Ik bedoelde meer in het blik, met de weersvoorspellingen van komende weekquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Daar hebben ze geen verkrabber voor nodig op sommige punten
het is ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die doelbewust nog niet bekeken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... 0.9 graden hier nu. Ik ben benieuwd of ik het straks op de fiets dan toch nog eens koud ga krijgen in mn jurkje en pumps
Vriend houdt ook niet van rijst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht over jullie gedroomd.Iets met zombies en TM die vreemd was gegaan, omdat z'n vriendin geen rijst wilde eten.
Partnerruil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend houdt ook niet van rijst.
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.quote:
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.
Waarom weet ik dit een beetje
Oh dat zou kunnen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.
Misschien in That 70's show gezien?
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticutquote:
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticut
Doen ze dat dan niet in jouw toko?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Ik doelde op het jaartal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb een Galaxy Tab 2, 7 inch, alleen wifi.
Maar ik gok dat jij wel een grotere wilt?
[..]
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.
Volgens mij heb ik ook wel eens zo'n scene gezien. Zat in een politiefilm of -seriequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Met een Chinese?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht over jullie gedroomd.Iets met zombies en TM die vreemd was gegaan, omdat z'n vriendin geen rijst wilde eten.
je zei trekken, hihiquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.
Misschien in That 70's show gezien?
Met Marion Cotillard.quote:
Ja, nou, dat weet ik dus niet echt. Een kleine lijkt me wel fijn, maar misschien te klein (quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb een Galaxy Tab 2, 7 inch, alleen wifi.
Maar ik gok dat jij wel een grotere wilt?
[..]
kon je niet over een lekker wijf dromen dan?quote:
volgens mij in Columboquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook wel eens zo'n scene gezien. Zat in een politiefilm of -serie
sorry, ik zag andere foto's, hier doe ik het wel voorquote:
Was recenter, Columbo had ik wel onthoudenquote:
soms ben ik net een vrouwquote:
Dit post ik nu op mijn tablet, maar ik kan die foto niet zien. Ik weet niet hoe ik de URL kopiëren. Werkt toch lastig zonder muis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:29 schreef Soempie het volgende:
Veeleisend ben je.
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht is het toch ook...
Foto doet het hier op de laptop ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit post ik nu op mijn tablet, maar ik kan die foto niet zien. Ik weet niet hoe ik de URL kopiëren. Werkt toch lastig zonder muis.
Tsja, Azië hčquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Mark het volgende:
Ik zit aan de Eddie Izzard sinds hij bij College Tour was. Toch maar eens een hele show kijken, binnenkort
Vond dat een vrij heftige film voor de kleintjes vergeleken met 1quote:
quote:(I work as a receptionist in a doctor’s office. There are about 10 people who have been waiting for at least 90 minutes. It’s very quiet. A young man mumbles something. Some people look his way, but other than that no one pays much attention to him. He then starts singing, a little louder…)
Young Man: “Put a gun against his head…”
(Some people chuckle.)
Young Man: “Pulled my trigger…”
(The young woman sitting across from him joins in.)
Young Woman: “…now he’s dead.”
Old Man: “Mama, life had just begun…”
Young man: “But now I’ve gone and thrown it all awaaaay…”
All Three: “Mama, oooooooh! Didn’t mean to make you cry!”
Teenage Girl: “If I’m not back again this time tomorrow…”
All: “…carry on, carry on, as if nothing really matters!”
(By now, everyone in the waiting room has joined in.)
All: “Too late, my time has come! Send shivers down my spine, body’s achin’ all the time!”
(They finish the refrain just as the doctor calls his next patient. Needless to say, that little impromptu performance really brightened my day!)
Mmmm, klinkt goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Ben aan het koken voor vanavond
Vanavond eten we kippensoep vooraf, tonijnsteak, aardappelschijfjes, pastinaak en wortel hoofdgerecht en een chocoladetaart als toetje
Cool, waar heb je dat van?quote:
quote:(My mum is always complaining that my dad never notices after she goes to the salon. This time, when he knows she has just been, he tries a new tactic.)
Dad: “Oh, honey! Your hair looks great! I really like what she’s done with it; the colour is amazing!”
Mum: “I had a facial today.”
Geen idee wat wij vandaag moeten gaan eten. Lotusss volgt een koolhydraat-vrij dieet, ik kan alles eten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Ben aan het koken voor vanavond
Vanavond eten we kippensoep vooraf, tonijnsteak, aardappelschijfjes, pastinaak en wortel hoofdgerecht en een chocoladetaart als toetje
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Zo heerlijk dat ik morgen, zaterdag, zondag en maandag mag werken.
Ach ja heb ik ook wel eens, helaas. Het is niet altijd feest zeg maarquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffffff, er zijn luxe paarden en werkpaarden, ben helaas dat laatste
6 dagen in de week werken begint me eerlijk gezegd wel een beetje te vermoeien, letterlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja heb ik ook wel eens, helaas. Het is niet altijd feest zeg maar
Dát kan ik me heel goed indenken. Ik werk 4,5e dag per week, en vind dat wel al zat. 6 dagen moet ik niet aan denkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 dagen in de week werken begint me eerlijk gezegd wel een beetje te vermoeien, letterlijk.
PostNL hč?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dát kan ik me heel goed indenken. Ik werk 4,5e dag per week, en vind dat wel al zat. 6 dagen moet ik niet aan denken
Kun je niet minder uren werken? Of kan dat niet qua inkomen/vaste lasten e.d.?
Ik ben geen postbezorger, werk er als chauffeur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 1 zomer postbode geweest, werd er doodongelukkig van. Was echt niets voor mij
sorry, moest even van de trein naar huis lopen en aangezien het sneeuwde wilde ik mijn telefoon niet vasthouden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:57 schreef iamredleader het volgende:
Stil hier...
echo... echo... echo...
Ah, dan stel ik me dus niet aan. Heb jaren 6 dagen gewerkt, soms ook 13 dagen achter elkaar. Ben nu helemaal op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
6 dagen in de week werken begint me eerlijk gezegd wel een beetje te vermoeien, letterlijk.
Heb de Samsung Galaxy Tab 2, 10.1, wifi only.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, nou, dat weet ik dus niet echt. Een kleine lijkt me wel fijn, maar misschien te klein (), terwijl een grotere juist misschien onhandig is uiteindelijk.
Wat ik wel weet:
- Android
- wifi + 3g
Schiet op he
Vanaf eerder al. Dacht dat ik me zou vervelen en het niet leuk zou vinden.quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:27 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
vanaf vandaag, of in het algemeen?
Met Lotusss over de webshop?quote:Op donderdag 28 maart 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
Heh, volgende week een functioneringsgesprek. Kan ik gelijk duidelijk maken over de roddel en achterklap binnen ons gebeuren.
quote:
Kan je lekker vroeg aan een "individuele whiskyproeverij" beginnen...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is aan het inpakken voor haar 3-daagse wintersport trip.
Kom niks te kort qua reisjes, maar had graag ook meegegaan om een afdaling te doen. Helaas, dat zal niet meer gebeuren met mijn klutsknie...![]()
Morgen op mijn vrije dag wel om 4.00 uur op om madame naar Schiphol te brengen...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:19 schreef MadMaster het volgende:
Mw. MM is aan het inpakken voor haar 3-daagse wintersport trip.
Kom niks te kort qua reisjes, maar had graag ook meegegaan om een afdaling te doen. Helaas, dat zal niet meer gebeuren met mijn klutsknie...![]()
Morgen op mijn vrije dag wel om 4.00 uur op om madame naar Schiphol te brengen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Donder op man, ik pak gewoon mijn klomp
Niet op dat tijdstip...quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Kan je lekker vroeg aan een "individuele whiskyproeverij" beginnen...
quote:Op donderdag 28 maart 2013 19:25 schreef lubje25 het volgende:
[..]Nee, niet meer aan toegekomen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eddie Izzardquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Mark het volgende:
Ik zit aan de Eddie Izzard sinds hij bij College Tour was. Toch maar eens een hele show kijken, binnenkort
Ik zie het niet?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:13 schreef Soempie het volgende:
Het is vooral grappig als die keurige, cultureel verantwoorde types een kunstwerk bekijken, hummend en knikkend, maar het/ een punt missen.
[ afbeelding ]
Dit schilderij recht van voor blijven bekijken, bijvoorbeeld.
Dat beige vak op de voorgrond is een schedel, als je er op een bepaalde manier voor gaat staan dan kun je het echt zien geloof ik. Nog niet getest, maar een schedel kan ik er wel van makenquote:
Denk dat het strak uitverkocht isquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:25 schreef MaJo het volgende:
Eddie IzzardTreedt binnenkort op in Nederland dus je kunt hem gaan zien
Oh jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Met wat gedoe mijn belastingaangifte opgestuurdMooi voor 1 april
[..]
Dat beige vak op de voorgrond is een schedel, als je er op een bepaalde manier voor gaat staan dan kun je het echt zien geloof ik. Nog niet getest, maar een schedel kan ik er wel van maken
En als het iets anders is: dan zie ik het ook niet
Nope, zijn nog kaarten voor 18 april in de HMH en ook voor Maastricht op de 22stequote:Op donderdag 28 maart 2013 20:57 schreef Mark het volgende:
Is een schedelkun je op Wiki zien: http://en.wikipedia.org/wiki/The_Ambassadors_(Holbein)
[..]
Denk dat het strak uitverkocht is
Zag het, niet echt handig voor mij qua afstand en avondquote:Op donderdag 28 maart 2013 20:59 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nope, zijn nog kaarten voor 18 april in de HMH en ook voor Maastricht op de 22ste
Dacht dat hij alleen naar Maastricht kwam, eens kijken of ik naar de HMH kan![]()
Mja dan houdt het opquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:01 schreef Mark het volgende:
[..]
Zag het, niet echt handig voor mij qua afstand en avond
Ik heb hem inderdaad op Facebook, daarom wist ik dat hij naar Maastricht kwam. Maar de Amsterdam gig had ik ook gemistquote:Op donderdag 28 maart 2013 21:08 schreef Mark het volgende:
Ik ga hem maar eens liken op Facebook, hou ik die optredens wat meer in het vizier
Op DVD te bestellen bij onder meer Play.com, maar ik ben er Vrij zEker van dat de shOws in het geHeel te streamen zijnquote:
V&A / [TK] Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) - Nieuwquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:24 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja, nou, dat weet ik dus niet echt. Een kleine lijkt me wel fijn, maar misschien te klein (), terwijl een grotere juist misschien onhandig is uiteindelijk.
Wat ik wel weet:
- Android
- wifi + 3g
Schiet op he
Andere tijden?quote:
Noem het maar gewoon...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 06:47 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
gewoon, een keer vroeg opstaan, meer niet
Goedemorgen
Ik waardeer opstaan sowieso maar zelden.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waardeer je het normale opstaan weer wat meer. ..
Heb het idee dat ik al een hele dag achter de rug heb, alleen de klok zegt dat dat niet zo is. Wilde net al op pad om wat zaken te halen, maar de winkel is nog niet eens open...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 07:37 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Maar goed dat je mijn baan niet hebt dan
de reizigers zijn toch ook helemaal niet belangrijk voor een vervoersbedrijfquote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:10 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
De NS wil de klantenbeoordeling minder zwaar laten meewegen in de beoordeling van hun prestaties... goh![]()
Die heeft 'm nog niet eens binnenquote:Op donderdag 28 maart 2013 23:47 schreef Mark het volgende:
[..]
V&A / [TK] Samsung Galaxy Tab 2 (10.1) - Nieuw
quote:Op donderdag 28 maart 2013 21:35 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb mijn haar gedoneerd. Twee vlechten van 25 cm eraf.![]()
Er zit nu weer volume in, maar de kapster/stagiaire/leerling kreeg het niet naar binnen geföhnd/geborsteld. Dus nu heb ik eigenwijs haar dat naar buiten springt. Ach, het gaat toch 90% van de tijd in een staart.
inderdaad, dielopen alleen maar te zeuren enzo. Zou het te maken hebben met het feit dat de top van het bedrijf dit jaar geen bonus krijgt omdat de beoordeling te slecht is...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:32 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
de reizigers zijn toch ook helemaal niet belangrijk voor een vervoersbedrijf
Ik zat op mijn telefoon en dat gaat moeilijk dan. Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 22:32 schreef MadMaster het volgende:
[..]
HMH + Eddie Izzard =
http://www.heineken-music-hall.nl/agenda/eddie-izzard-1-1
quote:
You're welcome.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:32 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik zat op mijn telefoon en dat gaat moeilijk dan. Thanks
jij bent al een tijdje wakker zeker?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
You're welcome.
Doe je telefoon voortaan in je handtas of zo, dan is 'ie wat makkelijker te gebruiken...
Brids heb ik ook nog niet gehoord...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:40 schreef Etcetera het volgende:
Brids van Anouk aan het luisteren, voor de eerste keer
We kunnen natuurlijk altijd Ali B. sturen met een modernere versie van 'Kleine Kokette Katinka' of zo...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 10:45 schreef B.ertha het volgende:
Natuurlijk winnen we niet, omdat we denken te kunnen winnen met 'mooie muziek'. Succesvolle muziek zou een Oost-Europees tintje hebben (met veel spektakel) of lijkt een beetje op de dancemuziek die de afgelopen jaren heeft gewonnen.
Amenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef MadMaster het volgende:
Gewoon helemaal kappen met die onzin, gaat nergens meer over...
zonde van het belastinggeld vooralquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef MadMaster het volgende:
mee eensquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:05 schreef MadMaster het volgende:
leuke 1-april grapquote:Op vrijdag 29 maart 2013 11:33 schreef B.ertha het volgende:
Dit is echt beleid ten top
http://www.omroepgelderla(...)twitter#.UVVsQkzhtgg
Wat ben ik blij dat ik daar niet meer woon. Daar moet je nu een flink eind van je huis vandaan parkeren omdat je bewonersvergunning niet geldt van 11-17u. Maar je kunt je dure vergunning ook niet opzeggen want van 9-11u en van 17-23u is hij wel geldig en moet je anders betalen.
Dus als je vrijdag 18u thuis bent mag je je auto neerzetten, voor 11u zaterdag moet je weg zijn en je auto elders betaald neerzetten. Om 17u mag je hem weer terugzetten. Op koopzondag hetzelfde verhaal. Vind je dat vervelend? Dan zet je je auto toch gewoon van vrijdagavond tot maandagochtend op een flink stuk lopen van je huis, tegen vol tarief?
quote:
Wel mooie dingetjes gescoord dan?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:21 schreef _Ophelia_ het volgende:
![]()
Wij waren om 1 minuut voor tien bij Ikea. Geen hond te bekennen op de parkeerplaats maar dat hele restaurant vol.En met vol bedoel ik ook echt vol, met de benen buiten zeg maar. Rest van de winkel zalig rustig overigens.
(Alleen jammer dat het meest minimale rondje toch te veel bleek en mijn enkel, knie en vreemd genoeg pols, nu boos zijn.)
Tof vloerkleed uit de nieuwe Stockholm-serie, staat nog niet online geloof ik. Verder een paar potjes narcissen en een speelprutsding voor Otje.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:24 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Wel mooie dingetjes gescoord dan?
Pootjes omhoog maar nu, en kopjes thee laten aanrukken
Heb je al een blokkendoos gekocht?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:26 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Tof vloerkleed uit de nieuwe Stockholm-serie, staat nog niet online geloof ik. Verder een paar potjes narcissen en een speelprutsding voor Otje.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik heb de mijne nog,en een grote emmer van toen mijn moeder nog klein was.
Eens.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:39 schreef iamredleader het volgende:
Net als lego. Tijdloos met de blokkendoos
Opbellen en terugvragenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:41 schreef _Ophelia_ het volgende:
Dit kleed:
[ afbeelding ]
VInd de kleuren in het echt veel mooier moet ik zeggen.
Lego is naar een nichtje gegaan en nooit teruggekomen. Ik had heel veel.![]()
Ik weet ineens voor wie het playboy abonnement wasquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Binnenkort maar weer eens een nieuwe Lego set voor mij mijn neefje kopen.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet ineens voor wie het playboy abonnement was
Ik gok dat mijn zwager sneller is om dat ding van de mat te pakken.quote:
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:52 schreef Etcetera het volgende:
Criminal mastermind at work
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik geloof niet dat ze die nog hebben.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:44 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Opbellen en terugvragenLego is tof
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:45 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik weet ineens voor wie het playboy abonnement was
[ afbeelding ]
Ik gok een extra vermomming...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:54 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]![]()
Die pens ziet er alleen uit alsof er een kussen onder zit. Sketch?
Dan gaan ze best ver. Ik woon tegen het centrum aan en ik heb twee weken geleden een brief van de gemeente gekregen waar dat ook in stond.quote:
als het geen grap is dan is het wel de waanzin ten top.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:14 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dan gaan ze best ver. Ik woon tegen het centrum aan en ik heb twee weken geleden een brief van de gemeente gekregen waar dat ook in stond.
Lego Star Wars, Millennium Falcon in vol formaat. Eurootje of ¤350 geloof ikquote:Op vrijdag 29 maart 2013 13:43 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Eens.
Binnenkort maar weer eens een nieuwe Lego set voor mij mijn neefje kopen.
Ho, wacht. Het waren twee vlechten omdat mijn haar zo dik is, niet twee vlechten in de lengte.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 09:33 schreef Etcetera het volgende:
![]()
Jij had lang haar zeg
nu ben ik heel benieuwd hoe het staat
![]()
Mijn haar wil ook niet naar binnen 'zitten' hoor, dus dat danst ook lekker op en neer
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho, wacht. Het waren twee vlechten omdat mijn haar zo dik is, niet twee vlechten in de lengte.
Aangezien ik kennelijk blond ben (ik begrijp bovenstaande even niet...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:36 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ho, wacht. Het waren twee vlechten omdat mijn haar zo dik is, niet twee vlechten in de lengte.
Advocaat van de duivel:quote:Op vrijdag 29 maart 2013 14:58 schreef Etcetera het volgende:
20 jaar geeist door OM tegen Jasper S. Da's te weinig natuurlijk, maar maximaal wat ze kunnen eisen.
Slachtoffer verkracht, vermoord en 13 jaar z'n mond gehouden. Mijn onderbuikgevoel zegt dat hij moet rotten in een cel tot hij dood gaat.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:03 schreef Mark het volgende:
[..]
Advocaat van de duivel:
waarom is dat te weinig? De man heeft 1 moord gepleegd
Het is minimaal en het blijft niet liggen, maar ook hier sneeuwt het...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Het fakking sneeuwt hier. Alsof het weer denkt: 'haaaaaaa pasen? Moooooi, tijd voor witte pasen!'
Dat is nagenoeg onmogelijk, dit soort zaken roepen simpelweg emotie op...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:05 schreef Mark het volgende:
Het is inderdaad zaak (en lastig) om zonder emotie ernaar te kijken
Hier ook een beetje, zo nu en dan.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Het fakking sneeuwt hier. Alsof het weer denkt: 'haaaaaaa pasen? Moooooi, tijd voor witte pasen!'
In de voorwaarden:quote:Waardebon voor een parachutesprong met het Experience-pakket of een zelfstandige sprong met de First Jump Course bij Paracentrum Texel (vanaf ¤ 19)
Goedkoopquote:Voor de tandemsprong moet ¤ 244 bijbetaald worden
Voor de First Jump Course moet ¤ 199 bijbetaald worden
Da's bloesem volgens Coen en Sanderquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:06 schreef Etcetera het volgende:
Jij verdient een hele grote bos bloemenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 16:15 schreef LadyBlack het volgende:
Goed nieuws voor IARL mbt de kinderopvangtoeslag
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:10 schreef iamredleader het volgende:
Jij verdient een hele grote bos bloemen![]()
you made my day
Da's al heel wat... Maar je bent echt mijn held van de dagquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:50 schreef LadyBlack het volgende:
Ik heb zojuist een bos mooie bloemen gekocht, vrolijke geledus ik zal aan je denken als ik ernaar kijk
Tja, ik moet zeggen dat je post van laatst allerlei vragen bij me opriep, dus ik ben best nieuwsgierig naar het volledige verhaal, maar dat was wel mooi balen geweest jaquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Da's al heel wat... Maar je bent echt mijn held van de dagals we nu echt "pech" hadden gehad, was de terugvordering ruim 2200 euro geweest
Deal... Voor nuquote:Op vrijdag 29 maart 2013 17:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nee joh, koop er maar 1 voor Tinuviel! Ik heb gewoon een linkje gepost
Jahquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:04 schreef _Ophelia_ het volgende:
En je gaat morgen aan de taart beginnen?
Je bent mijn held als je deze in het roze maakt en durft te serveren.quote:
Nah, ik wil gewoon 1 mooie taart, cakepops vind ik maar gekke dingen...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:16 schreef _Ophelia_ het volgende:
Je kunt ook voor de cake pops gaan.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe ik er nou terecht ben gekomen mag God weten, maar ik zit de uitvaart van Hazes op youtube te kijken
Dodelijk saai...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Hoe ik er nou terecht ben gekomen mag God weten, maar ik zit de uitvaart van Hazes op youtube te kijken
2 Vlechten over elkaar heenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:20 schreef wyccie het volgende:
MM: mijn haar was verdeeld in 2 stukken, maar niet zij-aan-zij zoals bij Pippi. Bovenste en onderste laag.
Was je er bij?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dodelijk saai...
En de dag er na verloor Ajax met 4-0 van Bayern in München. Na afloop van de ceremonie in de Arena zijn we toen namelijk naar München afgereisd, waar ook de Oktoberfeesten bezig waren...
Eerste avond zonder kokkin overleefd met bapao en pastei van de Indonesische toko...
Ja, eigenlijk alleen maar om dat anderen, met wie ik naar München afreisde, dat als verzamelplek/-moment hadden gekozen.quote:
Wel erg crea bea...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:57 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht ook naar inspiratie voor een babytaart voor LB. Eerste hit op google:
[ afbeelding ]![]()
Het haar wordt aangeleverd in vlechten, daarom heeft de kapster het in vlechten gedaan en daar 25 cm van afgemeten. Eén vlecht zou veel te dik zijn geweest om door te knippen, en ik heb verschillende lengtes. Daarom dus op die manier. Nu alles duidelijk?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:56 schreef MadMaster het volgende:
2 Vlechten over elkaar heen![]()
Ik ben al een tijdje uit het haarwereldje, blijkt nu ook wel weer...
Ik vond de levende Hazes tijdens z'n laatste jaren al een drama.quote:
Ah, op die manier. Haardonatie is echt nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het haar wordt aangeleverd in vlechten, daarom heeft de kapster het in vlechten gedaan en daar 25 cm van afgemeten. Eén vlecht zou veel te dik zijn geweest om door te knippen, en ik heb verschillende lengtes. Daarom dus op die manier. Nu alles duidelijk?
ja ik heb verder niks met Hazesquote:Op vrijdag 29 maart 2013 19:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond de levende Hazes tijdens z'n laatste jaren al een drama.
Een zenuwpees die om de 2 songs aan het zuurstof moest en de teksten van de songs, die hij al tig jaar zong, van een autocue moest lezen...
Triest, maar hij was gewoon op en dat dit z'n einde werd, was niet zo verrassend.
Note +1quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:57 schreef Soempie het volgende:
Ik zocht ook naar inspiratie voor een babytaart voor LB. Eerste hit op google:
[ afbeelding ]![]()
Je kunt ze wel aanzetten voor de mobiele lay-out.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:03 schreef TradeMarkie het volgende:
En ik had ook een smiley willen plaatsen maar ik weet die combi's niet uit m'n hoofd en op je tablet kun je ze niet aanklikken
Cakepops vind ik nog wel grappig, cupcakes vind ik maar niks.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 18:22 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Nah, ik wil gewoon 1 mooie taart, cakepops vind ik maar gekke dingen...
Bedoel je van die megaversierde cupcakes? Dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon cupcakes, als in kleine cakejes, daar ben ik een groot fan van.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Cakepops vind ik nog wel grappig, cupcakes vind ik maar niks.
Interessant lijkt me inderdaad het correcte woord ...quote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:51 schreef Etcetera het volgende:
Interessante manier om lenzen in te doen: lens in m'n onderste ooglid, bovenste ooglid omhoog trekken en met een of ander vaag wipje *plop* lens in.
quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:01 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Bedoel je van die megaversierde cupcakes? Dat hoeft voor mij ook niet. Gewoon cupcakes, als in kleine cakejes, daar ben ik een groot fan van.
De helft van de tijd worden die dingen met kant en klare mix gemaakt, een aanzienlijk deel van die versierdozen beseft niet dat een lekker cakeje de basis is en dat het zonder nooit lekker wordt.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]Die dingen. Vooral als je een te droog cakeje krijgt van matig recept met een toef weeďg zoete roze meuk er op. Als het gewoon lekkere kleine cakejes zijn heb ik er geen probleem mee
Ik moest drie keer lezen voor ik door had dat versierdozen verwees naar degenen die de cupcakes maken en niet naar de verpakking waar de mix in zitquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:06 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
De helft van de tijd worden die dingen met kant en klare mix gemaakt, een aanzienlijk deel van die versierdozen beseft niet dat een lekker cakeje de basis is en dat het zonder nooit lekker wordt.
Ach, de verpakking levert vaak ook niet zo heel veel op qua lekkere smaak, dus het mag allebei. (Waarmee ik overigens niet wil zeggen dat het onmogelijk is om iets lekkers te bakken met een pakje, het zal vast wel kunnen)quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:20 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moest drie keer lezen voor ik door had dat versierdozen verwees naar degenen die de cupcakes maken en niet naar de verpakking waar de mix in zit
dat zal ik dan eens doenquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt ze wel aanzetten voor de mobiele lay-out.
Hoe dan? Mij lukt t nietquote:Op vrijdag 29 maart 2013 20:05 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Je kunt ze wel aanzetten voor de mobiele lay-out.
Was even zoeken.quote:
Ja, daar kan ik dan aanklikken dat ik emoticons wil weergeven, maar dan krijg ik alleen de posticons... niet de smileysquote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:53 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Was even zoeken.
Rechtsbovenin naast je UI kun je op je naam klikken, daar zitten de opties ook onder.
ik heb nu alle smileys er weer onder staan hoor.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dan aanklikken dat ik emoticons wil weergeven, maar dan krijg ik alleen de posticons... niet de smileys
Er staan twee opties, post-icons en emoticons, bij mij werkte het ook.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ja, daar kan ik dan aanklikken dat ik emoticons wil weergeven, maar dan krijg ik alleen de posticons... niet de smileys
Potver, wat doe ik dan verkeerd?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 21:56 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
ik heb nu alle smileys er weer onder staan hoor.
geen idee.quote:
geeft niks, zijn vast de hormonenquote:
Of de Tower Bridge.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 15:16 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Lego Star Wars, Millennium Falcon in vol formaat. Eurootje of ¤350 geloof ik
Leuk. Net als deze.quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:29 schreef Nico_S. het volgende:
[..]
Is dit niet meer iets voor jou?
http://www.google.nl/imgr(...)dsp=30&tx=124&ty=112
Neem je wel de juiste bus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:17 schreef Lotusss het volgende:
Gezellige avond gehad met mijn oud-collega's
Nu enigszins tipsy in de bus naar huis.
Slaap lekker.quote:
Ik heb tegenwoordig een hoge dranktolerantie opgebouwd... en ja ik zit in de juiste busquote:
De Vengabus?quote:Op vrijdag 29 maart 2013 22:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik heb tegenwoordig een hoge dranktolerantie opgebouwd... en ja ik zit in de juiste bus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |