abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Games zondag 31 maart 2013 @ 20:48:30 #1
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_124731552
quote:
Noord-Korea heeft donderdag gedreigd met een preventieve atoomaanval op de Verenigde Staten.

Dat heeft het regime verkondigd voorafgaand aan een stemming van de Verenigde Naties over verdere sancties voor Noord-Korea. Deze wordt donderdag vermoedelijk gehouden.
"Aangezien de Verenigde Staten op het punt staat om een nucleaire oorlog starten, zullen we ons recht uitoefenen om een preventieve atoomaanval op het hoofdkwartier van de agressor uit te voeren en onze belangen te beschermen", zei een woordvoerder van Noord-Koreaanse ministerie van Buitenlandse Zaken tegen persbureau KCNA.
Van Noord-Korea wordt aangenomen dat ze niet in staat zijn om een atoomaanval op het Amerikaanse vaste land uit te voeren.
Spanningen
Noord-Korea had woensdag al bekendgemaakt dat er niet door het Noord-Koreaanse luchtruim mag worden gevlogen en er ook niet langs de kusten mag worden gevaren of gevlogen. Dat meldde het Zuid-Koreaanse persbureau Yonhap.
De melding kwam tijdens oplopende spanningen als gevolg van provocerende stellingen van het regime in de Noord-Koreaanse hoofdstad Pyongyang.
Dinsdag zei de Noord-Koreaanse generaal Kim Yong-chol op de staatstelevisie dat het land de wapenstilstand van 1953 opzegt als Zuid-Korea en de VS hun jaarlijkse militaire oefeningen niet onmiddellijk stopzetten.
http://www.nu.nl/buitenla(...)-atoomaanval-vs.html
Hier verder
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  zondag 31 maart 2013 @ 20:49:44 #2
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124731619
En toch vind ik dat je ze het land had moeten uitsmokkelen en zo een wereldverbeteraar kon worden,
"Do the monkey with me"
  zondag 31 maart 2013 @ 21:59:04 #3
137562 rakotto
Anime, patat en video games
pi_124735051
Stel dat NK een nuked warhead afstuurt naar de VS, valt dat ding dan te onderscheppen?
All wars are civil wars, because all men are brothers. ~François Fénelon
pi_124735738
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef rakotto het volgende:
Stel dat NK een nuked warhead afstuurt naar de VS, valt dat ding dan te onderscheppen?
Ligt eraan hoe ze het doen denk ik...
Zonder wrijving geen glans
pi_124736267
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 21:59 schreef rakotto het volgende:
Als het een MIRV is heb je een groot probleem.
pi_124736505
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:19 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als het een MIRV is heb je een groot probleem.
Een MIRV komt de stille oceaan niet over. Daar hebben die dingen het bereik niet voor.
“An interesting thing is a good thing.”
  zondag 31 maart 2013 @ 22:24:28 #7
137562 rakotto
pi_124736567
Valt een MIRV dan niet alsnog neer te halen? En wat er ook uitkomt?
pi_124736957
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Een MIRV komt de stille oceaan niet over. Daar hebben die dingen het bereik niet voor.
Dat zou ik niet direct zeggen. Rusland en de VS hebben aardig wat nucleair arsenaal volgens het MIRV principe, dat mobiel is en een aardig bereik heeft. M.n. vooral Rusland heeft vele mobiele TEL's. Ik denk niet dat zij zulke grote hoeveelheden zouden produceren als ze niet vanaf welke locatie dan ook op hun eigen grondgebied, op de VS kunnen toeslaan.

Volgens mij is vanaf west- of oost Rusland de VS met MIRV's ongetwijfeld bereikbaar.

quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:24 schreef rakotto het volgende:
Valt een MIRV dan niet alsnog neer te halen? En wat er ook uitkomt?
Dat weet ik niet maar mij lijkt dat eenmaal in de re-entry fase het moeilijk vast te stellen is welke kop welk doel voor ogen heeft + daar komt bij kijken dat er "loze koppen" aan toegevoegd kunnen worden wat het "spel" nog groter maakt dan het al is.

Maar ik denk eerlijk gezegd dat NK met haar capaciteiten vooral een nucleaire dreiging is voor Japan (VS bondgenoot) dan voor direct de VS zelf.
pi_124740844
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:30 schreef Gruj0 het volgende:

Maar ik denk eerlijk gezegd dat NK met haar capaciteiten vooral een nucleaire dreiging is voor Japan
Zeer zeker. Het ziet er niet best uit voor de Japanners.
  Moderator zondag 31 maart 2013 @ 23:38:30 #10
8781 crew  Frutsel
pi_124740944
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

Tijd dat de Jappen zelf ingrijpen tot woede van de Chinezen :P
pi_124741006
Pff wat is dat Noord-Korea bezig zeg. Klopt de berichtgeving die wij krijgen trouwens wel? Of brengen ze het zo dat het nu lijkt of NK de compleet gestoorde is zodat wij een aanval op dat land wel logisch vinden?

Twee a drie berichten per dag is wel een beetje overdreven namelijk. Doe iets (liever niet natuurlijk) of kap gewoon met dreigen.
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124742272
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:36 schreef PierreBetfair het volgende:

[..]

NK mag dan wel in staat zijn tot het maken van een nucleaire explosie maar dit is in een zeer geconditioneerde omgeving. De technologie om de lading klein genoeg en per raket af te kunnen vuren hebben ze nog lang niet.
pi_124745636
De druk op de knop zal er nooit komen.

Met het grootste geluk blazen ze nog net niet een deel van Pyongyang naar de vlakte.
  maandag 1 april 2013 @ 01:18:38 #14
104871 remlof
Europees federalist
pi_124745797
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

NK mag dan wel in staat zijn tot het maken van een nucleaire explosie maar dit is in een zeer geconditioneerde omgeving. De technologie om de lading klein genoeg en per raket af te kunnen vuren hebben ze nog lang niet.
Maar ze kunnen zo'n nucleaire lading vast wel in het ruim van een vrachtschip monteren en in een willekeurige haven waar ook ter wereld tot ontploffing brengen. En dan kunnen we ook nog islamisten de schuld geven, hebben ze ons mooi.
pi_124745990
quote:
15s.gif Op maandag 1 april 2013 01:18 schreef remlof het volgende:

[..]

Maar ze kunnen zo'n nucleaire lading vast wel in het ruim van een vrachtschip monteren en in een willekeurige haven waar ook ter wereld tot ontploffing brengen. En dan kunnen we ook nog islamisten de schuld geven, hebben ze ons mooi.
Help me even. Welk strategisch of geopolitiek doel dient het opblazen van een willekeurige havenstad met een atoomwapen?
“An interesting thing is a good thing.”
  maandag 1 april 2013 @ 01:52:19 #16
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_124746805
nog geen aanval??
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 1 april 2013 @ 01:56:15 #17
104871 remlof
Europees federalist
pi_124746901
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:25 schreef Repelsteeltju het volgende:

[..]

Help me even. Welk strategisch of geopolitiek doel dient het opblazen van een willekeurige havenstad met een atoomwapen?
Welk strategisch of geopolitiek doel dient het onnozele geblaat van Noord-Korea?
pi_124747040
VS stuurt 'stealths' naar Z-Korea

Toegevoegd: maandag 1 apr 2013, 01:27
Update: maandag 1 apr 2013, 01:43

De Verenigde Staten hebben F-22 stealth-gevechtsvliegtuigen naar Zuid-Korea gestuurd. Daarmee breidt Washington de militaire oefeningen die de landen samen uitvoeren verder uit.

De actie is bedoeld als machtsvertoon richting Noord-Korea. De VS hoopt zo te voorkomen dat het land Zuid-Korea opnieuw bedreigt en provoceert.

Staat van oorlog
De spanning tussen de Korea's blijft oplopen. Gisteren zei Pyongyang dat het vanaf nu alle Koreaanse kwesties behandelt alsof de landen daadwerkelijk in staat van oorlog zijn. De Koreaanse oorlog eindigde weliswaar in 1953, maar officieel is nooit een vredesverdrag getekend.

De stealth-vliegtuigen zijn een van de paradepaardjes van de Amerikaanse luchtmacht. De F-22's behoren tot de duurste en meest geavanceerde gevechtsvliegtuigen van de wereld. Ze zijn onzichtbaar voor radars en luchtafweersystemen. De vliegtuigen staan normaal gesproken op het Japanse eiland Okinawa.

Bommenwerpers
Eerder stuurde Washington al twee bommenwerpers naar het Koreaanse schiereiland. De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Un bracht daarop de raketten van zijn land in staat van paraatheid.

Pyongyang liet vandaag weten dat het niet bereid is te onderhandelen over "zijn nucleaire arsenaal". De wapens zijn "een schat" en belichamen "het leven van de natie", staat in een verklaring. Zelfs voor miljarden dollars komen ze volgens het regime niet op de onderhandelingstafel.

Bron: http://nos.nl/artikel/490682-vs-stuurt-stealths-naar-zkorea.html
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_124747220
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef Cobra4 het volgende:

De Verenigde Staten hebben F-22 stealth-gevechtsvliegtuigen naar Zuid-Korea gestuurd. Daarmee breidt Washington de militaire oefeningen die de landen samen uitvoeren verder uit.

De actie is bedoeld als machtsvertoon richting Noord-Korea. De VS hoopt zo te voorkomen dat het land Zuid-Korea opnieuw bedreigt en provoceert.

Staat van oorlog
De spanning tussen de Korea's blijft oplopen. Gisteren zei Pyongyang dat het vanaf nu alle Koreaanse kwesties behandelt alsof de landen daadwerkelijk in staat van oorlog zijn. De Koreaanse oorlog eindigde weliswaar in 1953, maar officieel is nooit een vredesverdrag getekend.

De stealth-vliegtuigen zijn een van de paradepaardjes van de Amerikaanse luchtmacht. De F-22's behoren tot de duurste en meest geavanceerde gevechtsvliegtuigen van de wereld. Ze zijn onzichtbaar voor radars en luchtafweersystemen. De vliegtuigen staan normaal gesproken op het Japanse eiland Okinawa.

Bommenwerpers
Eerder stuurde Washington al twee bommenwerpers naar het Koreaanse schiereiland. De Noord-Koreaanse leider Kim Jong-Un bracht daarop de raketten van zijn land in staat van paraatheid.

Pyongyang liet vandaag weten dat het niet bereid is te onderhandelen over "zijn nucleaire arsenaal". De wapens zijn "een schat" en belichamen "het leven van de natie", staat in een verklaring. Zelfs voor miljarden dollars komen ze volgens het regime niet op de onderhandelingstafel.

Hahaha, even je paradepaardje weer eens die kant op sturen _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door RemcoW23 op 01-04-2013 02:17:02 ]
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124747645
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 02:01 schreef Cobra4 het volgende:

Staat van oorlog

Bommenwerpers

Waarschijnlijk een 1 april grap van Obama om te kijken hoe het met de humor van Kim Jong Un staat.
pi_124747989
Aan de andere kant:

http://www.marineschepen.(...)uid-Korea_tonen.html

In 2010 flikten ze ook dit soort geintjes (even laten zien wat ze kunnen) en N-K blijft maar lekker doorgaan :P. Ik snap ook niet echt waarom je in een persbericht aangeeft dat het enkel om machtsvertoon gaat (nu ook het geval).
Movistar oh Movistar!
Team Movistar Topic
pi_124748326
Prachtig toestel de F22 c_/

maandag 1 april 2013 @ 03:19:24 #23
137562 rakotto
pi_124748431
Zou wat zijn als ze neergehaald worden door NK. :') _O-
pi_124749239
Ik krijg nu toch de indruk dat dat aandoenlijke inteeltkleuter middels dreigen en chantage een erkenning wil dat NK tot de officiële kernwapenlanden behoort en daarmee in één klap van alle sancties verlost is.
Ik hoop niet dat men gaat buigen voor die keffende idioot.
  maandag 1 april 2013 @ 08:18:28 #25
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124749281
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 07:58 schreef Dr.Nikita het volgende:
Ik krijg nu toch de indruk dat dat aandoenlijke inteeltkleuter middels dreigen en chantage een erkenning wil dat NK tot de officiële kernwapenlanden behoort en daarmee in één klap van alle sancties verlost is.
Ik hoop niet dat men gaat buigen voor die keffende idioot.
Wat voor sancties eigenlijk? En wat zou er gebeuren als ze daarvan verlost zijn?
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_124749320
Het zou me niet verbazen als China dat gedonder meer dan zat is in hun regio en zelf een einde maken aan die achterlijke provocaties van Noord Korea. Uiteindelijk heeft China veel meer te halen en te verdienen in VS, Europa en de rest van de wereld.

Het zou wat zijn als China met een soort Blitzkrieg een invasie pleegt in Noord Korea met hun gigantische leger, vervolgens het regime omver werpt, de bevolking onder zijn hoede neemt zodat de rust weer is wedergekeerd en de wereld zich weer bezig kan gaan houden met relevante zaken.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
pi_124749360
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 08:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Wat voor sancties eigenlijk? En wat zou er gebeuren als ze daarvan verlost zijn?
Sancties van de VN veiligheidsraad en im-exportbeperkingen.

Als je je laatste vraag zelf niet eens kan beantwoorden vraag ik mij af of je wel beseft waar NK mee bezig is.
  maandag 1 april 2013 @ 10:19:21 #28
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_124750101
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 08:28 schreef Shreyas het volgende:
Het zou me niet verbazen als China dat gedonder meer dan zat is in hun regio en zelf een einde maken aan die achterlijke provocaties van Noord Korea. Uiteindelijk heeft China veel meer te halen en te verdienen in VS, Europa en de rest van de wereld.

Het zou wat zijn als China met een soort Blitzkrieg een invasie pleegt in Noord Korea met hun gigantische leger, vervolgens het regime omver werpt, de bevolking onder zijn hoede neemt zodat de rust weer is wedergekeerd en de wereld zich weer bezig kan gaan houden met relevante zaken.
Dat zou wel het beste wezen.
Drugs are good mkay?
pi_124750181
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 03:19 schreef rakotto het volgende:
Zou wat zijn als ze neergehaald worden door NK. :') _O-
Dat zou wat sneu zijn voor Noord-Korea, dan staan er binnen drie uur 10.000 Amerikaanse en Zuid-Koreaanse soldaten in hun land + is hun hoofdstad allang gebombardeerd.
  maandag 1 april 2013 @ 10:27:55 #30
117098 Hathor
Effe niet
pi_124750200
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 08:28 schreef Shreyas het volgende:

Voor een blitzkrieg moet je wel een slagkrachtig leger met goed materiaal hebben, en wat dat betreft zijn de Chinezen niet veel verder dan die noord Koreanen. Weinig blitz dus.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  maandag 1 april 2013 @ 11:17:07 #31
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124751070
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 08:39 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Sancties van de VN veiligheidsraad en im-exportbeperkingen.

Als je je laatste vraag zelf niet eens kan beantwoorden vraag ik mij af of je wel beseft waar NK mee bezig is.
Nouja, het was niet echt een vraag, ik denk namelijk niet dat het land opeens 'slechter' wordt als de sancties opgeheven worden. Misschien dat het dan zelfs langzaam weer de goede kant op gaat.
  maandag 1 april 2013 @ 11:18:18 #32
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124751090
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 11:17 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Nouja, het was niet echt een vraag, ik denk namelijk niet dat het land opeens 'slechter' wordt als de sancties opgeheven worden. Misschien dat het dan zelfs langzaam weer de goede kant op gaat.
sommige landen willen niet de goede kant op gaan.
"Do the monkey with me"
  maandag 1 april 2013 @ 11:27:16 #33
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_124751285
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:18 schreef fonkeymonkey het volgende:

[..]

sommige landen willen niet de goede kant op gaan.
Maar hoort NK daarbij? Ik heb namelijk het idee dat ze gewoon enorm gefrustreerd zijn. Ze zoeken toch regelmatig samenwering op met ZK en waren zich aan het 'openen' een aantal jaar geleden (tot Bush aan de macht kwam ging het eigenlijk best goed).

1 ding is zeker: Op de huidige manier gaat het land NOOIT veranderen. De vraag is dus of we dat willen.
pi_124751472
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Maar hoort NK daarbij? Ik heb namelijk het idee dat ze gewoon enorm gefrustreerd zijn. Ze zoeken toch regelmatig samenwering op met ZK en waren zich aan het 'openen' een aantal jaar geleden (tot Bush aan de macht kwam ging het eigenlijk best goed).

1 ding is zeker: Op de huidige manier gaat het land NOOIT veranderen. De vraag is dus of we dat willen.
Er is genoeg toenadering geweest, zoals voedselhulp en dergelijke, om dat vervolgens keihard te saboteren door toch ondanks internationale protesten proeven te doen.
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_124751608
Acties laatste 45 jaar:
http://www.bbc.co.uk/news/10129703

NORTH KOREAN ATTACKS

Jan 1967 - attacks South Korean warship near border, killing 39 sailors
Jan 1968 - commandos storm presidential palace in Seoul in a failed attempt to kill President Park Chung-hee
Jan 1968 - captures USS Pueblo - one crew member dies and 82 held hostage for 11 months
Dec 1969 - hijacks South Korean airliner taking dozens of passengers hostage
Oct 1983 - bombs hotel in Rangoon, Burma in failed attempt to kill South Korean President Chun Doo-hwan - 21 people die
Nov 1987 - bombs South Korean airliner, killing 115
Sept 1996 - sub carrying 26 troops disabled off South - some land in South sparking deadly manhunt
Mar 2010 - torpedoes Cheonan warship, 46 sailors killed
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_124751628
Ben benieuwd wat de reactie van NK nu weer wordt....
  maandag 1 april 2013 @ 11:55:28 #37
395584 fonkeymonkey
HEREEEEEE IS MONKEY
pi_124751840
quote:
2s.gif Op maandag 1 april 2013 11:27 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Ik zou het niet weten wat ze wel en niet zijn, enigste wat ik wel weet is dat op de manier hoe dit zo loopt het of gaat escaleren in een hell situation waar we allemaal niet echt bepaald op zitten te wachten of het loopt weer af met een sissertje waar ik meer op hoop.
Want als dit de verkeerde kant opgaat , dan zal het ook wel goed verkeerde kant opgaan denk ik.
"Do the monkey with me"
  maandag 1 april 2013 @ 11:58:24 #38
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124751913
Interessant die vliegtuigen. (F-22) Hoe zou Noord-Korea daarop reageren?
pi_124752063
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 11:58 schreef sonnyspek het volgende:
Interessant die vliegtuigen. (F-22) Hoe zou Noord-Korea daarop reageren?
Die Noord Koreanen kijken nu massaal op hun toetsenbord en bedenken zich dat het niet verder gaat dan F12....
pi_124752076
Noord Korea :') Laten we dit soort berichten gewoon negeren, er gaat niets gebeuren.
nee echt niet !
pi_124752655
Binnenkort komt er een nieuwe Terminator: Terminator in Korea!

[ Bericht 29% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 12:31:22 ]
  maandag 1 april 2013 @ 12:33:26 #42
78918 SeLang
Black swans matter
pi_124752718
Hebben ze de activiteit in die industriele zone nu al stilgelegd? Zo niet dan :O
"If you want to make God laugh, tell him about your plans"
Mijn reisverslagen
  maandag 1 april 2013 @ 12:42:44 #43
323876 michaelmoore
pi_124752924
Er zullen nu heel wat Noord-Koreanen het land uit vluchten,

Oh wacht ..
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  maandag 1 april 2013 @ 12:54:28 #44
247452 startcool
In Nomine Patri, Filii et Spir
pi_124753224
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 11:44 schreef Aether het volgende:
Acties laatste 45 jaar:
http://www.bbc.co.uk/news/10129703

NORTH KOREAN ATTACKS

Jan 1967 - attacks South Korean warship near border, killing 39 sailors
Jan 1968 - commandos storm presidential palace in Seoul in a failed attempt to kill President Park Chung-hee
Jan 1968 - captures USS Pueblo - one crew member dies and 82 held hostage for 11 months
Dec 1969 - hijacks South Korean airliner taking dozens of passengers hostage
Oct 1983 - bombs hotel in Rangoon, Burma in failed attempt to kill South Korean President Chun Doo-hwan - 21 people die
Nov 1987 - bombs South Korean airliner, killing 115
Sept 1996 - sub carrying 26 troops disabled off South - some land in South sparking deadly manhunt
Mar 2010 - torpedoes Cheonan warship, 46 sailors killed
Ze vergeten hier even de volgende incidenten:
- Axe murder incident (1976)
- Bombardment of Yeonpyeong (2010)

Uiteraard zijn er nog meer incidenten geweest, klik hier voor de lijst.
In Nomine Patri, Filii et Spiritus Sancti
pi_124753286
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 02:27 schreef Infection het volgende:

[..]

Waarschijnlijk een 1 april grap van Obama om te kijken hoe het met de humor van Kim Jong Un staat.
Die dikke zal nu wel stampvoetend de haren uit zijn kop staan te trekken
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
  maandag 1 april 2013 @ 12:59:25 #46
306109 francoisdublanc
Urgent en At your service
pi_124753348
Reuters Top News‏@Reuters1m
North Korea re-appoints ex-premier Pak Pong-Ju, sacked in 2007, back to the post: KCNA #breaking

Wat betekent dit?
pi_124753554
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:59 schreef sonnyspek het volgende:
Reuters Top News‏@Reuters1m
North Korea re-appoints ex-premier Pak Pong-Ju, sacked in 2007, back to the post: KCNA #breaking

Wat betekent dit?
Dat ze een minister van 74 jaar oud aan stellen in oorlogstijd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 01-04-2013 13:07:48 ]
  maandag 1 april 2013 @ 13:12:36 #48
323876 michaelmoore
pi_124753666
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 00:04 schreef Arthur_Spooner het volgende:

[..]

Dat dus

Lijkt me niet dat hete en geslaagde actie zalworden, maar laat de US wel klaar staan om heel Pyong Yang plat te gooien, als ie de lucht in gaat
pi_124753785
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 12:33 schreef SeLang het volgende:
Hebben ze de activiteit in die industriele zone nu al stilgelegd? Zo niet dan :O
Neen, die is nog open. Ze hebben wel gedreigd de zone stil te leggen, maar vooralsnog functioneert het nog.
  maandag 1 april 2013 @ 13:17:17 #50
323876 michaelmoore
pi_124753832
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 13:07 schreef AbsurdHero het volgende:

[..]

Dat ze een minister van 74 jaar oud aan stellen in oorlogstijd.
Hij wilde toch euthanasie doen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')