abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 9 september 2002 @ 13:45:28 #1
30693 danokorst
ik ben lief, jij niet
pi_5719702
Ja, het zal niet helemaal kloppen. Maar, zo klopt het uitzicht ongeveer. Dit is het zwembad. Was wel aardig. De bar. Dat was het al weer. De rest van de foto's van van landschap enzo. Allemaal hetzelfde.
sign here, here, here, here and here.... and here
pi_5719712
Ik snappetnie
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
pi_5719784
Oke, wees welkom!!

Vergeet je zo niet de planten water te geven,liefst met pokon plantvoeding erin. Anders loop je ff zo weg man, ik vraag je toch gewoon wat. Tjezus zeg, valt me echt van je tegen?

Hee Jeroen,lukt het??Ik ZEG, hee lukt het??? Ja das ziek, das vet!Oh je moet ff spelfouten doen... Neeheee, hehehe...
Ik heb het niet geprobeerd, staat op de doos. Wat een kut toetsenbord is dit zeg....

Oke spelfouten eruit... Nee,ik zie er nog een, jij dan? Ik ook,kijk daar...

Zo goed he??

Dag hoor daaag!
  maandag 9 september 2002 @ 13:53:26 #4
30693 danokorst
ik ben lief, jij niet
pi_5719794
Ik heb toch IDE controllers? Ik heb toch 4 HD's in me PC? Nee, je hebt... Jongen, ik heb de allernieuwste chipset en die kan twee van die serial HD's erop dus kan ik zes apparaten aansluiten!

Ahh zie dat wijf parkeren. Sjonge jonge, als ze nou wat verder doorhaalt. Ja. Beetje blond. Ah geverfd. Superblond? Witblond? Nee, indisch. Die heeft echt geen blond haar. Die van mij zit meer naar de grijs. Ho es! Vette Golf! *VRRRRRR*. Dik bruin hoor. Jajajaja! Dom wijf! Dom wijf! Blooond! Wat doet die rooie nou, die rijdt alleen rond. Nah zij gaat weg, hij blijft staan.

In '94. Interessant zeg. Ah het valt niet mee denk ik.

[Dit bericht is gewijzigd door danokorst op 09-09-2002 13:56]

pi_5719825
De auto werdt gewoon 100 verder opgeblazen! Gaaf man! Connection dat is toch met dubbel n? Zat gewoon een een punt zes motortje in, tuf tuf tuf... Ja echt?? Tuf tuf tuf tuf
Dag hoor daaag!
  maandag 9 september 2002 @ 13:57:21 #6
30693 danokorst
ik ben lief, jij niet
pi_5719843
Kan je trouwens niet zien. Jij bent toch zo weg! Nou ik ben wel goed in achteruit hoor!
  Admin maandag 9 september 2002 @ 13:59:33 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_5719876
Ik weet zo zeker dat swetzz zou zeggen, bagger, slotje.
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')