ja diequote:
tnx, vind ik ook, best handig, zo'n creatief vriendinnetje die ook nog best handig is.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:07 schreef _Ophelia_ het volgende:
#2![]()
Inmiddels zijn de eieren ook gescheiden hoor.
[..]
Nice!
quote:
Grappig, gisteren heb ik een recept voor Mac & Cheese opgezocht, omdat ik wel benieuwd was naar de pasta die Amerikanen eten.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:02 schreef _Ophelia_ het volgende:
Om maar even in CUL-stijl verder te gaan. Kaasfondue + macaroni, lijkt me best een goed plan.
Koffie.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:11 schreef MadMaster het volgende:
Het wordt weer nachtwerk, de vlucht van mw. MM uit Oostenrijk heeft vertraging.
Zit nu al in te kakken...
Mijn moeder kon best wel goed koken, maar haar macaroni (toen had je nog niet de pasta zoals we die nu kennen) was dramatisch. Ze hield niet van koken met kaas en/of tomaat en dus werd het kleffe croni met kippenlevertjes.quote:
Oh, brrrrr...quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mijn moeder kon best wel goed koken, maar haar macaroni (toen had je nog niet de pasta zoals we die nu kennen) was dramatisch. Ze hield niet van koken met kaas en/of tomaat en dus werd het kleffe croni met kippenlevertjes.
Die combi is echt om te janken...
Van cola kan ik al niet eens slapen.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:16 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb al liters op vandaag en van koffie blijf ik niet wakker...
Famous last wordsquote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Misschien heel kort even je ogen dicht doen?
Juist. Dat kan funest zijn.quote:
Mw. MM vindt croni/kaas ook heerlijk.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:14 schreef Soempie het volgende:
Mac & Cheese, volgens mij valt dat als een blokje beton in je maag.![]()
MM, flink uitslapen dan maar morgen.
Cafeïne doet me dus niks.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:17 schreef wyccie het volgende:
[..]
Van cola kan ik al niet eens slapen.
Misschien heel kort even je ogen dicht doen?
quote:Op zondag 31 maart 2013 22:34 schreef MaJo het volgende:
net heerlijk uit eten geweest, gewoon goed en niet al te duur. Nog even rondgewandeld en nu weer terug in het hotel. Vannacht lag ik er om half zes pas in dus ik heb mijn slaap wel even nodig
Soemp wat kun jij leuk knutselenM. mag blij zijn met zo'n creatieve moeder
PS wat rot zeg, kusje voor jou
En ik vind het wel spannend LB! Check het topic momenteel speciaal voor jou
Ik een heerlijke carpaccio met truffelmayonaisequote:
En anders lucifers tussen je oogleden.quote:
Klinkt goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:38 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik een heerlijke carpaccio met truffelmayonaiseen een biefstuk, en G scampi's en een biefstuk. Lekker glaasje rode wijn erbij, smaakte goed!
Vliezen gebroken tijdens Hitchcock.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik droomde trouwens vannacht over babies dus dat betekent dat LB haar baby komt
Lijkt me erg moeilijk, omdat je hem natuurlijk ook nog gewoon ziet.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:49 schreef Puntenslijpsel het volgende:
bleghhhh duurt dit nog lang?(mijn 'break' of dat ik me zo voel)
Dat mag ik hopen ja.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:42 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik droomde trouwens vannacht over babies dus dat betekent dat LB haar baby komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |