Ik ookquote:
Maatregelen nemen om de beperkingen op te heffen? Of denk ik dan te goedkoop?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:44 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
een groot probleem is iig de planning van de Cargo's, omdat er een beperking van het aantal goederentreinen in de tunnel is. De lengte van 2,8 kilometer en de beperkte snelheid waarmee gereden wordt draagt hier flink aan bij
nogal. Ik denk dat de kosten om de beperking niet opwegen tegen de voordelen, tenzij de noodzaak zo groot wordt dat het echt niet anders kan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:17 schreef b2py het volgende:
[..]
Maatregelen nemen om de beperkingen op te heffen? Of denk ik dan te goedkoop?
Ja, de sporen zijn al een tijd geleden weggehaald, maar is het postperron zelf ook weg? Zoals ik al schreef, meen ik me te herinneren dat het postperron er laatst nog was en stond het toen ramvol met rolcontainers.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 01:03 schreef James1988 het volgende:
Voor zover ik weet is de spooraansluiting bij Den Bosch helemaal weg. Gisteren zag ik ook dat van de 3 sporen aan de westkant van het station (perronspoor 7 en doorgaande sporen 8+9) er nog maar 2 over zijn.
postperron zelf is er nog. zijn volgens mij nog geen sloopplannen voor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:36 schreef lyolyrc het volgende:
[..]
Ja, de sporen zijn al een tijd geleden weggehaald, maar is het postperron zelf ook weg? Zoals ik al schreef, meen ik me te herinneren dat het postperron er laatst nog was en stond het toen ramvol met rolcontainers.
Wellicht in de toekomst nog, want volgens de website van ProRail komt er naast de nieuwe fly-over ook nog een brug met weg en fietspad te liggen. Het kan goed zijn dat het postperron dan alsnog moet wijken.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:37 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
postperron zelf is er nog. zijn volgens mij nog geen sloopplannen voor.
In London reden er ook speciale postmetro's, ze hadden tot 2003 een heel eigen netwerk.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef einszweiachtung het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord allemaal over dat perron in Eindhoven. Evengoed toch wel jammer dat het tijdperk post-treinen nu dan toch langzaam aan een eind komt. Denk dat het voor nieuwe generaties maar moeilijk vatbaar is dat postkantoren ooit eigen perrons en treinmaterieel hadden.
is toen ook zo'n hele reportage door wat jeugd geweest die de hele lijn gelopen hebben. Is hier al een paar keer voorbijgekomen geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:40 schreef WhiteJoker het volgende:
[..]
In London reden er ook speciale postmetro's, ze hadden tot 2003 een heel eigen netwerk.
[ afbeelding ]
Haha die zit ik net te lezenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
is toen ook zo'n hele reportage door wat jeugd geweest die de hele lijn gelopen hebben. Is hier al een paar keer voorbijgekomen geloof ik
Tsja, tijden komen en gaan. Het ziekenhuis waar ik vroeger wel eens in gelegen heb is al 20 jaar geleden gesloopt. De basisschool waar ik op heb gezeten zit sinds een jaar of 8 in een nieuw gebouw, het bedrijf waar ik mijn eerste bijbaantje had bestaat niet meer, dat postkantoor bij het postperron in Eindhoven is ook een oude werklocatie van mij en gaat vermoedelijk ook eerdaags tegen de vlakte. De dingen zijn nou eenmaal aan verandering onderhevig. Zo vraag ik me af of de toekomstige generaties nog wel zullen weten wat post is.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:35 schreef einszweiachtung het volgende:
Bedankt voor jullie antwoord allemaal over dat perron in Eindhoven. Evengoed toch wel jammer dat het tijdperk post-treinen nu dan toch langzaam aan een eind komt. Denk dat het voor nieuwe generaties maar moeilijk vatbaar is dat postkantoren ooit eigen perrons en treinmaterieel hadden.
eind 2008 en begin 2009 hield Arriva tussen Leeuwarden en Groningen al een proef met wifi onderwegquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:23 schreef Pino112 het volgende:
Vandaag 3 jaar geleden dat er voor het eerst in NL een trein met WiFi reed.
Mjah oke, dat was een test.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:52 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
eind 2008 en begin 2009 hield Arriva tussen Leeuwarden en Groningen al een proef met wifi onderweg
Voor dat doel waren vijf treinstellen met hotspots uitgerust
waar staat het dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:55 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Mjah oke, dat was een test.
Wiki zegt dat er niet bij.
http://nl.wikipedia.org/wiki/29_maartquote:
je zei?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:01 schreef Pino112 het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/29_maart
2010 - Vanaf station Amsterdam Bijlmer ArenA vertrekt de eerste Nederlandse trein met een internetverbinding voor alle passagiers.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |