quote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #36
Nou, iedere rechtgeaarde poster in dit topic moet daar toch wel een top 5 van de dag kunnen plaatsen.
Anders heb je hier niets meer te zoeken vanaf nu.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
Goede band, zeker. Maar ik zou er geen nummers van kunnen opnoemen om eerlijk te zijn. Lusiter die albums altijd in hun geheel.quote:Op woensdag 3 april 2013 17:50 schreef methodmich het volgende:
Zonde. In de OP van de eerste topics werd nog gesproken over welk bier de creatieve spil van GBV dronk.
Zeer eens hij staat op de luisterpaal heb hem vandaag al een paar keer geluisterd echt heerlijk.quote:
Wel een beetje meer van hetzelfde. Maar dat is natuurlijk niet zozeer verkeerdquote:
Indieliefhebbers zouden indieliefhebbers niet zijn als ze anderen niet hun smaak opdrongenquote:Op woensdag 3 april 2013 17:23 schreef methodmich het volgende:
MUZ / Top5 van de dag #36
Nou, iedere rechtgeaarde poster in dit topic moet daar toch wel een top 5 van de dag kunnen plaatsen.
Anders heb je hier niets meer te zoeken vanaf nu.![]()
![]()
Mwah, van mij hoeft niemand het verder leuk te vinden hoor, geen probleem. Was meer een subtiele verwijzing naar de OP van hoe dit topic ooit begon.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:18 schreef Tchock het volgende:
[..]
Indieliefhebbers zouden indieliefhebbers niet zijn als ze anderen niet hun smaak opdrongen
Hij komt 20 mei naar Groningen. In de Vera. Ga er waarschijnlijk heen.quote:
MUZ / Guided By Voicesquote:Op woensdag 3 april 2013 17:50 schreef methodmich het volgende:
Zonde. In de OP van de eerste topics werd nog gesproken over welk bier de creatieve spil van GBV dronk.
MUZ / The Slacker Take-Over Plot (Centraal Indie Topic)quote:Op woensdag 3 april 2013 20:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
MUZ / Guided By Voices
Topic heeft ook maar iets meer dan 40 posts, dus zo verwonderlijk is het niet dat ik het niet ken.
Gaat die titel ook over de band of alleen die regel in de OP? Zit het nu niet te luisteren, Game of Pricks klonk niet onaardig. Maar ik zie dat ze een stuk of 20 albums hebben, welke is nu een aanrader om mee te beginnen of maakt dat niet uit?quote:Op woensdag 3 april 2013 20:43 schreef methodmich het volgende:
[..]
MUZ / The Slacker Take-Over Plot (Centraal Indie Topic)
Die bedoelde ik.
Niet echt iets aan de hand. "While getting dressed for the performance backstage, frontman Bradford Cox referred to himself in character as "Connie Lungpin," donning a wig and bandaging his fingers as a tribute to his father who recently lost two fingertips in a tablesaw accident. "quote:
Eerdere albums zijn langs me heen gegaan eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 3 april 2013 19:09 schreef Norrage het volgende:
[..]
Wel een beetje meer van hetzelfde. Maar dat is natuurlijk niet zozeer verkeerd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |