Tot nu toe is het dus alleen maar geklets wat ze niets kost.quote:Op maandag 1 april 2013 13:16 schreef QBay het volgende:
[..]
Neen, die is nog open. Ze hebben wel gedreigd de zone stil te leggen, maar vooralsnog functioneert het nog.
Interessante vraag.quote:Op maandag 1 april 2013 08:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Wat voor sancties eigenlijk? En wat zou er gebeuren als ze daarvan verlost zijn?
Welnee, men kan niet enthousiast genoeg zijn als het aankomt op WO3.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
Stel dat de boel daar losbarst....WO3???
Of ben ik nu te enthousiast?
Ligt eraan of China en Rusland zich ermee gaan bemoeien.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
Mijn lolly kan hij naar fluiten.quote:Op maandag 1 april 2013 13:57 schreef sp3c het volgende:
niemand is gebaat bij WO3 of losbarstende boeltjes
op een gegeven moment geeft iemand onze Kim een snoepje daar istie dan weer een paar maanden zoet en daarna begint het weer allemaal van voren af aan
niemand wil je lollyquote:
Ik denk dat het dan heel snel afgelopen is met Noord-Korea.quote:Op maandag 1 april 2013 13:46 schreef Bolleke_666 het volgende:
VS is sterker en beter bewapend.quote:Op maandag 1 april 2013 15:17 schreef PierreBetfair het volgende:
Chemisch genie terug in als minster van N-Korea. Dit zal tot nog grotere paniek leiden in de VS en Z-Korea.
96.73% volgens insiders.quote:Op maandag 1 april 2013 15:23 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit escaleert tot 'n conflict?
Volgens mij hebben negers (Go Obama fuck yea!), volgens de statistieken, de grootste pikken en ballen en aziaten de meest kleine.quote:Op maandag 1 april 2013 15:36 schreef PierreBetfair het volgende:
N Korea slimmer en het heeft grotere ballen.
Bondgenoot?quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Jemen definitief bondgenoot van N-Korea. De club wordt nu wel erg groot.
N Korea, Iran, Cuba, Rusland, Jemen, Libie, Marokko, China, Tibet, Mali, Vietnam.
Niet zo heel groot. Beide partijen zeggen "Wij zullen keihard reageren als de tegenpartij begint met schieten."quote:Op maandag 1 april 2013 15:23 schreef Herpderphawk het volgende:
Hoe groot is de kans dat dit escaleert tot 'n conflict?
Pure zever. Pierre is een VS-hater en droomt wat onzinnig. In een vorig topic fantaseerde hij ook al over kernbommen op NY door de Russen als reactie op een aanval op Noord-Korea.quote:Op maandag 1 april 2013 16:24 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Bondgenoot?
Volgens mij heeft Noord-Korea enkel "innige diplomatieke betrekkingen", maar geen allianties.
bron?quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef PierreBetfair het volgende:
N Korea, Iran, Cuba, Rusland, Jemen, Libie, Marokko, China, Tibet, Mali, Vietnam.
En hij zat ook bijkans klaar te komen bij de gedachte aan een weggevaagde Amerikaanse westcoast.quote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pure zever. Pierre is een VS-hater en droomt wat onzinnig. In een vorig topic fantaseerde hij ook al over kernbommen op NY door de Russen als reactie op een aanval op Noord-Korea.
quote:Op maandag 1 april 2013 16:32 schreef Hathor het volgende:
[..]
En hij zat ook bijkans klaar te komen bij de gedachte aan een weggevaagde Amerikaanse westcoast.![]()
Wie zit hier dan nu een conflict uit te lokken? Het is duidelijk noord korea die met atoombommen zit te spelen terwijl het over heel de wereld verboden is dat er een nieuw land bij komt met atoomwapens.quote:Op maandag 1 april 2013 16:25 schreef Peunage het volgende:
[..]
Niet zo heel groot. Beide partijen zeggen "Wij zullen keihard reageren als de tegenpartij begint met schieten."
Beide willen de oorlog voorkomen. Ja, zelfs gekke Kim heeft hier helemaal geen zin in want hij kan alleen maar verliezen. Zuid-Korea wil gewoon met rust gelaten worden.
Ik zou mij drukker maken om de VS. Het is niet de eerste keer dat zij een conflict uitlokken tussen 2 landen. Amerika ligt niet echt in de buurt, dus ze worden niet direct geraakt. Ze hebben een superieur leger, en ik hoef volgens mij niet uit te leggen hoe vaak zij wel niet andere landen hebben aangevallen.
Toch knap dat een achtergesteld ondervoed kutlandje met wapens uit het jaar 0 dat moet gaan bewerkstelligen. Ja Noord-Korea heeft kernwapens, maar die kunnen ze niet afschieten omdat ze daar de technologie niet voor hebben omdat ze de kernwapens niet kunnen verkleinen nog.quote:Op maandag 1 april 2013 16:27 schreef __Saviour__ het volgende:
[..]
Pure zever. Pierre is een VS-hater en droomt wat onzinnig. In een vorig topic fantaseerde hij ook al over kernbommen op NY door de Russen als reactie op een aanval op Noord-Korea.
Ik weet niet wat dat betekent, met kernwapens spelen. Maar die wapens hebben ze al 11 jaar. Niet veel gebeurd. Er is nog een ander land bijgekomen met deze wapens, terwijl het verboden is. Israël. En India. En Pakistan. Dus dat is niet echt een argument.quote:Op maandag 1 april 2013 16:34 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wie zit hier dan nu een conflict uit te lokken? Het is duidelijk noord korea die met atoombommen zit te spelen terwijl het over heel de wereld verboden is dat er een nieuw land bij komt met atoomwapens.
Noord korea is nu al ver over de lijn heen gegaan, niet de VS. Maarja, je mening lijkt is veel te gekleurd.
Wat andere landen meer dan 10 jaar geleden gedaan hebben en militaire oefeningen zijn geen excuus om zelf met atoomwapens te beginnen. En nee, ze hebben die wapens niet meer dan 11 jaar. (in bruikbare vorm)quote:Op maandag 1 april 2013 16:40 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekent, met kernwapens spelen. Maar die wapens hebben ze al 11 jaar. Niet veel gebeurd. Er is nog een ander land bijgekomen met deze wapens, terwijl het verboden is. Israël. En India. En Pakistan. Dus dat is niet echt een argument.
Wat hebben ze nu precies gedaan dat ze over de lijn zijn gegaan? Wanneer er spanningen tussen 2 landen zijn doen ze hun best om elkaar uit de weg te gaan, om oorlog te voorkomen. Je gaat geen militaire oefeningen doen aan de kust van je vijand.
Daar weet het Westen niets van. Het enige wat de yanks weten is dat Korea kernbommen heeft. Verder is Korea 1 groot vraagteken. Daarom durven de VS ook niets te ondernemen, uit angst voor nuke-attacks waar ze geen antwoord op hebben.quote:Op maandag 1 april 2013 16:35 schreef Voorschrift het volgende:
Noord-Korea heeft kernwapens, maar die kunnen ze niet afschieten omdat ze daar de technologie niet voor hebben omdat ze de kernwapens niet kunnen verkleinen nog.
Lekker boeiend of ze het nou 11 jaar al hebben of 7/8 jaar in bruikbare vorm. Ze hebben die wapens al een tijdje, wat hebben ze precies gedaan waardoor ze juist nu over de lijn zijn gegaan?quote:Op maandag 1 april 2013 16:44 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Wat andere landen meer dan 10 jaar geleden gedaan hebben en militaire oefeningen zijn geen excuus om zelf met atoomwapens te beginnen. En nee, ze hebben die wapens niet meer dan 11 jaar. (in bruikbare vorm)
Nee, ze zien hem helemaal niet, laat staan dat ze ook maar enig benul hebben van wat er allemaal gebeurt in N-Korea.quote:
Really now?quote:Op maandag 1 april 2013 16:11 schreef PierreBetfair het volgende:
Ze zijn nu pas rond het punt om een atoombom als wapen te gebruiken, niet 7/8 jaar geleden. Er zit een verschil tussen kernproeven en een atoombom daadwerkelijk kunnen lanceren. Als je mening wat minder selectief was en wat meer informatie had opgezocht, had je dit wel geweten.quote:Op maandag 1 april 2013 17:06 schreef Peunage het volgende:
[..]
Lekker boeiend of ze het nou 11 jaar al hebben of 7/8 jaar in bruikbare vorm. Ze hebben die wapens al een tijdje, wat hebben ze precies gedaan waardoor ze juist nu over de lijn zijn gegaan?
We hebben het hier over wereldpolitiek, dit is geen ruzie tussen 2 kleuters. Dus ja, het maakt wel degelijk uit wat andere landen doen of gedaan hebben. Anders kun je ook de vraag stellen, wat maakt het toch allemaal uit dat Noord-Korea atoomwapens heeft? Er zijn zoveel landen die ze illegaal hebben verkregen en niemand die met ze praat.
VS hebben daar dus wel een antwoord op de yanks hebben tenslotte nukes uitgevonden.quote:Op maandag 1 april 2013 16:52 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Daar weet het Westen niets van. Het enige wat de yanks weten is dat Korea kernbommen heeft. Verder is Korea 1 groot vraagteken. Daarom durven de VS ook niets te ondernemen, uit angst voor nuke-attacks waar ze geen antwoord op hebben.
Man, ze weten al tegen wie Kim vandaag op gaat lopen voordat hij t weetquote:Op maandag 1 april 2013 17:13 schreef PierreBetfair het volgende:
Nee, ze zien hem helemaal niet, laat staan dat ze ook maar enig benul hebben van wat er allemaal gebeurt in N-Korea.
Je moet niet al die flauwekul die de VS de wereld inspammen geloven. Dat hebben we de afgelopen paar decennia toch wel geleerd dacht ik zo.
Die heeft Rusland en dus N-Korea ook. Ze heten alleen anders.quote:Op maandag 1 april 2013 17:28 schreef fp7igx het volgende:
VS hebben daar dus wel een antwoord op de yanks hebben tenslotte nukes uitgevonden.
een ohio class submarine is ervoor nodig om Noord Korea in de as te leggen.
Rusland wel ja , Noord Korea kan geen kern raket afvuren via een ICBM ,laat staan via een submarinequote:Op maandag 1 april 2013 17:36 schreef PierreBetfair het volgende:
[..]
Die heeft Rusland en dus N-Korea ook. Ze heten alleen anders.
N Korea == Ruslandquote:Op maandag 1 april 2013 17:41 schreef fp7igx het volgende:
Rusland wel ja , Noord Korea kan geen kern raket afvuren via een ICBM ,laat staan via een submarine
kunnen ze dus niet..
Als NK tot een internationaal kernwapenland erkend wordt en de sancties worden opgeheven zal die gek zijn land binnen de korste keren vol met kernwapens proppen inclusief lange afstand raketten. Als jij dat als positief ziet ben je erg naief in mijn ogen.quote:Op maandag 1 april 2013 11:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Nouja, het was niet echt een vraag, ik denk namelijk niet dat het land opeens 'slechter' wordt als de sancties opgeheven worden. Misschien dat het dan zelfs langzaam weer de goede kant op gaat.
Ze hebben gezegd dat ze zullen reageren op eventuele aanvallen. Niet veel dreigender dan de VS. Of dat ze een pre-emptive strike tegen de VS gaan uitvoeren, wat ze niet eens kunnen.quote:Op maandag 1 april 2013 17:22 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Ze zijn nu pas rond het punt om een atoombom als wapen te gebruiken, niet 7/8 jaar geleden. Er zit een verschil tussen kernproeven en een atoombom daadwerkelijk kunnen lanceren. Als je mening wat minder selectief was en wat meer informatie had opgezocht, had je dit wel geweten.
En ten tweede, ze hebben letterlijk gedreigd met een kernoorlog. Welk ander land dreigt momenteel met een kernoorlog? Alleen noord korea.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |