Kijk dat bedoel ik...Break Ferrerquote:Op zondag 31 maart 2013 19:16 schreef Norrage het volgende:
Murray en Ferrer hebben er toch beiden last van om van die hele rare losse games te hebben die ze ineens weggeven...
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deelquote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer in de reeks openen graag, is niet zo moeilijk.
Ik zou eigenlijk ook niet weten hoe dat moet..want als je dan open nieuw deel klikt en handmatig het topic ID/topic URL invoert dan zegt hij dat het niet gekoppeld kan worden omdat er nog geen reeks is. Dat is iedere keer zo bij die Masters etc.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deel
Had ik al gedaan, sorryquote:Op zondag 31 maart 2013 19:22 schreef Ambrosius het volgende:
Volgende keer in de reeks openen graag, is niet zo moeilijk.
Ik zag 'm toch echt niet terug, dus opende maar een nieuwe, en dat lukte. Dat is onmogelijk als er al een nieuwe in de reeks is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:23 schreef Norrage het volgende:
[..]
Ik ben toch redelijk ervaren zou ik zeggen, en ik drukte gewoon op open nieuw deel
Het tweede topic reekst ie niet, de rest zou geen probleem moeten zijnquote:Op zondag 31 maart 2013 19:29 schreef Norrage het volgende:
Er is volgens mij elk 2e of 3e topic in een reeks een reeks-discussie in de eerste posts van dat topic. Ook een soort traditie
Met jouw modpower kan je wat meer dan wij ordinaire users though. Zoals gezegd kan ik volgens mij geen reeks zelf koppelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:25 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Ik zag 'm toch echt niet terug, dus opende maar een nieuwe, en dat lukte. Dat is onmogelijk als er al een nieuwe in de reeks is.
Ik snap inderdaad niet waarom het nu misging?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Salamando het volgende:
[..]
Het tweede topic reekst ie niet, de rest zou geen probleem moeten zijn.
Waarom zou je dat handmatig doen?quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
Als er dus Topic 1 is (nog geen reeks) en ik klik op Open nieuw deel en wil handmatig het topic ID van Topic 1 toevoegen dan krijg ik een melding dat het niet kan omdat het nog geen reeks is.
Als er een reeks is, kan ik ook geen nieuwe topic openen als er al een ander nieuw topic is.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:30 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Met jouw modpower kan je wat meer dan wij ordinaire users though. Zoals gezegd kan ik volgens mij geen reeks zelf koppelen.
Als er dus Topic 1 is (nog geen reeks) en ik klik op Open nieuw deel en wil handmatig het topic ID van Topic 1 toevoegen dan krijg ik een melding dat het niet kan omdat het nog geen reeks is.
Nee, niet bij het 2e topicquote:Op zondag 31 maart 2013 19:32 schreef APK het volgende:
[..]
Waarom zou je dat handmatig doen?
Dat gaat toch automatisch?
Vreemd, heb het net even hiero geprobeerd en het lukte gewoon: F&F / Het grote lompe Houtduiven-topic - Deel IIquote:
Dat is die mod powahhquote:Op zondag 31 maart 2013 19:39 schreef APK het volgende:
[..]
Vreemd, heb het net even hiero geprobeerd en het lukte gewoon: F&F / Het grote lompe Houtduiven-topic - Deel II
Anyways, care
Nee, bisonkit is lijm.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:45 schreef HetKlusKonijn het volgende:
![]()
![]()
![]()
Hebben ze dat court ingesmeerd met bisonkit of zo?
Dat bedoel ik dus.quote:
Je bent nieuw met het fenomeen Federer-fan zie ik.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 19:54 schreef Salamando het volgende:
[..]
Je bent nieuw met het fenomeen Federer-fan zie ik.
quote:
Ja, dat verwacht ik ook.quote:Op zondag 31 maart 2013 19:59 schreef Salamando het volgende:
en nu zul je zien dat ie het wel uit serveert
Ik verwacht inmiddels van niet nee.quote:
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef Federer-fan het volgende:
Nja, het lijkt me dat het nog wel even duurt voordat Ferrer dit zichzelf vergeeft als hij deze partij alsnog verliest. Wie weet had Murray die rally alsnog weggegeven.
Welke andere speler dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 20:29 schreef stefan92 het volgende:
Door de spanning wel een leuke finaleToch wel een vreemd gevoel bij een Masters finale dat ze er allebei door een andere speler met gemak afgetikt zouden worden
Verkerk, duhhhh.quote:
Mag hem niet, maar Nadal sowieso en puur kijkende naar het vertoonde spel van vandaag (kwam dan wel door de vermoeidheid en de hitte maar toch voor een mastersfinale wel erg slecht) ook wel genoeg andere spelers. Maar goed, als iemand anders dit toernooi had willen winnen had diegene maar mee moeten doen of het niet eerder moeten laten afweten.quote:
Wat een onzin zegquote:Op zondag 31 maart 2013 21:51 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Mag hem niet, maar Nadal sowieso en puur kijkende naar het vertoonde spel van vandaag (kwam dan wel door de vermoeidheid en de hitte maar toch voor een mastersfinale wel erg slecht) ook wel genoeg andere spelers. Maar goed, als iemand anders dit toernooi had willen winnen had diegene maar mee moeten doen of het niet eerder moeten laten afweten.
Snap die ophef niet zo, als hij het punt niet had gestopt, had Murray het punt 99.9% zeker ook gepakt..quote:Op zondag 31 maart 2013 23:10 schreef Norrage het volgende:
En dat MP...wtfnog nooit zoiets gezien. Wat zielig maar ook gewoon dom voor Ferrer
Tsja, in die masters was hij altijd megasterk. De GS waren zijn probleemquote:Op zondag 31 maart 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
Murray heeft inmiddels ook alweer negen Masterstitels. Wist ik helemaal niet.
Oh dat zeker. Ik twijfel niet aan de uitkomst. Maar gewoon wat er bij zo'n punt gebeurtquote:Op zondag 31 maart 2013 23:13 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Snap die ophef niet zo, als hij het punt niet had gestopt, had Murray het punt 99.9% zeker ook gepakt..
Vond dat deze wedstrijd niet zo, dat de meerderheid van de fouten afgedwongen werden door de tegenstander.Normaal vind ik Murray tegen Ferrer geen slechte wedstrijden hoor, op Wimbledon vorig jaar zelfs erg leuk. Ik baseer het trouwens ook niet op het verschil tussen winners en unforced errors, dat is nooit echt te vertrouwen, maar had gewoon echt niet het idee dat Murray in de buurt kwam van het niveau dat hij kan halen en het voelde dus een beetje vreemd aan dat hij met het niveau van vandaag zijn eerste Masterstitel sinds 1,5 jaar pakt. Verder geef je zelf al aan dat er een flink aantal brainfarts, rare fouten en breaks waren en ook nog een slechte eerste set van Murray (wat dus al een groot deel van de wedstrijd is). Ook serveerde Murray veel minder dan normaal en waren zijn volleys ook niet best en kreeg dus het idee dat ze allebei door veel spelers verslagen hadden kunnen worden vandaag, al zou Murray dan vast wel een ander niveau kunnen hebben gebracht. Vond het wel een leuke finale, omdat het zeker niet standaard was en ook nog erg spannend, maar dus niet zo goed.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:58 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wat een onzin zegOoit bij stilgestaan dat omdat ze op het scherpst van de snede speelden ze bij elkaar fouten afdwongen of wat? en natuurlijk zouden Nadal of Federer in vorm dik hebben kunnen winnen in deze finale, dat zijn dan ook misschien wel de beste spelers allertijden. Maar om eerlijk te zijn vond ik deze pot, ondanks een flink aantal rare breaks en brainfarts op aparte moment en een slechte 1e set van murray, veel hoger niveau dan die finale tussen Delpo en Nadal 2 weken terug. Ik vond dit bij verre de beste en in ieder geval spannendste wedstrijd van het jaar (van de toppers), samen met Murray tegen Fed op de AO misschien.
Op dit moment is er gewoon niemand buiten de top 4 en Ferrer en Delpo (en Berdych tegen Federer) die de top 4 iets kunnen aandoen. Was een zwaar terechte finale hier.
Mjah. Het niveau was op zich niet heel hoog, vooral Murray zijn service was echt volstrekt waardeloos (en wat is er gebeurd met zijn al slechte 2e service, die nu nog slechter isquote:Op zondag 31 maart 2013 23:35 schreef stefan92 het volgende:
[..]
Vond dat deze wedstrijd niet zo, dat de meerderheid van de fouten afgedwongen werden door de tegenstander.Normaal vind ik Murray tegen Ferrer geen slechte wedstrijden hoor, op Wimbledon vorig jaar zelfs erg leuk. Ik baseer het trouwens ook niet op het verschil tussen winners en unforced errors, dat is nooit echt te vertrouwen, maar had gewoon echt niet het idee dat Murray in de buurt kwam van het niveau dat hij kan halen en het voelde dus een beetje vreemd aan dat hij met het niveau van vandaag zijn eerste Masterstitel sinds 1,5 jaar pakt. Verder geef je zelf al aan dat er een flink aantal brainfarts, rare fouten en breaks waren en ook nog een slechte eerste set van Murray (wat dus al een groot deel van de wedstrijd is). Ook serveerde Murray veel minder dan normaal en waren zijn volleys ook niet best en kreeg dus het idee dat ze allebei door veel spelers verslagen hadden kunnen worden vandaag, al zou Murray dan vast wel een ander niveau kunnen hebben gebracht. Vond het wel een leuke finale, omdat het zeker niet standaard was en ook nog erg spannend, maar dus niet zo goed.
Nou dan verschillen we van mening. Ik geef toe, het scheelde niet veel, maar toch, wat een enorm lamlendige vertoning van Murray.quote:Op maandag 1 april 2013 00:29 schreef Norrage het volgende:
Ik vond Ferrer niet aanvallender dan Murray hoor. Wel vind ik dat murray veel aanvallender had moeten zijn.
Eensquote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ferrer was aanvallender, dat hij een verdedigende speler zou zijn is inderdaad een van de hardnekkigste mythes in het tennis, Murray zou zich moeten schamen dat hij met al zijn capaciteiten op deze manier speelt.
Ook mee eensch. Zeker in deze wedstrijd.quote:Op maandag 1 april 2013 00:40 schreef Gorzalka het volgende:
Ferrer was aanvallender, dat hij een verdedigende speler zou zijn is inderdaad een van de hardnekkigste mythes in het tennis, Murray zou zich moeten schamen dat hij met al zijn capaciteiten op deze manier speelt.
twitter:andyroddick twitterde op zondag 31-03-2013 om 20:27:43Conditions too slow...Guys dying playing 3 sets. So slow. Makes it impossible to hit winners which results in messed up winners/errors ratio reageer retweet
twitter:ivokarlovic twitterde op zondag 31-03-2013 om 19:47:37Court and balls in Miami are too slow to play entertaining tennis. There is no winners, just unforced errors. reageer retweet
twitter:ivokarlovic twitterde op dinsdag 26-03-2013 om 16:40:08Playing on clay this week. Finally some faster courts.. reageer retweet
twitter:BenRothenberg twitterde op zondag 31-03-2013 om 20:19:24Honestly, should be a wake up call of a bad day for ATP, tennis. Slow, ugly match that can't even finish on the network started on. reageer retweet
(klopte niet helemaal, maar zijn punt blijft geldig)twitter:Stako_tennis twitterde op zondag 31-03-2013 om 20:06:11#Ferrer & #Murray both 0 aces in 3sets..does that says something about the speed of the court&balls??? reageer retweet
Het is al een hele tijd doorgeslagen. Het gravel in Madrid en zelfs op RG lijkt/schijnt *is* sneller dan het hardcourt in Miami en Indian Wells. Voor ècht snel gras moet je niet in Wimbledon zijn, maar in Halle (en ook daar lijkt het gras steeds trager te worden). De USO de afgelopen paar jaar? Laat me niet lachen. TRAAG.quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:03 schreef Morthill het volgende:
tsja, die banen werden ooit traag gemaakt om iets te doen aan powertennis, maar dit slaat dus weer door
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |