Altijd Pinoquote:
Finkersquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:53 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Altijd Pino![]()
Finkers als inspiratie
Maar in de zomer is iedereen in een goede stemmingquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:54 schreef Againzender het volgende:
normaal gesproken zou ik nu 'kansloze kutherrie zeggen'
pas je op?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:56 schreef Pino112 het volgende:
Ook maar eens inschakelen hier in de bus. Voor het eerst sinds vanmorgen ongeveer
Een aangroeiend ijsklontje in een Gordon Bleu zou nergens op slaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut tt
oh en wat een bomvol plaatje in de OP
lig je niet op het strand dan met deze hitte?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef wolfrolf het volgende:
Wat een kut tt
oh en wat een bomvol plaatje in de OP
Dat zou eerder een aanzwellend worstje zijn danquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:58 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Een aangroeiend ijsklontje in een Gordon Bleu zou nergens op slaan
zwellend worstjequote:Op donderdag 28 maart 2013 16:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zou eerder een aanzwellend worstje zijn dan
Badum tsss
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
pas je op?
voor je het weet ga krijg je het warm, kleed je je uit en ga je swingen.
Snelweg, bijna bij Lichtmisquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Je rijdt zo de Backxlaan al op, zeker...
bax streepje shop spam alarmquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Je rijdt zo de Backxlaan al op, zeker...
Over een kwartiertje aan de Balk, ook goed?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:08 schreef minthy het volgende:
[..]
Lijn 83!!![]()
En nee, dat ga ik niet meer redden
Ja, of we gaan bij Lamabal op de koffie, woont ook aardig om de hoekquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:09 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Over een kwartiertje aan de Balk, ook goed?
Ben liever bij jouquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:11 schreef minthy het volgende:
[..]
Ja, of we gaan bij Lamabal op de koffie, woont ook aardig om de hoek
Ja, dat wil bijna iedereen wel natuurlijk. Dat begrijp ik welquote:
quote:
Na het C&S fest..... wat ik me er nog van herinner dan tenminstequote:Op donderdag 28 maart 2013 17:29 schreef ieniminimuis het volgende:
ik vind het een van de geniaalste C&S shows ever!
Iddquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Echt leuk jaiedereen speelt ook mee, briljant
quote:
gmtaquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:34 schreef InTrePidIvity het volgende:
Ironisch genoeg hetzelfde melodietje als wat tegen die meisjes werd gezongen
Nou idd, vorig jaar in Ghana was een stuk koeler!quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:36 schreef Evertjan het volgende:
38 graden in Assen daar wil je dan echt niet zijn
jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:38 schreef Evertjan het volgende:
is the Fresh Prince al langs geweest met Summerime?
Die blouse van Paul Stoelquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:45 schreef Pino112 het volgende:
Oh ik zie nu pas de webcamGeweldig hoe ze erbij zitten daar
quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:45 schreef minthy het volgende:
Wat een vrolijkheid hier, zou er haast de radio weer voor aanslingeren
Terugluisteren dusquote:Op donderdag 28 maart 2013 17:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Gaat niet, ik ben even het huis uit
Pics or it didn't happen, je hebt m'n nummerquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:05 schreef rubbereend het volgende:
best raar om in je speedo radio te luisteren, maar het bevalt wel
ruilen voor meer pindakaas foto'squote:Op donderdag 28 maart 2013 18:16 schreef minthy het volgende:
[..]
Pics or it didn't happen, je hebt m'n nummer
Ja hallooooquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:17 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ruilen voor meer pindakaas foto's
hoiquote:
twitter:wilbertmutsaers twitterde op donderdag 28-03-2013 om 18:19:51Het kan dus wel. Een file op de 5 baans A2. Allemaal op weg naar t strand voor de avondzon vermoed ik #3FM reageer retweet
Moet hij alweer invallen? Vanmiddag hoorde ik hem ook al.quote:
Klopt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:25 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Moet hij alweer invallen? Vanmiddag hoorde ik hem ook al.
Héérlijk met tomaatquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:27 schreef rubbereend het volgende:
komkommers
Maar dan wel eigen gekweekte
jij mag alle tomaat van me hebbenquote:
Wat lief!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jij mag alle tomaat van me hebben
Ik wou vragen of jij de komkommer meeneemt, maar dat zou te dubbelzinnig worden...quote:
die snap ik niet, leg uitquote:Op donderdag 28 maart 2013 18:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik wou vragen of jij de komkommer meeneemt, maar dat zou te dubbelzinnig worden...
Ik vond het een leuke uitzending. Laat het warme weer maar komen. Het liefst tussen de 20 en 25 graden.quote:
Dan moet je wellicht eens naar een betere kapper toe...quote:Op donderdag 28 maart 2013 18:59 schreef Lamabal het volgende:
Ben ik de enigste hier die vind dat als je bij de kapper weg komt dat je haar er altijd verneukt uit ziet?
Nou het komt meestal omdat ze er gel in doen, en het dan in een model doen waar je spontaan van begint te huilenquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:01 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dan moet je wellicht eens naar een betere kapper toe...
Zat er op te wachtenquote:
niet gezien, maar ik vond de eerdere delen ook niet heel boeiend. toch zal ik alle delen nog wel eens gaan zien vermoed ik...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:36 schreef ieniminimuis het volgende:
iemand trouwens breaking dawn part 2 gezien? Is het wat?
Alsin van als je dan de rest wel hebt gezien, moet je deze ook gezien hebben. Of is het zo bar slecht dat het zonde is van die 2 uur?
Allen gezien, want Robertquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:37 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
niet gezien, maar ik vond de eerdere delen ook niet heel boeiend. toch zal ik alle delen nog wel eens gaan zien vermoed ik...
dan kijk ik eerder voor Kristen Stewart...die heeft trouwens wel wat betere films op haar naam staan. Welcome to the Rileys en Adventureland bijvoorbeeldquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:39 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Allen gezien, want Robert![]()
Verhaal is natuurlijk niet erg boeiend.
heb ik ook. ik laat er dus niks meer in smeren. doe ik thuis zelf wel ffquote:Op donderdag 28 maart 2013 19:02 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Nou het komt meestal omdat ze er gel in doen, en het dan in een model doen waar je spontaan van begint te huilen
Hoiquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
allemaal! Sommigen zullen me niet kennen, maar ik ben hier in het verleden vaak en veel geweest en wil jullie even bedanken voor alles! Gewoon, omdat ik van jullie hou!
Bedanktquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
allemaal! Sommigen zullen me niet kennen, maar ik ben hier in het verleden vaak en veel geweest en wil jullie even bedanken voor alles! Gewoon, omdat ik van jullie hou!
Ik ook van jou!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:02 schreef WebHawkjuh het volgende:
Ik kan niet helemaal ontkennen dat je mijn nickname hier na vanavond niet meer tegen gaat komen... neequote:Op donderdag 28 maart 2013 21:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ook van jou!!![]()
Je piept er niet tussenuit toch?
Waarom?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal ontkennen dat je mijn nickname hier na vanavond niet meer tegen gaat komen... nee
Oei... Moet ik me zorgen gaan maken?quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
[..]
Ik kan niet helemaal ontkennen dat je mijn nickname hier na vanavond niet meer tegen gaat komen... nee
Je gaat een Hansje doen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te makenHeb in een ander topic al een beetje uitgelegd hoe en wat:
ONZ / [Radio 49] #3421 Liefde & Alice Cooper
dat vind ik stiekem heel lief en zorgzaamquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:22 schreef minthy het volgende:
[..]
Je gaat een Hansje doen...![]()
Maar serieus; dank voor je uitleg. Ik ben van het type dat wakker gaat liggen als een volslagen vreemde op een vage manier aangeeft afscheid te nemen
Ah oke, jammer manquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:19 schreef WebHawkjuh het volgende:
Je hoeft je geen zorgen te makenHeb in een ander topic al een beetje uitgelegd hoe en wat:
ONZ / [Radio 49] #3421 Liefde & Alice Cooper
Lief van je. Maar eigenlijk is het waanzinnig dom en stom, ik heb wel genoeg aan m'n eigen soresquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:24 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
dat vind ik stiekem heel lief en zorgzaam
Mijn weekend is al voor de helft voorbijquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:50 schreef TradeMarkie het volgende:
M'n weekend is begonnen maar geen stenders om tien uur, beetje jammer hoor...:P
(ts)ja...quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Mijn weekend is al voor de helft voorbij
Hoohooooi!quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef FZN05 het volgende:
Hallo 3FM'ers!![]()
Bij deze nodig ik jullie allemaal uit naar de beste show van StuBru te luisteren, tot 00:00u.
Je mag ook meeposten, graag zelfs: TV / [StuBru #3] Gunther D. _O_
Ik reken op jullie!
Nee. Gewoon nee.quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:04 schreef FZN05 het volgende:
Hallo 3FM'ers!![]()
Bij deze nodig ik jullie allemaal uit naar de beste show van StuBru te luisteren, tot 00:00u.
Je mag ook meeposten, graag zelfs: TV / [StuBru #3] Gunther D. _O_
Ik reken op jullie!
Niet? waarom ?quote:
Timoooooquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:08 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooeeeeeeeeeeeeeedenavond![]()
[..]
Niet? waarom ?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 22:59 schreef FZN05 het volgende:
ANTHEM!!
Nu op StuBru!
TV / [StuBru #3] Gunther D. _O_
haalt het nooit bij de dronken Domien met een oud&nieuw uitzendingquote:
Nickchange of accountchange?quote:Op donderdag 28 maart 2013 23:59 schreef WebHawk het volgende:
Bovenstaande was een minor troll, die zich vooral in ONZ afspeelde. Webhawkjuh gaat inderdaad niet meer posten op FOK! maar dat heeft meer te maken met mijn nickchange
Nickchanges bestaan niet op fok, dus in essentie hetzelfde.quote:
Bestaan wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:05 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Nickchanges bestaan niet op fok, dus in essentie hetzelfde.
Toon me één user met echte nickchange waarbij ook alle posthistory mee is gegaan. En nee, Paultjuhhh en SunChaser zijn het niet.quote:
FB / Verzoek om verandering usernamequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:06 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Toon me één user met echte nickchange waarbij ook alle posthistory mee is gegaan. En nee, Paultjuhhh en SunChaser zijn het niet.
Hm. Puntje. Ik ben voorgelogen! Door yvonnequote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:07 schreef Pino112 het volgende:
[..]
FB / Verzoek om verandering username
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:12 schreef WebHawk het volgende:
[..]
Hm. Puntje. Ik ben voorgelogen! Door yvonneMijn hele leven is een leugen
![]()
De praktijk is natuurlijk dat ik voortaan doorpost onder WebHawkquote:
Ja, dus je wisselt van account.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:13 schreef WebHawk het volgende:
[..]
De praktijk is natuurlijk dat ik voortaan doorpost onder WebHawk
Jep. Mijn FP-rechten zijn overigens wel overgezet.quote:
Koken op dit tijdstip?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:37 schreef minthy het volgende:
Ik ben aan het koken, er zitten 6 flinke tenen knoflook in het gerecht.
Zoenen?
Ik heb het wel eens om 04.30 gedaanquote:
Ik verveelde me en de groenten moesten gebakken worden ivm houdbaarheid. Gelijk maar doorgepaktquote:
Lekker.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:40 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik verveelde me en de groenten moesten gebakken worden ivm houdbaarheid. Gelijk maar doorgepakt![]()
Kan zo de vriezer in, heb ik weer wat te eten op m'n werk.
Is dit hetzelfde als je brood de avond van tevoren smeren?quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Is dit hetzelfde als je brood de avond van tevoren smeren?
Kan niet uitgebreid/vers koken op m'n werk en kant en klare maaltijden komen je de strot uit als je dat 4 avonden moet eten. Nog gezwegen over het zoutgehalte icm m'n bloeddruk. Meest handige optiequote:
Hmm ja oke. Omdat jij het bent.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet uitgebreid/vers koken op m'n werk en kant en klare maaltijden komen je de strot uit als je dat 4 avonden moet eten. Nog gezwegen over het zoutgehalte icm m'n bloeddruk. Meest handige optie
Gewoon kappen met kant-en-klaar maaltijden, die zijn inderdaad zwaar ongezond. Zout, smaakversterkers, te weinig voedingsstoffen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 00:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Kan niet uitgebreid/vers koken op m'n werk en kant en klare maaltijden komen je de strot uit als je dat 4 avonden moet eten. Nog gezwegen over het zoutgehalte icm m'n bloeddruk. Meest handige optie
Ook gewoon aan het werk vandaag?quote:
Yupquote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ook gewoon aan het werk vandaag?
Mooi balenquote:
Daar is mijn oma geboren!quote:
Ja, toen ik -60 jaar was.quote:
WAUW WAUW WAUW!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
Twee bands de hele dag?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:03 schreef themauster het volgende:
De hele dag Beatles en Rolling Stones op Arrow Classic Rock
Datquote:
En datquote:
Heb ik nietquote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik niet
T'is een Opel Astra uit 1997, 5 deurs, weinig op d eteller, lekker goedkoop. En als ik hem zat ben en wat beters heb gevonden kan ik hem gewoon weer terugbrengen(vader van een vriend van me heeft een garage waar ik altijd kom, dus zo heb ik het ff geregeld... een Astra is namelijk niet echt wat ik graag rij maar ik ben het OV naar Zoeterminder meer dan zat
)
Juist maar dan antracietquote:
Dit. Die bakken zijn heerlijk om echt heerlijk te raggen. Boeit jou het, die dingen kosten geen fuck.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist maar dan antraciet
Lekkere ragbak
Nicequote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Juist maar dan antraciet
Lekkere ragbak
Preciesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:58 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Dit. Die bakken zijn heerlijk om echt heerlijk te raggen. Boeit jou het, die dingen kosten geen fuck.
Geen Volvo?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Heb ik niet
T'is een Opel Astra uit 1997, 5 deurs, weinig op d eteller, lekker goedkoop. En als ik hem zat ben en wat beters heb gevonden kan ik hem gewoon weer terugbrengen(vader van een vriend van me heeft een garage waar ik altijd kom, dus zo heb ik het ff geregeld... een Astra is namelijk niet echt wat ik graag rij maar ik ben het OV naar Zoeterminder meer dan zat
)
haha nee die zijn te zwaar vaak (wil een station wagen en de "lichtere" stationwagens zijn de Franse en Fordjes enzo)quote:
True, kost je per maand ook wat minder aan wegenbelasting etc.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:12 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
haha nee die zijn te zwaar vaak (wil een station wagen en de "lichtere" stationwagens zijn de Franse en Fordjes enzo)
Preciesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
True, kost je per maand ook wat minder aan wegenbelasting etc.
Ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
Wat een piramide!!11
Wie gaat Domien vervangen komende week dan? Timur?
Een rebound dus.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:00 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Precies
Mijn Nissan was natuurlijk een erfstuk dus was ik heel zuinig op, dit is gewoon een "tussenauto" en lekker een dagelijks ding voor van A naar B. Als ik wat beters tegenkom, of de reparaties zijn duur, is'ie zo weer weg
Misschien dat zo'n lelijke auto me ook motiveert de Chevrolet wat vaker uit te laten
Jaquote:
mijn stem is wel ongeveer hetzelfde als normaalquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Heb jij net zo'n lage en zwoele stem als ik dat heb?
Hmm. Jammer, anders konden we samen zwoel zijn.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn stem is wel ongeveer hetzelfde als normaal
Volgens het programmaschema op de 3fm site wordt Domien vervangen door Timur.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:20 schreef Pino112 het volgende:
Wat een piramide!!11
Wie gaat Domien vervangen komende week dan? Timur?
meezingen gaat iig nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Hmm. Jammer, anders konden we samen zwoel zijn.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Volgens het programmaschema op de 3fm site wordt Domien vervangen door Timur.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Te veel boomstammen gehad?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:38 schreef ieniminimuis het volgende:
nu hoop ik dat mijn keelpijn zondag over is anders mag ik niet eens naar mijn opa
Echte nederlander.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
en ik hoef geen wifi of andere spannende opsmuk, ik wil goedkoop ov!
Ik zou juist wereldwijde wifi willen, nooit meer afgeknepen worden na overschrijden van je fupquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef ieniminimuis het volgende:
en ik hoef geen wifi of andere spannende opsmuk, ik wil goedkoop ov!
Precies, maar omwille van de tijd wil ik ze nog wel eens halenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 04:20 schreef Lemans24 het volgende:
[..]
Gewoon kappen met kant-en-klaar maaltijden, die zijn inderdaad zwaar ongezond. Zout, smaakversterkers, te weinig voedingsstoffen...
Dat bestaat toch al grotendeels? Heet HSDPA (of het nieuwe 4G/LTE).quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik zou juist wereldwijde wifi willen, nooit meer afgeknepen worden na overschrijden van je fup
Oh wauw, hebben ze dat zelfs netjes aangepast? Ze leren het wel, die programmamakers.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Billy Joelquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:31 schreef Lamabal het volgende:
Hmm. Geniaal nummer dit. Blijft altijd zo fijne meezinger
Hoe wil je verklaren dat je binnenkort in x steden overal WiFi hebt, en je maar één keer hoeft te verbinden?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:17 schreef Sirolf het volgende:
[..]
WiFi is qua techniek gewoonweg niet geschikt voor grote stad/land-dekkende netwerken... om maar niet te spreken van het niet naadloos kunnen wisselen tussen zendmasten.
Bij ons op kantoor hebben we ook tientallen Wifi punten hangen waar je gewoon naadloos van de een naar de andere springt, dat kan dan toch ook op grotere schaal?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:40 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hoe wil je verklaren dat je binnenkort in x steden overal WiFi hebt, en je maar één keer hoeft te verbinden?
Die van mij ook, mooi bagger!!quote:
Idd, bij ons op Windesheim ook gewoon. Moet gewoon werkenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor hebben we ook tientallen Wifi punten hangen waar je gewoon naadloos van de een naar de andere springt, dat kan dan toch ook op grotere schaal?
Jup, dat kan allemaal wel. Maar dan moet je verrekte grote bandbreedte en alles hebben. Hoeveel mensen wel niet op dat kanaal gaan zitten.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
Bij ons op kantoor hebben we ook tientallen Wifi punten hangen waar je gewoon naadloos van de een naar de andere springt, dat kan dan toch ook op grotere schaal?
Dat werkt met je telefoon niet goed, met tablet of laptop beterquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Idd, bij ons op Windesheim ook gewoon. Moet gewoon werken
Nope, hier geen problemen met telefoon.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat werkt met je telefoon niet goed, met tablet of laptop beter
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Die van mij ook, mooi bagger!!![]()
Wil je erover praten?
Iedereen wel.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:49 schreef ieniminimuis het volgende:
krijg bij dit nummer altijd strip neigingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |