Als jouw hypothese klopt dan zou menig FOK!ker zich daar prima in kunnen leven.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Id_do_her het volgende:
Ze nemen zichzelf te serieus omdat ze nooit echt serieus genomen zijn, zoiets zal het wel zijn.
Agreedquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:56 schreef mymoodfentje het volgende:
Dan ben je dus 25 jaar of ouder, de beste 5 jaar komen er aan en dan gaan ze verzuurd zitten doen. Nemen zichzelf veel te serieus, zijn ineens ambitieus en saai omdat "de maatschappij" dat van ze verlangt oid. Gadverdamme, verzuurde trutten zoek een fucking leven. Ze zullen wel allemaal single zijn ofzo want de verzuring slaat al vroeg toe
Dat geldt alleen als je zelf jong(er) bent. Een meisje van 25 zou ik toch echt als jong bloempje classificeren.quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:57 schreef Transmittendus het volgende:
Verzuring op de leeftijd waar je lekker rijp bent.
Als de wereld uit -Supergirls- zou bestaan, klopt dit wel ja.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:04 schreef -supergirl- het volgende:
vrouwen zijn toch nooit goed genoeg dusja..
watquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Als de wereld uit -Supergirls- zou bestaan, klopt dit wel ja.
quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
ja ik ben een turk sorry ik heb een snorquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:23 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ben je een turk ofzo? Gedrocht kun je niet verkleinen.
MIAUW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als je dan die vergelijking wilt maken;quote:Op vrijdag 29 maart 2013 08:25 schreef NomanIW het volgende:
[..]
Vrouwelijke equivalent van een kleffe grillburger van de FEBO. Hemels, als je echt hongerig bent. Anders niet.
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.quote:
Dat wicht is echt wel enorm goed te doen hoorquote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.
Elk wijf met een kut is te doen, de vraag is alleen hoe leuk we dat vinden. Alcohol en zakoverdekop doet al veel om een keer je zaad in het wilde weg te doneren, maar doorgaans heb ik toch wel een redelijke smaak.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:21 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Dat wicht is echt wel enorm goed te doen hoor
Nee.quote:Op zondag 31 maart 2013 20:18 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Ze wordt morgen 30, dan gaat ze ineens van 'eventueel met een kratje goed te doen' naar afgeragde lelijke bloedhond.
Ik vind het serieus een hele mooie dame en ik zou haar ook geven zonder er overvloedig alcoholgebruik aan vooraf te laten gaanquote:Op zondag 31 maart 2013 20:23 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Elk wijf met een kut is te doen, de vraag is alleen hoe leuk we dat vinden. Alcohol en zakoverdekop doet al veel om een keer je zaad in het wilde weg te doneren, maar doorgaans heb ik toch wel een redelijke smaak.
Daarom ga ik liever naar McDonalds dan naar dit topic.
Je hebt gelijk, nu is ze ook al niet te doen.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |