op de markt betaalde ik 1,8quote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar? Bij de Euroland betaal ik er sowieso 2 euro voor!
Lief uiltje!
van wibra? Ik doe met wit in ripple. (Groen oranje roze blauw paars geel )Heb je een foto?quote:Op donderdag 4 april 2013 16:07 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat groen,geel en oranje schreeuwde je gewoon tegenmoet, dus verwerk ze als randje in iets sombere kleuren, moet een hele plaid voor de bank worden, en dat Oker is zo mooi, eens gekocht bij de Wibra
heel leuk ohhhhhhhhhh in 1 woord GEWELDIGquote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef trovey het volgende:
[..]
En met zeesterren...kon ik ook nog een naam bedenken "Deep blue sea plastic bagholder.![]()
Je wilt kleurtjes zien?![]()
[ afbeelding ]
Genoeg kleurtjes zo...om precies te zijn 101.
zal morgen eens foto makenquote:Op donderdag 4 april 2013 19:42 schreef CREADO het volgende:
[..]
van wibra? Ik doe met wit in ripple. (Groen oranje roze blauw paars geel )Heb je een foto?
Als ik kleurtjes gebruik gebruik ik KLEURTJES.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:06 schreef Toverheks het volgende:
[..]
heel leuk ohhhhhhhhhh in 1 woord GEWELDIG
je hebt van die speciale wolhouders dat je er bollen van kan draaien zag ik ooit een keer, de kleuren van je deken prachtig, maar ik wilde ook deken voorop mijn nieuwe bank ( koop hem volgende maand) maar is wit met bloemen, en had zoiets nee niet teveel kleur erbij, maar wil gewoon iets moois op de bank dat ik er niet na een week op uitgekeken ben, daarom maar sombere kleuren afwisselend met die felle neon kleurtjesquote:Op donderdag 4 april 2013 20:45 schreef trovey het volgende:
[..]
Als ik kleurtjes gebruik gebruik ik KLEURTJES.![]()
Nu bezig met een "tussendoortje"...een DEKEN!![]()
Is wel met haaknaald nummer 15en een dik wollen garen wat ik eens bij de Kringloop vond, alleen het tot bollen maken (zijn van die strengen) is een hel als je in je eentje het moet doen.
Is in tegenstelling tot die deken (en mijn regenboogdeken) juist heel rustig, beige met gemêleerd bruin erdoor
. Zou er 4,5 uur over moeten doen maar dat lijkt me niet zo handig met die schouders en handen van mij.
KLEURTJES!quote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Serinde het volgende:
M'n mooie-kleurtjes sjaal is af![]()
[ afbeelding ]
Link naar project op Ravelry
Heerlijk om te doen als je weing haaktijd hebt maar wel moet haken (moet, moet, moet!)
Oh wat tofquote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis met felle kleurtjes. Heb je mijn Log cabin deken al eens gezien?![]()
Over kleurtjes gesproken, de plastic zakjes houder is af....ja dat bobbelige krijg je vanzelf als je er zakken indoet.![]()
[ afbeelding ]
Klinkt goedquote:Op donderdag 4 april 2013 20:49 schreef Toverheks het volgende:
[..]
je hebt van die speciale wolhouders dat je er bollen van kan draaien zag ik ooit een keer, de kleuren van je deken prachtig, maar ik wilde ook deken voorop mijn nieuwe bank ( koop hem volgende maand) maar is wit met bloemen, en had zoiets nee niet teveel kleur erbij, maar wil gewoon iets moois op de bank dat ik er niet na een week op uitgekeken ben, daarom maar sombere kleuren afwisselend met die felle neon kleurtjes
Yep van boven, daar zit een haarelastiek wat wat breder is en onderin zit een kleiner haarelastiek zodat de boel er ook in blijft.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:52 schreef Miniem het volgende:
[..]
Oh wat tof
Echt een zeegevoel met die visjes
Doe je de zakjes er nou vanaf boven in?
wow, impressive!!!quote:Op donderdag 4 april 2013 19:29 schreef trovey het volgende:
[..]
En met zeesterren...kon ik ook nog een naam bedenken "Deep blue sea plastic bagholder.![]()
Je wilt kleurtjes zien?![]()
[ afbeelding ]
Genoeg kleurtjes zo...om precies te zijn 101.
Dank je.quote:Op donderdag 4 april 2013 20:55 schreef trui het volgende:
[..]
wow, impressive!!!
en wat een leuke mobiussjaal serinde!
Ik wilde het net vragen.....quote:Op donderdag 4 april 2013 21:09 schreef CREADO het volgende:
Mijn neon kleurtjes begin [ afbeelding ]lijkt nu wel een voetbalclub hahaa
wat mooi, en wat lijkt me dat mooi garen zo op de fotoquote:Op donderdag 4 april 2013 20:36 schreef Serinde het volgende:
M'n mooie-kleurtjes sjaal is af![]()
[ afbeelding ]
Link naar project op Ravelry
Heerlijk om te doen als je weing haaktijd hebt maar wel moet haken (moet, moet, moet!)
dat bedoel ik, maar ik had geloof ik 260 steken :-)quote:Op vrijdag 5 april 2013 00:32 schreef Toverheks het volgende:
[..]
wat mooi, en wat lijkt me dat mooi garen zo op de foto
Credo die kleuren had ik ook, nu brei ik hem als ripple
oh wat schattig, en leuk zo de armpjes gedaan, ook foto als hij af is hoor!!!quote:Op vrijdag 5 april 2013 08:31 schreef Lijnloos het volgende:
Fluor Kleurtjes!
[ afbeelding ]
Nieuw vestje in de maak...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |