Nog beter! Wel eerst even de stroom uitschakelen! Just to be sure.quote:Op zondag 31 maart 2013 17:44 schreef scrub_nurse het volgende:
die krijg je volgens mij gewoon bij gamma of iets dergelijks, je schroeft t kapje eraf, bevestigt het nieuwe haakje met touwtje en schroeft t kapje weer dicht.
Maar probleem is t trouwtje toch niet maar dat ding aan de schakelaar...quote:Op zondag 31 maart 2013 18:41 schreef Vonkenboer het volgende:
Er zijn gewoon losse trekkoorden verkrijgbaar die je zo weer aan deze schakelaar kunt bevestigingen.
Die zijn denk ik ook wel op 2de paasdag bij de plaatselijke bouwmarkt te krijgen.
[ afbeelding ]
Alleen dat onderste oogje is toch stuk ? En toch niet dat stukje er net bovenquote:Op zondag 31 maart 2013 19:38 schreef Chinless het volgende:
[..]
Maar probleem is t trouwtje toch niet maar dat ding aan de schakelaar...
Hier is het sowieso afgekochtquote:Op zondag 31 maart 2013 21:10 schreef klipper het volgende:
Wat je wbv betreft, ligt het eraan of dit voor kosten wbv of eigen rekening is.
Vaak wordt dit gezien als klein onderhoud en dus voor eigen rekening.
Bij veel wbv's kun je dit echter wel tegen een klein bedrag per maand afkopen.
De schakelaar moet compleet vervangen worden.quote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is het sowieso afgekochtMaar als het makkelijk te doen is, doe ik het liever zelf morgen, zodat het weer werkt, dan dat ik moet wachten totdat de woningbouw tijd heeft
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?quote:Op zondag 31 maart 2013 21:22 schreef Troel het volgende:
[..]
Hier is het sowieso afgekochtMaar als het makkelijk te doen is, doe ik het liever zelf morgen, zodat het weer werkt, dan dat ik moet wachten totdat de woningbouw tijd heeft
Dit bedoel ik dus.......quote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?
Je moet 2 (of 3) draden los maken en in de nieuwe vast schroeven....
Nieuwe kost een euro of 10 denk.
Nou, omdat het anders simpelweg nachtrust kost omdat mijn jongens niet meer zelf de lamp aan kunnen doen in de badkamerquote:Op zondag 31 maart 2013 21:27 schreef klipper het volgende:
[..]
De schakelaar moet compleet vervangen worden.
Advies laten doen.
Waarom laten doen ipv zoiets makkelijks zelf te doen.
De meeste mensen halen de goedkoopste of in ieder geval de goedkopere uitvoeringen, die gaan vaak maar een paar jaar mee.
Dus wil je op safe spelen dan de wbv, of snel dan zelf doen, maar haal dan geen goedkoop prul in huis.
Ik kan ook zelf een lamp ophangen en vastmakenquote:Op zondag 31 maart 2013 21:36 schreef Chinless het volgende:
[..]
Nja het is niet moeilijk, vraag is alleen hoe technisch ben je?
Je moet 2 (of 3) draden los maken en in de nieuwe vast schroeven....
Nieuwe kost een euro of 10 denk.
Daar voldoe ik dan wel aan.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar een leuke charmante vrijgezelle kerel ofzo
Nah, ik ga morgen overdag gewoon eens dat ding eraf schroeven, dan kan ik snel genoeg zien of ik dat zelf aandurf of niet, voor de snelheid van de woningbouw maakt het niet uit of ik vandaag de website invul of morgen, ze zijn toch dicht.
Zolang ze aan de selectiecriteria voldoen welquote:Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:
[..]
En jij bent te leen voor de dames op Fok!? da's handig om te weten
Die stel je ook ieder jaar bij.quote:Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef cvboer het volgende:
[..]
Zolang ze aan de selectiecriteria voldoen wel
absoluut.quote:
Nee, want ik ben net wakkerquote:Op maandag 1 april 2013 09:15 schreef blomke het volgende:
Is die schakelaar nou al gerepareerd?
Ik heb dit ook eens bij een "mevrouw-alleen" gerepareerd. Verbaasde me over de gammele uitvoering inwendig (van die schakelaar dan) en heb het hele ding maar vervangen. Een goeie (voor de wasmachine) was ¤45,- btw.
Veiligheid first: spanning in de meterkast afschakelen van die groep.quote:Op maandag 1 april 2013 09:18 schreef Troel het volgende:
Ik ga hem zo gewoon open schroeven en kijken wat en hoe en als ik denk dat het me wel lukt, ga ik richting de Gamma, anders laat ik alsnog de wbv komen.
Dat sowiesoquote:Op maandag 1 april 2013 09:29 schreef blomke het volgende:
[..]
Veiligheid first: spanning in de meterkast afschakelen van die groep.
Moet ik dat hier nou openbaar gaan maken?quote:
Ik ben bang dat ik niet aan het BMI voldoe hoorquote:Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef cvboer het volgende:
[..]
Moet ik dat hier nou openbaar gaan maken?![]()
Nou, komt die dan:
* Leeftijd max. 34
* Geen kroegtijger
* Zo weinig mogelijk gezichtsplamuur
* BMI van rond de 24
* Kinderen geen bezwaar
Verder moet ze gewoon aardig zijn en zich niet gedragen als een secreet en zoals uit het lijstje al blijkt,
prefereer ik een vrouw met een natuurlijke uitstraling, niet van die opgedirkte exemplaren.
Uiteraard is een beetje niveau ook wel gewenst, mbo 3/4 bijvoorbeeld.
Body-mass Index. Dit geeft de ideale verhouding weer tussen gewicht en lengte.quote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef blomke het volgende:
BMI = Bone Mineral Index? Mate van botontkalking?
En BMI lager dan 24 = graatmager?quote:
Ligt eraan, Zie de post van Gieliovd.quote:
Dan is dan wel weer positief.quote:Op dinsdag 2 april 2013 08:46 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ik niet aan het BMI voldoe hoorDe rest is geen enkel probleem, voldoe ik prima aan
Dan zou ik wellicht weer wel in de buurt komenquote:Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef blomke het volgende:
BMI = Bone Mineral Index? Mate van botontkalking?
Mijn cv moet nog ontlucht worden inderdaadquote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef koffielepel het volgende:
BMI: babe measurement index
En dat is heel persoonlijk natuurlijk, zo kan Troel best maximale punten scoren bij cvboer.
Ik voel een klus date opkomen
Tot zover het hulpeloze dame in nood gedeelte. Zo blijft er voor ons mannen toch niets meer over om onze mannelijkheid te bewijzen.quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef Troel het volgende:
[..]
Mijn cv moet nog ontlucht worden inderdaad
(En dat kan ik echt zelf en ik hoef niet eens te vragen hoe dat moet, goed he)
En een paar dagen later stel ik de onbenullige vraag: En? Gelukt?quote:Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar een leuke charmante vrijgezelle kerel ofzo
Nah, ik ga morgen overdag gewoon eens dat ding eraf schroeven, dan kan ik snel genoeg zien of ik dat zelf aandurf of niet, voor de snelheid van de woningbouw maakt het niet uit of ik vandaag de website invul of morgen, ze zijn toch dicht.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Resistor het volgende:
[..]
En een paar dagen later stel ik de onbenullige vraag: En? Gelukt?
Het is maar een simpel schroefje wat los moet daarvoor, en dan kan je alsnog bepalen 'terugschroeven' of 'hé, dat lukt mij wel'.
(en ik voldoe alleen maar aan het 'vrijgezelle' gedeelte, ik ben niet leuk en zeker niet charmant)
Scheelt, ik ook nietquote:Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Troel het volgende:
Nee, laat het door de woningbouw doen, zodat er inderdaad een goede geplaatst kan worden.
Ik ook, tot ik de overige berichten gelezen had.quote:Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef koffielepel het volgende:
BMI: babe measurement index
En dat is heel persoonlijk natuurlijk, zo kan Troel best maximale punten scoren bij cvboer.
Ik voel een klus date opkomen
Nee, het hele ding moest inderdaad vervangen worden. Aan het scheve kon helaas vrij weinig gedaan worden, de vorige zat ook scheefquote:Op donderdag 18 april 2013 12:46 schreef Deshain het volgende:
Zelf gedaan?
Zo ja,![]()
Zo nee, hij zit fucking scheef
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |