abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 1 april 2013 @ 13:43:51 #31
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_124754593
Ik neem aan dat die ene persoon,Gerjan Kelder, van die partij dit in zijn kop heeft gehaald?

Dan zal hij thuis ook geen wifi hebben, en niet mobiel bellen. Anders snijdt zijn beweringen geen hout.

De wereld is al vergeven van die radiostraling, dus wat doe je eraan?
pi_124764428
Lees: Het systeem / 'big brother' is doodsbenauwd voor een vrij communicatie netwerk waar 'hij' geen invloed op heeft (sinds 2000 steeds meer gekregen door allerlei veranderingen, youtube, google, wikileaks, netneutraliteit, cookiewet)
Er is geen enkele partij die strijd tegen de boosdoeners van kanker want dan zou dit hele systeem/deze wereld er heel anders uitzien (een zonder die boosdoeners/veroorzakers kan kanker, olie/plastics, kolen, nuclear afval, chemie/pillen, etc. De alternatieven voor de vervuilende energiebronnen en plastics zijn er, voor energie overschakelen naar geothermische energie/aardwarmte en getijdenenergie, en er zijn oplossingen voor vervangers plastics (vezels uit suikerriet), deze dingen zul je nooit te horen krijgen in de politiek en via de media, nergens ter wereld. Deze wereld mag niet moderniseren/schoon worden en de natuur herstelt worden die is verdwenen over de afgelopen eeuw, alles wat slecht is moet blijven doorgaan (het is revolutionair), want over elk nadeel wint men macht.
Het hele telefonie / communicatiesysteem zou ondergronds moeten via glasvezel, dan geen straling meer (maar niet commercieel zodat er monopolies kunnen ontstaan, of in handen van overheden (want dan weet je alweer wat er zal gebeuren, hetzelfde als met internet is gebeurt over de afgelopen twaalf jaar, via archive.org kan je de verandering zien gebeuren als je telkens verder in de tijd gaat)
  dinsdag 2 april 2013 @ 08:27:51 #33
199535 DroogDok
Sandcastle
pi_124783151
Lijkt me juist ideaal, wifi op elke straathoek, als het dan ook maar een beetje snel is.
Vraag me trouwens wel af of met de komst van 4G dit niet een beetje een achterhaald concept gaat zijn.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_124783170
Plantaardige justitie.
pi_127845356
Volgens mij zijn er een beetje te veel mensen op de wereld.
Als ik de regering of een mobiele provider had geweest, had ik ook gezegd dat het geen kwaad kon.

zaterdag 15 juni 2013 @ 23:56:44 #36
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_127845441
Volgens mij kunnen we die dierenpartij nog bang maken met de gevaren van dihydrogeniummonoxide
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:03:51 #37
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127845740
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 juni 2013 23:56 schreef Pietverdriet het volgende:
Volgens mij kunnen we die dierenpartij nog bang maken met de gevaren van dihydrogeniummonoxide
Mwah. Ik zou de gevaren van wireless technologie serieus nemen. De PVDD is de enige partij die tot nu toe haar mond open getrokken heeft.
pi_127845844
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:03 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Mwah. Ik zou de gevaren van wireless technologie serieus nemen.
Ja, die miljoenen wifi-doden... Vre-se-lijk! :(
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  zondag 16 juni 2013 @ 00:07:30 #39
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127845897
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:06 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, die miljoenen wifi-doden... Vre-se-lijk! :(
Geen miljoenen, maar de gevolgen van straling is op lange termijn wel degelijk zichtbaar.

Het ontwikkeld kanker zodat je rond de leeftijd wanneer je je pensioen krijgt in elkaar flikkert omdat je een hersentumor ontwikkeld hebt. En jij maar sparen voor je pensioentje.
pi_127846376
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:07 schreef Dave94 het volgende:

[..]

Geen miljoenen, maar de gevolgen van straling is op lange termijn wel degelijk zichtbaar.

Het ontwikkeld kanker zodat je rond de leeftijd wanneer je je pensioen krijgt in elkaar flikkert omdat je een hersentumor ontwikkeld hebt. En jij maar sparen voor je pensioentje.

Bij mijn weten is er door een serieus onderzoeksinstituut nog geen enkel oorzakelijk verband tussen wifi en kanker vastgesteld, maar jij volgt liever de fearmongers?
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

zondag 16 juni 2013 @ 00:23:10 #41
401651 Dave94
Hyper-D!
pi_127846468
quote:
10s.gif Op zondag 16 juni 2013 00:20 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Bij mijn weten is er door een serieus onderzoeksinstituut nog geen enkel oorzakelijk verband tussen wifi en kanker vastgesteld, maar jij volgt liever de fearmongers?
https://www.google.nl/sea(...)ial&client=firefox-a

Er zijn meer dan 3000 onderzoeken geweest, waarvan een groot deel gefinancierd door mobiele providers. Deze onderzoeken wijzen uit dat er geen gevaar zou bestaan.

Onafhankelijke onderzoeken bewijzen het tegendeel. Vergeet niet dat onderzoekers door providers ontslagen worden wanneer het hun niet helemaal zint.
  zondag 16 juni 2013 @ 00:48:03 #42
19142 tslh
Never at ease.....
pi_127847377
quote:
7s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Goed idee van de Dierenpartij.

Wifi is ook slecht voor de gezondheid, op Telesur, de Venezolaanse televisie was hier drie jaar geleden een documentaire over. Ging ook over de gezondheidsrisico's betreffende mobiele telefonie.
Als het op de Venezolaanse televisie was, dan MOET het waar zijn! Zij staan immers wereldwijd bekend om hun uitgebreide kennis van dergelijke materie. Onbegrijpelijk dat er geen actie verdere wordt genomen op deze onthullingen.
Life is funny. Well, yours is. To me.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:05:03 #43
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127847936
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 maart 2013 14:52 schreef Onnoman het volgende:

[..]

volgens mij is het gewoon HOAX
WHO ontkent dat dergelijke straling schadelijk is

http://www.who.int/mediacentre/factsheets/fs193/en/
Asbest was ook okay.

Het is allang bewezen dat wifi en mobiele telefonen schadelijk zijn, zelfs op het nieuws geweest dus ga ff wieberen met je WHO.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_127848075
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:05 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Asbest was ook okay.

Het is allang bewezen dat wifi en mobiele telefonen schadelijk zijn, zelfs op het nieuws geweest dus ga ff wieberen met je WHO.
Bij asbest was onze techniek en kennis over dingen ook net zo groot als nu, in 2013.
  zondag 16 juni 2013 @ 01:21:01 #45
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127848516
quote:
7s.gif Op zondag 16 juni 2013 01:09 schreef Xetran het volgende:

[..]

Bij asbest was onze techniek en kennis over dingen ook net zo groot als nu, in 2013.
Als je je ogen open doet en ziet hoe iedereen op straat met zn harses naar beneden een mobiel instarend rondloopt zijn de techniek en kennis over dingen nu kleiner.
pi_127850933
Onderzoekje van Deense middelbare scholieren die in hun onderzoekje schadelijkheid van wifi lijkt aan te tonen: http://www.lexnaturalis.nl/?p=407
pi_127851388
Want WiFi signalen kunnen ook echt atomen in menselijke cellen ioniseren. :')
Probleem met veel van die alu-hoedjes hier in dit topic is dat ze totaal geen kennis hebben over de biologische en natuurkundige aspecten hiervan. Bij straling wordt er meteen aan kernenergie, atoombommen en Tsjernobyl gedacht.

Gevaarlijke straling is straling met een zeer kleine golflengte die atomen kan ioniseren. (Gamma-straling, X-Ray en al de stuk veiligere UV) Raakt de DNA-streng beschadigd dan kan dit tot kanker leiden.

Straling die hier buiten vallen: Licht, IR, en de signalen die we onder de noemer radiostraling plaatsen zijn niet ioniserend. Dat betekend dus dat deze stralingen niet direct tot kanker leiden.

Wel is er een maar, en dit verklaard ook het afraden van veel gebruik van mobiele telefoons bij opgroeiende kinderen. Straling is wel gewoon energie. Veel gebruik van een mobiele telefoon bij het hoofd zorgt voor veranderingen in de temperatuur van het hoofd. Deze verandering in temperatuur zijn niet heel schokkend. Maar toch om het onderzoek nog een beetje lading te geven (het moet immers wel door het nieuws opgepikt worden) wordt het voor opgroeiende kinderen, de hersenen zijn nog in ontwikkeling, afgeraden.

Dus zolang de Gemeente Groningen zijn stadswifi niet aan de burger zijn voorhoofd vast ductaped dan is er niets aan de hand.

quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 02:49 schreef bulbjes het volgende:
Onderzoekje van Deense middelbare scholieren die in hun onderzoekje schadelijkheid van wifi lijkt aan te tonen: http://www.lexnaturalis.nl/?p=407
- Deense middelbare scholieren.
- Lex Naturalis, Instituut voor holistische gezondheidsbiologie.

:')

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2013 03:31:05 ]
pi_127851544
Partij voor de Dieren _O_

Een van de weinige partijen die een zuivere interesse heeft in het welzijn der mens en dier.
pi_127851793
quote:
0s.gif Op zondag 31 maart 2013 10:13 schreef kawotski het volgende:
Stadswifi zouden ze niet moeten willen omdat je de tering blijft betalen aan belasting in dit land. Stuur toch eens wat ambtenaren naar huis, we hebben jullie niet nodig, echt niet.. Ziggo is al bezig met wifi voor iedereen dus flikker op met die overheid die zelf het wiel gaat uitvinden.
Dit inderdaad, daarbij wordt er op dit moment ook een 4g netwerk uitgerold dus zo'n stads netwerk is pure geldverspilling.
pi_127851801
quote:
13s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:15 schreef Rivalo het volgende:
Want WiFi signalen kunnen ook echt atomen in menselijke cellen ioniseren. :')
Probleem met veel van die alu-hoedjes hier in dit topic is dat ze totaal geen kennis hebben over de biologische en natuurkundige aspecten hiervan. Bij straling wordt er meteen aan kernenergie, atoombommen en Tsjernobyl gedacht.

[ afbeelding ]
Gevaarlijke straling is straling met een zeer kleine golflengte die atomen kan ioniseren. (Gamma-straling, X-Ray en al de stuk veiligere UV) Raakt de DNA-streng beschadigd dan kan dit tot kanker leiden.

Straling die hier buiten vallen: Licht, IR, en de signalen die we onder de noemer radiostraling plaatsen zijn niet ioniserend. Dat betekend dus dat deze stralingen niet direct tot kanker leiden.

Wel is er een maar, en dit verklaard ook het afraden van veel gebruik van mobiele telefoons bij opgroeiende kinderen. Straling is wel gewoon energie. Veel gebruik van een mobiele telefoon bij het hoofd zorgt voor veranderingen in de temperatuur van het hoofd. Deze verandering in temperatuur zijn niet heel schokkend. Maar toch om het onderzoek nog een beetje lading te geven (het moet immers wel door het nieuws opgepikt worden) wordt het voor opgroeiende kinderen, de hersenen zijn nog in ontwikkeling, afgeraden.

Dus zolang de Gemeente Groningen zijn stadswifi niet aan de burger zijn voorhoofd vast ductaped dan is er niets aan de hand.

[..]

- Deense middelbare scholieren.
- Lex Naturalis, Instituut voor holistische gezondheidsbiologie.

:')
Hulde ende dank voor deze heldere uitleg. _O_

Zullen de huisaluhoedjes geen relevante inbreng op hebben.

zondag 16 juni 2013 @ 03:58:15 #51
379300 Snowballed
Dans omdat het kan
pi_127851867
Sowiezo, die wifi loopt toch over gewone modems die de mensen thuis hebben staan en niet via 1 huge zender geloof ik.. (of het plan moet alweer veranderd zijn)
En daarbij, de bovenleiding van een trein of hoogspanningskabel geeft heel wat meer (wel schadelijke) straling af..
One good thing about music:
When it hits, you feel no pain,
So hit me with music.. Bob Marley
  zondag 16 juni 2013 @ 05:48:47 #52
313372 Linkse_Boomknuffelaar
Stop de wapenlobby. Vrede!
pi_127852760
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:29 schreef ontembare het volgende:

Een van de weinige partijen die een zuivere interesse heeft in het welzijn der mens en dier.
Dit inderdaad! :)
pi_127852947
Ben benieuwd.
  zondag 16 juni 2013 @ 11:03:42 #54
242879 Onnoman
The On And Only
pi_127854737
quote:
1s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:29 schreef ontembare het volgende:

nog even... :')
ook echt een argument om op zo'n partij te stemmen
Als je de wereld wilt begrijpen, moet je denken zoals ik.
(Onnoman)
si vi pacem para bellum
himmelhoch jauchzend
pi_127855054
Ik ben benieuwd wanneer de eerste partij komt die een CO2 heffing wil op brood, bier, frisdrank, wijn, producten waar E290 in zit, brandblussers enz.

Beetje van het zelfde niveau :')
Als het niet met een hamer te repareren is, is het een elektrisch probleem.
pi_127855098
Idd. Het is eigenlijk crimineel dat sommige mensen geen natuurkunde in hun vakkenpakket hebben, en menen hun ongeinformeerde kijk op bepaalde zaken aan andere mensen op te moeten mogen leggen.

Ignorance is bliss

Misschien dat Gerjan Kelder van de PvdD zich daar druk over kan maken.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  zondag 16 juni 2013 @ 11:30:28 #57
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127855259
laten ze het lekker bij dieren houden zou ik zeggen want van dit soort dingen hebben ze duidelijk geen verstand
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 16 juni 2013 @ 11:31:24 #58
262 Re
Kiss & Swallow
pi_127855281
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:19 schreef Resistor het volgende:
Ik ben benieuwd wanneer de eerste partij komt die een CO2 heffing wil op brood, bier, frisdrank, wijn, producten waar E290 in zit, brandblussers enz.

Beetje van het zelfde niveau :')
zuurstof-tax *O*
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 16 juni 2013 @ 12:20:50 #59
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127856503
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 03:58 schreef Snowballed het volgende:
Sowiezo, die wifi loopt toch over gewone modems die de mensen thuis hebben staan en niet via 1 huge zender geloof ik.. (of het plan moet alweer veranderd zijn)
En daarbij, de bovenleiding van een trein of hoogspanningskabel geeft heel wat meer (wel schadelijke) straling af..
Ooit van concentratie gehoord? Als je bijv in een bus / auto zit met wifi word het ook versterkt, en hoe meer ze die knop omhoog zetten (straks met 4g) hoe 'schadelijker' het wordt.

Nu word er al gewaarschuwd geen mobiele telefoon onder je kussen/naast je bed te hebben, al helemaal niet bij kinderen, en ook het wat van je slaap af te houden, denk je dat ze dat voor de lol zeggen?
  zondag 16 juni 2013 @ 12:21:31 #60
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_127856526
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2013 11:03 schreef Onnoman het volgende:

[..]

nog even... :')
ook echt een argument om op zo'n partij te stemmen
Nee interesse in eigen zakken vullen is een goede reden om op een partij te stemmen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')