ja diequote:
tnx, vind ik ook, best handig, zo'n creatief vriendinnetje die ook nog best handig is.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
#2![]()
Inmiddels zijn de eieren ook gescheiden hoor.
[..]
Nice!
quote:
Grappig, gisteren heb ik een recept voor Mac & Cheese opgezocht, omdat ik wel benieuwd was naar de pasta die Amerikanen eten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Om maar even in CUL-stijl verder te gaan. Kaasfondue + macaroni, lijkt me best een goed plan.
Koffie.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer nachtwerk, de vlucht van mw. MM uit Oostenrijk heeft vertraging.
Zit nu al in te kakken...
Mijn moeder kon best wel goed koken, maar haar macaroni (toen had je nog niet de pasta zoals we die nu kennen) was dramatisch. Ze hield niet van koken met kaas en/of tomaat en dus werd het kleffe croni met kippenlevertjes.quote:
Oh, brrrrr...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder kon best wel goed koken, maar haar macaroni (toen had je nog niet de pasta zoals we die nu kennen) was dramatisch. Ze hield niet van koken met kaas en/of tomaat en dus werd het kleffe croni met kippenlevertjes.
Die combi is echt om te janken...
Van cola kan ik al niet eens slapen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb al liters op vandaag en van koffie blijf ik niet wakker...
Famous last wordsquote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien heel kort even je ogen dicht doen?
Juist. Dat kan funest zijn.quote:
Mw. MM vindt croni/kaas ook heerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef Soempie het volgende:
Mac & Cheese, volgens mij valt dat als een blokje beton in je maag.![]()
MM, flink uitslapen dan maar morgen.
Cafeïne doet me dus niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van cola kan ik al niet eens slapen.
Misschien heel kort even je ogen dicht doen?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
net heerlijk uit eten geweest, gewoon goed en niet al te duur. Nog even rondgewandeld en nu weer terug in het hotel. Vannacht lag ik er om half zes pas in dus ik heb mijn slaap wel even nodig
Soemp wat kun jij leuk knutselenM. mag blij zijn met zo'n creatieve moeder
PS wat rot zeg, kusje voor jou
En ik vind het wel spannend LB! Check het topic momenteel speciaal voor jou
Ik een heerlijke carpaccio met truffelmayonaisequote:
En anders lucifers tussen je oogleden.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een heerlijke carpaccio met truffelmayonaiseen een biefstuk, en G scampi's en een biefstuk. Lekker glaasje rode wijn erbij, smaakte goed!
Vliezen gebroken tijdens Hitchcock.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik droomde trouwens vannacht over babies dus dat betekent dat LB haar baby komt
Lijkt me erg moeilijk, omdat je hem natuurlijk ook nog gewoon ziet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleghhhh duurt dit nog lang?(mijn 'break' of dat ik me zo voel)
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik droomde trouwens vannacht over babies dus dat betekent dat LB haar baby komt
ja het is allemaal maar mooi ruk en ik vind het maar niksquote:Op zondag 31 maart 2013 22:51 schreef Soempie het volgende:
[..]
Lijkt me erg moeilijk, omdat je hem natuurlijk ook nog gewoon ziet.![]()
Ja. We hebben het hier immers al weer langer dan 5 posts niet meer over voedsel of drank gehad...quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een heerlijke carpaccio met truffelmayonaiseen een biefstuk, en G scampi's en een biefstuk. Lekker glaasje rode wijn erbij, smaakte goed!
Dankjewel.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
Soemp wat kun jij leuk knutselenM. mag blij zijn met zo'n creatieve moeder
Ehm, anderhalf uur. Ik was een stukje klitteband vergeten en heb daarom de boel weer uit moeten halen, dus daardoor wel iets langer nog bezig geweest.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:52 schreef wyccie het volgende:
Soempie, hoe lang ben je met zo'n uiltje bezig geweest? En hoeveel daarvan heb je met de hand moeten doen?
Uiltje, knap.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:02 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Knap![]()
, ik zou ook wel zo creatief/ handig willen zijn
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja. We hebben het hier immers al weer langer dan 5 posts niet meer over voedsel of drank gehad...
Terwijl je nu trek hebt? Wat een zelfdiscipline...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:04 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dinsdag maar eens aardappels koken en dan woensdag bakken.
Zal wel moeten. Ik heb geen aardappels in huis op het moment.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:05 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Terwijl je nu trek hebt? Wat een zelfdiscipline...
Ik zou naar de AH to Go gaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie zou in zo'n geval de aardappelen desnoods nu nog uit de klei zijn gaan trekken...
Wyccie is dan ook een echte bikkel.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:07 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie zou in zo'n geval de aardappelen desnoods nu nog uit de klei zijn gaan trekken...
De instelling op je PC doet er niet toe.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:08 schreef wyccie het volgende:
Ik heb het een beetje gehad met mijn router. Voor de zoveelste keer geen internetverbinding.
Nu setting van router juist ingesteld zoals ik eerder al had, en die van de pc op 'automatisch IP toekennen'. Prima, internet doet het weer. Maar nu pikken mijn telefoon en tablet de Wifi niet op. Ik ben wel verbonden, sterk signaal, maar gewoon geen internet op die twee dingen.
Goeie tip, als het goed weer is dan is het zeker een optiequote:Op zondag 31 maart 2013 23:21 schreef Soempie het volgende:
Als je gaat wandelen en het is een beetje lekker weer: Hoge Fronten is wel mooi/ gaaf om doorheen te gaan.
http://www.cnme.nl/nl/kom_zelf_kijken/natuurgebieden/hoge_fronten
quote:Op zondag 31 maart 2013 23:16 schreef MaJo het volgende:
Cobra, gebakken aardappelen zijn het lekkerst als ze eerst gekookt zijn ja
Het is weer eens wat anders. OUD komt ook regelmatig langs. Van DIG heb ik de laatste tijd weinig meer gehoordquote:Op zondag 31 maart 2013 20:07 schreef Mark het volgende:
Ik denk vaak in de SC dat ik in CUL verzeild ben
Wyccie heeft nu problemen met haar router...quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders. OUD komt ook regelmatig langs. Van DIG heb ik de laatste tijd weinig meer gehoord
Dat heb ik (voorlopig) weer opgelost.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:38 schreef MadMaster het volgende:
Wyccie heeft nu problemen met haar router...
Ook heerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Ik ga voor de ouderwetse gehaktbal bij gebakken aardappelen...
Ik zag hem laatst al, erg grappigquote:
quote:Op maandag 1 april 2013 00:12 schreef wyccie het volgende:
Maf dat we het vandaag zo veel over eieren hebben gehad. Volgens mij toch niet eens per se omdat het Pasen is?
Niet eng genoeg dus.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vond Hitchcock een toffe film![]()
Eén keer een schrikmoment, en toen was mn kind ook direct wakkerdus de rest van de avond gezellig gebonk in mn buik. Maar geen actie nog!
Truste.quote:Op maandag 1 april 2013 00:36 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik zag hem laatst al, erg grappigtrouwens wel een huge spoiler voor de mensen die hem nog willen zien
MMik zal morgen eens op onderzoek uitgaan
En nu is het echt tijd om te tukken (ik schreef rukken)
![]()
kom je woensdag bij ons eten dan....?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:42 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ook heerlijk.
ik denk dat ik het weet: Dinsdag stamppot rauwe andijvie met spekjes en een gehaktbal. En woensdag draadjesvlees met gebakken aardappels.
Lijkt wel of het woensdag nationale draadjesvlees dag is.quote:Op maandag 1 april 2013 00:57 schreef Lotusss het volgende:
[..]
kom je woensdag bij ons eten dan....?
Hoor ik hier het woord DIG vallen?quote:Op zondag 31 maart 2013 23:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders. OUD komt ook regelmatig langs. Van DIG heb ik de laatste tijd weinig meer gehoord
Mogguh.quote:
zware kost altijdquote:
Het is de 1 aprilgrap dat het een 1 aprilgrap is.quote:
Ik ken geen van beide. Moet ik mij nu gaan schamen?quote:Op maandag 1 april 2013 10:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Het is de 1 aprilgrap dat het een 1 aprilgrap is.
En De Correspondent was nogal hot en happening in de media de laatste paar weken, een nieuwe journalistiek initiatief. Nu had iemand anders ervan gemaakt dat het allemaal een 1 aprilgrap was, maar dát is dus niet waar.
Het is net inception
Nee hoorquote:Op maandag 1 april 2013 11:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik ken geen van beide. Moet ik mij nu gaan schamen?
Goeiemorgen.quote:
Gelukkig.quote:
Volgens mij ontbijt je wel vaker interessant hequote:Op maandag 1 april 2013 11:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo maar eens een ontbijt maken met carpaccio en frikandellen
Yep, shoarma van de day after bv, of döner, of gewoon koude friet met ketchup.quote:Op maandag 1 april 2013 12:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Volgens mij ontbijt je wel vaker interessant he
quote:Op maandag 1 april 2013 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Als LB vandaag komt zeggen dat de baby er is, moet ze wel met dubbel bewijs komen. Ik ben in paranoïde modus
quote:Op maandag 1 april 2013 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Als LB vandaag komt zeggen dat de baby er is, moet ze wel met dubbel bewijs komen. Ik ben in paranoïde modus
En als ik nou zeg dat de baby er nog níet is...?quote:Op maandag 1 april 2013 12:37 schreef B.ertha het volgende:
Dan geloven we dat ook niet. We gaan ervan uit dat je tijdens de bevalling live update.quote:Op maandag 1 april 2013 12:49 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
En als ik nou zeg dat de baby er nog níet is...?
Zeg, ik ben niet zwanger hoorquote:
Heel verstandigquote:Op maandag 1 april 2013 12:50 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan geloven we dat ook niet. We gaan ervan uit dat je tijdens de bevalling live update.
Mooie tekeningen. Ik wou dat ik dat kon.quote:Op maandag 1 april 2013 06:26 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[ afbeelding ]
nou doet mijn rug pijnen mijn handen zijn vies. Moet dit voor klas, ik bedoel maar. Fotografen discriminatie.
En ik wil mn vriendje wel weer terugsorry. Ik zal niet te veel er over zeuren. Nou ja, eerlijk gezegd, waarschijnlijk wel. Daarvoor alvast sorry. Maar hij was/is echt leuk en ik wou m stiekem eigenlijk wel houden.
Ik vind ze beter dan de pentekeningen van 2 jaar terug.quote:Op maandag 1 april 2013 13:35 schreef wyccie het volgende:
[..]
Mooie tekeningen. Ik wou dat ik dat kon.
Is dit de 3fm grap van dit jaar?quote:Op maandag 1 april 2013 12:58 schreef Cobra4 het volgende:
MaJo! http://www.3fm.nl/nieuws/(...)-Sons-concert-op-3FM
Nee, dat was deze: TV / [3FM #4021] Giel Beelen vertrekt bij 3FM!quote:
Dat Giel Beelen vertrekt en in de vergetelheid raakt..en daar over liegen...is echt een rotstreek.quote:Op maandag 1 april 2013 13:49 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, dat was deze: TV / [3FM #4021] Giel Beelen vertrekt bij 3FM!
Er zijn heel wat mensen die nu een cursus "Omgaan met teleurtstellingen" nodig hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat Giel Beelen vertrekt en in de vergetelheid raakt..en daar over liegen...is echt een rotstreek.
volledig mee eensquote:Op maandag 1 april 2013 13:59 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat Giel Beelen vertrekt en in de vergetelheid raakt..en daar over liegen...is echt een rotstreek.
Waaronder ikquote:Op maandag 1 april 2013 14:00 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Er zijn heel wat mensen die nu een cursus "Omgaan met teleurtstellingen" nodig hebben.
dan slaap ik hopelijk gewoon hoorquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tot komende nacht.
Trustenquote:Op maandag 1 april 2013 14:56 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga maar eens slapen. Tot komende nacht.
Hmmmm morgen ff proberen dan. Ding is té goor voor woorden omdat we het erg vaak gebruiken.quote:Op maandag 1 april 2013 15:19 schreef B.ertha het volgende:
Bak met citroensap erin en een paar minuten op hoog vermogen. Of een bak met ammonium een nacht laten staan (koud). Dan zou je de viezigheid makkelijk moeten kunnen wegvegen.
Culinair broodje bal dan maar?quote:Op maandag 1 april 2013 16:06 schreef Mark het volgende:
Nee, eerlijk gezegd stoot het me alleen maar af en ga ik ergens anders kijken.
De automatische hoofdletters?quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef wyccie het volgende:
MM, ik heb nu ook SwiftKey geïnstalleerd. Maar de automatische hoofdletters doen het niet.
Zou jij toch moeten weten...quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe je een combi-magnetron goed van binnen kan reinigen zonder die chemische troep te gebruiken?
Die gebruik ik enkel om op verse vis te vangenquote:Op maandag 1 april 2013 16:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zou jij toch moeten weten...
[ afbeelding ]
Ergo...quote:Op maandag 1 april 2013 16:04 schreef ErwinRommel het volgende:
Ding is té goor voor woorden omdat we het erg vaak gebruiken.
Nee jij maakt het zeker na 1 keer gebruik altijd schoon?quote:
Nee, maar hij is zeker niet 'te goor voor woorden'.quote:Op maandag 1 april 2013 16:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nee jij maakt het zeker na 1 keer gebruik altijd schoon?
Zie boven:quote:Ding is al 3 maanden niet schoongemaakt, en dan bedoel ik goed schoongemaakt.
Altijd Cif gebruikt, maar kost me een uur om schoon te maken.
Is leuk en aardig zo een ding, maar als je een ovenschotel in de combi doet past die stolp er niet overquote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, maar hij is zeker niet 'te goor voor woorden'.
Daarnaast doen we altijd een deksel/stolp over de op te warmen zaken, zodat, als er iets spettert of zo, je voornamelijk die deksel schoon hoeft te maken...
[..]
Zie boven:
[ afbeelding ]
Een ovenschotel gaat in de oven (en die wordt wel degelijk iedere keer schoon gemaakt, indien nodig).quote:Op maandag 1 april 2013 16:36 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Is leuk en aardig zo een ding, maar als je een ovenschotel in de combi doet past die stolp er niet over
quote:Op maandag 1 april 2013 15:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Iemand trouwens een idee hoe je een combi-magnetron goed van binnen kan reinigen zonder die chemische troep te gebruiken?
Wij gebruiken de combi-magnetron (dus ook oven) voor eigenlijk allesquote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een ovenschotel gaat in de oven (en die wordt wel degelijk iedere keer schoon gemaakt, indien nodig).
De magnetron gebruiken we alleen om zaken op te warmen of te ontdooien...
Wij niet dus, voor de afwas gebruiken wij de vaatwasser...quote:Op maandag 1 april 2013 16:43 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Wij gebruiken de combi-magnetron (dus ook oven) voor eigenlijk alles
Vaatwasser hebben wij weer niet, zijn we te pauper voorquote:Op maandag 1 april 2013 16:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij niet dus, voor de afwas gebruiken wij de vaatwasser...
Tsja, dan moet je helaas toch met de hand die magnetron schoonmaken...quote:Op maandag 1 april 2013 16:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Vaatwasser hebben wij weer niet, zijn we te pauper voor
Het is goed, ik koop wel een nieuwequote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je helaas toch met de hand die magnetron schoonmaken...
Of een tijltje tegen het lekken...quote:Op maandag 1 april 2013 17:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hopen dat ze geen verkeerslichten tegen hebben en voor de zekerheid alvast een zijltje op tafel leggen
Het is geen beiltjesdag, dus don't worry...quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tijltje Uilenspiegel?
Of ik kijk even waar je op reageert![]()
![]()
Misschien komen ze wel met zo'n ijscokar voorrijdenquote:Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef _Ophelia_ het volgende:
Ze bezorgen trouwens ook bolletjes schepijs in een hoorntje thuis.
Ik moet er toch eens bestellen puur om erachter te komen of dat ook goedkomt.
Eisvogelweer.quote:Op maandag 1 april 2013 17:45 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Het is geen beiltjesdag, dus don't worry...
Maar ze hebben ook friet?quote:Op maandag 1 april 2013 17:46 schreef Bart het volgende:
[..]
Misschien komen ze wel met zo'n ijscokar voorrijden.
[ afbeelding ]
Lijkt me zeer irritant om steeds die stoeltjes en tafels bij elk bezorgadres neer te moeten zetten...quote:
quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me zeer irritant om steeds die stoeltjes en tafels bij elk bezorgadres neer te moeten zetten...
quote:Op maandag 1 april 2013 17:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lijkt me zeer irritant om steeds die stoeltjes en tafels bij elk bezorgadres neer te moeten zetten...
Patatje met zonder mayo graag!!quote:Op maandag 1 april 2013 17:56 schreef MadMaster het volgende:
"Wilt u een patatje met of zonder zitgelegenheid?"
wat heeft die je nou weer misdaan dat ze niet mee mag eten?quote:
Wij gaan over 2 weken wel een patatje met MaJo eten...quote:Op maandag 1 april 2013 18:30 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
wat heeft die je nou weer misdaan dat ze niet mee mag eten?
goed planquote:Op maandag 1 april 2013 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan over 2 weken wel een patatje met MaJo eten...
quote:Op maandag 1 april 2013 17:42 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tijltje Uilenspiegel?
Of ik kijk even waar je op reageert![]()
![]()
Dat vind ik dan weer wel een leuke 1 april grapquote:Op maandag 1 april 2013 17:34 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt hier tegenwoordig softijsjes thuis laten bezorgen. Ben benieuwd hoe ze dat doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja dat vraag ik me ook wel eens af... godsonmogelijk hierquote:Op maandag 1 april 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
Desondanks lukt het me niet om mijn woning er wat mooier, opgeruimder en stijlvoller eruit te laten zien. Hoe doen mensen dat toch.
Zo kun je het ook noemen jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Toch denk ik dat het bij jou en bij Soempie bijvoorbeeld gewoon leuk rommelig is. Dat idee heb ik sterk.
Hmmm, ik heb een saaie, praktische smaak (weet je nog hoe mijn tasinhoud was). Weinig gezellige spullen, al doe ik nu wel meer mijn best.quote:Op maandag 1 april 2013 20:03 schreef LadyBlack het volgende:
Maar dat zou ik dan ongetwijfeld ook van jouw huis zeggenIk denk dat het bij jezelf altijd minder lijkt dan door andermans ogen.
Er was 1 browser waarmee het niet lekker werkte, dat zou best FF kunnen zijn.quote:Op maandag 1 april 2013 19:31 schreef wyccie het volgende:
MM, ik ga Swiftkey maar weer verwijderen, vind het helemaal niet handig. Ik gebruikte het icm met FireFox.
Mijn voorkamer is op dit moment heel opgeruimd en gezellig.quote:Op maandag 1 april 2013 19:58 schreef wyccie het volgende:
Het zijn helaas niet de normale die zo sterk ruiken, maar ze staan wel leuk met drie op een rijtje voor het raam.
Het zijn deze, met een gek bloempje. [ afbeelding ]
Desondanks lukt het me niet om mijn woning er wat mooier, opgeruimder en stijlvoller eruit te laten zien. Hoe doen mensen dat toch.
Dat idee heb ik ook altijd van de anderen hier.quote:Op maandag 1 april 2013 20:01 schreef wyccie het volgende:
Toch denk ik dat het bij jou en bij Soempie bijvoorbeeld gewoon leuk rommelig is. Dat idee heb ik sterk.
Daarom waarschijnlijk ook Limburg, daar valt niet veel te verkloten...quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze waren op zoek naar Sarin bij Maastricht, lijkt me heen goedje om grappen mee uit te halen lijkt me...
ze praten er alsof er al iets mis is gegaan daarquote:Op maandag 1 april 2013 20:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Daarom waarschijnlijk ook Limburg, daar valt niet veel te verkloten...
Zie het haar van Wilders, ook niet echt natuurlijk...quote:Op maandag 1 april 2013 20:20 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ze praten er alsof er al iets mis is gegaan daar
Zoveel huis is er toch nooit op haar foto's te zien? En misschien heeft ze wel alle rommel even opzij geveegd. Zou ik wel doen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:19 schreef MadMaster het volgende:
Wat ik van LB d'r huisje op foto heb gezien, is het er niet zo rommelig...
Ik ook hoor.quote:Op maandag 1 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoveel huis is er toch nooit op haar foto's te zien? En misschien heeft ze wel alle rommel even opzij geveegd. Zou ik wel doen.
Kwam laatst langs in het buikentopic.quote:Op maandag 1 april 2013 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kan ik noch bevestigen, noch ontkennen.
Niet gezien...
Ik ga af op wat ik heb gezien.quote:Op maandag 1 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Zoveel huis is er toch nooit op haar foto's te zien? En misschien heeft ze wel alle rommel even opzij geveegd. Zou ik wel doen.
Even gespiekt. Die kookfoto is geniaal. En de keuken is een beetje zoals ik dacht, maar veel groter.quote:
Nee, niet opruimen. Opzíj schuiven. Waar zie je me voor aan.quote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef MadMaster het volgende:
De boel alleen opruimen voor een foto, zo schat ik LB niet in.
Jou wel trouwens...
Af niet, uit wel (in de meeste gevallen). Striae anyone?quote:
Daar hadden Vriend en ik laatst nog een discussie over. Een stapel tijdschriften verplaatsen om de tafel vrij te maken vindt hij zooi verplaatsen. Een stapel vuile borden van de ene kant naar de andere kant van het aanrecht verplaatsen vindt hij opruimen. De vaatwasser was leeg ...quote:Nee, niet opruimen. Opzíj schuiven. Waar zie je me voor aan.
Dat is niet opruimen.quote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Een stapel vuile borden van de ene kant naar de andere kant van het aanrecht verplaatsen vindt hij opruimen. De vaatwasser was leeg ...
Niet echt nee.quote:Op maandag 1 april 2013 20:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Ze waren op zoek naar Sarin bij Maastricht, lijkt me heen goedje om grappen mee uit te halen lijkt me...
Spot on!quote:Op maandag 1 april 2013 20:23 schreef wyccie het volgende:
[..]
Sorry to burst your bubblequote:Op maandag 1 april 2013 20:28 schreef MadMaster het volgende:
De boel alleen opruimen voor een foto, zo schat ik LB niet in.
Helaas wel jaquote:Op maandag 1 april 2013 20:38 schreef _Ophelia_ het volgende:
Af niet, uit wel (in de meeste gevallen). Striae anyone?
Kijk de eerste afleveringen maar eens, die waren beduidend leuker!quote:Op maandag 1 april 2013 21:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Dat greys anatomy, waarom kijken daar zoveel mensen naar? Ik kijk nu met een half oog een aflevering mee, maar wat een onzin zeg.
ik denk ook wel dat ik de doelgroep niet ben hoorquote:Op maandag 1 april 2013 21:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Kijk de eerste afleveringen maar eens, die waren beduidend leuker!
Ik volg het al heel lang niet meer, maar volgens mij melken ze het nu echt vreselijk veel te lang uit...
Ik kijk nergens meer van op sinds mijn twee (mannelijke) huisgenoten uit mijn vorige huis, samen op mijn televisie ER zaten te kijkenquote:Op maandag 1 april 2013 21:23 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik denk ook wel dat ik de doelgroep niet ben hoor
Zo ken ik er een aantal die Gilmore Girls keken.quote:Op maandag 1 april 2013 21:25 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op sinds mijn twee (mannelijke) huisgenoten uit mijn vorige huis, samen op mijn televisie ER zaten te kijken
daar is op zich wel een reden voor te te verzinnenquote:Op maandag 1 april 2013 21:29 schreef _Ophelia_ het volgende:
Het eerste seizoen vond ik best leuk, daarna werd het snel minder.
[..]
Zo ken ik er een aantal die Gilmore Girls keken.
Hot mama? Of hot daughter?quote:Op maandag 1 april 2013 21:33 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
daar is op zich wel een reden voor te te verzinnen
die was dan ook goedquote:Op maandag 1 april 2013 21:36 schreef Etcetera het volgende:
E. keek best aandachtig mee toen ik dit weekend de nieuwe Grey's bekeek
je kijkt Amerikaans toch?quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Etcetera het volgende:
Averyen de verhaallijn van Meredith was ook leuk
Ik kan echt niet wachten tot Avery en April weer bij mekaar zijnquote:
volgens mij was dat wel haar planquote:Op maandag 1 april 2013 21:44 schreef Etcetera het volgende:
Zal wel weer eens tijd wordenmaar ze moet eerst van die ambulancemedewerker af, en dat heeft ze niet heel handig aangepakt
Ah, dus toch! Heel veel mannen die ik ken vinden haar niks aanquote:
moet je nu Bunheads kijkenquote:
Checkquote:Op maandag 1 april 2013 21:48 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ah, dus toch! Heel veel mannen die ik ken vinden haar niks aan![]()
Ik vind het echt een supermooie vrouw
Ben ik mee gestoptquote:
maar zij lijkt wel op de gilmore girls moederquote:Op maandag 1 april 2013 21:51 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ben ik mee gestoptvond het niet echt interessant meer
Absoluutquote:Op maandag 1 april 2013 18:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wij gaan over 2 weken wel een patatje met MaJo eten...
quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
Oh en LB heb nog even in het buiktopic gespiekt en wat heb je toch een fantastische buik
Mw. MM vroeg ook of het de bedoeling was dat ze mee kwam.quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Zou het heel raar zijn als ik G meeneem?we hebben 's avonds een verjaardag in Maassluis en dan kunnen we meteen door, bovendien is hij ook wel benieuwd waar Nem werkt
![]()
quote:Op maandag 1 april 2013 22:59 schreef Lotusss het volgende:
Ik heb ook een hele grote buik. Ik ben alleen niet zwanger
Wat mij betreft primaquote:Op maandag 1 april 2013 22:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mw. MM vroeg ook of het de bedoeling was dat ze mee kwam.
Zonder dat ze daarna enig uitsluitsel gaf trouwens...
Pinterest is echt een ramp. Ik kan daar uren rondklikken.quote:Op maandag 1 april 2013 23:59 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb net een tijdje rondgekeken op Pinterest, wat word ik daar hebberig van zeg!!
Nu wil ik stante pede een nieuw huis om in te richten
Mijn moeder zegt altijd dat je beter een tweedehands Pfaff/Singer/ ander A-merk kunt kopen dan een goedkope nieuwe B-naaimachine... Geen idee hoe slecht zo'n Blokkerding kan zijn hoor, maar misschien wel iets om mee te nemen in de overweging. Zeker als je er al een hebt.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:08 schreef wyccie het volgende:
Nou ja.... er is een goedkope, en een best prima ding, bij de Blokker. Maar misschien moet ik eerst even die oude in de berging even checken.
Meenemuh! En mvr. MM mag ook gewoon mee, toch?quote:Op maandag 1 april 2013 22:14 schreef MaJo het volgende:
[..]
Absoluut![]()
Zou het heel raar zijn als ik G meeneem?
Klopt, maar het probleem met een tweedehandse is allerlei missend spul, geen garantie en vaak geen handleiding.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:28 schreef LadyBlack het volgende:
Mijn moeder zegt altijd dat je beter een tweedehands Pfaff/Singer/ ander A-merk kunt kopen dan een goedkope nieuwe B-naaimachine... Geen idee hoe slecht zo'n Blokkerding kan zijn hoor, maar misschien wel iets om mee te nemen in de overweging. Zeker als je er al een hebt.
Maar van Singer staan de handleidingen gewoon online: http://www.singerco.com/accessories/instruction-manualsquote:Op dinsdag 2 april 2013 00:45 schreef wyccie het volgende:
[..]
Klopt, maar het probleem met een tweedehandse is allerlei missend spul, geen garantie en vaak geen handleiding.
Die van de Blokker is een Toyota en heeft erg goede recensies. Daar kijk ik wel altijd naar.
Nu de laatste van 4 nachtdiensten. Dan vanaf donderdag 4 avonddiensten. Daarna vanaf dinsdag weer 3 nachten.quote:Op dinsdag 2 april 2013 01:59 schreef wyccie het volgende:
Heb je erg onregelmatige diensten?
Drink smakelijk. Ik heb frisdrank gehad en daar moet ik altijd zo erg van boeren.
quote:
Niet leuker dan andere dagen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:18 schreef lubje25 het volgende:
zo de pasen zit er weer opLeuke pasen gehad jullie?
Alleen problemen met FOK?quote:Op dinsdag 2 april 2013 02:10 schreef wyccie het volgende:
Ik zit nu zowel met mijn telefoon als met mijn tablet op Fok, maar de verbinding is echt shitty.
voor mij geen probleem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Meenemuh! En mvr. MM mag ook gewoon mee, toch?
Mogguh.quote:Op dinsdag 2 april 2013 06:12 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
voor mij geen probleem.
Tevens moguh...te vroeg
Dat gaat (als ik het goed heb) alleen op voor oude Singers. Tegenwoordig is de kwaliteit een stuk minder.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar van Singer staan de handleidingen gewoon online: http://www.singerco.com/accessories/instruction-manuals
Singer is erg fijn.
Nee! Maar mn vriendin is wel vannacht bevallen!!quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:16 schreef Etcetera het volgende:
LBAl enige commotie in dat paaseitje van je?
Oh, dat wordt dan inderdaad lastigquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:34 schreef LadyBlack het volgende:
Hm, nee dat wordt m niet meerik zei vannacht maar het was voor twaalven
Nou zegquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn nieuwe mensen aangenomen, komt er een voorstelrondje. '... En dit is een 'temp'...'
Well thankswrijf het erin enzo, prettig.
Ah, ok.quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:00 schreef Etcetera het volgende:
Ja vond ik ook raar. Maar om daar nou weer iets van te zeggen waar die nieuwen bij zijn, vond ik niet heel erg professioneel.
Oh well, ik werk nooit met diegene samen, heeft er misschien ook mee te maken.
Ik zal het thuis even in de groep gooien...quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dan gaat ie meequote:Op dinsdag 2 april 2013 00:42 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Verjaardag van C?
That's why the lady is a temp...quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
Er zijn nieuwe mensen aangenomen, komt er een voorstelrondje. '... En dit is een 'temp'...'
Maar je bent toch een temp?quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:57 schreef Etcetera het volgende:
Ik moet nog even een leuk cadeautje bedenkenquote:Op dinsdag 2 april 2013 10:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dan gaat ie mee
En inderdaad verjaardag van C
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |