blogman +1quote:
Wat van wie?quote:Another day is ended
And I still can't sleep
Remembering my yesterdays
I begin to weep
If I could have it over
Live my life again
I wouldn't change a single day
quote:Another day is ended
And I still caaaaaaaan't sleep
Remeeeeembering my yesterdays
I begin to weep
If I could haave it over
Live my life agaaiaiaiin
I wouldn't chaaange a siiingle day
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 17:22 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Johnny Hates Jazz - Turn Back the Clock
quote:is een Amerikaanse musicalfilm uit 1979 met onder meer Roy Scheider, Jessica Lange en John Lithgow. De film won de Gouden Palm op het Filmfestival van Cannes in 1980. De film won ook vier Oscars en twee BAFTA's.
Deze semiautobiografische film van Bob Fosse werd geïnspireerd door een hectische periode in Fosses leven in 1975 waarin hij zijn film Lenny aan het monteren was terwijl hij tegelijkertijd de musical Chicago aan het choreograferen en regisseren was. De titel van de film is ontleend van het nummeruit Chicago.
1 woord correctquote:
madmaster + 1quote:
Wat isquote:is an aria composed by George Gershwin for the 1935 opera Porgy and Bess. The lyrics are by DuBose Heyward, the author of the novel Porgy on which the opera was based, although the song is also co-credited to Ira Gershwin by ASCAP.
The song soon became a popular and much recorded jazz standard, described as "without doubt... one of the finest songs the composer ever wrote....Gershwin's highly evocative writing brilliantly mixes elements of jazz and the song styles of African-Americans in the southeast United States from the early twentieth century."
Die hebben er beide ingestaan.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:37 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Winter Song van Angel en Wintertime van Kayak. Stop de tijd.
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:23 schreef robdriessen het volgende:
Tori Amos - Winter
Mumford & Sons - Winter Winds
Rene Froger - Winter in America 1
Bangles - Hazy Shade Of Winter 6
Macy Gray - Winter Wonderland
quote:Op zaterdag 30 maart 2013 23:54 schreef jerver73 het volgende:
bomb the bass - winter in july was (samen met winter in america) het enige waar ik op kwam 2
quote:Op zondag 31 maart 2013 00:00 schreef ranja het volgende:
Bangles, Rene en Bomb the Bass had ik bedacht en dan nog
Dana - Cold and Lonely Winter
maar verder kwam ik niet
quote:
Niks drvan, oprotten nou met die kouquote:
quote:I saw you walking by the other day
I know that you saw me you turned away
And I was lost.
You see I've never loved no one as much as you
I've fooled around but tell me now just who
Is hurting who?
quote:Ei ei ei ei ei, ei ei ei ei ei
Is toch net iets completer dan hij van Phd..quote:
quote:
Wat van wie?quote:We go walking, hand in hand
All across the land it's
People walking hand in hand
When ships are moving south it will be
Simple minds - east at easterquote:
Oh, ik las de ogen van het konijn. Moet duidelijk wat aan mijn ogen doen..quote:
quote:There's a fog along the horizon,
A strange glow in the sky,
And nobody seems to know where you go,
And what does it mean?
Oh, is it a dream?
Homdeck +1quote:
quote:In 1999 zijn Flamman & Abraxas, samen met schrijver, verantwoordelijk voor "E-mail to Berlin" van Double Date. Deze single werd ingezonden als kandidaat voor het Eurovisiesongfestival van dat jaar. De zangeressen weten echter geen noot goed te zingen op live televisie en het nummer wordt laatste op het Nationaal Songfestival.
Ik nu wel, maar ik laat hem voor jou...quote:Op maandag 1 april 2013 17:11 schreef methodmich het volgende:
Ik dacht iets van Supertramp, weet alleen de titel niet meer.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog open?
Dan zeg ik 'The Logical Song'...
madmaster + 1quote:Op dinsdag 2 april 2013 10:20 schreef MadMaster het volgende:
Nog open?
Dan zeg ik 'The Logical Song'...
quote:Op dinsdag 2 april 2013 11:56 schreef pipster het volgende:
1 Toybox - Sailor Song
2 De Boswachters - Bananen lied
3 Gunther - Ding Dong Song Geen Top 40
4 The Cure - Lovesong
5 PIL - This is not a lovesong
6 Vader Abraham - Het Smurfenlied
7 Las Ketchup - Ketchup Song
8 Sisqo - The Thong Song
+ Nog 1 van BlueChicagoMoon...quote:Op dinsdag 2 april 2013 12:05 schreef pipster het volgende:
Hmm en anders nog There will be Sad Songs van Billy Ocean
quote:
lubje + 1quote:
Maakt wel uit, want ik had niet naar uitvoerenden gevraagdquote:Op dinsdag 2 april 2013 12:36 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maakt voor het punt niks uit, maar Lovesong was volgens mij ook geen top 40 (en PIL wel dus, wellicht plaatsingsfoutje dus)
Nouja, hij noemt wel een specifieke Lovesong die fout is, namelijk die van The Cure. Dat lijkt me anders dan als ie het zonder artiesten erbij had neergezet. Ik gun hem trouwens het punt hoor, het is niet dat ik me benadeeld voel ofzo. Vind het gewoon een beetje raar.quote:Op dinsdag 2 april 2013 14:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maakt wel uit, want ik had niet naar uitvoerenden gevraagden Lovesong is ook door VanVelzen de Top 40 in gezongen.
Punt alsnog toegekend aan Pipster...
Sorry, ik heb er zelf een beetje een zooi van gemaakt, het verdient allemaal geen schoonheidsprijs.quote:Op dinsdag 2 april 2013 16:36 schreef BlueChicagoMoon het volgende:
[..]
Nouja, hij noemt wel een specifieke Lovesong die fout is, namelijk die van The Cure. Dat lijkt me anders dan als ie het zonder artiesten erbij had neergezet. Ik gun hem trouwens het punt hoor, het is niet dat ik me benadeeld voel ofzo. Vind het gewoon een beetje raar.
Maar om dan toch even precies te zijn. Die van The Cure heet Lovesong en die van VanVelzen heet Love Song.
Idem.quote:Op dinsdag 2 april 2013 21:57 schreef cafca het volgende:
Iets van the River dus..... Verder dan Hungry Heart, I wanna marry you en de titelsong kom ik niet, en die zijn het allemaal niet
quote:
Cafca + 1quote:Op woensdag 3 april 2013 08:42 schreef cafca het volgende:
Drive All Night!
Die moest van ver komen. Is ook lang geleden dat ik dat album gedraaid heb...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |