Dit moet haast wel. Domme trutten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ze nemen zichzelf te serieus omdat ze nooit echt serieus genomen zijn, zoiets zal het wel zijn.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:59 schreef mymoodfentje het volgende:
[..]
Dit moet haast wel. Domme trutten.
quote:
wat?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Kwestie van beter trainen, dan voorkom je dat.
Maar TS verzuurt sowieso nooit omdat hij niet sport.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:00 schreef Hyaenidae het volgende:
Kwestie van beter trainen, dan voorkom je dat.
Maar TS verzuurt sowieso nooit omdat hij niet sport.
Scherp gezien.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pedo gespot
oh wat jij bent het..
niks nieuws!
Minderjarigen hebben ook liefde nodig.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:01 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Pedo gespot
oh wat jij bent het..
niks nieuws!
Dit inderdaad.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Piye het volgende:
[..]
Minderjarigen hebben ook liefde nodig.
En ook gewoon keiharde neukseks.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Dit inderdaad.
http://liefde.blog.ru/
Dit heeft dan ook niets met mijn bloedmooie vriendin te maken. Eerder met enkele collegae,quote:
Dan spreek je nog niet over vrouwen, dat zijn meisjes.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:04 schreef Seam het volgende:
De beste leeftijd voor vrouwen is 15-20 man
Ik zeg altijd maar "als ze niet wilde neuken, was ze niet meegekomen om naar m'n boomhut te kijken".quote:
Waarom die edit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik ben 19, ik zou liever een volwassen Man willen zijn.
Je mist de grap.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
was gebaseerd op een FOk!er,
had geen zin om te quoten.
Want mensen hebben inderdaad geen (in grote lijnen) vooraf bepaalde tijdsspanne waarbinnen ze hun leven doorbrengen, gecombineerd met fysieke en mentale groei danwel aftakelingquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat mensen op basis van de snelheid waarmee de aarde om zijn as draait hun gedrag gaan bepalen is inderdaad wel droevig.
Scherpquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want mensen hebben inderdaad geen (in grote lijnen) vooraf bepaalde tijdsspanne waarbinnen ze hun leven doorbrengen, gecombineerd met fysieke en mentale groei danwel aftakeling
Het is gissen of ze dan wel volwassen zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik ben 19, ik zou liever een volwassen Man willen. Rond de 23, 24,25,26 .
Het enige magische getal is dat van mijn eigen leeftijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Nikmans het volgende:
34 is het magische getal wat mij betreft
Ben zelf 28
Mja het is natuurlijk anekdotischquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het enige magische getal is dat van mijn eigen leeftijd.
Goed planquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:47 schreef wenfer2 het volgende:
Laten we vanaf nu picca's posten van 25 verzuurde meiden, of nog niet verzuurde exemplaren.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die heeft veel op d'r knieën gewerkt zo te zien
Vrouwelijke equivalent van een kleffe grillburger van de FEBO. Hemels, als je echt hongerig bent. Anders niet.quote:
Als jouw hypothese klopt dan zou menig FOK!ker zich daar prima in kunnen leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ze nemen zichzelf te serieus omdat ze nooit echt serieus genomen zijn, zoiets zal het wel zijn.
Agreedquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef mymoodfentje het volgende:
Dan ben je dus 25 jaar of ouder, de beste 5 jaar komen er aan en dan gaan ze verzuurd zitten doen. Nemen zichzelf veel te serieus, zijn ineens ambitieus en saai omdat "de maatschappij" dat van ze verlangt oid. Gadverdamme, verzuurde trutten zoek een fucking leven. Ze zullen wel allemaal single zijn ofzo want de verzuring slaat al vroeg toe
Dat geldt alleen als je zelf jong(er) bent. Een meisje van 25 zou ik toch echt als jong bloempje classificeren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Transmittendus het volgende:
Verzuring op de leeftijd waar je lekker rijp bent.
Als de wereld uit -Supergirls- zou bestaan, klopt dit wel ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:04 schreef -supergirl- het volgende:
vrouwen zijn toch nooit goed genoeg dusja..
watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als de wereld uit -Supergirls- zou bestaan, klopt dit wel ja.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja ik ben een turk sorry ik heb een snorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je een turk ofzo? Gedrocht kun je niet verkleinen.
MIAUW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dan die vergelijking wilt maken;quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:25 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Vrouwelijke equivalent van een kleffe grillburger van de FEBO. Hemels, als je echt hongerig bent. Anders niet.
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.quote:
Dat wicht is echt wel enorm goed te doen hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.
Elk wijf met een kut is te doen, de vraag is alleen hoe leuk we dat vinden. Alcohol en zakoverdekop doet al veel om een keer je zaad in het wilde weg te doneren, maar doorgaans heb ik toch wel een redelijke smaak.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat wicht is echt wel enorm goed te doen hoor
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.
Ik vind het serieus een hele mooie dame en ik zou haar ook geven zonder er overvloedig alcoholgebruik aan vooraf te laten gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elk wijf met een kut is te doen, de vraag is alleen hoe leuk we dat vinden. Alcohol en zakoverdekop doet al veel om een keer je zaad in het wilde weg te doneren, maar doorgaans heb ik toch wel een redelijke smaak.
Daarom ga ik liever naar McDonalds dan naar dit topic.
Je hebt gelijk, nu is ze ook al niet te doen.quote:
Wat heeft deze stratenmaker in dit topic te zoeken?quote:
Heidenquote:Op zondag 31 maart 2013 22:03 schreef jemappellefrikandelle het volgende:
[..]
Wat heeft deze stratenmaker in dit topic te zoeken?
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je een turk ofzo? Gedrocht kun je niet verkleinen.
jij bent dan ook een geweldige playerquote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elk wijf met een kut is te doen, de vraag is alleen hoe leuk we dat vinden. Alcohol en zakoverdekop doet al veel om een keer je zaad in het wilde weg te doneren, maar doorgaans heb ik toch wel een redelijke smaak.
Daarom ga ik liever naar McDonalds dan naar dit topic.
Dus jij vind cheryl cole, doutzen kroes, adriana lima, heidi klum, miranda kerr, penelope cruz, katie holmes etc allemaal niets? Ik begin namelijk te vermoeden dat ik vanaf volgend jaar februari NOG MOOIER ga worden. Vrouwen boven de 25 zien er namelijk het mooist uit naar mijn mening.quote:Op zondag 31 maart 2013 22:47 schreef Adames het volgende:
nee op hun 25e zijn hun beste 5 jaren alweer voorbij, daarbij gelijk de verzuring verklarend
Ze zijn wel mooi, maar ik val er niet op. Ik weet niet, het is allemaal hetzelfde type. Elizabeth Hurley daarentegenquote:Op maandag 1 april 2013 03:10 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Dus jij vind cheryl cole, doutzen kroes, adriana lima, heidi klum, miranda kerr, penelope cruz, katie holmes etc allemaal niets? Ik begin namelijk te vermoeden dat ik vanaf volgend jaar februari NOG MOOIER ga worden. Vrouwen boven de 25 zien er namelijk het mooist uit naar mijn mening.
Maar jij bent dan ook erotisch telefonistequote:Op maandag 1 april 2013 08:35 schreef LittleLady het volgende:
Ik mag nog steeds graag op de motor stappen, lekker touren gezellig bij mensen aanwaaien en lol maken met leuke mensen
Na 25 ben je toch niet interessant meer voor een oudere miljonair. Weinig tijd over nog sanaatjesoefiequote:
Ja dat houd je jong van geest hahaquote:Op maandag 1 april 2013 11:31 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Maar jij bent dan ook erotisch telefoniste
Ja, heb zelfs leuke collega's van 84, dus het helpt echtquote:Op maandag 1 april 2013 15:52 schreef Nikmans het volgende:
De truc is dus het nemen van een baan als erotisch telefoniste
gewoon veel neuken helpt niet, denk je?quote:Op maandag 1 april 2013 15:52 schreef Nikmans het volgende:
De truc is dus het nemen van een baan als erotisch telefoniste
Hoe ben je aan dat baantje gekomen? En moet je bepaalde skills hebben?quote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef LittleLady het volgende:
[..]
Ja, heb zelfs leuke collega's van 84, dus het helpt echt
Zal vast ook helpen maar dat is ook allemaal anekdotisch hequote:Op maandag 1 april 2013 15:54 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
gewoon veel neuken helpt niet, denk je?
in mijn geval wel ja, maar er schijnen mensen te zijn die dat echt doenquote:Op maandag 1 april 2013 15:55 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Zal vast ook helpen maar dat is ook allemaal anekdotisch he
Zal vast iets met hormonen achter zittenquote:Op maandag 1 april 2013 15:57 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
in mijn geval wel ja, maar er schijnen mensen te zijn die dat echt doen
Die buik? Wat dacht je van dat hoofd?quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gast, check die buik dan, kon dat niet even in een spoiler?
quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gast, check die buik dan, kon dat niet even in een spoiler?
Kereltjes met grootspraak.quote:
Sorry, maar als je ook maar een klein beetje zelfvertrouwen hebt, dan kun je beter dan dit krijgenquote:
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Sorry, maar als je ook maar een klein beetje zelfvertrouwen hebt, dan kun je beter dan dit krijgen
D'r hoofd ziet eruit alsof d'r lichaam nog 2 keer zo zwaar is.quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.
http://dewerelddraaitdoor(...)arlijn%20Weerdenburg
Ik dacht juist dat negers altijd wel geilden op volle vrouwen. Of is dat een vooroordeel?quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
D'r hoofd ziet eruit alsof d'r lichaam nog 2 keer zo zwaar is.
ze ziet er daar al een stuk beter uit dan op die fotoquote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.
http://dewerelddraaitdoor(...)arlijn%20Weerdenburg
Er zijn helaas ook niet zoveel goede foto's van haar te vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
ze ziet er daar al een stuk beter uit dan op die foto
Ik zou namelijk best met haar een beschuitje willen eten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Er zijn helaas ook niet zoveel goede foto's van haar te vinden.
nou, prima toch? Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou namelijk best met haar een beschuitje willen eten.
[ afbeelding ]
Vooroordelen zijn vaak vooroordelen omdat er een kern van waarheid in zit. Ook in mijn geval is die kern van waarheid wel aanwezig ja. Maar dan moet dat vollere niet in het gezicht zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat negers altijd wel geilden op volle vrouwen. Of is dat een vooroordeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Nou, daar ligt het niet alleen aan. Maar de gemiddelde FOK!ker stelt zich zo superieur op dat hij haar via de virtuele wegen flink te kort doet. Mening FOK!ker is volgens mij niet eens capabel om een babbeltje met haar te maken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, prima toch? Smaken verschillen nou eenmaal.
Nou dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn vaak vooroordelen omdat er een kern van waarheid in zit. Ook in mijn geval is die kern van waarheid wel aanwezig ja. Maar dan moet dat vollere niet in het gezicht zitten.Daarnaast heb ik een zekere afkeer voor die kin.
Maar als een echte FOK!er zou ik d'r natuurlijk wel gewoon geven als de kans zich voordeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom moet je fok ook niet serieus nemen, in elk geval klb nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou, daar ligt het niet alleen aan. Maar de gemiddelde FOK!ker stelt zich zo superieur op dat hij haar via de virtuele wegen flink te kort doet. Mening FOK!ker is volgens mij niet eens capabel om een babbeltje met haar te maken.
Toch vind ik het nog steeds geen reden om Marlijntje af te kraken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
daarom moet je fok ook niet serieus nemen, in elk geval klb niet
het ergste aan haar op die eerste foto vind ik die outfit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds geen reden om Marlijntje af te kraken.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou dan neem ik mijn woorden terug.Ja dat is niet helemaal lekker verwoord, maar vaak komen ze niet uit de lucht vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dit echt geen "iewl puntige knieen" kwestie, ik ben oprecht uit haar league.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |