Heb je dit zelf getekend?quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:22 schreef Specularium het volgende:
Ik ga gezellig een rondje boodschappen doen.
Vanavond Barcelona, Sjek zit al klaar:.
[ afbeelding ]
Nee, dit plaatje wordt al een jaar of 3 hier gebruikt als de NOS het eens weer over Messi heeft.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook aan de wijn?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:45 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Je levensstijl lijkt op die van mij.
Nou eerste wat mij ook opviel. Ziet er toch niet uit.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Wat een graflelijke kutshirts, ik hoop dat ze met 8-0 verliezen.
Je gaat op vakantie?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Drugshond het volgende:
Allang (dit is mijn 2e) ben een koffer in slowmotion aan het inpakken. En via google maps wat dingen memorizen.
Moeten ze achteraf ook nog het verkeer regelen?quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:47 schreef Specularium het volgende:
Wat een graflelijke kutshirts, ik hoop dat ze met 8-0 verliezen.
Hij stond vorige week ook al klaar alleen toen viel het niemand op.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Peter Sagan heeft maandag nogmaals zijn excuses aangeboden voor zijn even opmerkelijke als vrijpostige gedrag op het podium na de Ronde van Vlaanderen. De nummer twee van de Belgische wielerklassieker kneep tijdens de huldiging van winnaar Fabian Cancellara een blonde bloemenmiss pardoes in haar billen.
[ afbeelding ]
Boefje.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef OProg het volgende:
[..]
Hij stond vorige week ook al klaar alleen toen viel het niemand op.
[ afbeelding ]
Spanje was ik al in November en Januari... nu Portugal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:49 schreef Karina het volgende:
[..]
Limburg? Spanje? Zuid-Afrika? Kan allemaal
Als het steeds bijna is, is niet goed voor het moraal.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:51 schreef Specularium het volgende:
[..]
Nee, maar het zegt veel over het verloop.
Misschien moeten voortaan lelijke grafwijven daar neerzetten. Kom op zeg, excuses aanbieden wat een gelul.quote:Op dinsdag 2 april 2013 18:54 schreef Karina het volgende:
Peter Sagan heeft maandag nogmaals zijn excuses aangeboden voor zijn even opmerkelijke als vrijpostige gedrag op het podium na de Ronde van Vlaanderen. De nummer twee van de Belgische wielerklassieker kneep tijdens de huldiging van winnaar Fabian Cancellara een blonde bloemenmiss pardoes in haar billen.
[ afbeelding ]
Ik zie er de humor wel van in. Maar dan ook niet miepen over een klap in je gezicht of een bad reputation.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:52 schreef Tem het volgende:
[..]
Misschien moeten voortaan lelijke grafwijven daar neerzetten. Kom op zeg, excuses aanbieden wat een gelul.
Nee hoor.quote:
quote:Dit topic sluit automatisch over 9 posts.
Vlees moet je wel keuren, of het mals is en zo.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
Dat was mijn punt inderdaad, excuses aanbieden
Je zult wel veel klappen krijgen jij.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:56 schreef Specularium het volgende:
Ik zeg ook nooit sorry, blijf ik bezig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |