Een overzicht van alle teams is nu hier te vinden, met youtubelinkjesquote:BBC One's The Voice UK will apparently launch on Saturday, March 24. In a press release about the primetime Saturday night talent show's social media strategy, the premiere date was confirmed. However, the BBC still maintains that no official launch date has been set.
Black Eyed Peas star will.i.am, The Script's Danny O'Donoghue, Jessie J and Tom Jones are the coaches in the reality series, which features blind auditions and battle stages before reaching live shows.
The winner of The Voice UK will land a record contract with Universal.
Holly Willoughby and Radio 1's Reggie Yates are hosting the series, which BBC One controller Danny Cohen reportedly spent over £20 million to secure for the broadcaster after a battle with ITV over the rights.
All four judges and the hosts will be at a Central London launch event tomorrow.
Ilse 2quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
ik vind haar stem te bibberig... lijkt een zingend schaap
kan nog worden bijgeschaafdquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Stickertje het volgende:
ik vind haar stem te bibberig... lijkt een zingend schaap
Daar zijn de dolfijnen vast blij mee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef iBenny het volgende:
Jennifer Ewbank heeft deze ook op haar album staan#dubbelslaaplied
Mijn nachtrust ookquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:50 schreef Pheno het volgende:
[..]
Daar zijn de dolfijnen vast blij mee.
Tom heeft al voldoende aan zijn stem voor de damesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
Tom probeert te flirten, maar het werkt niet, ze ziet zijn Totoro-glimlach niet
Dan heeft Danny met zijn Ierse accent meer succesquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Pheno het volgende:
Tom probeert te flirten, maar het werkt niet, ze ziet zijn Totoro-glimlach niet
Daarom zegt hij nog niets...is de klapper aan het eindquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tom heeft al voldoende aan zijn stem voor de dames
Staat in het scriptquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom rende 'ie nou het podium op?
Dat mag ie nu doenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Tom heeft al voldoende aan zijn stem voor de dames
Dat is zo lekker spontaanquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:51 schreef miss_dynastie het volgende:
Waarom rende 'ie nou het podium op?
De beste van de avond zal we de laatste kandidaat zijnquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Vooralsnog is de keuze voor mij makkelijk als het gaat om het steunen van kandidaten. Ik hoef ze allemaal niet
ik ga voor Leannequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Vooralsnog is de keuze voor mij makkelijk als het gaat om het steunen van kandidaten. Ik hoef ze allemaal niet
Nee he? Ik heb er ook nog geen 1 gehoord waarvan ik van mijn stoel viel. Maar goed, er zijn er ook nog niet zoveel geweest.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Redefine het volgende:
Geluid op 11!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:43 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik probeer me voor te stellen hoe je dat doet. Heb je een douche midden in de kamer, daar lig je in, met je hoofd van de tv gewend en je draait je om als het interessant lijkt?
Verward.
Ja. Of daar is wat mee. Speciale auditie ofzo.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
De beste van de avond zal we de laatste kandidaat zijn
Das altijd zo 'uhquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:53 schreef Uccie het volgende:
[..]
De beste van de avond zal we de laatste kandidaat zijn
Van je stoel vallen staat ook niet in het script hequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee he? Ik heb er ook nog geen 1 gehoord waarvan ik van mijn stoel viel. Maar goed, er zijn er ook nog niet zoveel geweest.
Als ze maar niet faliekant de mist ingaat net zoals Annequote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef Cee het volgende:
Dit wordt er zo eentje waarvan ze straks met moeite afscheid kunnen nemen omdat ze het zielig vinden.
Wel in de mijne: als ik van mijn stoel val dan is het goedquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:54 schreef Redefine het volgende:
[..]
Van je stoel vallen staat ook niet in het script he
Of je stoel was slechtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel in de mijne: als ik van mijn stoel val dan is het goed
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
4 optredens binnen een uur. Toch best knap
Sjesus inderdaad ja! Pfffquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
nog minder dan RTL en die doen er ook nog reclame tussenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Zolang je er maar niet bij zegt dat je het een goede kandidaat vindtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef Karina het volgende:
[..]
Wel in de mijne: als ik van mijn stoel val dan is het goed
ja best knap.. sbs perst er 5 in een uurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:55 schreef iBenny het volgende:
Dit roze haar is wel erg lelijk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef BabeWatcher het volgende:
ik word wel verwend zeg, weer een roze-harige
Dit doe ik niet hoorquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Ah, ze lieten ons tactisch aan roze haar wennen.
quote:
In Engeland gaat alles trager, dat is gewoonweg cultuurverschil met NL, wij willen alles snel snel snelquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef iBenny het volgende:
20:56 - Kandiddaat wordt geintroduceerd. *timer loopt*
Maar een kwartier per kandidaatquote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Engeland gaat alles trager, dat is gewoonweg cultuurverschil met NL, wij willen alles snel snel snel
Jij hield toch van tempo ipv luie mensen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
In Engeland gaat alles trager, dat is gewoonweg cultuurverschil met NL, wij willen alles snel snel snel
Voorstellen, etc etc. Ik werk voor een UK bedrijf, zelfs hun begrip is tragerquote:
Ditquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Hier kan je weer een heel nieuw geitenfilmpje van maken.
Dat zijn dan de zuivere noten ook nog eens.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Cee het volgende:
Hier kan je weer een heel nieuw geitenfilmpje van maken.
Leuke meid?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef BabeWatcher het volgende:
leuke meid, maar ik denk dat ze niet gaan draaien
Ik stoor me er niet aan, nu. Alles is beter dan Glennis.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij hield toch van tempo ipv luie mensen?
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 20:59 schreef Pisces29 het volgende:
Toen ik haar roze haar zag en in combi met leeftijd dacht ik al 'daar zal Babewatcher vast fan van zijn'.
Je zat op een punaise?quote:
mooi gezicht, mooi lichaam, helaas geen goede stemquote:
Mooi gezichtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mooi gezicht, mooi lichaam, helaas geen goede stem
Je bent niet heel erg kieskeurig.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:00 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
mooi gezicht, mooi lichaam, helaas geen goede stem
Ze leek 35.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:01 schreef Pheno het volgende:
Nou doei roze meid van 29, ga maar weer ergens anders gek doen.
Dat geldt ook voor neusringen, tongpiercings, ijzer bij de schaamstreek etc etc.quote:
piercingsquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor neusringen, tongpiercings, ijzer bij de schaamstreek etc etc.
De schaamstreek, ik heb je nog nooit zo netjes horen pratenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor neusringen, tongpiercings, ijzer bij de schaamstreek etc etc.
Me 2, net zoals de meeste piercings in het gezicht trouwens. Vind ik dan.quote:
Kuisheidsgordels.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Pheno het volgende:
[..]
Skypen we dan?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
De schaamstreek, ik heb je nog nooit zo netjes horen praten
quote:
Dit nummer kan ik erg goed hebben. Al de andere meuk van zijn alter ego een stuk minder.quote:
Ik vind ze een beetje East 17quote:
quote:
OMG, GMTA!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Pheno het volgende:
East 17 zit erachter of zo, met die hoge pet?
Das keistoer!quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Echt, het principe van het dragen van je petje op zo'n compleet idiote manier, het ontgaat me nog steeds.
Jawel, dat past bij zijn imago als randdebiel.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
Echt, het principe van het dragen van je petje op zo'n compleet idiote manier, het ontgaat me nog steeds.
Ik heb het gemist, maar zoiets als East 17, vroegah? Zo opgepopt on top?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:04 schreef Cee het volgende:
East backdoor exit.quote:
De Lieke van deze show.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Redefine het volgende:
Jessie heeft een abonnement op de knop.
Shane Lynch.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:05 schreef Pisces29 het volgende:
Shane, van eh, Boyzone? Ja die wenkbrauw ja.
Blake niet nee.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Cee het volgende:
Hier zouden die countryknakkers in de US niet voor draaien heur.
Ja hij raffelt het wel slecht afquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef Karina het volgende:
Het is niet echt heel goed. Af en toe hoor ik wel iets valserigs.
Dat merk je direct jaquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:06 schreef BabeWatcher het volgende:
Jessie heeft spijt en gaat overdreven enthousiast doen
Ze houden beiden ook wel van aandacht. Dat hebben ze ook nog gemeen.quote:
Ik vond het ook niet storend valsquote:
Een kapotte wenkbrauw?quote:
wachtmuziek als je een klantenhelpdesk aan de telefoon wilt hebbenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Redefine het volgende:
Ik vind hem wel geschikt om muziek te maken.....voor in de lift.
quote:
Als je er neutraal naar gaat kijken, zit er tot nu toe weinig verschil in kwaliteit tussen de kandidaten. Dat terwijl ik zeer kritisch ben over de NL deelnemers.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:07 schreef Stickertje het volgende:
qua valsheid zit het in het niveau van de nederlandse voice
Ook een goede. Voor de helpdesk dan, want dan hangt de klant vanzelf wel op.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:08 schreef Stickertje het volgende:
[..]
wachtmuziek als je een klantenhelpdesk aan de telefoon wilt hebben
hij deed kiezen Tomquote:
Vandaar de 4 per uurquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Dus dit segment met deze kandidaat duurt al 15 minuten.
Nee om 20.56 werd die roze jankerd ingestart.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:10 schreef Cee het volgende:
Dus dit segment met deze kandidaat duurt al 15 minuten.
Is het dan al (bijna) afgelopenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Dus de volgende kandidaat wordt de beste van de avond?
En die kiest dan Danny want die heeft nog niemand (toch??)quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Daar is niet veel voor nodig. Misschien proppen ze er nog iemand tussen die niet gekozen wordt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Cee het volgende:
Die blinde toch?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Uccie het volgende:
[..]
En die kiest dan Danny want die heeft nog niemand (toch??)
en nu is het pas afgelopen. DOe eens rekenen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee om 20.56 werd die roze jankerd ingestart.
ik denk nog even of ik haar leuk vindquote:
Inwisselen voor Marcoquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:11 schreef miss_dynastie het volgende:
Kunnen we Tom niet naar Nederland verschepen?![]()
![]()
Je wacht even tot ze haar leeftijd noemen?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
ik denk nog even of ik haar leuk vind
Die roze jankerd was 1 en die hooligan is 2. Dus dat is geen kwartier voor die hooligan.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
en nu is het pas afgelopen. DOe eens rekenen.
En even photoshop starten en dan roze inverven.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Je wacht even tot ze haar leeftijd noemen?
Was die roze niet eerder? Nou ja, die was wel snel wegquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die roze jankerd was 1 en die hooligan is 2. Dus dat is geen kwartier voor die hooligan.
Marco's piempie gaat wel eerst omhoog van Tom zijn stemquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:13 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, ik wil hem Marcowwww zien crushen gewoon
Proestquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze bezeten is door de geest van Amy Winehouse.
Op zich zijn deze toch ook niet heel slechtquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Jessie's team zit nu al vol
en dan moeten de goeden nog komen
Oh, komen die nog?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef BabeWatcher het volgende:
Jessie's team zit nu al vol
en dan moeten de goeden nog komen
Dan kan Tyler nog even langskomen om die te verjagen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:14 schreef Cee het volgende:
Ik denk dat ze bezeten is door de geest van Amy Winehouse.
Was beter geweest. Ik kreeg met die lach flasbacks naar Glennis.quote:
Slecht niet nee. Maar bovengemiddeld ook niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:16 schreef iBenny het volgende:
[..]
Op zich zijn deze toch ook niet heel slecht
Oh ja die gaat natuurlijk alle goede stelen van de anderen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:17 schreef Uccie het volgende:
Ach Jessie wil gewoon kannonenvoer sprokkelen voor the battles
I know i know i knowquote:
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is dan de eerste 90ies has been. never-was
geld is opquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef Redefine het volgende:
Ah daar is dan de eerste 90ies has been.
Dan moet je die Bossche Bol doorslikkenquote:
Never was winnen geen prijzen, dus het is wel een has beenquote:
Al in het begin. Ook ik ken hem nietquote:
Dat popgroepje was een begrip. Maar al die mensjes erin...quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:19 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dankje k'nijntje... ben ik niet de enige
Groupiequote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:20 schreef Cee het volgende:
Ik heb 'm een paar keer ontmoet, toffe gast, zag 'm in een platenzaak in Londen in z'n joggingpak optreden voor een handjevol mensen.
IN 1996 OMG.
quote:
Nou ja, zoals hij het zingt is het uiteindelijk weer een minpunt.quote:
de meisjes van 12 die toen fan waren zijn nu getrouwd en hebben 8 kinderenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Karina het volgende:
Is er een beetje leuke vent kan hij niet zingen.
Zo heb je het toen ervaren vrees ik.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef Cee het volgende:
[..]
Mwoah, dat niet. Hij kon wel beter zingen dan nu.
ik ook...quote:
Cee ook?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 21:21 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
de meisjes van 12 die toen fan waren zijn nu getrouwd en hebben 8 kinderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |