Het is een complotquote:
quote:
Ik heb mijzelf er stiekem ingezet!quote:
25 jaar oud en dan bijna 10 mille vragen, de oplichterquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:
Hulp nodig mannnen!
Nieuwe auto nodig!!!
Past deze Auto het beste bij mijn bodybuilder fysiek!?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m646388111-opel-corsa-16i-16v-kanon-moet-je-zien.html
Vooral de SUBFOOFERS spreken me enorm aan aangezien ik nog nooit SUBFOOFERS gezien heb.
Omdat je geen UI hebt.quote:
Doorgegeven aan de politie.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:34 schreef Sapstengel het volgende:
Voor mij 2-3 bieries vanavond want ik ga met de auto. Fietsen is slecht voor m'n gains want het is net cardio.
Maar.. maar, ik dan?quote:
Met mijn kont elke avond 50 kgquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:08 schreef Bendoe het volgende:
Snow wat doe jij hier? Til je überhaupt wel?
Grap is dat dat soort auto's slecht verkoopt omdat hij getuned is, en mensen denken dan automatisch dat er mee geklooid is -> onbetrouwbaarquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:46 schreef ZetaOS het volgende:
Hulp nodig mannnen!
Nieuwe auto nodig!!!
Past deze Auto het beste bij mijn bodybuilder fysiek!?
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/opel/m646388111-opel-corsa-16i-16v-kanon-moet-je-zien.html
Vooral de SUBFOOFERS spreken me enorm aan aangezien ik nog nooit SUBFOOFERS gezien heb.
Eckte bazen rollen in een Marauder.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon een dikke Hummie omdat het beesten auto's zijn zoals wij beesten zijn. Whut whuuuut.
Waar blijft die foto van je kip?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:10 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Grap is dat dat soort auto's slecht verkoopt omdat hij getuned is, en mensen denken dan automatisch dat er mee geklooid is -> onbetrouwbaar
Meestal zie ik zo'n blond klein vrouwtje van in de 40 met zonnebril en hakken eruit stappen. Uit van die grote wagens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:11 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Beter gewoon een dikke Hummie omdat het beesten auto's zijn zoals wij beesten zijn. Whut whuuuut.
Hahahahaha, fuck, wat een bazending.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Awesome_ het volgende:
[..]
Eckte bazen rollen in een Marauder.
[ afbeelding ]
Nee, klopt, haar kont weegt 50 kilo. Zegt ze toch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Beach het volgende:
Snowie hier hoor ik thuis. Ik heb me er lang tegen verzet maar nu vecht ik niet langer.
Plus jij weegt geen 50 [ afbeelding ] maar meer.
Ha, vergeten!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:14 schreef Fanta-stick het volgende:
[..]
Waar blijft die foto van je kip?
Ziet er een beetje raar uitquote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, vergeten!
[ afbeelding ]
ik dacht, ik doe er een ui bij, want na een uur in de oven gaat dat karamelliseren, en dat is
Maar dat gebeurde niet echtOok teveel vocht.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:17 schreef robuust89 het volgende:
[..]
Ha, vergeten!
[ afbeelding ]
ik dacht, ik doe er een ui bij, want na een uur in de oven gaat dat karamelliseren, en dat is
Maar dat gebeurde niet echtOok teveel vocht.
Dat is ook een manier om je rug te trainen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:40 schreef Bendoe het volgende:
Paar dagen geleden. Mirin' neger pakt barbell en laadt er 20 kg op aan iedere kant. Vraagt iemand: ga je curlen? Deed hij het nog ook![]()
Later gooide hij er nog eens tien kilo bij
Zijn form was op zich best goed.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:41 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Dat is ook een manier om je rug te trainen.
Je hoeft daar geen speciale mix voor te hebben toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 22:54 schreef ChesterPerry het volgende:
http://www.bodyenfitshop.(...)ct-protein-pancakes/
Wat denken jullie van dit? Ben binnenkort van plan om eindelijk is droog te gaan trainen maar ik zoek nog wel wat gerechten
Nope.quote:
Eensch, al boeit het me eigenlijk ook geen flikkerquote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet om het één of ander, maar dit topic is een verlengstuk van het bodybuilding topic. Ik ben dan zelf ook van mening dat je 1) moet liften en 2) daar regelmatig moet posten om een 'gym member' te worden. Op deze manier krijg je niet van die mensen die af en toe hier posten en eigenlijk geen onderdeel zijn van de 'community'. Maar dat ben ik.
In de echte gym komen ook allerlei droeftoeters.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:08 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Niet om het één of ander, maar dit topic is een verlengstuk van het bodybuilding topic. Ik ben dan zelf ook van mening dat je 1) moet liften en 2) daar regelmatig moet posten om een 'gym member' te worden. Op deze manier krijg je niet van die mensen die af en toe hier posten en eigenlijk geen onderdeel zijn van de 'community'. Maar dat ben ik.
[..]
Nope.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |