quote:Op maandag 1 april 2013 16:49 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
gast, check die buik dan, kon dat niet even in een spoiler?
Kereltjes met grootspraak.quote:
Sorry, maar als je ook maar een klein beetje zelfvertrouwen hebt, dan kun je beter dan dit krijgenquote:
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.quote:Op maandag 1 april 2013 21:38 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Sorry, maar als je ook maar een klein beetje zelfvertrouwen hebt, dan kun je beter dan dit krijgen
D'r hoofd ziet eruit alsof d'r lichaam nog 2 keer zo zwaar is.quote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.
http://dewerelddraaitdoor(...)arlijn%20Weerdenburg
Ik dacht juist dat negers altijd wel geilden op volle vrouwen. Of is dat een vooroordeel?quote:Op maandag 1 april 2013 21:59 schreef Piye het volgende:
[..]
D'r hoofd ziet eruit alsof d'r lichaam nog 2 keer zo zwaar is.
ze ziet er daar al een stuk beter uit dan op die fotoquote:Op maandag 1 april 2013 21:57 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik snap al die klachten over Marlijn van Weerdenburg serieus niet zo goed.
http://dewerelddraaitdoor(...)arlijn%20Weerdenburg
Er zijn helaas ook niet zoveel goede foto's van haar te vinden.quote:Op maandag 1 april 2013 22:01 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
ze ziet er daar al een stuk beter uit dan op die foto
Ik zou namelijk best met haar een beschuitje willen eten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:02 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Er zijn helaas ook niet zoveel goede foto's van haar te vinden.
nou, prima toch? Smaken verschillen nou eenmaal.quote:Op maandag 1 april 2013 22:05 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik zou namelijk best met haar een beschuitje willen eten.
[ afbeelding ]
Vooroordelen zijn vaak vooroordelen omdat er een kern van waarheid in zit. Ook in mijn geval is die kern van waarheid wel aanwezig ja. Maar dan moet dat vollere niet in het gezicht zitten.quote:Op maandag 1 april 2013 22:00 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Ik dacht juist dat negers altijd wel geilden op volle vrouwen. Of is dat een vooroordeel?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Nou, daar ligt het niet alleen aan. Maar de gemiddelde FOK!ker stelt zich zo superieur op dat hij haar via de virtuele wegen flink te kort doet. Mening FOK!ker is volgens mij niet eens capabel om een babbeltje met haar te maken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
nou, prima toch? Smaken verschillen nou eenmaal.
Nou dan neem ik mijn woorden terug.quote:Op maandag 1 april 2013 22:06 schreef Piye het volgende:
[..]
Vooroordelen zijn vaak vooroordelen omdat er een kern van waarheid in zit. Ook in mijn geval is die kern van waarheid wel aanwezig ja. Maar dan moet dat vollere niet in het gezicht zitten.Daarnaast heb ik een zekere afkeer voor die kin.
Maar als een echte FOK!er zou ik d'r natuurlijk wel gewoon geven als de kans zich voordeed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daarom moet je fok ook niet serieus nemen, in elk geval klb nietquote:Op maandag 1 april 2013 22:08 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou, daar ligt het niet alleen aan. Maar de gemiddelde FOK!ker stelt zich zo superieur op dat hij haar via de virtuele wegen flink te kort doet. Mening FOK!ker is volgens mij niet eens capabel om een babbeltje met haar te maken.
Toch vind ik het nog steeds geen reden om Marlijntje af te kraken.quote:Op maandag 1 april 2013 22:10 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
daarom moet je fok ook niet serieus nemen, in elk geval klb niet
het ergste aan haar op die eerste foto vind ik die outfit.quote:Op maandag 1 april 2013 22:11 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Toch vind ik het nog steeds geen reden om Marlijntje af te kraken.
quote:Op maandag 1 april 2013 22:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Nou dan neem ik mijn woorden terug.Ja dat is niet helemaal lekker verwoord, maar vaak komen ze niet uit de lucht vallen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Overigens is dit echt geen "iewl puntige knieen" kwestie, ik ben oprecht uit haar league.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |