Ik bedoelde meer in het blik, met de weersvoorspellingen van komende weekquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:36 schreef Etcetera het volgende:
Daar hebben ze geen verkrabber voor nodig op sommige punten
het is ook huilen met de pet op.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:44 schreef Etcetera het volgende:
Ik heb die doelbewust nog niet bekeken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef LadyBlack het volgende:
Hm.... 0.9 graden hier nu. Ik ben benieuwd of ik het straks op de fiets dan toch nog eens koud ga krijgen in mn jurkje en pumps
Vriend houdt ook niet van rijst.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht over jullie gedroomd.Iets met zombies en TM die vreemd was gegaan, omdat z'n vriendin geen rijst wilde eten.
Partnerruil?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Vriend houdt ook niet van rijst.
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.quote:
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Iedereen legt sleutels in een schaal. Aan het einde(?) mag een man een sleutel pakken, en de vrouw die bij de sleutel hoort gaat met hem mee naar huis of hij naar haar huis. Ofzo.
Waarom weet ik dit een beetje
Oh dat zou kunnen!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.
Misschien in That 70's show gezien?
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticutquote:
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef Soempie het volgende:
Grappig die film speelt in 1973, suburban Connecticut
Doen ze dat dan niet in jouw toko?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Ik doelde op het jaartal.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb een Galaxy Tab 2, 7 inch, alleen wifi.
Maar ik gok dat jij wel een grotere wilt?
[..]
Hoezo? Ik ken Connecticut niet echt.
Volgens mij heb ik ook wel eens zo'n scene gezien. Zat in een politiefilm of -seriequote:Op donderdag 28 maart 2013 14:18 schreef lubje25 het volgende:
Heb het ook wel eens op tv/ in een film gezien ja. Niet that 70's show die heb ik nooit gezien.
Met een Chinese?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:01 schreef Soempie het volgende:
Ik heb trouwens vannacht over jullie gedroomd.Iets met zombies en TM die vreemd was gegaan, omdat z'n vriendin geen rijst wilde eten.
je zei trekken, hihiquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:13 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Rete retro! Ik denk dat je het met autosleutels moet doen, en dat de vrouwen dan mogen trekken, de mannen zijn immers eigenaar van de auto.
Misschien in That 70's show gezien?
Met Marion Cotillard.quote:
Ja, nou, dat weet ik dus niet echt. Een kleine lijkt me wel fijn, maar misschien te klein (quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:19 schreef wyccie het volgende:
Etcie, ik heb een Galaxy Tab 2, 7 inch, alleen wifi.
Maar ik gok dat jij wel een grotere wilt?
[..]
kon je niet over een lekker wijf dromen dan?quote:
volgens mij in Columboquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:22 schreef Mark het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik ook wel eens zo'n scene gezien. Zat in een politiefilm of -serie
sorry, ik zag andere foto's, hier doe ik het wel voorquote:
Was recenter, Columbo had ik wel onthoudenquote:
soms ben ik net een vrouwquote:
Dit post ik nu op mijn tablet, maar ik kan die foto niet zien. Ik weet niet hoe ik de URL kopiëren. Werkt toch lastig zonder muis.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:29 schreef Soempie het volgende:
Veeleisend ben je.
[ afbeelding ]
Wat een gedrocht is het toch ook...
Foto doet het hier op de laptop ook niet.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:38 schreef wyccie het volgende:
[..]
Dit post ik nu op mijn tablet, maar ik kan die foto niet zien. Ik weet niet hoe ik de URL kopiëren. Werkt toch lastig zonder muis.
Tsja, Azië hèquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:57 schreef Mark het volgende:
Ik zit aan de Eddie Izzard sinds hij bij College Tour was. Toch maar eens een hele show kijken, binnenkort
Vond dat een vrij heftige film voor de kleintjes vergeleken met 1quote:
quote:(I work as a receptionist in a doctor’s office. There are about 10 people who have been waiting for at least 90 minutes. It’s very quiet. A young man mumbles something. Some people look his way, but other than that no one pays much attention to him. He then starts singing, a little louder…)
Young Man: “Put a gun against his head…”
(Some people chuckle.)
Young Man: “Pulled my trigger…”
(The young woman sitting across from him joins in.)
Young Woman: “…now he’s dead.”
Old Man: “Mama, life had just begun…”
Young man: “But now I’ve gone and thrown it all awaaaay…”
All Three: “Mama, oooooooh! Didn’t mean to make you cry!”
Teenage Girl: “If I’m not back again this time tomorrow…”
All: “…carry on, carry on, as if nothing really matters!”
(By now, everyone in the waiting room has joined in.)
All: “Too late, my time has come! Send shivers down my spine, body’s achin’ all the time!”
(They finish the refrain just as the doctor calls his next patient. Needless to say, that little impromptu performance really brightened my day!)
Mmmm, klinkt goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Ben aan het koken voor vanavond
Vanavond eten we kippensoep vooraf, tonijnsteak, aardappelschijfjes, pastinaak en wortel hoofdgerecht en een chocoladetaart als toetje
Cool, waar heb je dat van?quote:
quote:(My mum is always complaining that my dad never notices after she goes to the salon. This time, when he knows she has just been, he tries a new tactic.)
Dad: “Oh, honey! Your hair looks great! I really like what she’s done with it; the colour is amazing!”
Mum: “I had a facial today.”
Geen idee wat wij vandaag moeten gaan eten. Lotusss volgt een koolhydraat-vrij dieet, ik kan alles eten.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef iamredleader het volgende:
Ben aan het koken voor vanavond
Vanavond eten we kippensoep vooraf, tonijnsteak, aardappelschijfjes, pastinaak en wortel hoofdgerecht en een chocoladetaart als toetje
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef Etcetera het volgende:
Zo heerlijk dat ik morgen, zaterdag, zondag en maandag mag werken.
Ach ja heb ik ook wel eens, helaas. Het is niet altijd feest zeg maarquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:46 schreef ErwinRommel het volgende:
Pffffff, er zijn luxe paarden en werkpaarden, ben helaas dat laatste
6 dagen in de week werken begint me eerlijk gezegd wel een beetje te vermoeien, letterlijk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ach ja heb ik ook wel eens, helaas. Het is niet altijd feest zeg maar
Dát kan ik me heel goed indenken. Ik werk 4,5e dag per week, en vind dat wel al zat. 6 dagen moet ik niet aan denkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
6 dagen in de week werken begint me eerlijk gezegd wel een beetje te vermoeien, letterlijk.
PostNL hè?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Dát kan ik me heel goed indenken. Ik werk 4,5e dag per week, en vind dat wel al zat. 6 dagen moet ik niet aan denken
Kun je niet minder uren werken? Of kan dat niet qua inkomen/vaste lasten e.d.?
Ik ben geen postbezorger, werk er als chauffeur.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:00 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben 1 zomer postbode geweest, werd er doodongelukkig van. Was echt niets voor mij
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |