abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124726391
Voor wie is de FOK!Dieetclub bedoeld? De FOK!Dieetclubtopics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen met overgewicht die een BMI (body mass index, ook wel bekend als Quetelet Index) hebben van 27 of hoger. Bij een BMI van onder de 25 ben je van harte welkom in het zustertopic Slank de zomer in. Dit kun je vinden in het LIF-forum op FOK!. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt. Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Goede en lekkere tips voor verantwoord ontbijt/lunch: CUL / Gezonde ontbijt/lunch keuzes

Ik wil ook! Dat kan ;) Post mee en als je wil, maak dan een dieetticker aan op www.lilyslim.com, vergeet je naam niet in de ticker te zetten!! Meld in dit topic duidelijk dat je ook in de OP wilt en geef het linkje van je ticker. De topicstarter of een van de modjes zet je er dan bij. Als je een account aanmaakt. krijgt je ticker hier automatisch ook een update als je iets aanpast. Als je geen account wilt. zul je ieder weegmoment een nieuwe ticker aan moeten maken en de url duidelijk in het topic zetten met het verzoek om aanpassing van je ticker.

Deelnemers Hieronder de deelnemers en de tickers!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
pi_124726532
Ach moeders..... Ze hebben vaak het beste met je voor, maar ze zijn niet altijd de aangewezen persoon om jou op je foute gewoontes te wijzen.

Paasweekend gaat niet helemaal zoals het zou moeten. Mijn nichtje van 5 heet vrijdagavond haar arm gebroken, pols ontwricht en en haar spaakbeen uit de kom. Dit is onder narcose gezet en heeft een nacht in het ziekenhuis gelegen. Een paar uur later de melding dat mijn tante aan de gevolgen van kanker is overleden. Dan staat mijn hoofd even niet naar lijnen en sporten. Nu maar weer gewoon oppakken en zo dag 8 van de 30 days shred gaan doen. En morgen gewoon maar weer gewoon in het gareel.
pi_124726645
Jeetje.. Dat is niet niks zeg. Sterkte en gecondoleerd.

Vandaag en gister te lekker gegeten. Dinsdag er weer hard tegenaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  Licht Ontvlambaar zondag 31 maart 2013 @ 19:33:29 #4
7020 Sjeen
...gevaarlijke vrouw...
pi_124728482
Jeetje wolken, geen Paasweekend om te onthouden zo :*

Hier vreselijk verkouden, verse kippensoep en pasteitje als comfort food.
You can't start a fire without a spark...
♥ Isa ♥ | In vuur en vlam
A dirty mind is a joy forever!
  zondag 31 maart 2013 @ 20:40:43 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124731193
Oei Wolken... Sterkte...

Hier dacht ik me redelijk gedragen te hebben, maar de voorspelling van de weegschaal net was toch niet best.
Maar goed, ik ben vanmorgen wel gaan hardlopen, dus iig niet totaal fout bezig geweest.
pi_124746425
Hallo mensen,

Even wat kwijt hier... Ben dit jaar begonnen met afvallen. Inmiddels 11 kilo kwijt, door op mn eten te letten, en geen chips e.d. Drinken: Water en lightproducten.

Echter laatste maand ben ik maar 1 kilo afgevallen, het lukt niet meer zoals eerst en ik begin mijn focus te verliezen.

Komt vast vaker voor, wil nog 15 afvallen totaal. Hebben jullie nog enkele tips voor me hoe ik die knop weer helemaal kan omzetten...?
pi_124746659
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef resque het volgende:
Hallo mensen,

Even wat kwijt hier... Ben dit jaar begonnen met afvallen. Inmiddels 11 kilo kwijt, door op mn eten te letten, en geen chips e.d. Drinken: Water en lightproducten.

Echter laatste maand ben ik maar 1 kilo afgevallen, het lukt niet meer zoals eerst en ik begin mijn focus te verliezen.

Komt vast vaker voor, wil nog 15 afvallen totaal. Hebben jullie nog enkele tips voor me hoe ik die knop weer helemaal kan omzetten...?
Eerst herkennen waar het mis gaat (ben je weer meer gaan eten, toch gaan snoepen, wel frisdrank) en dan middels plannen proberen weer op de goede weg te komen. Nu is 1 kg overigens beter dan helemaal niets (of aankomen!) natuurlijk, en misschien is je lichaam even in een plateaufase terecht gekomen en val je straks weer meer af. Niet te hard zijn voor jezelf en vooral doorzetten.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 1 april 2013 @ 01:49:38 #8
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_124746735
quote:
Hallo mensen,

doe je erbij sporten?
pi_124749204
Gecondoleerd Wolken...

Vandaag m'n eerste weegdag, ben benieuwd wat de weegschaal zo aangeeft :)
Geboren om voor altijd lief te hebben... O+ Roan & Senna O+
pi_124749250
Jeetje Wolken, wat een weekend. Gecondoleerd met je tante.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_124749418
Wolken gecondoleerd.

Klumsy wat zei de weegschaal?

Hier gister behoorlijk wat extra punten gebruikt o.a. door een wijntje en croissantje en mn schoonmoeder had rundvleessalade wat ook voor behoorlijk wat punten zorgde.
pi_124749510
Hele rare maar wel leuke dagen achter de rug hier. Veel uit eten, veel ongezond eten, te veel gegeten maar ook heel veel gelopen. Gisteren uit frustratie ook nog eens veel gesnoept.

Resultaat van deze 5 dagen: -0,5

:')
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  maandag 1 april 2013 @ 09:12:49 #13
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124749522
quote:
Hallo mensen,

Dit jaar als in sinds 1 januari? En dan 10 kilo kwijt in jan+feb plus een kilo in maart? Dat ging in het begin natuurlijk wel erg hard, je lichaam went daar aan. Maar ga eens lijstjes posten hier, dan krijg je van deze of gene vast advies over waar het fout gaat. En lijstjes zijn een goede stok achter de deur, het is toch een soort verantwoording wat je af moet/mag leggen.

Succes!
Spoilers!
pi_124750124
- 1,6 kilo *O*
  maandag 1 april 2013 @ 10:28:15 #15
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124750202
Lekker Klums! :Y
pi_124750663
Wolken, gecondoleerd. Wat een weekend is dat dan!

Hier gaat het qua eten niet goed maar qua sporten wel. Nu ook lekker fanatiek in huis bezig. Morgen pak ik het eten weer op.

Post alvast het lijstje voor morgen omdat dit mijn eerste lijstje is in combi met sporten en jullie misschien nog wat tips hebben!

O: magere kwark met honing, blauwe bessen en vezelrijke muesli.
S: Een uur fitness 50% cardio 50% kracht
T: eierkoek
L: 3 brood met mager beleg
T: stuk fruit met een snack a jack
D: eiermie met roerbakgroente, kip en een beetje woksaus
T: bij de thee een puur brosje
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_124751428
Gefeliciteerd Klumsy!
pi_124753842
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 10:21 schreef klumsy het volgende:
- 1,6 kilo *O*
Wat een fijn gevoel he?

En hoe heb je zelf de eerste week ervaren?
pi_124762687
He wolken, wat een nare Pasen voor jou zo.

Hier ben ik een beetje uit de bocht gevlogen bij de avondwinkel, maar vanochtend kwam de reden daarvan aanzetten: ongesteld. Ben net een mocha light frap gaan halen bij Starbucks, omdat ik echt intense behoefte had aan koud-chocola, en ik weet dat dat 1 van de verstandigste keuzes is op dat gebied. Ik ga zo een grote bak groene bonen salade met feta maken zodat ik op moeilijke momenten een heerlijke gezonde keuze heb om van te snacken!

Morgen weer fijn in het gareel, ik heb er zin in!
pi_124762877
Oeh, donker brood met hummus en kerstomaatjes is damn lekkere lunch.
pi_124762889
Wolken, sterkte!
pi_124765373
quote:
1s.gif Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef het-is-mij het volgende:

[..]

Wat een fijn gevoel he?

En hoe heb je zelf de eerste week ervaren?
Het is me eigenlijk heel erg mee gevallen :)
Heb ook geen moment honger gehad en vind het ook erg handig
dat je alles zo makkelijk op je telefoon kan bijhouden :)
pi_124768718
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 01:49 schreef THEFXR het volgende:

[..]

doe je erbij sporten?
ja, 2x tafeltennis(training en competitie, geen vrij spelen), 1x uur crosstrainen.hardlopen en 1x uur bodypump.

Heb trouwens het idee dat ik iets meer toch weer ben gaan pakken. dropje hier, wijntje daar etc. Ik moet dat weer aanscherpen en dan gaat het denk ik weer goedkomen.

Wat betreft het lijstje, ik vul het ook in bij eetmeter.voedingscentrum.nl. Kom meestal uit tussen de 1800-2400. Hangt beetje af of ik dingen heb kunnen laten staan. Frisdrank drink ik al sinds 1 januari niet meer echt. Misschien 1 glas per 2 weken ofzo :)

En inderdaad 1 kilo eraf is altijd beter, maar het ging zo goed... dus hoop dat ik dat weer kan terugpakken zeg maar :)
pi_124769765
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef resque het volgende:

[..]

ja, 2x tafeltennis(training en competitie, geen vrij spelen), 1x uur crosstrainen.hardlopen en 1x uur bodypump.

Heb trouwens het idee dat ik iets meer toch weer ben gaan pakken. dropje hier, wijntje daar etc. Ik moet dat weer aanscherpen en dan gaat het denk ik weer goedkomen.

Wat betreft het lijstje, ik vul het ook in bij eetmeter.voedingscentrum.nl. Kom meestal uit tussen de 1800-2400. Hangt beetje af of ik dingen heb kunnen laten staan. Frisdrank drink ik al sinds 1 januari niet meer echt. Misschien 1 glas per 2 weken ofzo :)

En inderdaad 1 kilo eraf is altijd beter, maar het ging zo goed... dus hoop dat ik dat weer kan terugpakken zeg maar :)
Ik zat na 2.5 maand ook 3 weken lang in een +/-1kg bandbreedte, daarna ging het weer hard naar beneden. Gewoon doorgaan waar je mee bezig was en je er niet door laten demotiveren.

Edit: even ter motivatie een grafiekje,

Ik houd dagelijks m'n gewicht bij en zoals je in het middengedeelte ziet zat ik van 12/2 tot 6/3 te schommelen binnen 1kg. Terwijl ik niet echt iets anders deed qua eten en bewegen (ok, ietsje minder cardio, maar niet significant)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

[ Bericht 6% gewijzigd door tjoptjop op 01-04-2013 21:22:34 ]
pi_124777908
Het gaat inderdaad soms wat sneller en soms wat langzamer, het lichaam kan denk ik niet altijd de stappen die je neemt om af te vallen bijhouden. Bij mij ging het na 3 maanden ook een tijdje wat minder snel, maar dat gaat vanzelf beter (als je de motivatie kunt behouden in die periode)!
  dinsdag 2 april 2013 @ 07:36:46 #26
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124782834
Hier gaat het ineens ook heel snel... :Y -O-
Rationeel weet ik dat 2kg in 2 dagen onmogelijk is, maar toch is het irritant...
pi_124783004
Ik heb dat ook en ben daarmee op mijn zwaarst sinds november..
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:12:55 #28
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124783027
Ik snap mezelf en 'het' ook echt gewoon totaal niet. In December 4kg afgvallen, dolblij dat ik die vreselijke vreetmaanden zonder kleerscheuren doorgekomen ben en dan help ik dat even in de afgelopen 2 maanden om zeep. :? 8)7 -O-
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:16:42 #29
149959 SQ
snelle trees
pi_124783051
Hier viel de schade nog best mee, 2,5 kilo na vier avonden bieren. Waanaast 1 avond broodmaaltijd, een pizza, gourmet, uit eten bij de Argentijn en een keer kaasravioli met extra kaas :')
Hoort er bij! Kop op, poep het uit en houdt moed!
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:20:53 #30
149959 SQ
snelle trees
pi_124783082
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:10 schreef Sometimes het volgende:
Hele rare maar wel leuke dagen achter de rug hier. Veel uit eten, veel ongezond eten, te veel gegeten maar ook heel veel gelopen. Gisteren uit frustratie ook nog eens veel gesnoept.

Resultaat van deze 5 dagen: -0,5

:')
respect :D
disclaimer
pi_124783095
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap mezelf en 'het' ook echt gewoon totaal niet. In December 4kg afgvallen, dolblij dat ik die vreselijke vreetmaanden zonder kleerscheuren doorgekomen ben en dan help ik dat even in de afgelopen 2 maanden om zeep. :? 8)7 -O-
Is het ook echt van die twee maanden? Ik dacht aan Paasgewicht. Dat laatste is natuurlijk weer makkelijker kwijt te raken. Twee keer goed kakken en je bent halverwege.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:22:34 #32
149959 SQ
snelle trees
pi_124783100
En een *O* voor klumsy!
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:25:48 #33
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124783131
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:22 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Is het ook echt van die twee maanden? Ik dacht aan Paasgewicht. Dat laatste is natuurlijk weer makkelijker kwijt te raken. Twee keer goed kakken en je bent halverwege.
die 2kg is van pasen idd, de andere 4 zijn sinds half januari... -O-
Echt hoor... Vriendinnetje gaat over 4 weken trouwen en ik was zo vastbesloten om minstens XX te wegen en nu ben ik 10 kilo zwaarder dan dat. :')

Maar goed, nu zijn echt alle vreet en chocoladefestijnen weer over, ik ben tot nu toe twee keer 15 kilo afgevallen en steeds startte ik pas begin april, dus dat doen we dan nu ook maar.

Ik ben wel nog steeds keurig aan het hardlopen om de dag en op de andere dagen doe ik callanetics (of nou ja, nu 3 keer gedaan) en dat ga ik ook gewoon volhouden.
Afgelopen weekend een voor-foto gemaakt en dat was even slikken. :')

Dus:
================================================
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:27:47 #34
149959 SQ
snelle trees
pi_124783150
Och, ik ga zelf trouwen en nam me een jaar geleden voor om dan onder de 70 te wegen. Dus. :')

Maar mooi dat ik fabulous ben op 31 mei :{w
Voornemens :')
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:29:35 #35
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124783168
Ja,maar jij bent ook echt wel fabulous! :Y

Ik heb net de afgelopen week Girls seizoen 1 en 2 er doorheen gejaagd en ik voel me vnml heel erg Hannah. :Y
Hoewel ik me niet waag aan die afschuwelijke fletse vormeloze broekpakjes enzo. :D
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:29:40 #36
149959 SQ
snelle trees
pi_124783171
Ik kan het nog steeds halen met een komkommerdieet en een beetje purgeren hier en daar.
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:30:40 #37
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124783178
:Y)
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:31:20 #38
149959 SQ
snelle trees
pi_124783186
Och BE, toch echt niet fabuleuzer dan u!

Heb nu mijn zinnen gezet op onder de 80. Dan is mijn onderkin tenminste weg :') de rest verstop ik wel in mijn korset :7
disclaimer
pi_124783284
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:20 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

respect :D
Ja bedankt.

Helaas is er nog een nawee: normaal val ik van ma op di altijd af door het sporten. Dat was nu dus niet zo.

Alle resterende lekkere dingen wel in de container geflikkerd :X
I removed all the bad food from my house.
It was delicious.
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:42:46 #40
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124783306
Sterkte Wolken!
Woehoej Clumsy *O*
SQ, jij ziet er toch al tof uit. Niet dat je gewicht al gezond is (wij hebben dezelfde valkuil...), maar je zult hoe dan ook stralen!

Hier een heerlijk weekend gehad zonder al te veel foute keuzes. Weliswaar wat croissantjes bij het paasontbijt, maar dat was het dan eigenlijk ook wel. Vooral op te weinig momenten gegeten, waardoor de maaltijden opeens weer erg groot worden. Even weer op de rem dus!

Deze week een vreemde werkweek met een extra afspraak in the middle of nowhere op mijn eigenlijke vrije middag, dus even opletten dat ik blijf plannen. Voor vandaag dus maar een lijstje:
O: 2 volkoren. 1 gestampte muisjes, 1 runderrookvlees. 250 ml yoghurt, theelepel suiker.
T: 2 granenbiscuitjes.
L: 4 volkoren. 2 ovengebakken ham, 2 30+kaas. 1/3 komkommer.
T: Appel.
D: Pasta met broccoli en wat roomkaas. Misschien witvisje of wat hamreepjes erbij. Vriendjelief heeft zalm in bladerdeeg, maar die vind ik de kcal's niet waard.
T: Geen idee, misschien nog wat yoghurt.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:32:23 #41
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124783974
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Och BE, toch echt niet fabuleuzer dan u!

Heb nu mijn zinnen gezet op onder de 80. Dan is mijn onderkin tenminste weg :') de rest verstop ik wel in mijn korset :7
Jawel, je haar is de winning factor! :Y
*heeft moeder en zus met prachtige krullen en baalt van eigen haar met slag... ;)
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:34:32 #42
149959 SQ
snelle trees
pi_124784011
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:32 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Jawel, je haar is de winning factor! :Y
*heeft moeder en zus met prachtige krullen en baalt van eigen haar met slag... ;)
de grap is dat mensen er altijd van uit gaan dat ik wel vana mijn krullen af wil, omdat dat kennelijk hoort als je krullen hebt _O-
disclaimer
pi_124784020
I'm with Brighteyes *O* Ik doe m'n best stabiel te blijven, maar kom gewoon aan :'(

maar even niet mogen sporten en me een tijdje behoorlijk kut hebben gevoeld hielpen ook niet mee
pi_124784032
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:

de grap is dat mensen er altijd van uit gaan dat ik wel vana mijn krullen af wil, omdat dat kennelijk hoort als je krullen hebt _O-
Die is maf! :o Ik ken genoeg mensen met een prachtige bos haar met krullen!
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:47:21 #45
149959 SQ
snelle trees
pi_124784231
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Die is maf! :o Ik ken genoeg mensen met een prachtige bos haar met krullen!
Ja ik snap daar ook geen hol van.
"Je hebt prachtige krullen!"
"Dank je :D"
"Hoewel je zelf waarschijnlijk liever steil haar had gehad!"
"Uh nee?"

:') geen idee waar dat idee vandaan komt _O-
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:52:13 #46
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_124784316
Het is wel wat ik vaak hoor als ik mensen complimenteer met hun krullen. Zo veel werk, lastig etc. etc. Maar ik vind het zo mooi. O+ :Y

En een kusje op je kutgevoel Isa. Nu gewoon weer samen de schouders eronder?
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:54:26 #47
149959 SQ
snelle trees
pi_124784354
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het is wel wat ik vaak hoor als ik mensen complimenteer met hun krullen. Zo veel werk, lastig etc. etc. Maar ik vind het zo mooi. O+ :Y

En een kusje op je kutgevoel Isa. Nu gewoon weer samen de schouders eronder?
ermahgerd als je die laatste zin hardop zegt issie heel viesss :')

Het is voor mij juist helemaal niet veel werk. Ik schud alleen mijn hoofd en het zit. :')

En idd, gewoon weer collectief knallen. Zonnetje schijnt, lucht is blauw, teletubbies kom maar gauw en we hebben goede moed hoog in het vaandel *O*
disclaimer
  dinsdag 2 april 2013 @ 09:57:42 #48
319308 Tink89
To live is to dance
pi_124784418
quote:
99s.gif Op dinsdag 2 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:

[..]

Ja ik snap daar ook geen hol van.
"Je hebt prachtige krullen!"
"Dank je :D"
"Hoewel je zelf waarschijnlijk liever steil haar had gehad!"
"Uh nee?"

:') geen idee waar dat idee vandaan komt _O-
Zooooo herkenbaar! Ik wil m'n krullen juist helemaal niet kwijt, maar blijkbaar zeiken er veel krullenbollen over de hoeveelheid werk :?
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_124784587
kusje kroel voor iedereen die het nodig heeft!

Ik wil ook krullen!! Ik moet het doen met een beetje slag in mijn haar.

Schade van afgelopen paasdagen + 0,6. Is te overzien. En echt, ik heb veul te veel paaseitjes en paasstol gegeten. Het was heerlijk en ik heb er van genoten maar nu ook weer...1,1 kilo tot streefgewicht.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Lijstje van vandaag:
O: 2 boterhammen. 1 met 30+ kaas en 1 met rauwe ham. Dot sla en 2 eitjes erop.
T: Paar worteltjes
L: 250 kwark, met 30gr. cruesli balans, appel, banaan
T: crackertje met klein beetje appelstroop
D: bloemkool, gebakken krieltjes en een tartaartje.
T: NIENTE!

En ik baal zo onwijs van die K*T schouder. Heb met de dag meer pijn. Kan mijn brood bijna niet meer snijden... Van mij mag het 16 mei zijn, dan ga ik onder het mes.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:11:20 #50
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124784676
Zo, dit wordt toevallig een kickass dag *O*

Ik heb cursus in amsterdan en ben helemaal geweldig voorbereid. Ik zal niet aan stationsvoer bezwijken. Ik heb een tas met voer voor alle mogelijke situaties bij me: 2 broodjes ei, snack a jacks, komkommer, ontbijtkoek, appel, sultana volkoren en hartig en rauwkost. het hoeft niet allemaal op maar in wat voor bui ik ook ben, ik heb alles bij me. Zelfs al kom ik vannacht heel laat pas thuis.

Mijn haar zit mooi, make-up is prima. Ik heb mijn reis geweldig uitgestippeld. Ik kan voor de cursus nog naar de Decathlon om een nieuw badpak te kopen. Heb er een uur voor uitgetrokken dus alles komt helemaal goed.

En toen had mijn trein 25 minuten vetraging... Maar ik was lekker zo op tijd dat ik een trein eerder kon nemen! Ha!

8-)

[ Bericht 30% gewijzigd door Lucky_Strike op 02-04-2013 10:27:18 ]
Spoilers!
pi_124784954
L-S
Respect voor de planning!
Dat is hier de grootste valkuil... :o
Als de juiste boodschappen gedaan zijn komt het wel goed met het eten... Alleen dat boodschappen doen...
Vanavond laat thuis en weet nu al dat er geen ontbijt is voor morgen...
(en om nou eieren mee te nemen uit rome is ook weer zo'n gedoe)

Zaterdag gaan we ook maar even Een weegschaal kopen..( de oude is pleite)eens kijken wat de schade is en dan moet er 5 kilo afzijn tegen koninginnedag.. Zo!
Ik doe ook e en mee met BE
===========================================

Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
  dinsdag 2 april 2013 @ 10:32:42 #52
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_124785076
Ik heb me gisteren de hele dag voor kunnen bereiden. Heerlijk, zo'n gratis zondag ;)

Ik heb maar niet op de weegschaal gestaan vanochtend. Ik heb wel alleen maar echt lekker kwaliteitsvoer op afgelopen weekend maar altijd teveel natuurlijk.
Gisteren was J's oma jarig. Ik heb geen 2 dagen oud gebak op, geen cheapass toastjes met rotzooi op. Alleen 4 kleine blokjes kaas. Ik ben wel blij dat ik in ieder geval sterk genoeg ben op het moment om dingen af te slaan die niet echt, echt lekker zijn.

Lol, ik zit mezelf echt onwijs op te hemelen hier :7
Spoilers!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')