Nuanceverschil, in dat geval staat het stel giebelende meisjes natuurlijk op 't podium.quote:Op maandag 1 april 2013 23:56 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Respect.Dat had ik bij Mumford & Sons ook moeten doen, met een megafoon.
Je vergelijkt M&S met giebelende meisjes, of begrijp ik het niet?quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:07 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Nuanceverschil, in dat geval staat het stel giebelende meisjes natuurlijk op 't podium.
Ik dacht dat ie wel duidelijk genoeg was, maar inderdaad.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:10 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Je vergelijkt M&S met giebelende meisjes, of begrijp ik het niet?
Oke, het was een kutconcert, maar giebelende meisjes is nou niet een associatie die ik bij ze heb. Ze liepen eerder te schelden.quote:Op dinsdag 2 april 2013 00:14 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Ik dacht dat ie wel duidelijk genoeg was, maar inderdad.
Yiiiiihaaaaaaaa!quote:Op dinsdag 2 april 2013 15:11 schreef Arn0 het volgende:
The Knife hun album valt te streamen:
http://pitchfork.com/advance/62-shaking-the-habitual/
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:00 schreef DO2 het volgende:
Ik heb nog geen kans gezien om 'm te beluisteren, Norrage. Morgen weet ik wellicht meer.
quote:Op dinsdag 2 april 2013 22:26 schreef DO2 het volgende:
Maar de eerste 5 nummers zijn alvast fuckin lekker! Doen het meteen goed hier.
Wrap Your Arms Around Me... Kolere...!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:07 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik begreep het ook wel, Norrage. D02 bracht me daarna even aan het twijfelen...
?quote:Op dinsdag 2 april 2013 23:12 schreef DO2 het volgende:
Moeilijk album... Waar hebben al die mensen het eigenlijk over? ... Ik begrijp de consternatie niet.
Het voelt echt als thuisklaarkomen voor mij.
quote:Op woensdag 3 april 2013 00:53 schreef Arn0 het volgende:
Ik moet DO2 bijtreden in deze, net anderhalf uur lang klaargekomen.
Wow, die vinger ziet er niet goed uit!quote:Op woensdag 3 april 2013 13:24 schreef Z het volgende:
http://www.latenightwithj(...)er-monomania/n34639/
Die zocht ik ook al (zonder succes), 8 april komt hij toch officieel uit? Dus hij zal een dezer dagen wel uitlekken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe van James Blake, gek genoeg nog niet gelekt. Ik ben benieuwd.
Komt idd 8 april uit, zal vondelpark ff checken.quote:Op woensdag 3 april 2013 13:38 schreef kciR het volgende:
[..]
Die zocht ik ook al (zonder succes), 8 april komt hij toch officieel uit? Dus hij zal een dezer dagen wel uitlekken.
Heb je Vondelpark al geprobeerd, dat vind ik wel te vergelijken met de muziek van James Blake.
Het vinyl is veel te duur anders had ik 'm al besteld. De drie (vier?) tracks die ik al gehoord hebquote:Op woensdag 3 april 2013 13:35 schreef CrushedTinBox het volgende:
Kan niet wachten op de nieuwe van James Blake, gek genoeg nog niet gelekt. Ik ben benieuwd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |