volgens mij is het gewoon HOAXquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goed idee van de Dierenpartij.
Wifi is ook slecht voor de gezondheid, op Telesur, de Venezolaanse televisie was hier drie jaar geleden een documentaire over. Ging ook over de gezondheidsrisico's betreffende mobiele telefonie.
Dus heel de wereld, op wat achtergebleven gebieden na, gaat dood aan de WiFi en 3G-straling?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Wifi is ook slecht voor de gezondheid, op Telesur, de Venezolaanse televisie was hier drie jaar geleden een documentaire over. Ging ook over de gezondheidsrisico's betreffende mobiele telefonie.
Dood niet, maar kanker neemt wel enorm toe, vooral in de westerse wereld.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:16 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Dus heel de wereld, op wat achtergebleven gebieden na, gaat dood aan de WiFi en 3G-straling?
En jij denkt dat dat komt door de straling en niet door, zeg, de enorm slechte levenswijze van veel mensen? Volgens mij is 0 beweging, roken, in de zon zitten zonder bescherming etc. wel iets gevaarlijker dan een beetje straling van een telefoon/wifiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dood niet, maar kanker neemt wel enorm toe, vooral in de westerse wereld.
Je gaat niet direct dood dus.
Wat doe jij dan op internet?quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
WHOquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
volgens mij is het gewoon HOAX
WHO ontkent dat dergelijke straling schadelijk is
http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs193/en/
Niet door niet-ioniserende stralingsbronnen als WiFiquote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dat staat er niet.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Als je naast een zendmast staat. Dat overigens niet toegankelijk is voor het normale volk.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik zag laatst op Nord-Koreo 1 dat het goed was en dat je even sterk als de Grote Leider ervan werd! Meteen landelijk invoerenquote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
vroeger ging je ook op je 30ste dood. Toen had je geen kans om kanker te krijgenquote:Op zondag 31 maart 2013 00:09 schreef PastorOfMuppets het volgende:
Ik ben het hier zeker mee eens, we weten nog lang niet wat de lange termijn effecten zijn van constante blootstelling aan alle straling waar je tegenwoordig mee te maken hebt.
Veel mensen hebben iets van "ach zal wel los lopen" omdat straling onzichtbaar is, maar wat als over 30 jaar blijkt dat iedereen massaal kanker heeft? (nu is het al ontzettend toegenomen)
Cum hoc ergo propter hoc.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 15:20 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Pr0n voor gymnasiasten?quote:
Helaas lopen er genoeg idioten rond die deze onzin wel geloven...quote:Op maandag 1 april 2013 05:50 schreef El_Matador het volgende:
1 april, kan niet anders. Idiote mongolen.x 244222103083920237034
Mwah. Ik zou de gevaren van wireless technologie serieus nemen. De PVDD is de enige partij die tot nu toe haar mond open getrokken heeft.quote:Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij kunnen we die dierenpartij nog bang maken met de gevaren van dihydrogeniummonoxide
Ja, die miljoenen wifi-doden... Vre-se-lijk!quote:Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Mwah. Ik zou de gevaren van wireless technologie serieus nemen.
Geen miljoenen, maar de gevolgen van straling is op lange termijn wel degelijk zichtbaar.quote:Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, die miljoenen wifi-doden... Vre-se-lijk!
Bij mijn weten is er door een serieus onderzoeksinstituut nog geen enkel oorzakelijk verband tussen wifi en kanker vastgesteld, maar jij volgt liever de fearmongers?quote:Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Dave94 het volgende:
[..]
Geen miljoenen, maar de gevolgen van straling is op lange termijn wel degelijk zichtbaar.
Het ontwikkeld kanker zodat je rond de leeftijd wanneer je je pensioen krijgt in elkaar flikkert omdat je een hersentumor ontwikkeld hebt. En jij maar sparen voor je pensioentje.
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-aquote:Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bij mijn weten is er door een serieus onderzoeksinstituut nog geen enkel oorzakelijk verband tussen wifi en kanker vastgesteld, maar jij volgt liever de fearmongers?
Als het op de Venezolaanse televisie was, dan MOET het waar zijn! Zij staan immers wereldwijd bekend om hun uitgebreide kennis van dergelijke materie. Onbegrijpelijk dat er geen actie verdere wordt genomen op deze onthullingen.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Asbest was ook okay.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Bij asbest was onze techniek en kennis over dingen ook net zo groot als nu, in 2013.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Asbest was ook okay.
Het is allang bewezen dat wifi en mobiele telefonen schadelijk zijn, zelfs op het nieuws geweest dus ga ff wieberen met je WHO.
Als je je ogen open doet en ziet hoe iedereen op straat met zn harses naar beneden een mobiel instarend rondloopt zijn de techniek en kennis over dingen nu kleiner.quote:Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef Xetran het volgende:
[..]
Bij asbest was onze techniek en kennis over dingen ook net zo groot als nu, in 2013.
- Deense middelbare scholieren.quote:Op zondag 16 juni 2013 02:49 schreef bulbjes het volgende:
Onderzoekje van Deense middelbare scholieren die in hun onderzoekje schadelijkheid van wifi lijkt aan te tonen: http://www.lexnaturalis.nl/?p=407
Dit inderdaad, daarbij wordt er op dit moment ook een 4g netwerk uitgerold dus zo'n stads netwerk is pure geldverspilling.quote:Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef kawotski het volgende:
Stadswifi zouden ze niet moeten willen omdat je de tering blijft betalen aan belasting in dit land. Stuur toch eens wat ambtenaren naar huis, we hebben jullie niet nodig, echt niet.. Ziggo is al bezig met wifi voor iedereen dus flikker op met die overheid die zelf het wiel gaat uitvinden.
Hulde ende dank voor deze heldere uitleg.quote:Op zondag 16 juni 2013 03:15 schreef Rivalo het volgende:
Want WiFi signalen kunnen ook echt atomen in menselijke cellen ioniseren.![]()
Probleem met veel van die alu-hoedjes hier in dit topic is dat ze totaal geen kennis hebben over de biologische en natuurkundige aspecten hiervan. Bij straling wordt er meteen aan kernenergie, atoombommen en Tsjernobyl gedacht.
[ afbeelding ]
Gevaarlijke straling is straling met een zeer kleine golflengte die atomen kan ioniseren. (Gamma-straling, X-Ray en al de stuk veiligere UV) Raakt de DNA-streng beschadigd dan kan dit tot kanker leiden.
Straling die hier buiten vallen: Licht, IR, en de signalen die we onder de noemer radiostraling plaatsen zijn niet ioniserend. Dat betekend dus dat deze stralingen niet direct tot kanker leiden.
Wel is er een maar, en dit verklaard ook het afraden van veel gebruik van mobiele telefoons bij opgroeiende kinderen. Straling is wel gewoon energie. Veel gebruik van een mobiele telefoon bij het hoofd zorgt voor veranderingen in de temperatuur van het hoofd. Deze verandering in temperatuur zijn niet heel schokkend. Maar toch om het onderzoek nog een beetje lading te geven (het moet immers wel door het nieuws opgepikt worden) wordt het voor opgroeiende kinderen, de hersenen zijn nog in ontwikkeling, afgeraden.
Dus zolang de Gemeente Groningen zijn stadswifi niet aan de burger zijn voorhoofd vast ductaped dan is er niets aan de hand.
[..]
- Deense middelbare scholieren.
- Lex Naturalis, Instituut voor holistische gezondheidsbiologie.
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |