abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124649105

Handige Feyenoord websites:
Officiele Feyenoord-website
Officiele FSV-website
Lunatic News
De Feijenoorder
FR12
FRFC Webshop
Feyenoord Netwerk
FR Fans
FR-Fanatic
Feyenoord Training
Plattegrond van de Kuip

Het Legioen

Graziano Pellè *)

quote:
Resterend programma Feyenoord
Datum Wedstrijd
17 maart Feyenoord - FC Utrecht
30 maart SC Heerenveen - Feyenoord
5 april Feyenoord - VVV-Venlo
14 april RKC Waalwijk - Feyenoord
21 april Feyenoord - Vitesse
28 april Feyenoord - Heracles Almelo
5 mei ADO Den Haag - Feyenoord
12 mei Feyenoord - NAC Breda

Resterend programma PSV
Datum Wedstrijd
16 maart PSV - RKC Waalwijk
31 maart Roda JC Kerkrade - PSV
6 april Willem II - PSV
14 april PSV - Ajax
20 april AZ - PSV
27 april PSV - FC Groningen
5 mei PSV - NEC
12 mei FC Twente - PSV

Resterend programma Ajax
Datum Wedstrijd
17 maart AZ - Ajax
31 maart Ajax - NEC
7 april Ajax - Heracles Almelo
14 april PSV - Ajax
19 april Ajax - SC Heerenveen
27 april NAC Breda - Ajax
5 mei Ajax - Willem II
12 mei FC Groningen - Ajax

Resterend programma Vitesse
ADO Den Haag - Vitesse
Vitesse - PEC Zwolle
Vitesse - NAC Breda
Roda JC - Vitesse
Feyenoord - Vitesse
Vitesse - Willem II
RKC Waalwijk - Vitesse
Vitesse - VVV Venlo

Hier vind je de OP.
pi_124649130
Clasie speelt toch al met een liesblessure het hele seizoen? In de zomer gaan ze opereren, staat een paar weken herstel voor, maar Feijenoord wilde hem niet kwijt.
pi_124649181
Soms denk ik echt als wij ipv Immers een Toivonen hadden die wel gewoon zijn kansen af maakt stonden wij nu al 5 punten voor op de rest.(ik heb een hekel aan de persoon toivonen overigens maar wel een top voetballer voor in de eredivisie)
  vrijdag 29 maart 2013 @ 15:55:02 #4
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_124649238
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms denk ik echt als wij ipv Immers een Toivonen hadden die wel gewoon zijn kansen af maakt stonden wij nu al 5 punten voor op de rest.
Als me tante een lul had was het me oom geweest.
pi_124649309
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:53 schreef Thezeurminator het volgende:
Soms denk ik echt als wij ipv Immers een Toivonen hadden die wel gewoon zijn kansen af maakt stonden wij nu al 5 punten voor op de rest.(ik heb een hekel aan de persoon toivonen overigens maar wel een top voetballer voor in de eredivisie)
Ik vind Immers best belangrijk voor het team. Hij loopt enorm veel, jaagt constant op verdedigers, middenvelders en onderschept ook redelijk wat.

Hij heeft alleen niet zo'n goede techniek en mist ook nog enorm veel kansen. Bij Toornstra is het maar afwachten of dat hij uberhaupt voor de goal komt.
Feyenoord Rotterdam
pi_124649497
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:52 schreef Grifte het volgende:
Clasie speelt toch al met een liesblessure het hele seizoen? In de zomer gaan ze opereren, staat een paar weken herstel voor, maar Feijenoord wilde hem niet kwijt.
Oh ja, zoiets was er ook nog ja. Kan goed zijn dat hij niet helemaal vrijuit speelt hoor, dat zou een hoop verklaren iig.
pi_124649532
quote:
19s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:56 schreef Fuszy het volgende:

[..]

Ik vind Immers best belangrijk voor het team. Hij loopt enorm veel, jaagt constant op verdedigers, middenvelders en onderschept ook redelijk wat.

Hij heeft alleen niet zo'n goede techniek en mist ook nog enorm veel kansen. Bij Toornstra is het maar afwachten of dat hij uberhaupt voor de goal komt.
Het ging over Toivonen. Maargoed, Toornstra mag ook komen hoor wat mij betreft. Jammer dat hij net bij Utrecht getekend heeft.
pi_124649573
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:01 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het ging over Toivonen. Maargoed, Toornstra mag ook komen hoor wat mij betreft. Jammer dat hij net bij Utrecht getekend heeft.
oh :') helemaal verkeerd gekeken.

Hij mag van mij ook komen inderdaad. Duarte zie ik ook wel graag komen. Verder zou ik het niet weten. De rest lijkt me veel te duur.
Feyenoord Rotterdam
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:06:01 #9
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124649717
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:48 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Hij zou er veel mee bovenuit moeten steken en meer gevaarlijke ballen moeten geven met zijn inzicht. Misschien ligt het ook wel aan de speelwijze hoor, dat het altijd begint bij Pelle.
Ben het met je eens dat ie er momenteel nog te weinig uit haalt. Vind hem ook dit seizoen lang niet zo goed als vorig seizoen. Maar hij heeft de kwaliteiten wel degelijk en heeft dat ook meerdere keren laten zien. En juist met name in de topwedstrijden staat ie er juist wel.

Vergeet overigens niet dat ie vorig seizoen met El Ahmadi samen speelde, een briljante middenvelder en vorig seizoen de beste speler van de Eredivisie als je het mij vraagt. Dit seizoen stond ie eerste naast Leerdam ( :') ) en nu naast Vilhena dat weliswaar een groot talent is maar wel nog maar net 18 jaar. Toch een wezenlijk verschil lijkt me.

quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 15:51 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik moet 't ook nog zien volgend seizoen. Nu verandert alles in goud natuurlijk, kan goed zijn dat 't volgend jaar heel wat minder is hoor.
Pellé bedoel je?

Ik zou niet weten waarom het ineens helemaal niks meer zou zijn. Het is niet allemaal puur toeval ofzo het zijn wel degelijk kwaliteiten. Balvast, goede techniek. En maakt over het algemeen gewoon hele goede en vaak ook mooie goals.

Tuurlijk het is wel een speler die vertrouwen nodig heeft en op de juiste manier gebruikt moet worden maar er is op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat het opeens weg zou zijn volgend seizoen. En zodoende lijkt het me dus ook totale onzin om het over Guidetti te gaan hebben. Je gaat immers niet een dure talentvolle spits halen als je al een betere spits in huis hebt die je net gekocht hebt.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:09:34 #10
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124649873
Sleegers zit er ook aan te komen hé. Zal op termijn wel de vervanger van Immers worden denk ik.
pi_124649998
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef inZanity het volgende:

Pellé bedoel je?

Ik zou niet weten waarom het ineens helemaal niks meer zou zijn. Het is niet allemaal puur toeval ofzo het zijn wel degelijk kwaliteiten. Balvast, goede techniek. En maakt over het algemeen gewoon hele goede en vaak ook mooie goals.

Tuurlijk het is wel een speler die vertrouwen nodig heeft en op de juiste manier gebruikt moet worden maar er is op dit moment geen enkele reden om aan te nemen dat het opeens weg zou zijn volgend seizoen. En zodoende lijkt het me dus ook totale onzin om het over Guidetti te gaan hebben. Je gaat immers niet een dure talentvolle spits halen als je al een betere spits in huis hebt die je net gekocht hebt.
Het blijft een speler met een verleden. Hij doet nu gewoon dingen die spelers alleen doen als ze extreem in vorm zijn. (Neem bijvoorbeeld dat wippertje op eigen helft over een speler heen oid. Weet ff niet meer welke wedstrijd)

Aan de andere kant duurt zijn 'vorm' nu zo lang dat het niet echt meer geluk kan heten idd. Guidetti hoeft niet te komen, die is te duur om op de bank te zetten en die moet je ook niet op de bank willen zetten. Zie liever een degelijke linksback en een goede tweede spits en linksbuiten komen.
  Moderator vrijdag 29 maart 2013 @ 16:12:27 #12
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_124649999
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:09 schreef inZanity het volgende:
Sleegers zit er ook aan te komen hé. Zal op termijn wel de vervanger van Immers worden denk ik.
Eigenlijk zou ik nu weer posten van je op moeten zoeken waarbij jij stellig de overtuiging had dat wij, en ik quote

quote:
nog heel veel plezier gingen beleven aan Fernandez
:D
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_124650043
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Het blijft een speler met een verleden. Hij doet nu gewoon dingen die spelers alleen doen als ze extreem in vorm zijn. (Neem bijvoorbeeld dat wippertje op eigen helft over een speler heen oid. Weet ff niet meer welke wedstrijd)

Aan de andere kant duurt zijn 'vorm' nu zo lang dat het niet echt meer geluk kan heten idd. Guidetti hoeft niet te komen, die is te duur om op de bank te zetten en die moet je ook niet op de bank willen zetten. Zie liever een degelijke linksback en een goede tweede spits en linksbuiten komen.
Een rechtsbuiten en een 10 bedoel je?
* Verwijderd *
pi_124650129
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:13 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Een rechtsbuiten en een 10 bedoel je?
We hebben Vilhena en Immers die op 10 uit de voeten kunnen. Vind dat geen noodzaak. Verder heb je op rechts Schaken die nog zeker een jaartje door moet kunnen op dit niveau. Op links heb je Boetius die gewoon een terugval of overbelasting gaat krijgen als je weer KNVB beker, Europees, Eredivisie en Nederlands elftal speelt volgend seizoen. Op een Goossens kun je ook niet rekenen imo.
pi_124650155
Dat blijdorp shirt zal ook wel binnen een dag uitverkocht zijn? :') natuurlijk kan ik hem niet bestellen dinsdag.

Al had ik liever het uitshirt gehad met blijdorp er op.
Feyenoord Rotterdam
pi_124650175
Als we morgen winnen dan worden we kampioen.
pi_124650292
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

We hebben Vilhena en Immers die op 10 uit de voeten kunnen. Vind dat geen noodzaak. Verder heb je op rechts Schaken die nog zeker een jaartje door moet kunnen op dit niveau. Op links heb je Boetius die gewoon een terugval of overbelasting gaat krijgen als je weer KNVB beker, Europees, Eredivisie en Nederlands elftal speelt volgend seizoen. Op een Goossens kun je ook niet rekenen imo.
Linksbuiten is gewoon overbodig vind ik, de positie die bij ons het zwakst is ingevuld is gewoon de 10 positie. En met Vilhena op 10 krijg je vormer er voor in de plaats, en dat vind ik ook weer een stap achteruit. Een 2de spits is wel noodzakelijk lijkt mij ja.
* Verwijderd *
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:26:35 #18
182949 inZanity
Feyenoord Rotterdam
pi_124650559
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Ik vind het echt klinklare onzin om z'n prestatie dit seizoen enkel en alleen te wijten aan vertrouwen en vorm. Tuurlijk zijn die dingen mooi meegenomen. Maar je ziet overduidelijk dat hij ook wel degelijk veel kwaliteit heeft. Je kan me niet vertellen dat hij bij al die andere clubs geen vertrouwen heeft gehad en nooit de vorm had. Ik denk dat hij vooral gewoon al die tijd verkeerd gebruikt is. Het is niet voor niks dat z'n beste periode bij AZ onder Koeman was. Koeman weet hem waarschijnlijk wel op de juiste manier te gebruiken. Al had ie bijvoorbeeld bij AZ indertijd nou ook niet de minste concurrenten voor de spitspositie. Verder heeft Pellé natuurlijk ook gewoon dikke pech dat het een Italiaan is want het is totaal geen type spits die in het Italiaanse voetbal thuishoort.
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:12 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Eigenlijk zou ik nu weer posten van je op moeten zoeken waarbij jij stellig de overtuiging had dat wij, en ik quote

[..]

:D
Oude koeien. :')

Maar goed, ik heb toen de plank behoorlijk misgeslagen inderdaad. Al blijf ik erbij dat Fernandez niet zo slecht is als dat men vaak over hem zegt. Voor de gemiddelde Eredivisieploegjes gewoon een prima speler als je het mij vraagt, maar komt wel duidelijk tekort voor het huidige Feyenoord wat nu weer een topploeg is.

quote:
6s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:16 schreef Maastoren het volgende:
Als we morgen winnen dan worden we kampioen.
:')
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:28:13 #19
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_124650628
Is het al morgen?
pi_124650727
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:20 schreef zoekeenleven het volgende:

[..]

Linksbuiten is gewoon overbodig vind ik, de positie die bij ons het zwakst is ingevuld is gewoon de 10 positie. En met Vilhena op 10 krijg je vormer er voor in de plaats, en dat vind ik ook weer een stap achteruit. Een 2de spits is wel noodzakelijk lijkt mij ja.
Je moet wel realistisch zijn. De club heeft geen 10 miljoen om te investeren oid, dus je moet kijken naar wat echt je zwakke posities zijn en welke spelers dubbele posities kunnen invullen. Als je dat in ogenschouw neemt, vind ik dat we op linksbuiten, linksback en de spits er belabberd voor staan.
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:32:05 #21
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124650815
Rechtsbuiten is de meest gare positie die we hebben als Schaken geblesseerd is hebben we niks.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_124650963
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:26 schreef inZanity het volgende:

[..]

Ik vind het echt klinklare onzin om z'n prestatie dit seizoen enkel en alleen te wijten aan vertrouwen en vorm. Tuurlijk zijn die dingen mooi meegenomen. Maar je ziet overduidelijk dat hij ook wel degelijk veel kwaliteit heeft. Je kan me niet vertellen dat hij bij al die andere clubs geen vertrouwen heeft gehad en nooit de vorm had. Ik denk dat hij vooral gewoon al die tijd verkeerd gebruikt is. Het is niet voor niks dat z'n beste periode bij AZ onder Koeman was. Koeman weet hem waarschijnlijk wel op de juiste manier te gebruiken. Al had ie bijvoorbeeld bij AZ indertijd nou ook niet de minste concurrenten voor de spitspositie. Verder heeft Pellé natuurlijk ook gewoon dikke pech dat het een Italiaan is want het is totaal geen type spits die in het Italiaanse voetbal thuishoort.

De speelwijze is nu perfect voor Pelle, maar vertrouwen en vorm is voor veel voetballers als toverdrank. Pelle speelt gewoon fantastisch nu, maar is hij ineens zo'n geweldige speler geworden of waren al z'n vorige trainers zulke domoren?
pi_124650964
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:30 schreef kapiteintje het volgende:

[..]

Je moet wel realistisch zijn. De club heeft geen 10 miljoen om te investeren oid, dus je moet kijken naar wat echt je zwakke posities zijn en welke spelers dubbele posities kunnen invullen. Als je dat in ogenschouw neemt, vind ik dat we op linksbuiten, linksback en de spits er belabberd voor staan.
Linksback Nelom en Bmi
Linksvoor Boetius Schaken en Cisse

vind ik wel meevallen dus.
* Verwijderd *
pi_124650981
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 maart 2013 16:32 schreef Dr.Mikey het volgende:
Rechtsbuiten is de meest gare positie die we hebben als Schaken geblesseerd is hebben we niks.
Verhoek. ;(
  vrijdag 29 maart 2013 @ 16:36:23 #25
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_124651028
Ja verhoek niks dus en anders zetten ze Achabar daar neer.
Schaken is ook niet meer de jongste dus er moet een nieuwe rechtsbuiten komen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')