SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Life is what happens to you, while you're busy making other plans"
Eerst herkennen waar het mis gaat (ben je weer meer gaan eten, toch gaan snoepen, wel frisdrank) en dan middels plannen proberen weer op de goede weg te komen. Nu is 1 kg overigens beter dan helemaal niets (of aankomen!) natuurlijk, en misschien is je lichaam even in een plateaufase terecht gekomen en val je straks weer meer af. Niet te hard zijn voor jezelf en vooral doorzetten.quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef resque het volgende:
Hallo mensen,
Even wat kwijt hier... Ben dit jaar begonnen met afvallen. Inmiddels 11 kilo kwijt, door op mn eten te letten, en geen chips e.d. Drinken: Water en lightproducten.
Echter laatste maand ben ik maar 1 kilo afgevallen, het lukt niet meer zoals eerst en ik begin mijn focus te verliezen.
Komt vast vaker voor, wil nog 15 afvallen totaal. Hebben jullie nog enkele tips voor me hoe ik die knop weer helemaal kan omzetten...?
doe je erbij sporten?quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef resque het volgende:
Hallo mensen,
Even wat kwijt hier... Ben dit jaar begonnen met afvallen. Inmiddels 11 kilo kwijt, door op mn eten te letten, en geen chips e.d. Drinken: Water en lightproducten.
Echter laatste maand ben ik maar 1 kilo afgevallen, het lukt niet meer zoals eerst en ik begin mijn focus te verliezen.
Komt vast vaker voor, wil nog 15 afvallen totaal. Hebben jullie nog enkele tips voor me hoe ik die knop weer helemaal kan omzetten...?
Dit jaar als in sinds 1 januari? En dan 10 kilo kwijt in jan+feb plus een kilo in maart? Dat ging in het begin natuurlijk wel erg hard, je lichaam went daar aan. Maar ga eens lijstjes posten hier, dan krijg je van deze of gene vast advies over waar het fout gaat. En lijstjes zijn een goede stok achter de deur, het is toch een soort verantwoording wat je af moet/mag leggen.quote:Op maandag 1 april 2013 01:38 schreef resque het volgende:
Hallo mensen,
Het is me eigenlijk heel erg mee gevallenquote:Op maandag 1 april 2013 13:17 schreef het-is-mij het volgende:
[..]
Wat een fijn gevoel he?
En hoe heb je zelf de eerste week ervaren?
ja, 2x tafeltennis(training en competitie, geen vrij spelen), 1x uur crosstrainen.hardlopen en 1x uur bodypump.quote:
Ik zat na 2.5 maand ook 3 weken lang in een +/-1kg bandbreedte, daarna ging het weer hard naar beneden. Gewoon doorgaan waar je mee bezig was en je er niet door laten demotiveren.quote:Op maandag 1 april 2013 20:52 schreef resque het volgende:
[..]
ja, 2x tafeltennis(training en competitie, geen vrij spelen), 1x uur crosstrainen.hardlopen en 1x uur bodypump.
Heb trouwens het idee dat ik iets meer toch weer ben gaan pakken. dropje hier, wijntje daar etc. Ik moet dat weer aanscherpen en dan gaat het denk ik weer goedkomen.
Wat betreft het lijstje, ik vul het ook in bij eetmeter.voedingscentrum.nl. Kom meestal uit tussen de 1800-2400. Hangt beetje af of ik dingen heb kunnen laten staan. Frisdrank drink ik al sinds 1 januari niet meer echt. Misschien 1 glas per 2 weken ofzo
En inderdaad 1 kilo eraf is altijd beter, maar het ging zo goed... dus hoop dat ik dat weer kan terugpakken zeg maar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door tjoptjop op 01-04-2013 21:22:34 ]
respectquote:Op maandag 1 april 2013 09:10 schreef Sometimes het volgende:
Hele rare maar wel leuke dagen achter de rug hier. Veel uit eten, veel ongezond eten, te veel gegeten maar ook heel veel gelopen. Gisteren uit frustratie ook nog eens veel gesnoept.
Resultaat van deze 5 dagen: -0,5
Is het ook echt van die twee maanden? Ik dacht aan Paasgewicht. Dat laatste is natuurlijk weer makkelijker kwijt te raken. Twee keer goed kakken en je bent halverwege.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:12 schreef Brighteyes het volgende:
Ik snap mezelf en 'het' ook echt gewoon totaal niet. In December 4kg afgvallen, dolblij dat ik die vreselijke vreetmaanden zonder kleerscheuren doorgekomen ben en dan help ik dat even in de afgelopen 2 maanden om zeep.![]()
![]()
die 2kg is van pasen idd, de andere 4 zijn sinds half januari...quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:22 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Is het ook echt van die twee maanden? Ik dacht aan Paasgewicht. Dat laatste is natuurlijk weer makkelijker kwijt te raken. Twee keer goed kakken en je bent halverwege.
Ja bedankt.quote:
Jawel, je haar is de winning factor!quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:31 schreef Stormqueen het volgende:
Och BE, toch echt niet fabuleuzer dan u!
Heb nu mijn zinnen gezet op onder de 80. Dan is mijn onderkin tenminste wegde rest verstop ik wel in mijn korset
de grap is dat mensen er altijd van uit gaan dat ik wel vana mijn krullen af wil, omdat dat kennelijk hoort als je krullen hebtquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:32 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Jawel, je haar is de winning factor!![]()
*heeft moeder en zus met prachtige krullen en baalt van eigen haar met slag...
Die is maf!quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:34 schreef Stormqueen het volgende:
de grap is dat mensen er altijd van uit gaan dat ik wel vana mijn krullen af wil, omdat dat kennelijk hoort als je krullen hebt
Ja ik snap daar ook geen hol van.quote:Op dinsdag 2 april 2013 09:35 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Die is maf!Ik ken genoeg mensen met een prachtige bos haar met krullen!
ermahgerd als je die laatste zin hardop zegt issie heel viesssquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:52 schreef Brighteyes het volgende:
Het is wel wat ik vaak hoor als ik mensen complimenteer met hun krullen. Zo veel werk, lastig etc. etc. Maar ik vind het zo mooi.![]()
En een kusje op je kutgevoel Isa. Nu gewoon weer samen de schouders eronder?
Zooooo herkenbaar! Ik wil m'n krullen juist helemaal niet kwijt, maar blijkbaar zeiken er veel krullenbollen over de hoeveelheid werkquote:Op dinsdag 2 april 2013 09:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ik snap daar ook geen hol van.
"Je hebt prachtige krullen!"
"Dank je"
"Hoewel je zelf waarschijnlijk liever steil haar had gehad!"
"Uh nee?"geen idee waar dat idee vandaan komt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |