Waarom die edit?quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik ben 19, ik zou liever een volwassen Man willen zijn.
Je mist de grap.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:34 schreef sneeuwtjeem het volgende:
[..]
was gebaseerd op een FOk!er,
had geen zin om te quoten.
Want mensen hebben inderdaad geen (in grote lijnen) vooraf bepaalde tijdsspanne waarbinnen ze hun leven doorbrengen, gecombineerd met fysieke en mentale groei danwel aftakelingquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:41 schreef Knowledge_seeker het volgende:
Dat mensen op basis van de snelheid waarmee de aarde om zijn as draait hun gedrag gaan bepalen is inderdaad wel droevig.
Scherpquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:44 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Want mensen hebben inderdaad geen (in grote lijnen) vooraf bepaalde tijdsspanne waarbinnen ze hun leven doorbrengen, gecombineerd met fysieke en mentale groei danwel aftakeling
Het is gissen of ze dan wel volwassen zijn.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:31 schreef sneeuwtjeem het volgende:
Ik ben 19, ik zou liever een volwassen Man willen. Rond de 23, 24,25,26 .
Het enige magische getal is dat van mijn eigen leeftijd.quote:Op donderdag 28 maart 2013 20:37 schreef Nikmans het volgende:
34 is het magische getal wat mij betreft
Ben zelf 28
Mja het is natuurlijk anekdotischquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:44 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Het enige magische getal is dat van mijn eigen leeftijd.
Goed planquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:47 schreef wenfer2 het volgende:
Laten we vanaf nu picca's posten van 25 verzuurde meiden, of nog niet verzuurde exemplaren.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 03:30 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Die heeft veel op d'r knieën gewerkt zo te zien
Vrouwelijke equivalent van een kleffe grillburger van de FEBO. Hemels, als je echt hongerig bent. Anders niet.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |