pciesquote:Op donderdag 4 april 2013 11:55 schreef trui het volgende:
er staat echt geen fout in, voor zover ik kan zien? oh wacht, de vorige toer bestaat inderdaad uit vasten, niet uit stokjes. dus daar heeft ze zich vergist. het moet in de vasten uit de vorige toer.
quote:Op donderdag 4 april 2013 07:45 schreef -Spring het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb r voor iemand anders gemaakt, maar kan r bijna niet weggeven.
Ziet er goed uit, leuke kleurtjes.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef trui het volgende:
gisteravond de eerste streep van 't babydekentje gemaakt. dat haakt best lekker weg!
[ afbeelding ]
thanks ik ga weer verder ermee.quote:
gedaan ^^,quote:Op donderdag 4 april 2013 11:58 schreef trui het volgende:
ze heeft ook een ravelry account, misschien kun je haar daar een berichtje erover sturen.
ik ben er steeds beter in geworden, maar ik gebruik ook vaak de foundation sc om de eerste rij te maken.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:59 schreef Dottey het volgende:
[..]
thanks ik ga weer verder ermee.
heb trouwens nogaltijd moeite met een slinger losse waar je in moet haken, dus dat heb ik iets anders gedaan. Om de een of andere rede blijf ik het te strak doen (veel grotere naald of niet) om doorheen te haken.
ja dat doe ik dus ookquote:Op donderdag 4 april 2013 12:06 schreef trui het volgende:
[..]
ik ben er steeds beter in geworden, maar ik gebruik ook vaak de foundation sc om de eerste rij te maken.
ziet er leuk uitquote:Op donderdag 4 april 2013 10:47 schreef trui het volgende:
gisteravond de eerste streep van 't babydekentje gemaakt. dat haakt best lekker weg!
[ afbeelding ]
Ja dat is wel aan te raden. Voor allerlei dingen overigens:)quote:Op donderdag 4 april 2013 08:31 schreef Koningin het volgende:
[..]
Wordt tijd dat ik daar eens een accountje ga aanmaken...
interestingquote:Op donderdag 4 april 2013 09:31 schreef dapmar het volgende:
spring kon je al scannen of nog niet, waar we het laatst over hadden gehad? Mooie angelina ballerina zei mijn dochter gelijk toen ze hem zag hahaha.
ik heb ook felle kleurtjes wat is er verkeerd?quote:Op donderdag 4 april 2013 14:37 schreef Toverheks het volgende:
Ben eruit, ga geen ripple haken want werd me te grof, de breipennen gepakt en 276 steken opgezet, nu ff freubelen,tellen en trekken en heb leuke kleurtjes bij elkaar gezocht.
Enn TRUI je had gelijk, al die knallende kleuren werd gewoon niet mooi, nu heb ik oker en donkerblauw erbij en af en toe een richtelje felle kleur denk ik, maar eerst maar eens een beginnetje maken.
dat groen,geel en oranje schreeuwde je gewoon tegenmoet, dquote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik heb ook felle kleurtjes wat is er verkeerd?
Waar? Bij de Euroland betaal ik er sowieso 2 euro voor!quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
oeh phildar coton 3 is nu voor 1.98 incl. zit op handen
[ afbeelding ]
http://www.monilana.nl/phil-coton-3/5883-phil-cotton-3-8011.htmlquote:Op donderdag 4 april 2013 16:35 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Waar? Bij de Euroland betaal ik er sowieso 2 euro voor!
Lief uiltje!
Niets mis met felle kleurtjes. Heb je mijn Log cabin deken al eens gezien?quote:Op donderdag 4 april 2013 15:33 schreef CREADO het volgende:
[..]
ik heb ook felle kleurtjes wat is er verkeerd?
Ik ben gek op uitljes.quote:Op donderdag 4 april 2013 15:50 schreef Ynske het volgende:
oeh phildar coton 3 is nu voor 1.98 incl. zit op handen
[ afbeelding ]
deze is leuk met die visjes, en laat je deken eens zienquote:Op donderdag 4 april 2013 18:38 schreef trovey het volgende:
[..]
Niets mis met felle kleurtjes. Heb je mijn Log cabin deken al eens gezien?![]()
Over kleurtjes gesproken, de plastic zakjes houder is af....ja dat bobbelige krijg je vanzelf als je er zakken indoet.![]()
[ afbeelding ]
En met zeesterren...kon ik ook nog een naam bedenken "Deep blue sea plastic bagholder.quote:Op donderdag 4 april 2013 19:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
deze is leuk met die visjes, en laat je deken eens zien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |