quote:Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda
Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV
Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax
Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo
Als me tante een lul had was het me oom geweest.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms denk ik echt als wij ipv Immers een Toivonen hadden die wel gewoon zijn kansen af maakt stonden wij nu al 5 punten voor op de rest.
Ik vind Immers best belangrijk voor het team. Hij loopt enorm veel, jaagt constant op verdedigers, middenvelders en onderschept ook redelijk wat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms denk ik echt als wij ipv Immers een Toivonen hadden die wel gewoon zijn kansen af maakt stonden wij nu al 5 punten voor op de rest.(ik heb een hekel aan de persoon toivonen overigens maar wel een top voetballer voor in de eredivisie)
Oh ja, zoiets was er ook nog ja. Kan goed zijn dat hij niet helemaal vrijuit speelt hoor, dat zou een hoop verklaren iig.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef Grifte het volgende:
Clasie speelt toch al met een liesblessure het hele seizoen? In de zomer gaan ze opereren, staat een paar weken herstel voor, maar Feijenoord wilde hem niet kwijt.
Het ging over Toivonen. Maargoed, Toornstra mag ook komen hoor wat mij betreft. Jammer dat hij net bij Utrecht getekend heeft.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik vind Immers best belangrijk voor het team. Hij loopt enorm veel, jaagt constant op verdedigers, middenvelders en onderschept ook redelijk wat.
Hij heeft alleen niet zo'n goede techniek en mist ook nog enorm veel kansen. Bij Toornstra is het maar afwachten of dat hij uberhaupt voor de goal komt.
ohquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het ging over Toivonen. Maargoed, Toornstra mag ook komen hoor wat mij betreft. Jammer dat hij net bij Utrecht getekend heeft.
Ben het met je eens dat ie er momenteel nog te weinig uit haalt. Vind hem ook dit seizoen lang niet zo goed als vorig seizoen. Maar hij heeft de kwaliteiten wel degelijk en heeft dat ook meerdere keren laten zien. En juist met name in de topwedstrijden staat ie er juist wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hij zou er veel mee bovenuit moeten steken en meer gevaarlijke ballen moeten geven met zijn inzicht. Misschien ligt het ook wel aan de speelwijze hoor, dat het altijd begint bij Pelle.
Pellé bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik moet 't ook nog zien volgend seizoen. Nu verandert alles in goud natuurlijk, kan goed zijn dat 't volgend jaar heel wat minder is hoor.
Het blijft een speler met een verleden. Hij doet nu gewoon dingen die spelers alleen doen als ze extreem in vorm zijn. (Neem bijvoorbeeld dat wippertje op eigen helft over een speler heen oid. Weet ff niet meer welke wedstrijd)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:
Pellé bedoel je?
Ik zou niet weten waarom het ineens helemaal niks meer zou zijn. Het is niet allemaal puur toeval ofzo het zijn wel degelijk kwaliteiten. Balvast, goede techniek. En maakt over het algemeen gewoon hele goede en vaak ook mooie goals.
Tuurlijk het is wel een speler die vertrouwen nodig heeft en op de juiste manier gebruikt moet worden maar er is op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat het opeens weg zou zijn volgend seizoen. En zodoende lijkt het me dus ook totale onzin om het over Guidetti te gaan hebben. Je gaat immers niet een dure talentvolle spits halen als je al een betere spits in huis hebt die je net gekocht hebt.
Eigenlijk zou ik nu weer posten van je op moeten zoeken waarbij jij stellig de overtuiging had dat wij, en ik quotequote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef inZanity het volgende:
Sleegers zit er ook aan te komen hé. Zal op termijn wel de vervanger van Immers worden denk ik.
quote:nog heel veel plezier gingen beleven aan Fernandez
Een rechtsbuiten en een 10 bedoel je?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een speler met een verleden. Hij doet nu gewoon dingen die spelers alleen doen als ze extreem in vorm zijn. (Neem bijvoorbeeld dat wippertje op eigen helft over een speler heen oid. Weet ff niet meer welke wedstrijd)
Aan de andere kant duurt zijn 'vorm' nu zo lang dat het niet echt meer geluk kan heten idd. Guidetti hoeft niet te komen, die is te duur om op de bank te zetten en die moet je ook niet op de bank willen zetten. Zie liever een degelijke linksback en een goede tweede spits en linksbuiten komen.
We hebben Vilhena en Immers die op 10 uit de voeten kunnen. Vind dat geen noodzaak. Verder heb je op rechts Schaken die nog zeker een jaartje door moet kunnen op dit niveau. Op links heb je Boetius die gewoon een terugval of overbelasting gaat krijgen als je weer KNVB beker, Europees, Eredivisie en Nederlands elftal speelt volgend seizoen. Op een Goossens kun je ook niet rekenen imo.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Een rechtsbuiten en een 10 bedoel je?
Linksbuiten is gewoon overbodig vind ik, de positie die bij ons het zwakst is ingevuld is gewoon de 10 positie. En met Vilhena op 10 krijg je vormer er voor in de plaats, en dat vind ik ook weer een stap achteruit. Een 2de spits is wel noodzakelijk lijkt mij ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
We hebben Vilhena en Immers die op 10 uit de voeten kunnen. Vind dat geen noodzaak. Verder heb je op rechts Schaken die nog zeker een jaartje door moet kunnen op dit niveau. Op links heb je Boetius die gewoon een terugval of overbelasting gaat krijgen als je weer KNVB beker, Europees, Eredivisie en Nederlands elftal speelt volgend seizoen. Op een Goossens kun je ook niet rekenen imo.
Ik vind het echt klinklare onzin om z'n prestatie dit seizoen enkel en alleen te wijten aan vertrouwen en vorm. Tuurlijk zijn die dingen mooi meegenomen. Maar je ziet overduidelijk dat hij ook wel degelijk veel kwaliteit heeft. Je kan me niet vertellen dat hij bij al die andere clubs geen vertrouwen heeft gehad en nooit de vorm had. Ik denk dat hij vooral gewoon al die tijd verkeerd gebruikt is. Het is niet voor niks dat z'n beste periode bij AZ onder Koeman was. Koeman weet hem waarschijnlijk wel op de juiste manier te gebruiken. Al had ie bijvoorbeeld bij AZ indertijd nou ook niet de minste concurrenten voor de spitspositie. Verder heeft Pellé natuurlijk ook gewoon dikke pech dat het een Italiaan is want het is totaal geen type spits die in het Italiaanse voetbal thuishoort.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het blijft een speler met een verleden. Hij doet nu gewoon dingen die spelers alleen doen als ze extreem in vorm zijn. (Neem bijvoorbeeld dat wippertje op eigen helft over een speler heen oid. Weet ff niet meer welke wedstrijd)
Aan de andere kant duurt zijn 'vorm' nu zo lang dat het niet echt meer geluk kan heten idd. Guidetti hoeft niet te komen, die is te duur om op de bank te zetten en die moet je ook niet op de bank willen zetten. Zie liever een degelijke linksback en een goede tweede spits en linksbuiten komen.
Oude koeien.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik nu weer posten van je op moeten zoeken waarbij jij stellig de overtuiging had dat wij, en ik quote
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Maastoren het volgende:
Als we morgen winnen dan worden we kampioen.
Je moet wel realistisch zijn. De club heeft geen 10 miljoen om te investeren oid, dus je moet kijken naar wat echt je zwakke posities zijn en welke spelers dubbele posities kunnen invullen. Als je dat in ogenschouw neemt, vind ik dat we op linksbuiten, linksback en de spits er belabberd voor staan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Linksbuiten is gewoon overbodig vind ik, de positie die bij ons het zwakst is ingevuld is gewoon de 10 positie. En met Vilhena op 10 krijg je vormer er voor in de plaats, en dat vind ik ook weer een stap achteruit. Een 2de spits is wel noodzakelijk lijkt mij ja.
De speelwijze is nu perfect voor Pelle, maar vertrouwen en vorm is voor veel voetballers als toverdrank. Pelle speelt gewoon fantastisch nu, maar is hij ineens zo'n geweldige speler geworden of waren al z'n vorige trainers zulke domoren?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind het echt klinklare onzin om z'n prestatie dit seizoen enkel en alleen te wijten aan vertrouwen en vorm. Tuurlijk zijn die dingen mooi meegenomen. Maar je ziet overduidelijk dat hij ook wel degelijk veel kwaliteit heeft. Je kan me niet vertellen dat hij bij al die andere clubs geen vertrouwen heeft gehad en nooit de vorm had. Ik denk dat hij vooral gewoon al die tijd verkeerd gebruikt is. Het is niet voor niks dat z'n beste periode bij AZ onder Koeman was. Koeman weet hem waarschijnlijk wel op de juiste manier te gebruiken. Al had ie bijvoorbeeld bij AZ indertijd nou ook niet de minste concurrenten voor de spitspositie. Verder heeft Pellé natuurlijk ook gewoon dikke pech dat het een Italiaan is want het is totaal geen type spits die in het Italiaanse voetbal thuishoort.
Linksback Nelom en Bmiquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je moet wel realistisch zijn. De club heeft geen 10 miljoen om te investeren oid, dus je moet kijken naar wat echt je zwakke posities zijn en welke spelers dubbele posities kunnen invullen. Als je dat in ogenschouw neemt, vind ik dat we op linksbuiten, linksback en de spits er belabberd voor staan.
Verhoek.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rechtsbuiten is de meest gare positie die we hebben als Schaken geblesseerd is hebben we niks.
Cisse.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:34 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Linksback Nelom en Bmi
Linksvoor Boetius Schaken en Cisse
vind ik wel meevallen dus.
Verhoek op rechts en schaken links, is al vaak genoeg gedaan aan het begin van seizoen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cisse.
Schaken staat gewoon op rechts, hoe wil je die dan linksvoor zetten?
Linksback Nelom. BMI gaat niet nog een seizoen op LB blijven, die wil zich op CV doorontwikkelen en terecht.
Same for rechtsback, ook geen echt goede vervanger. Mokotjo en Leerdam zijn halfbakken invulling.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rechtsbuiten is de meest gare positie die we hebben als Schaken geblesseerd is hebben we niks.
Ja en het zie er niet uit..quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:37 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Verhoek op rechts en schaken links, is al vaak genoeg gedaan aan het begin van seizoen.
We're fucked.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:38 schreef Grifte het volgende:
[..]
Same for rechtsback, ook geen echt goede vervanger. Mokotjo en Leerdam zijn halfbakken invulling.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je verwacht gewoon winst?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen spanning meer voor morgen.
Niet verslappen! Hoog in de concentratie blijven a.u.b.!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:53 schreef tjoptjop het volgende:
Ik heb eigenlijk helemaal geen spanning meer voor morgen.
Zo'n schoolreisje blijft spannend, hij zal vannacht weinig hebben geslapen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Opweg naar Heerenveen.
Clasie is lekker uitgerust morgen
Slapend rijk worden, Clasie doet het!quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Opweg naar Heerenveen.
Ze hebben 'm gedrugged. Wel mooi dat hij bij de uitgang in 't midden van de bus zit zodat hij wat meer ruimte heeft voor z'n benen.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:03 schreef elCholo het volgende:
[ afbeelding ]
Opweg naar Heerenveen.
Sissy doet niet mee morgenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:35 schreef Mr.Smokey het volgende:
Ik hoop zo dat sisse morgen speeltkkharde boss is dat
Optie 3 klinkt zo gek nog niet. Optie 2 vind ik het meest logische, maar ben bang dat Koeman voor optie 1 gaat.quote:
Zou optie 1 nog niet zo'n ramp vinden, mocht Cissé inderdaad nog een klein beetje kunnen ballen. Verkoekoek laten ze wmb lekker thuis. Ik denk niet dat Koeman ineens terugschakelt naar 2 aanvallers, al zou ik dat inderdaad nog zo gek niet vinden: een flink blok zetten waar de Djuur en de Finn nooit door gaan komen, en ze er counterend 0-5 afklappenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:12 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Optie 3 klinkt zo gek nog niet. Optie 2 vind ik het meest logische, maar ben bang dat Koeman voor optie 1 gaat.
Wat zal die het koud krijgen zonder jasquote:Ondanks dat John Guidetti momenteel weinig in actie komt, heeft de aanvaller de interesse gewekt van een aantal Russische clubs. Zo zouden CSKA Moskou en Rubin Kazan hun oog hebben laten vallen op de aanvaller van Manchester City. Dat meldt de Daily Mail.
Guidetti heeft zeer waarschijnlijk de interesse gewekt van beide clubs vanwege zijn succesvolle verhuurperiode aan Feyenoord. Afgelopen seizoen speelde de Zweed voor de Rotterdammers en toentertijd scoorde hij twintig keer in 23 wedstrijden.
Naast dat CSKA Moskou en Rubin Kazan interesse hebben getoond in Guidetti, is naar verluidt ook Málaga CF geïnteresseerd in de voormalig publiekslieveling van Feyenoord. Of de spits denkt aan een vertrek bij Manchester City, waar hij nog een contract heeft tot medio 2015, is niet bekend.
3 & 4 zijn uitgesloten. Gaat gewoon optie 2 worden denk ik. Schaken weghalen van de rechtsbuiten zal een domme fout zijn, die speelt daar juist goed de laatste weken.quote:
Is De Teen überhaupt volledig fit dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:41 schreef Fuszy het volgende:
Optie 1 ziet er ook wel goed uit, maar dan zou ik eerder Cisse in de spits zien dan schaken.
Geen idee, dacht een interview met Koeman gelezen te hebben dat hij zei dat Cisse de laatste weken weer op zijn oude niveau zat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:00 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is De Teen überhaupt volledig fit dan?
Waarom terecht? Als de trainer m op LB wil hebben dan heeft ie dat maar te accepteren.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Cisse.
Schaken staat gewoon op rechts, hoe wil je die dan linksvoor zetten?
Linksback Nelom. BMI gaat niet nog een seizoen op LB blijven, die wil zich op CV doorontwikkelen en terecht.
Roeptumaarquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
Ohja, heb eindelijk voor VVV ook een kaartje, dit keer op W1, elke fokker heeft er zin in een PMDS?
Gezelligquote:
Een Olli voor je:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:37 schreef Adames het volgende:
[..]
zijn apenhouding is gelukkig wel wat minder geworden tegenwoordig
Heb ik van de week ook al gezegd, en dan kan je zonder te wisselen nog wijzigen van systeem door Immers door te schuiven.quote:
maak er dan eens een png van zonder achtergrondquote:
Ik heb alleen maar gegoogled...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maak er dan eens een png van zonder achtergrond
shht, gewoon credit voor nemen. ollie is baas.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:44 schreef Jimbo het volgende:
[..]
maak er dan eens een png van zonder achtergrond
quote:
quote:
nogmaals, BAASquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Alsjeblieft.
[ afbeelding ][ afbeelding ]Links je huidige, rechts die van mij.
Als ik hoor dat zelfs Cissé weer belangrijk is voor de selectie, hebben Achahbar en Te Vrede iets heel ergs verkeerd gedaan en zijn ze geen serieuze opties meerquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:49 schreef heiden6 het volgende:
Waarom wordt Te Vrede nergens genoemd als optie in de spits?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:56 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Als ik hoor dat zelfs Cissé weer belangrijk is voor de selectie, hebben Achahbar en Te Vrede iets heel ergs verkeerd gedaan en zijn ze geen serieuze opties meer
Het kan verkeren.quote:Koeman: 'Achahbar eerste spits'
Geschreven op 2012-06-23 om 00:26:05 | Bekeken: 52848 | Reacties: 663 | Foto: VI-Images | Bron: Voetbalprimeur
Voor Ronald Koeman heeft de komst van een nieuwe spits bij Feyenoord geen prioriteit. De trainer heeft namelijk alle vertrouwen in jongeling Anass Achahbar, meldde Voetbalprimeur vrijdagavond. Koeman voorkomt daarmee een vertrek van Achahbar. Koeman heeft Achahbar laten weten dat hij volgend seizoen een serieuze kans krijgt als eerste spits van Feyenoord. De jongeling beleefde het afgelopen seizoen zijn doorbraak in Rotterdam, maar moest het vooral doen met invalbeurten.
De achttienjarige Achahbar lijkt daarmee de opvolger te worden van John Guidetti, die na een huurperiode is teruggekeerd naar Manchester City. Feyenoord heeft bovendien te horen gekregen dat er belangstelling is vanuit Italië en Engeland voor de talentvolle spits. De tiener blijft het liefst in De Kuip spelen, maar overweegt een vertrek wanneer hij geen echte kans krijgt.
Feyenoord zoekt nog wel naar een extra spits, maar zal alleen toeslaan als het mogelijk is om een speler van de buitencategorie aan te trekken. Die speler is vooralsnog niet gevonden. Eerder was clubicoon Dirk Kuyt in beeld, maar hij koos voor een lucratief contract bij Fenerbahçe.
Dat voorspelt niet veel goedsquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:01 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Geen idee, dacht een interview met Koeman gelezen te hebben dat hij zei dat Cisse de laatste weken weer op zijn oude niveau zat.
W1, baasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:32 schreef Jimbo het volgende:
morgen
EINDELIJK weer feyenoord, en wat gaan we doen?
Wij gaan winnen!
Ohja, heb eindelijk voor VVV ook een kaartje, dit keer op W1, elke fokker heeft er zin in een PMDS?
Alves, die heeft zijn carriere zo weggegooidquote:
Ik herinner me nog de 7 klapper tegen Heracles Almeloquote:Op zaterdag 30 maart 2013 10:25 schreef Maraten het volgende:
[..]
Alves, die heeft zijn carriere zo weggegooid
Een van de completere spitsen die ik ooit in de Eredivisie heb gezien. Sterk, snel, technisch, goed schot, goede actie en kon goed koppen.
Ik denk niet dat hij 4-3-3 gaat spelen en met een ander tactisch strijdplan komt Koeman kennende.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 09:23 schreef Sejt het volgende:
Ik denk dat Koeman met Immers als valse spits gaat spelen en Vormer erbij op het middenveld. Met Vormer en Clasie zal Djuricic geen kans krijgen om in de wedstrijd te komen. Vilhena iets naar voren geschoven als we de bal hebben, waardoor de afvallende bal altijd voor Feyenoord zal zijn.
Wat denken jullie?
Sowieso top van Koeman dat hij het stil houdt tot een uur voor de wedstrijd.
Dat is ook pas van de laatste weken dat hij vanaf links speelt.quote:Op zaterdag 30 maart 2013 11:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Hoe kunnen Clasie & Vormer Djuricic uit de wedstrijd houden als hij op een totaal andere positie speelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |