Het is een complotquote:
quote:
Ik heb mijzelf er stiekem ingezet!quote:
25 jaar oud en dan bijna 10 mille vragen, de oplichterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:
Hulp nodig mannnen!
Nieuwe auto nodig!!!
Past deze Auto het beste bij mijn bodybuilder fysiek!?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m646388111-opel-corsa-16i-16v-kanon-moet-je-zien.html
Vooral de SUBFOOFERS spreken me enorm aan aangezien ik nog nooit SUBFOOFERS gezien heb.
Omdat je geen UI hebt.quote:
Doorgegeven aan de politie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Voor mij 2-3 bieries vanavond want ik ga met de auto. Fietsen is slecht voor m'n gains want het is net cardio.
Maar.. maar, ik dan?quote:
Met mijn kont elke avond 50 kgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef Bendoe het volgende:
Snow wat doe jij hier? Til je überhaupt wel?
Grap is dat dat soort auto's slecht verkoopt omdat hij getuned is, en mensen denken dan automatisch dat er mee geklooid is -> onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:
Hulp nodig mannnen!
Nieuwe auto nodig!!!
Past deze Auto het beste bij mijn bodybuilder fysiek!?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m646388111-opel-corsa-16i-16v-kanon-moet-je-zien.html
Vooral de SUBFOOFERS spreken me enorm aan aangezien ik nog nooit SUBFOOFERS gezien heb.
Eckte bazen rollen in een Marauder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon een dikke Hummie omdat het beesten auto's zijn zoals wij beesten zijn. Whut whuuuut.
Waar blijft die foto van je kip?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Grap is dat dat soort auto's slecht verkoopt omdat hij getuned is, en mensen denken dan automatisch dat er mee geklooid is -> onbetrouwbaar
Meestal zie ik zo'n blond klein vrouwtje van in de 40 met zonnebril en hakken eruit stappen. Uit van die grote wagens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon een dikke Hummie omdat het beesten auto's zijn zoals wij beesten zijn. Whut whuuuut.
Hahahahaha, fuck, wat een bazending.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eckte bazen rollen in een Marauder.
[ afbeelding ]
Nee, klopt, haar kont weegt 50 kilo. Zegt ze toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
Snowie hier hoor ik thuis. Ik heb me er lang tegen verzet maar nu vecht ik niet langer.
Plus jij weegt geen 50 [ afbeelding ] maar meer.
Ha, vergeten!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar blijft die foto van je kip?
Ziet er een beetje raar uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, vergeten!
[ afbeelding ]
ik dacht, ik doe er een ui bij, want na een uur in de oven gaat dat karamelliseren, en dat is
Maar dat gebeurde niet echtOok teveel vocht.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, vergeten!
[ afbeelding ]
ik dacht, ik doe er een ui bij, want na een uur in de oven gaat dat karamelliseren, en dat is
Maar dat gebeurde niet echtOok teveel vocht.
Dat is ook een manier om je rug te trainen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Bendoe het volgende:
Paar dagen geleden. Mirin' neger pakt barbell en laadt er 20 kg op aan iedere kant. Vraagt iemand: ga je curlen? Deed hij het nog ook![]()
Later gooide hij er nog eens tien kilo bij
Zijn form was op zich best goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je rug te trainen.
Je hoeft daar geen speciale mix voor te hebben toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/
Wat denken jullie van dit? Ben binnenkort van plan om eindelijk is droog te gaan trainen maar ik zoek nog wel wat gerechten
Nope.quote:
Eensch, al boeit het me eigenlijk ook geen flikkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet om het één of ander, maar dit topic is een verlengstuk van het bodybuilding topic. Ik ben dan zelf ook van mening dat je 1) moet liften en 2) daar regelmatig moet posten om een 'gym member' te worden. Op deze manier krijg je niet van die mensen die af en toe hier posten en eigenlijk geen onderdeel zijn van de 'community'. Maar dat ben ik.
In de echte gym komen ook allerlei droeftoeters.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet om het één of ander, maar dit topic is een verlengstuk van het bodybuilding topic. Ik ben dan zelf ook van mening dat je 1) moet liften en 2) daar regelmatig moet posten om een 'gym member' te worden. Op deze manier krijg je niet van die mensen die af en toe hier posten en eigenlijk geen onderdeel zijn van de 'community'. Maar dat ben ik.
[..]
Nope.
Ik photoshop alleen het hoofd van anderen op mijn lichaam eerlijk gezegd :$quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Masturberen jullie ook wel eens voor de spiegel, kijkend naar je gains en/of fatloss?
Gewoon curlen, dan hoef je nooit pagga te slaan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
Masturberen jullie ook wel eens voor de spiegel, kijkend naar je gains en/of fatloss?
Ik weet niet of het aan je gym ligt, maar hier staan ze niet goed vast, alles verschuift.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:16 schreef Pastapipos het volgende:
Had trouwens laatst m'n stang op de preacher bank liggen om rear shrugs te doen.
Dus ik wil de stang weer racken, leun ik tegen de preacher curl, schuift dat ding naar achteren en ga ik keihard onderuit![]()
Ben trots op jequote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
Snowie hier hoor ik thuis. Ik heb me er lang tegen verzet maar nu vecht ik niet langer.
Plus jij weegt geen 50 [ afbeelding ] maar meer.
Nee geloof het niet maar ik moet eten hebben wat vult man, ik kan wel fruit gaan eten maar na 10 manderijen is me lichaam nog niet gevuldquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:04 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Je hoeft daar geen speciale mix voor te hebben toch?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar komen al die onbekende mensen opeens voorbij?
Is het omdat veel users hier steeds raarder reageren in andere topics door hun roidrage waarop die users dan weer de postgeschiedenis gaan bekijken en zo de cirkel weer rond is?
Tosti met kalkoenfiletquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:43 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
Nee geloof het niet maar ik moet eten hebben wat vult man, ik kan wel fruit gaan eten maar na 10 manderijen is me lichaam nog niet gevuld
toevallig eet ik nu 5 crackers met kalkoenfiletquote:
Ik ga nu ook crackers maken maar dan met kaas...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:44 schreef ChesterPerry het volgende:
[..]
toevallig eet ik nu 5 crackers met kalkoenfilet
Maar het vult wel.quote:
Nja ik geloof je, maar de pindakaas kwam me echt even de strot uit.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:49 schreef ChesterPerry het volgende:
Vraag Amerikanen, overal kaas op man, daarbij ben ik geen kaasliefhebber of op tosti of pizza ofzo
Tjah, als je het zo redeneert kun je dit topic ook beschouwen als een typische slowchat waarin een vast kliekje reageert en de rest niet serieus genomen wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:35 schreef ManageTheAnger het volgende:
Waar komen al die onbekende mensen opeens voorbij?
Is het omdat veel users hier steeds raarder reageren in andere topics door hun roidrage waarop die users dan weer de postgeschiedenis gaan bekijken en zo de cirkel weer rond is?
Net als KLB, waar alleen wolvendagen, zosk, fas, en nog 2 of 3 anderen posten, en iedereen anders negeren of kapotscheldenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tjah, als je het zo redeneert kun je dit topic ook beschouwen als een typische slowchat waarin een vast kliekje reageert en de rest niet serieus genomen wordt.
Precies dit ja, hier kan je gewoon posten omdat er hier niet echt een kliekjes sfeer heerst en dit is sws wel een van de tofste topics eigenlijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:51 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Tjah, als je het zo redeneert kun je dit topic ook beschouwen als een typische slowchat waarin een vast kliekje reageert en de rest niet serieus genomen wordt.
Dat is niet waar man.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:53 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Net als KLB, waar alleen wolvendagen, zosk, fas, en nog 2 of 3 anderen posten, en iedereen anders negeren of kapotschelden
stumpers.
quote:
Het is wel een kliekje bij elkaar, daar ken je niet omheen ;-)quote:
Het is wel een kliekje, maar dat wilt niet zeggen dat je niet mee kunt posten.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:57 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
[..]
Het is wel een kliekje bij elkaar, daar ken je niet omheen ;-)
predator op rtl 5 trouwens, (that's when you know your evening went to shit)
Mensen hier zijn down to earth. KLB slowchat is gewoon shit. Dat zijn mensen die je nooit ziet posten in KLB. Niet dat er regels aan zijn verbonden maar ik vind het gewoon vreemd.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Precies dit ja, hier kan je gewoon posten omdat er hier niet echt een kliekjes sfeer heerst en dit is sws wel een van de tofste topics eigenlijk.
Guilty.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:18 schreef Awesome_ het volgende:
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
Even serieus: 1,57m, 56 kilo en 26,8% BF. Ben ik gvd skinnyfat?
Haha, bolletje. BF bij vrouwen is doorgaans hoger. Hoe meet je?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
Een paar maanden geleden was het nog 22,8
En fitness topic dan? Of moet ik meedoen met jullie? Ik lees wel mee hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De mensen die hier oorspronkelijk posten hebben affiniteit met het bodybuilden. Als daar allemaal mensen bijkomen die 1) niet eens liften en 2) niet eens regelmatig posten in het originele topic (waarvan dit een verlengstuk is) dan gaat het topic naar de klote. Simple it is.
Fitness/bb. Same shit.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:15 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
En fitness topic dan? Of moet ik meedoen met jullie? Ik lees wel mee hoor
Via zo'n weegschaal waar je met je blote voeten op moet staan.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Haha, bolletje. BF bij vrouwen is doorgaans hoger. Hoe meet je?
Een propje misschien?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
Dat is ook erg onnauwkeurig. Anders meten dus.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:16 schreef G.R.S. het volgende:
[..]
Via zo'n weegschaal waar je met je blote voeten op moet staan.
Ik moet sowieso progressie foto's gaan maken.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Een propje misschien?
Pics, en let us be the judge of it!
(heel normaal hoor, alle vrouwen posten hun foto's in het bb topic...)
Een stijging van 4% bf zal je zelf denk ik wel merken als je in de spiegel kijkt.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:12 schreef G.R.S. het volgende:
en dan BF meten?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Gewoon een meetlint kopen. Niet zo moeilijk doen.
Koop een Dexa-scan. Weet je het nauwkeurig en houden we de topic meet bij haar. Kunnen we gelijk alle stats bekijken en vergelijken.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navyquote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
en dan BF meten?
please tell, en ik zal dat nu meteen nog doen
Precies.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef esv7 het volgende:
[..]
Een stijging van 4% bf zal je zelf denk ik wel merken als je in de spiegel kijkt.
Dan maar een meetlint gebruikenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:20 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Nauwkeuriger dan zo'n apparaat denk ikquote:Op zondag 31 maart 2013 00:21 schreef Verbosity het volgende:
Waarvoor is een SMA een goede optie voor dan? Het is niet dat ze daar je BF wel nauwkeurig kunnen meten.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:22 schreef Verbosity het volgende:
[..]
Koop een Dexa-scan. Weet je het nauwkeurig en houden we de topic meet bij haar. Kunnen we gelijk alle stats bekijken en vergelijken.
die klopt niet bij mij man, ik vul iets niet goed in denk.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:24 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
http://fitness.bizcalcs.com/Calculator.asp?Calc=Body-Fat-Navy
Heb je hem wel op 'metric' en op 'male' staan?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:28 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
die klopt niet bij mij man, ik vul iets niet goed in denk.
26% is impossible voor mij haha
Ik vind dat je alleen mag posten als je shredded bent. Nou groetjesquote:Op zondag 31 maart 2013 00:13 schreef Yuri_Boyka het volgende:
De mensen die hier oorspronkelijk posten hebben affiniteit met het bodybuilden. Als daar allemaal mensen bijkomen die 1) niet eens liften en 2) niet eens regelmatig posten in het originele topic (waarvan dit een verlengstuk is) dan gaat het topic naar de klote. Simple it is.
Athletic manlet present.quote:Body Fat 12 %
Fat Mass 8 kg
Lean Mass 55 kg
Body Fat Category Athletic
Body Fat 15 %quote:Op zondag 31 maart 2013 00:29 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Heb je hem wel op 'metric' en op 'male' staan?
quote:
Hij stond op female?quote:Op zondag 31 maart 2013 00:34 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Body Fat 15 %
Fat Mass 11 kg
Lean Mass 60 kg
Body Fat Category Fit
Dat kan redelijk kloppen
Jaquote:Op zondag 31 maart 2013 00:35 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Hij stond op female?
Haha. Nouja, het beste kun je dit elke week doen op dezelfde vaste dag en dan 's morgens. Zo kun je zien of je progressie boekt. Op deze manier is de meetlint methode prima aan te houden, aangezien deze natuurlijk ook niet 100% nauwkeurig is.quote:
Thom90, maar da's een best buffe manlet.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:37 schreef Verbosity het volgende:
Wie behoren er allemaal tot de manlet crew? Stereo, Bendoe, ik en....?
1m75 geloof ik.quote:Op zondag 31 maart 2013 00:40 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Iedereen onder de 1.85 was een manlet toch? Iemand had het laatst opgezocht.
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:47 schreef Verbosity het volgende:
Moeten naar Indonesië verhuizen. Zijn ze maar 1,58m.
Omdat ze A niet onder de roids zitten, en B omdat dit het GYM topic is.quote:
hell yeah, dat ze onder roids zitten, heb je ooit wel een chick voor je neus gehad?quote:Op zondag 31 maart 2013 01:05 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Omdat ze A niet onder de roids zitten, en B omdat dit het GYM topic is.
Plus, ik vind een vrouw die er fit uitziet, vele malen sexier dan een plofkip.
speciaal voor jou nog een keer:
[ afbeelding ]
Nee ik ben een 26 jarige maagd die nog nooit een date heeft gehad en de enige vrouw waar ik ooit een gesprek mee heb gevoerd in mijn leven was de lieve oppasser.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:06 schreef THEFXR het volgende:
[..]
hell yeah, dat ze onder roids zitten, heb je ooit wel een chick voor je neus gehad?
verder zitten er tussen die 2, ongeveer 10 andere maten, je ziet het gewoon zwartwit
quote:
Die lach...quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Speciaal voor THEFXR.. een roid-free meisje.
[ afbeelding ]
Te vet...quote:
Ze lijkt wat op Renate Verbaan bedenk ik mij opeens.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:37 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die lach...![]()
Figuur is ook wel redelijk overigens!
gewoon 32cm hierquote:Op zondag 31 maart 2013 01:37 schreef 16meter het volgende:
maar manlet hebbe wel kleine penis
dusja
toch liever 1.90+
lol, ze lift 3x zoveel dan jou, is gewoon off season bb-erquote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Te vet...
Ik hou van meiden die ong 1m68 of 1m70 zijn, beetje petite in hun bouw, cute koppie erop, en een banging body.
Niet van die forse boerinnen..
Monsterquote:Op zondag 31 maart 2013 01:41 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lol, ze lift 3x zoveel dan jou, is gewoon off season bb-er
[ afbeelding ]
Mijn stagebegeleidster is een forse boerin van in de 40. Zou haar serieus geven. Na nader inzien toch niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:38 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Te vet...
Ik hou van meiden die ong 1m68 of 1m70 zijn, beetje petite in hun bouw, cute koppie erop, en een banging body.
Niet van die forse boerinnen..
[..]
Ze lijkt wat op Renate Verbaan bedenk ik mij opeens.
Zei de manlet.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:36 schreef THEFXR het volgende:
[..]
diegene die het woord "manlet" heeft uitgevonden, moeten ze gewoon schoppen, wat een onzin.
Dat moet voor veel mensen hier toch herkenbaar zijn.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:13 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Nee ik ben een 26 jarige maagd die nog nooit een date heeft gehad en de enige vrouw waar ik ooit een gesprek mee heb gevoerd in mijn leven was de lieve oppasser.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:59 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.slim-shirt.com(...)XMpLYCFaHHtAodsEkAeA
Voor de summerbulkers en voor Weissman.
dafuqquote:
Typisch voorbeeld, weer zonder enige aanleiding haal je mijn naam aan en maak je een rotopmerking.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
dafuq![]()
![]()
En verder eens met Yuri, mensen die niet liften mogen oprotten. ManagerAnger ofzo ook. Die mag ook vertrekken
Nee, mensen die zich niet kunnen gedragen mogen oprotten. Dus gewoon normaal tegen iedereen doen. Als je iemand niet mag negeer je hem maar gewoon.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:12 schreef Weissman het volgende:
[..]
[..]
dafuq![]()
![]()
En verder eens met Yuri, mensen die niet liften mogen oprotten. ManagerAnger ofzo ook. Die mag ook vertrekken
Dat is de naam van een oude reeks die we hier hadden. Kwam steeds gedonder uit die hoek en dat begon vaak met een paar lui die elkaar niet mochten waardoor de hele reeks weer op z'n gat lag.quote:
quote:Op zondag 31 maart 2013 11:09 schreef ManageTheAnger het volgende:
De volgende keer meld ik je, want ik word schijtziek van je.
Bosa kaba, ben je anti?quote:Op zondag 31 maart 2013 09:06 schreef Kerol het volgende:
Gwn beest modus tog over paar jaar ik ben 195 @ 90 kg 15% denk
Wat een leuke!quote:Op zondag 31 maart 2013 01:23 schreef ManageTheAnger het volgende:
Speciaal voor THEFXR.. een roid-free meisje.
[ afbeelding ]
Oeh dat haar, mooie golven.quote:Op zondag 31 maart 2013 01:24 schreef ManageTheAnger het volgende:
[ afbeelding ]
Wat vinden de mannen van zoiets? Heb je liever dat je vrouw er classy bijloopt, of iets zoals dit aanheeft?
Ja en daarna moet je opletten dat je niet te buff wordt, langere gasten hebben meer ''ruimte' om te groeien. Minder saai dus.quote:
Ook dit. Heerlijk als meisjes los, messy haar hebben met een mooi fit lichaam.quote:
Achja alle vrouwen in mijn familie van mijn moeders kant zijn 1,55 of kleiner dan kom ik daar bij met mijn 1,70quote:Op zondag 31 maart 2013 00:14 schreef G.R.S. het volgende:
Dat ik een midget ben weet ik. Die meetinstrumenten maken me gek.
Haar haren?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook dit. Heerlijk als meisjes los, messy haar hebben met een mooi fit lichaam.Zou in gedachten mijn handen al verplaatsen naar een zekere regio op haar lijf.
Daar zal ze wellicht haar eigen handen plaatsen.quote:
I see what you did therequote:Op zondag 31 maart 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar zal ze wellicht haar eigen handen plaatsen.
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:28 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Daar zal ze wellicht haar eigen handen plaatsen.
gjdmquote:Op zondag 31 maart 2013 12:29 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
I see what you did there..Ik ga trouwens nooit mijn haar meer af laten knippen. Met lang haar kan je zoveel meer.
BASED MANUELquote:Op zondag 31 maart 2013 12:32 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Oke. Wat betekent gjdm? Die gast lijkt op Christian Bale.
Nee, ik fok niet met vreemden, alleen vaste klantenquote:Op zondag 31 maart 2013 12:26 schreef Weissman het volgende:
SloddervosGang, Adjedonnie. StreetKnowledge
RTL Bundyquote:Op zondag 31 maart 2013 12:36 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Nee, ik fok niet met vreemden, alleen vaste klanten![]()
Gaat er iets mis, weet ik wie ik moet kantelen
Ditquote:Op zondag 31 maart 2013 12:22 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Ook dit. Heerlijk als meisjes los, messy haar hebben met een mooi fit lichaam.Zou in gedachten mijn handen al verplaatsen naar een zekere regio op haar lijf.
Hoe groter de biljetjes, hoe kleiner pakketjes.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
RTL BundySBS Bundy
Heffelini
HVT
Young Crooks
PVDS
![]()
Al die bitchez willen komen hangen met de baws![]()
Ik weet niet wat het is, mss is het de saus
Nigga say whut? Gebruik jij papieren vuilniszakken dan?quote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ook lekker wakker trouwens, vanochtend teveel koffie gezet. Giet ik die shit zo in de prullenbak i.p.v. gootsteen . Koffie brand natuurlijk zo door de vuilniszak heen en nu zit de hele bende hier onder de koffie. Tyfusbende, wat was ik denkende...
heerlijk, als je dan gezopen hebtquote:Op zondag 31 maart 2013 12:47 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Ook lekker wakker trouwens, vanochtend teveel koffie gezet. Giet ik die shit zo in de prullenbak i.p.v. gootsteen . Koffie brand natuurlijk zo door de vuilniszak heen en nu zit de hele bende hier onder de koffie. Tyfusbende, wat was ik denkende...
Hnngg yes.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:41 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Dit![]()
Als ik een meid zie, met zo'n broek aan..... ugh... dan moet ik mij echt inhouden
Wanneer ik een vriendin heb, die zo'n broek aantrekt... dan is dat maar even
Ik kan ook geen (gesmolten) gat ontdekken eigenlijk, maar de prullenbak zelf zit er wel onder...quote:Op zondag 31 maart 2013 12:50 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Nigga say whut? Gebruik jij papieren vuilniszakken dan?
Toekomstige raper a.k.a. moordenaar maus hindabildingggg.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Hnngg yes.Gaat hier net zo.
<"Whaa what are you doing!">
<grijp trek duw, "noooo", trek stribbel wrijf wrijf, klem tussen handen, optillen>
<gelach, gelach nog meer geduw en getrek>![]()
! Krijg er bijna rape-neigingen van.
Als ik nu mijn ogen sluit kan ik zelfs datfeel voelen, van haar bekken en heupen etc.
Best...post....ever!quote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
<grijp trek duw, "noooo", trek stribbel wrijf wrijf, klem tussen handen, optillen>
<gelach, gelach nog meer geduw en getrek>
[b]![]()
Als ik nu mijn ogen sluit kan ik zelfs datfeel voelen, van haar bekken en heupen etc.
[/b]
orgy rape in the makingquote:Op zondag 31 maart 2013 12:54 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
Best...post....ever!
I HEAR YA BROTHER!
Together we stand united!
Die Panzermaus verhalen tochquote:Op zondag 31 maart 2013 12:51 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
<gelach, gelach nog meer geduw en getrek>![]()
Dan ben ik nog niet eens begonnen...quote:Op zondag 31 maart 2013 12:55 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Die Panzermaus verhalen toch. Glij bijna van mijn stoel.
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer meet dan bOiis? Ff een club uitzoeken waar ze soyamelk met havermout serveren en gaaan!!
Haha, ik ook nog niet.quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet eens begonnen...
Hide yo wife, hide yo kids!!!quote:Op zondag 31 maart 2013 12:57 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
Wanneer meet dan bOiis? Ff een club uitzoeken waar ze soyamelk met havermout serveren en gaaan!!
quote:Op zondag 31 maart 2013 12:56 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dan ben ik nog niet eens begonnen...
quote:
dan gooi het weg en ga voor de reep chocolaquote:Op zondag 31 maart 2013 13:00 schreef Fanta-stick het volgende:
Havermout met kwark en bosbessen is niet te vreten trouwens, ben al 20 minuten bezig met een bakje.
dat klopt, maar ja, hun gemis toch....quote:Op zondag 31 maart 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
zie dat ik nu ook gewoon een LIF ban heb
Terwijl ik vaak genoeg waardevol en legit advies geef.Echt, I can't.
Al die gefrustreerde chubbyfucks daar.
Nee man moet dooreten, 1 hap per minuut.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:02 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dan gooi het weg en ga voor de reep chocola
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:03 schreef Panzermaus het volgende:
![]()
zie dat ik nu ook gewoon een LIF ban heb
Terwijl ik vaak genoeg waardevol en legit advies geef.Echt, I can't.
Al die gefrustreerde chubbyfucks daar.
Lachen we ze later uit als ze in een rollator zitten en wij nog lekker fit wandelen.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:04 schreef THEFXR het volgende:
[..]
dat klopt, maar ja, hun gemis toch....
Dan ga ik meestal eten zoals een Franse..van alles een heel klein beetje.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:12 schreef ManageTheAnger het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk? Mijn paasdagen bestaan uit vandaag uiteten en morgen ook. Dus dat wordt weer flink wat vlees wegdrukken en andere specerijen.
maar de mensen in de cut? Let je er dan op of ga je nu niet zo strak in je schema's en calorieën zitten?
mannen cutten, vrouwen gaan gewoon op dieetquote:Op zondag 31 maart 2013 13:13 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Dan ga ik meestal eten zoals een Franse..van alles een heel klein beetje.
nee een wittequote:Op zondag 31 maart 2013 12:59 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Of je een neger bent? Met jouw stats.
quote:
Verklaar het eens waarom je ineens 4 cm krimpt.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:18 schreef Panzermaus het volgende:
's ochtends 178 cm barefoot.
Na een dag lopen, zitten en een goede lifting sessie met squats en deadlifts: 174 cm barefoot. Holy chit.
Gewoon een andere naam ja, als mijn ''oudje'' mij iets van een koekje aanbiedt zeg ik ook niet. Nee man ik moet droog worden ik ben aan het cutten. Dan zeg ik dat ik aan de lijn benquote:Op zondag 31 maart 2013 13:17 schreef ManageTheAnger het volgende:
[..]
mannen cutten, vrouwen gaan gewoon op dieet![]()
quote:Op zondag 31 maart 2013 13:23 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Gewoon een andere naam ja, als mijn ''oudje'' mij iets van een koekje aanbiedt zeg ik ook niet. Nee man ik moet droog worden ik ben aan het cutten. Dan zeg ik dat ik aan de lijn ben.
Die broeken van al die gozerts.. Die skinny shit. Dat legt allemaal zo de nadruk op wat ze niet hebben (een mannelijk postuur).quote:Op zondag 31 maart 2013 13:20 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]Too Bad, zitten hier uberhaubt wel negers behalve Carbon dan?
In dat wat-draag-jij-nu zit onwijs veel fags en hipsters trouwens.
Ja en dan allemaal van die blousjes, het lijkt allemaal op elkaar. Als je zo die fotogallery ziet denk ik dat 1 user al die pics post.quote:Op zondag 31 maart 2013 13:34 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Die broeken van al die gozerts.. Die skinny shit. Dat legt allemaal zo de nadruk op wat ze niet hebben (een mannelijk postuur).
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86quote:Op zondag 31 maart 2013 13:40 schreef ManageTheAnger het volgende:
Link? Wil niet zoeken zit in auto op mobiel
lijkt me geen goed ideequote:Op zondag 31 maart 2013 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86
whut?quote:
Tussenwervelschijven!quote:Op zondag 31 maart 2013 13:21 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Verklaar het eens waarom je ineens 4 cm krimpt.
ohgodquote:Op zondag 31 maart 2013 13:43 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
LIF / [PICS ONLY] Wat draag jij vandaag? #86