abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124737584
Je kan toch gewoon een touwtje aan het afgebroken gedeelte fröbelen? Als de schakelaar gewoon nog werkt; tieripje strak eromheen en daar een nieuw touwtje aan. Lijkt me wat overbodig om die hele schakelaar te vervangen.


c_/
met een koekje
  zondag 31 maart 2013 @ 23:44:15 #27
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124741220
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:23 schreef LilDutchPrincess het volgende:

[..]

En jij bent te leen voor de dames op Fok!? da's handig om te weten ;)
Zolang ze aan de selectiecriteria voldoen wel :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_124741495
quote:
10s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:44 schreef cvboer het volgende:

[..]

Zolang ze aan de selectiecriteria voldoen wel :P
Die stel je ook ieder jaar bij. :7
  zondag 31 maart 2013 @ 23:58:15 #29
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124741903
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 23:49 schreef klipper het volgende:

[..]

Die stel je ook ieder jaar bij. :7
absoluut.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2013 @ 09:05:09 #30
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124749477
Wat zijn je selectiecriteria dan ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124749550
Is die schakelaar nou al gerepareerd?

Ik heb dit ook eens bij een "mevrouw-alleen" gerepareerd. Verbaasde me over de gammele uitvoering inwendig (van die schakelaar dan) en heb het hele ding maar vervangen. Een goeie (voor de wasmachine) was ¤45,- btw.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2013 @ 09:18:39 #32
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124749573
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:15 schreef blomke het volgende:
Is die schakelaar nou al gerepareerd?

Ik heb dit ook eens bij een "mevrouw-alleen" gerepareerd. Verbaasde me over de gammele uitvoering inwendig (van die schakelaar dan) en heb het hele ding maar vervangen. Een goeie (voor de wasmachine) was ¤45,- btw.

Nee, want ik ben net wakker ;)
Aan de overkant van de badkamer heb ik zo'n trekding voor de wasmachine zitten, die staat altijd aan, maar die is ooit doorgetrokken naar zolder, waar dus ook de wasmachine staat. Uiteraard is dat plasticje wel heel :')

Ik ga hem zo gewoon open schroeven en kijken wat en hoe en als ik denk dat het me wel lukt, ga ik richting de Gamma, anders laat ik alsnog de wbv komen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124749673
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 09:18 schreef Troel het volgende:

Ik ga hem zo gewoon open schroeven en kijken wat en hoe en als ik denk dat het me wel lukt, ga ik richting de Gamma, anders laat ik alsnog de wbv komen.
Veiligheid first: spanning in de meterkast afschakelen van die groep.
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  Redactie Frontpage maandag 1 april 2013 @ 09:33:30 #34
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124749700
quote:
0s.gif Op maandag 1 april 2013 09:29 schreef blomke het volgende:

[..]

Veiligheid first: spanning in de meterkast afschakelen van die groep.
Dat sowieso ;) Een beetje prik is best lekker, maar dan graag uit een glas en niet uit de muur ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  maandag 1 april 2013 @ 22:19:44 #35
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124773484
quote:
7s.gif Op maandag 1 april 2013 09:05 schreef Troel het volgende:
Wat zijn je selectiecriteria dan ;)
Moet ik dat hier nou openbaar gaan maken? }:|

Nou, komt die dan:

* Leeftijd max. 34
* Geen kroegtijger
* Zo weinig mogelijk gezichtsplamuur
* BMI van rond de 24
* Kinderen geen bezwaar

Verder moet ze gewoon aardig zijn en zich niet gedragen als een secreet en zoals uit het lijstje al blijkt,
prefereer ik een vrouw met een natuurlijke uitstraling, niet van die opgedirkte exemplaren.
Uiteraard is een beetje niveau ook wel gewenst, mbo 3/4 bijvoorbeeld.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 08:46:46 #36
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124783354
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef cvboer het volgende:

[..]

Moet ik dat hier nou openbaar gaan maken? }:|

Nou, komt die dan:

* Leeftijd max. 34
* Geen kroegtijger
* Zo weinig mogelijk gezichtsplamuur
* BMI van rond de 24
* Kinderen geen bezwaar

Verder moet ze gewoon aardig zijn en zich niet gedragen als een secreet en zoals uit het lijstje al blijkt,
prefereer ik een vrouw met een natuurlijke uitstraling, niet van die opgedirkte exemplaren.
Uiteraard is een beetje niveau ook wel gewenst, mbo 3/4 bijvoorbeeld.
Ik ben bang dat ik niet aan het BMI voldoe hoor :P De rest is geen enkel probleem, voldoe ik prima aan :+
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124798949
BMI = Bone Mineral Index? Mate van botontkalking?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:40:22 #38
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124801301
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef blomke het volgende:
BMI = Bone Mineral Index? Mate van botontkalking?
Body-mass Index. Dit geeft de ideale verhouding weer tussen gewicht en lengte.
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
pi_124801900
quote:
10s.gif Op maandag 1 april 2013 22:19 schreef cvboer het volgende:

* BMI van rond de 24
*
En BMI lager dan 24 = graatmager?
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2677908/2/25#p208861847" target="_blank" >zaterdag 22 april 2023 13:43</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/62881" target="_blank" >r_one</a> het volgende:
En ik zeg je dat je op zaterdagmiddag van 2 tot 4 in je poedelnaakie de horlepiep moet dansen op het marktplein.
  dinsdag 2 april 2013 @ 18:58:47 #40
382904 Gieliovd
Klustijger
pi_124801979
In die leeftijdscategorie is 20-25 "normaal". Ik ben 23,2 en redelijk "normaal" haha.

Let wel! Spiermassa is zwaarder dan vet, dus eigenlijk kan je weer mager zijn en toch hoog scoren.

@ Troela: gaat je licht alweer uit?
Laat die handjes wapperen!
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:19:07 #41
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124802779
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 18:56 schreef blomke het volgende:

[..]

En BMI lager dan 24 = graatmager?
Ligt eraan, Zie de post van Gieliovd.

nb: Ik hoef niet zo'n gratenpakhuis als vrouw. :P
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  dinsdag 2 april 2013 @ 19:20:17 #42
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124802840
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 08:46 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik ben bang dat ik niet aan het BMI voldoe hoor :P De rest is geen enkel probleem, voldoe ik prima aan :+
Dan is dan wel weer positief. :D
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 19:51:12 #43
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124804385
Nee, laat het door de woningbouw doen, zodat er inderdaad een goede geplaatst kan worden.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 20:02:15 #44
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124805080
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 17:32 schreef blomke het volgende:
BMI = Bone Mineral Index? Mate van botontkalking?
Dan zou ik wellicht weer wel in de buurt komen ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124808338
BMI: babe measurement index

En dat is heel persoonlijk natuurlijk, zo kan Troel best maximale punten scoren bij cvboer.

Ik voel een klus date opkomen :Y

c_/
met een koekje
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 22:01:52 #46
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124812393
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef koffielepel het volgende:
BMI: babe measurement index

En dat is heel persoonlijk natuurlijk, zo kan Troel best maximale punten scoren bij cvboer.

Ik voel een klus date opkomen :Y

c_/
Mijn cv moet nog ontlucht worden inderdaad :Y

(En dat kan ik echt zelf en ik hoef niet eens te vragen hoe dat moet, goed he :P )
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_124813138
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:01 schreef Troel het volgende:

[..]

Mijn cv moet nog ontlucht worden inderdaad :Y

(En dat kan ik echt zelf en ik hoef niet eens te vragen hoe dat moet, goed he :P )
Tot zover het hulpeloze dame in nood gedeelte. Zo blijft er voor ons mannen toch niets meer over om onze mannelijkheid te bewijzen. :N
Wij hebben ook ons moment nodig hoor.

c_/
met een koekje
pi_124813439
quote:
7s.gif Op zondag 31 maart 2013 22:13 schreef Troel het volgende:
Doe dan maar een leuke charmante vrijgezelle kerel ofzo ;)

Nah, ik ga morgen overdag gewoon eens dat ding eraf schroeven, dan kan ik snel genoeg zien of ik dat zelf aandurf of niet, voor de snelheid van de woningbouw maakt het niet uit of ik vandaag de website invul of morgen, ze zijn toch dicht.
En een paar dagen later stel ik de onbenullige vraag: En? Gelukt?
Het is maar een simpel schroefje wat los moet daarvoor, en dan kan je alsnog bepalen 'terugschroeven' of 'hé, dat lukt mij wel'.

(en ik voldoe alleen maar aan het 'vrijgezelle' gedeelte, ik ben niet leuk en zeker niet charmant :+ )
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
  Redactie Frontpage dinsdag 2 april 2013 @ 22:49:51 #49
35189 crew  Troel
scherp en bot
pi_124815664
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 22:21 schreef Resistor het volgende:

[..]

En een paar dagen later stel ik de onbenullige vraag: En? Gelukt?
Het is maar een simpel schroefje wat los moet daarvoor, en dan kan je alsnog bepalen 'terugschroeven' of 'hé, dat lukt mij wel'.

(en ik voldoe alleen maar aan het 'vrijgezelle' gedeelte, ik ben niet leuk en zeker niet charmant :+ )
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 april 2013 19:51 schreef Troel het volgende:
Nee, laat het door de woningbouw doen, zodat er inderdaad een goede geplaatst kan worden.
Scheelt, ik ook niet ;)

Hoe dan ook, ik denk inderdaad wel dat het me zelf zou lukken, maar omdat ik elke maand een klein bedrag neer leg om dit soort dingen te laten fixen door de woningbouw, laat ik het inderdaad maar door de woningbouw doen. Ook omdat ik er niet echt op zit te wachten om zelf 45 euro neer te gaan tellen en ik maandag uiteindelijk andere dingen te doen had en ik dus echt niet aan dat soort dingen ga prutsen als mijn jongens thuis zijn (zat plekken in huis waar gewoon echt lampjes in spanningszoekers gaan branden ook al staat de schakelaar om in de meterkast) en op een trapje gaan staan met twee kinderen in de buurt, nou, liever niet ;)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  dinsdag 2 april 2013 @ 23:19:36 #50
214921 cvboer
CV vakidioot
pi_124817478
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 april 2013 20:59 schreef koffielepel het volgende:
BMI: babe measurement index

En dat is heel persoonlijk natuurlijk, zo kan Troel best maximale punten scoren bij cvboer.

Ik voel een klus date opkomen :Y

c_/
Ik ook, tot ik de overige berichten gelezen had. ;(
Nou ja, als eeuwige vrijgezel heb je het niet altijd makkelijk. _O-
Er komt altijd een moment waarop je moet kiezen tussen het geld dat je verdient en de tijd die je verliest om het te verdienen, tijd is alles behalve geld.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')