blogman +1quote:
Wat van wie?quote:Another day is ended
And I still can't sleep
Remembering my yesterdays
I begin to weep
If I could have it over
Live my life again
I wouldn't change a single day
quote:Another day is ended
And I still caaaaaaaan't sleep
Remeeeeembering my yesterdays
I begin to weep
If I could haave it over
Live my life agaaiaiaiin
I wouldn't chaaange a siiingle day
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Johnny Hates Jazz - Turn Back the Clock
quote:is een Amerikaanse musicalfilm uit 1979 met onder meer Roy Scheider, Jessica Lange en John Lithgow. De film won de Gouden Palm op het Filmfestival van Cannes in 1980. De film won ook vier Oscars en twee BAFTA's.
Deze semiautobiografische film van Bob Fosse werd geïnspireerd door een hectische periode in Fosses leven in 1975 waarin hij zijn film Lenny aan het monteren was terwijl hij tegelijkertijd de musical Chicago aan het choreograferen en regisseren was. De titel van de film is ontleend van het nummeruit Chicago.
1 woord correctquote:
madmaster + 1quote:
Wat isquote:is an aria composed by George Gershwin for the 1935 opera Porgy and Bess. The lyrics are by DuBose Heyward, the author of the novel Porgy on which the opera was based, although the song is also co-credited to Ira Gershwin by ASCAP.
The song soon became a popular and much recorded jazz standard, described as "without doubt... one of the finest songs the composer ever wrote....Gershwin's highly evocative writing brilliantly mixes elements of jazz and the song styles of African-Americans in the southeast United States from the early twentieth century."
Die hebben er beide ingestaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Winter Song van Angel en Wintertime van Kayak. Stop de tijd.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Tori Amos - Winter
Mumford & Sons - Winter Winds
Rene Froger - Winter in America 1
Bangles - Hazy Shade Of Winter 6
Macy Gray - Winter Wonderland
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef jerver73 het volgende:
bomb the bass - winter in july was (samen met winter in america) het enige waar ik op kwam 2
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef ranja het volgende:
Bangles, Rene en Bomb the Bass had ik bedacht en dan nog
Dana - Cold and Lonely Winter
maar verder kwam ik niet
quote:
Niks drvan, oprotten nou met die kouquote:
quote:I saw you walking by the other day
I know that you saw me you turned away
And I was lost.
You see I've never loved no one as much as you
I've fooled around but tell me now just who
Is hurting who?
quote:Ei ei ei ei ei, ei ei ei ei ei
Is toch net iets completer dan hij van Phd..quote:
quote:
Wat van wie?quote:We go walking, hand in hand
All across the land it's
People walking hand in hand
When ships are moving south it will be
Simple minds - east at easterquote:
Oh, ik las de ogen van het konijn. Moet duidelijk wat aan mijn ogen doen..quote:
quote:There's a fog along the horizon,
A strange glow in the sky,
And nobody seems to know where you go,
And what does it mean?
Oh, is it a dream?
Homdeck +1quote:
quote:In 1999 zijn Flamman & Abraxas, samen met schrijver, verantwoordelijk voor "E-mail to Berlin" van Double Date. Deze single werd ingezonden als kandidaat voor het Eurovisiesongfestival van dat jaar. De zangeressen weten echter geen noot goed te zingen op live televisie en het nummer wordt laatste op het Nationaal Songfestival.
Ik nu wel, maar ik laat hem voor jou...quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht iets van Supertramp, weet alleen de titel niet meer.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog open?
Dan zeg ik 'The Logical Song'...
madmaster + 1quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog open?
Dan zeg ik 'The Logical Song'...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:56 schreef pipster het volgende:
1 Toybox - Sailor Song
2 De Boswachters - Bananen lied
3 Gunther - Ding Dong Song Geen Top 40
4 The Cure - Lovesong
5 PIL - This is not a lovesong
6 Vader Abraham - Het Smurfenlied
7 Las Ketchup - Ketchup Song
8 Sisqo - The Thong Song
+ Nog 1 van BlueChicagoMoon...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef pipster het volgende:
Hmm en anders nog There will be Sad Songs van Billy Ocean
quote:
lubje + 1quote:
Maakt wel uit, want ik had niet naar uitvoerenden gevraagdquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt voor het punt niks uit, maar Lovesong was volgens mij ook geen top 40 (en PIL wel dus, wellicht plaatsingsfoutje dus)
Nouja, hij noemt wel een specifieke Lovesong die fout is, namelijk die van The Cure. Dat lijkt me anders dan als ie het zonder artiesten erbij had neergezet. Ik gun hem trouwens het punt hoor, het is niet dat ik me benadeeld voel ofzo. Vind het gewoon een beetje raar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want ik had niet naar uitvoerenden gevraagden Lovesong is ook door VanVelzen de Top 40 in gezongen.
Punt alsnog toegekend aan Pipster...
Sorry, ik heb er zelf een beetje een zooi van gemaakt, het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Nouja, hij noemt wel een specifieke Lovesong die fout is, namelijk die van The Cure. Dat lijkt me anders dan als ie het zonder artiesten erbij had neergezet. Ik gun hem trouwens het punt hoor, het is niet dat ik me benadeeld voel ofzo. Vind het gewoon een beetje raar.
Maar om dan toch even precies te zijn. Die van The Cure heet Lovesong en die van VanVelzen heet Love Song.
Idem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef cafca het volgende:
Iets van the River dus..... Verder dan Hungry Heart, I wanna marry you en de titelsong kom ik niet, en die zijn het allemaal niet
quote:
Cafca + 1quote:Op woensdag 3 april 2013 08:42 schreef cafca het volgende:
Drive All Night!
Die moest van ver komen. Is ook lang geleden dat ik dat album gedraaid heb...
Kensington! En verdiend.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:29 schreef WeezerButler het volgende:
Wie is de 3fm Serious Talent band 2013 geworden ?
Waterloo - Baker Street - Warwick Avenue --> Londense metrostationsquote:Op woensdag 3 april 2013 13:48 schreef robdriessen het volgende:
Cryptische vervolgvraag.
Van Abba via Gerry Rafferty naar Duffy. Wat is de verbinding?
En nog allemaal op de Bakerloo line ookquote:Op woensdag 3 april 2013 13:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Waterloo - Baker Street - Warwick Avenue --> Londense metrostations
Weer wat geleerd, maar nee, die niet.quote:Op woensdag 3 april 2013 14:41 schreef pipster het volgende:
K5 Ik doe een gok op de Sufgerukte Wallies.
Nu ben je alleen nog fan van Aqua.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:26 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Goh, dat is al best wel lang zeg. Tien jaar geleden zat ik nog op de basisschool en was ik fan van Aqua.
Ik geef het toe. Behalve Barbie Girl dan, die vond ik toen al stom.quote:Op woensdag 3 april 2013 15:27 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Nu ben je alleen nog fan van Aqua.
Dat Ken...quote:Op woensdag 3 april 2013 15:32 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Ik geef het toe. Behalve Barbie Girl dan, die vond ik toen al stom.
quote:Op woensdag 3 april 2013 15:21 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
We zijn vorige week vergeten het 10e verjaardagsfeest van trivia te vieren.
MUZ / POPkwiss
Allemaal nog gefeliciteerd!
Gefeliciteerd, grondlegger!quote:Op woensdag 3 april 2013 15:43 schreef ranja het volgende:
[..]![]()
leuk om terug te lezen hoe dat in het begin ging
iggy, beantwoord snel die kwisvraag voordat ik dat punt afpakquote:
Infected Mushroom?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
Goh, hoe zou dat nu komen....
Wie?
[..]
Oeh oeh oeh, Miquel Brownquote:Op woensdag 3 april 2013 16:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet voor de punten: Weet je de naam van haar moeder ook nog?
Blogman +1
Oh ja !quote:
Nope, boys..quote:
Je kunt je er dus niets van herinneren?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:27 schreef pipster het volgende:
Sinitta nog gezien bij de Avro's toppop discovery Tour, dat zal me een optreden geweest zijn.....
Ik had ze niet meegeteld, maar vooruit. Of moet ik zeggen, dat ik er dan 10 wil? Ja eigenlijk wel. (Boyz zijn er 5 intotaal).quote:
Twee Boyz, dus nog eentje !quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef pipster het volgende:
Boys II Men
Backstreet Boys
Boy(s)zone
Waterboys
Pet shop Boys
Beach Boys
Vengaboys
Boys Town Gang
The |Fat Boys met Chubby
Samen met Pipster zijn dat er wel 10! Mark +1 of moet ik het punt aan Pipster geven?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:37 schreef Mark het volgende:
Vengaboys
Backstreet boys
Petshop boys
Boyz II Men
Beach Boys
Beastie Boys
Fat Boys
Claw Boys Claw
Boys Town Gang
Ja, en ik vergeet de Beach Boys.quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef pipster het volgende:
Doh, kom ik weer met allemaal van die fcuk bands vergeet ik gewoon de Beastie Boys...
Ja, dat was inderdaad één van de weinige goede boysbands.. Alhoewel de V-boys ook wel erg goed zijn !quote:Op woensdag 3 april 2013 16:38 schreef pipster het volgende:
Doh, kom ik weer met allemaal van die fcuk bands vergeet ik gewoon de Beastie Boys...
Consolidated - You Suck?quote:Op woensdag 3 april 2013 16:40 schreef Mark het volgende:
Iets makkelijker: wat van wie?
I know you're really proud, cause you think you're well-hung,
but I think it's time you learn how to use your tongue.
Iets completer dan robdriessenquote:
n00biedoobiedoo +1quote:1 Girls Aloud
2 Mary Jane Girls
3 Cheeky Girls
4 Spice Girls
5 Reynolds Girls
quote:k Heb ze thuis eens laten weten,
wat ik later worden wil.
Het was net onder het eten.
't Werd een ogenblikje stil.
Want ik zei dat ik wou zingen
En het liefste in een groep.
Oeoeoeoe, dat gaf groot gedonder
't Werd nog haast een handgemeen.
Maar ik bleef er nuchter onder
En ik riep er dwars doorheen:
Blogman + 1quote:
Maar close!quote:Op woensdag 3 april 2013 17:51 schreef methodmich het volgende:
Ik gok op 13 hits en de 1e plaats als hoogste.
quote:
Nummer 7 slechts.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:55 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Oh nee, volgens mij was Kusjesdag een nummer 1-hit.
Wel 15 singles, maar een aantal hebben het niet gehaald. Gelukkig.quote:Op woensdag 3 april 2013 18:00 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dan gok ik op 15 hits, want dat eigenlijk m'n eerste ingeving.
quote:
MadK3Master +1quote:
BlueChicagoMoon + 1quote:
Aanvulling gedaan...quote:Op woensdag 3 april 2013 18:40 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[offtopic]Misschien voor de oudere jongeren alhier ook wel aardig, al zijn de makkelijke krenten nu al wel uit de pap[/offtopic]
MLN / n00bies 80'skoppenquiz
Wat van wie?quote:It's a wonder man can eat at all
When things are big that should be small
quote:Who can tell what magic spells we'll be doing for us
And I'm giving all my love to this world
Only to be told
I can't see
I can't breathe
No more will we be
Virtual Insanity - Jamiroquaiquote:
quote:The song is built around many samples:
• a repeating sample of a horse from Mel and Tim's "Good Guys Only Win in the Movies";
• a drum break from organist George Semper's cover version of Lee Dorsey's "Get Out of My Life, Woman";
• a sample of James Brown grunting from the opening of his song "Say It Loud - I'm Black and I'm Proud";
• the opening keyboard from Sly & the Family Stone's "Life" and
• a sample of the line "I think I'm going crazy" from The Youngbloods's "All Over the World (La La)," which concludes the track.
methodmich +1quote:Op woensdag 3 april 2013 20:19 schreef methodmich het volgende:
Insane In The Brain van Cypress Hill?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door methodmich op 03-04-2013 20:38:09 ]ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
Bartrid +1quote:
quote:In February 2013, the fourth single to be lifted from the group's debut album was confirmed to be "Pompeii". It was positively received by critics, reaching number two in the UK, and topping the Scottish Singles Chart. Their debut album, 'Bad Blood', was released in the UK on 4 March 2013 and placed at number one in the Official UK Albums
Vladimir.Oeljanov +1quote:
Deep Purple - When A Blind Man Criesquote:Op woensdag 3 april 2013 23:05 schreef Vladimir.Oeljanov het volgende:
Wat en van wie?
' If you're leaving close the door.
I'm not expecting people anymore.
Hear me grieving, I'm lying on the floor.
Whether I'm drunk or dead I really ain't too sure. '
quote:- Ian Gillan
- Joe Lynn Turner
- David Coverdale / Glenn Hughes
- Rod Evans
Hangt er natuurlijk van af wat je de juiste volgorde vindt.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:38 schreef Litpho het volgende:
Zet de volgende Deep Purple zangers in de juiste volgorde:
[..]
Chronologisch.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:51 schreef cafca het volgende:
[..]
Hangt er natuurlijk van af wat je de juiste volgorde vindt.
Zangkwaliteiten? Looks? Chronologisch?
Helaas, nee.quote:Op donderdag 4 april 2013 10:44 schreef Blogman het volgende:
- Rod Evans
- Joe Lynn Turner
- Ian Gillan
- David Coverdale / Glenn Hughes
quote:
Tja, die Joe Lynn Turner kan ik niet plaatsen..quote:
In order of first appearance.quote:Op donderdag 4 april 2013 11:00 schreef cafca het volgende:
Rod Evans
Ian Gillan
David Coverdale
Joe Lynn Turner
?
quote:- Evans
- Gillan
- Coverdale/Hughes
- Gillan
- Turner
- Gillan
quote:Op donderdag 4 april 2013 11:09 schreef Burnett het volgende:
Is dat die gast die ook voor Led Zep gevraagd was..., en dat ook niet deed...
Litpho +1quote:Op donderdag 4 april 2013 10:36 schreef Litpho het volgende:
[..]
Deep Purple - When A Blind Man Cries
Hoe bedoel je?quote:
Dat dan weer welquote:Op donderdag 4 april 2013 16:22 schreef Blogman het volgende:
Het begint of er zit het geluid van regen en onweer (donder) in het liedje?
Vertaling van wat van wie?quote:The rain falls in streams, it is a sad day
because you left me standing alone
I now know the meaning of adversity, because with my heart disappeared
quote:Op donderdag 4 april 2013 16:31 schreef MadMaster het volgende:
Het Is Koud Zonder Jou - Rita Hovink/Andre Hazes?
MadRainMaster +1quote:
Wat van wie?quote:While lowering clouds accumalate
Midges dancing above the lake
the haymakers, they go away
hiding for a storm
a flash of lightening struck
BlueChicagoMoon +1quote:Op donderdag 4 april 2013 20:21 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
Dan zal het wel Johnny Thunders zijn...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 5 april 2013 12:25 schreef ranja het volgende:
inkoppertje dan... vul de smilies in
if man is 5
and the devil is 6
then Goooooooood! is 7
ja he!! vond ik ook!quote:
ranja +1quote:Op vrijdag 5 april 2013 11:40 schreef ranja het volgende:
ik ken 2 cactus liedjes, van Vanessa Paradis maardat is geen groep, dus dan maar de Pixies.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |