richting het fenomeen beffen.
Zeker wel, maar niet met m'n tong daar.quote:
Een harde tampeloeris is lekkerder he.quote:
Ja al zou ik het niet zo zeggen man.quote:Op maandag 1 april 2013 22:25 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Een harde tampeloeris is lekkerder he.
Dan nu de discussie, besneden of onbesneden?quote:
Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar schoon isquote:Op maandag 1 april 2013 22:27 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Dan nu de discussie, besneden of onbesneden?
Uiteraard.quote:Op maandag 1 april 2013 22:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit eigenlijk. Als het maar schoon is
Technisch gezien wel natuurlijk wanneer ze een strakke boxer aanhebben, maar niemand loopt in boxer rond dus praktisch gezien heb je gelijk.quote:Op maandag 1 april 2013 22:29 schreef Karina het volgende:
Trouwens dat zie je natuurlijk niet van te voren als iemand zijn kleren nog aan heeft.
Hooguit in het zwembad dan misschien.quote:Op maandag 1 april 2013 22:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Technisch gezien wel natuurlijk wanneer ze een strakke boxer aanhebben, maar niemand loopt in boxer rond dus praktisch gezien heb je gelijk.
quote:
Dat verklaart mede de vergrijzing, vroeger stierven ze dus eerder.quote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
Vroeger ging ik altijd pissen in het zwembad.
Waar die bejaarden baantjes aan het trekken waren.
En jij denkt dat die bejaarden dat niet dedenquote:Op maandag 1 april 2013 22:31 schreef Specularium het volgende:
Vroeger ging ik altijd pissen in het zwembad.
Waar die bejaarden baantjes aan het trekken waren.
Specularium zit nu te kokhalzen.quote:Op maandag 1 april 2013 22:32 schreef Karina het volgende:
[..]
En jij denkt dat die bejaarden dan niet deden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |