Die Lunchbox met John Lennon (site ligt er hier uit lijkt het wel...)quote:
slechte deal vind ik datquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:21 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Die Lunchbox met John Lennon (site ligt er hier uit lijkt het wel...)
Hoef je ook geen HJ meer voor me te halen
Pinoquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Zo, practicum 1 vd 2 gehad![]()
.
Zometeen nog eentje van 3u
Take it or leave itquote:
nou vooruit dan maarquote:
Kop op, jong!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:22 schreef Pino112 het volgende:
Zo, practicum 1 vd 2 gehad![]()
.
Zometeen nog eentje van 3u
In dat geval trek ik m'n knuffel terug, dan kan je het ook wel zonderquote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:31 schreef minthy het volgende:
[..]
In dat geval trek ik m'n knuffel terug, dan kan je het ook wel zonder
Kan per ongeluk zijn, dat is mij ook vaak genoeg gebeurd al klooiend met m'n mobielquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:33 schreef ieniminimuis het volgende:
gaat een jongen die ik helemaal niet ken, mij ten vriend vragen op fb![]()
we hebben maar liefst 1 gemeenschappelijke vriend (iemand die ik ook helemaal niet goed ken)
Verwijder ze weer dan.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
grootste fout uit mijn leven; familie toe voegen op fb.
Mijn moeder spamt me dood op fb in de chat. En maar afvragen wrm ik altijd offline sta.
En dan totaal onnuttige of voor de hand liggende vragen stellen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:36 schreef minthy het volgende:
[..]
Gossie!!![]()
Alsnog een hele dikke pakkerd dan
Gewoon zeggen dat je dat vervelend vindt is geen optie?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:39 schreef ieniminimuis het volgende:
grootste fout uit mijn leven; familie toe voegen op fb.
Mijn moeder spamt me dood op fb in de chat. En maar afvragen wrm ik altijd offline sta.
En dan totaal onnuttige of voor de hand liggende vragen stellen.
het is meer dat ik ook whatsapp heb en een telefoon. En dan heb je iets het weekend van te voren afgesproken en dan gaat ze nog halverwege de week om bevestiging vragen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:45 schreef minthy het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat je dat vervelend vindt is geen optie?
Het maakt me geen zak uit, er wordt zoveel tegen me aangekletst via chat
Moedersquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is meer dat ik ook whatsapp heb en een telefoon. En dan heb je iets het weekend van te voren afgesproken en dan gaat ze nog halverwege de week om bevestiging vragen.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder volgt mij ook op FB. Had er gisteren aan de telefoon, zij zo van: 'goh, niet zo handig hoor, een collega van zn fiets rijden!'
Krijg je als je dat soort dingen op FB zet
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:52 schreef Againzender het volgende:
Mijn moeder volgt mij ook op FB. Had er gisteren aan de telefoon, zij zo van: 'goh, niet zo handig hoor, een collega van zn fiets rijden!'
Krijg je als je dat soort dingen op FB zet
is 'ie er danquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?
Zeker, speciaal voor dit topic. Moet Minthy dan even regelen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie er dan
sorry, beetje een FB n00b
nog cooler dan dit forumquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:55 schreef Againzender het volgende:
[..]
is 'ie er dan
sorry, beetje een FB n00b
Heeft dit forum een eigen fb pagina?quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:54 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Wil je ook in onze uberhippe FB-groep?
Een groep jaquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:56 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Heeft dit forum een eigen fb pagina?
Ik zie de groep gewoon hoor..quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Je mag mij je Facebook dm'en als je bij de groep wil. Je wordt dan vriendjes met mij (oh joy!!), ik sleep je er dan in. De groep is geheim en niet zichtbaar voor anderen
Bedankt. DM is onderweg.quote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
Je mag mij je Facebook dm'en als je bij de groep wil. Je wordt dan vriendjes met mij (oh joy!!), ik sleep je er dan in. De groep is geheim en niet zichtbaar voor anderen
Herkenbaar, ik had het laatst in een volle kantinequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, zojuist bijna geëlektrocuteerd door de auto. Midden in het centrum met een gilletje uit m'n auto gesprongen. Chanant
Statisch geladen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Godsamme, zojuist bijna geëlektrocuteerd door de auto. Midden in het centrum met een gilletje uit m'n auto gesprongen. Chanant
Wel zo'n lekker hoog gilletje neem ik aan?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Nee, zo'n Ekdom soundboard gil: AAARRHHHquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:27 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Wel zo'n lekker hoog gilletje neem ik aan?
Jup, hoorde zelfs een knalquote:
quote:
ik ga het eens proberenquote:Op donderdag 28 maart 2013 12:59 schreef minthy het volgende:
ik had hem pas na 2 minuten doorquote:
Ik had het met de kraamhulp van m'n zus. Meisje van mijn leeftijd, geef haar een handje, toen sloeg letterlijk de vonk overquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:26 schreef henkde_j het volgende:
Neequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef Lamabal het volgende:
is T-mobile een beetje een goede provider?
Ik hoor er veel gemekker overquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:45 schreef Lamabal het volgende:
is T-mobile een beetje een goede provider?
Whehe inkoppertje laten schietenquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:46 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik had het met de kraamhulp van m'n zus. Meisje van mijn leeftijd, geef haar een handje, toen sloeg letterlijk de vonk over
Wou ik ook zeggen, maar de opmerking kwam te laat m'n hoofd binnen helaas
Hiquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor er veel gemekker over![]()
Ik heb zelf HI, nooit klachten
Matig bereik. Zeker in Noord-Nederlandquote:
Ja ik baalde er zelf ook vanquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:47 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Whehe inkoppertje laten schieten![]()
De vonk schiet tussen m'n vriendin en mij de laatste weken ook over. Bloed irritant
Ah oke. Naja woon zelf in drenthe maar goed.quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:48 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Matig bereik. Zeker in Noord-Nederland
Omgeving rond Smilde is een zwart gatquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah oke. Naja woon zelf in drenthe maar goed.
Abbo's tegenwoordig zijn zo verlept duur en allemaal lease telefoons
Een soort Bermuda driehoek voor telefoonsignalen?quote:Op donderdag 28 maart 2013 13:51 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Omgeving rond Smilde is een zwart gat
Drenthequote:Op donderdag 28 maart 2013 13:50 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ah oke. Naja woon zelf in drenthe maar goed.
Abbo's tegenwoordig zijn zo verlept duur en allemaal lease telefoons
Misschien dat ik er ooit wel eens bij wilquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:58 schreef minthy het volgende:
Zijn er nog meer mensen die bij de Facebookgroep willen? Ik ben nu bezig
Dat lijkt me tof, je hebt m'n dmquote:Op donderdag 28 maart 2013 13:59 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Misschien dat ik er ooit wel eens bij wil
Ik denk er nog even over naquote:
quote:
Een Drents dorp zonder hertenkamp met lama's?quote:
Is goed, dat soort zaken moet je ook niet overhaastenquote:
het is allemaal de schuld van Wolfje!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Haal die twee NOOITNOOITNOOIT door elkaar
Ik had laatst een condoom om een boom heen gedaanquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Haal die twee NOOITNOOITNOOIT door elkaar
Altijd. Jammer, want het is verder zo'n leuk jong...quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:14 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het is allemaal de schuld van Wolfje!
En nu is je vriendin zwanger?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik had laatst een condoom om een boom heen gedaan
Verdomme Minthquote:
Geef hem de volgende keer bloembollen, dat scheelt jou weer werk.quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef MarijeH het volgende:
Onze hondHij heeft net een hoes van een kussen in de tuin begraven.
Honden zijn tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:27 schreef MarijeH het volgende:
Onze hondHij heeft net een hoes van een kussen in de tuin begraven.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:29 schreef alors het volgende:
[..]
Geef hem de volgende keer bloembollen, dat scheelt jou weer werk.
Waar in drenthe kom je graag?quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik woon tegen de grens, kom er graag
Geniaal, we hebben hier in de buurt wel lama's rondlopenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
[..]
Een Drents dorp zonder hertenkamp met lama's?
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
Heb zin om te schijten maar t wil niet
Eigenlijk overal welquote:
zometeen wordt Anouk gedraaid, komt helemaal goedquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:31 schreef wolfrolf het volgende:
Heb zin om te schijten maar t wil niet
dat dus!!quote:
Daar kom ik ook altijdquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk overal wel![]()
Er woont veel familie rond Diever/Dwingeloo/Smilde.
Ah, zeer dichtbij!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:32 schreef minthy het volgende:
[..]
Eigenlijk overal wel![]()
Er woont veel familie rond Diever/Dwingeloo/Smilde.
Zeker mooi daarquote:
-_________-. Hahahahaah. Ik woon heel dichtbij hoogeveenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:44 schreef minthy het volgende:
[..]
Zeker mooi daar![]()
Ik woon zelf in de buurt van Hoogeveen/Zuidwolde
OMG, wat eng!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:47 schreef Lamabal het volgende:
[..]
-_________-. Hahahahaah. Ik woon heel dichtbij hoogeveen
Handig ook, de kozijnen kunnen wel weer een verfbeurtje gebruikenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je iemand hebt om mee te schuren kan het best leuk zijn
Ik dm je evenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:49 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Ja dit ja. Ik denk dat als je het gokt het nog goed hebt.
hout schuren altijd leukquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:49 schreef minthy het volgende:
[..]
Handig ook, de kozijnen kunnen wel weer een verfbeurtje gebruiken
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Als je iemand hebt om mee te schuren kan het best leuk zijn
PEDO-alert!quote:
Je gaat gewoon de stad in dit weekend ja!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Speeddaten is geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen(vrouwen wisten niet dat ik kwam natuurlijk
).
Geen verhalen dus maandag, sorry
Aaah, kut!!quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
Speeddaten is geannuleerd wegens te weinig aanmeldingen(vrouwen wisten niet dat ik kwam natuurlijk
).
jammer zowel voor jou als voor onsquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:53 schreef SilentChaos het volgende:
).
OKquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:54 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Je gaat gewoon de stad in dit weekend ja!
Nee, heb al andere plannenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OK
Kom je naar DH, we moeten nog steeds een biertje doen
quote:Op donderdag 28 maart 2013 14:56 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nee, heb al andere plannen
Een keer een biertje doen is prima
Jij wilt ook met iedereen biertjes doenquote:Op donderdag 28 maart 2013 14:55 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
OK
Kom je naar DH, we moeten nog steeds een biertje doen
Als ik maar bier kan drinkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij wilt ook met iedereen biertjes doen
Nouja, vriend..quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik maar bier kan drinken
Maar henkie en ik hebben een gemeenschappelijke vriendMijn vader
(die overigens vandaag jarig is
)
Thanksquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Nouja, vriend..![]()
Feliciteer hem maar!
Zuipschuitquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:01 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Als ik maar bier kan drinken
Maar henkie en ik hebben een gemeenschappelijke vriendMijn vader
(die overigens vandaag jarig is
)
Thanksquote:
Vraag mij af of hij mij kan herinnerenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:02 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks![]()
als ik eraan denk zal ik het doen
Als ik foto's laat zien meestal welquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Vraag mij af of hij mij kan herinneren
quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:03 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Thanks
En ieder z'n hobby, schoorsteen
Welkom op Fok!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Alcohollisten en kettingrokers. Waar ben ik beland?
even wachten! Ik ben geen vegetariër! Ik eet ook gewoon vlees, alleen niet zo vaak!quote:
Ik bedoelde helemaal geen sneeuwquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:10 schreef ieniminimuis het volgende:
sneeuw![]()
Is het toch nog een Witte Donderdag. Nou bedankt hoor SC voor het langsbrengen.
Ook dat sla ik maar overquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:14 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ] Fuck the Harlem Shake. We gaan Kamehameha'en
http://www.froot.nl/postt(...)nd-is-de-kamehameha/
dus jij staat niet hier op het dak en sneeuwvlokjes naar beneden te gooien?quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:16 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik bedoelde helemaal geen sneeuw
Wat een helquote:
Gebruik een vork, heb je in één keer 4 krassenquote:
kijk, een e extra kan al veel verschil makenquote:
*boksje terug*quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:39 schreef Lamabal het volgende:
[..]
Same here.
*Geeft ik denk dat ik ziek word boks*
Nog steeds tergend kut hoorquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk, een e extra kan al veel verschil maken
Kusjequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kijk, een e extra kan al veel verschil maken
Tofquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:40 schreef SilentChaos het volgende:
*KRAS* maar dan met een vork, goede tips zijn er om op te volgen
Ja tuurlijk. 1tje was door gegaan hequote:Op donderdag 28 maart 2013 15:43 schreef ieniminimuis het volgende:
Een luisteren of er vandaag net zulke sukkels in de quiz zitten als gisteren
neem ook een relatief onbekend instrumenten en maak er ook zoveel mogelijk herrie mee!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:49 schreef SilentChaos het volgende:
Zijn ze weer hoor
Ik ga ook een trucje uitmelken denk ik... ik ken alleen geen trucjes
Een turkse luid ofzoquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neem ook een relatief onbekend instrumenten en maak er ook zoveel mogelijk herrie mee!
klinkt als een top idee!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een turkse luid ofzo
Of een Hurdy Gurdy (Draailier)
Betaal je dan ook 20% mee aan de draailier? (die dingen zijn ongeveer 1000 euro)quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:52 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
klinkt als een top idee!
ik wil 20% van de opbrengst voor dit idee!
wat een herrie maakt dat dingquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Betaal je dan ook 20% mee aan de draailier? (die dingen zijn ongeveer 1000 euro)
Draailieren zijn vetquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
wat een herrie maakt dat ding
zou wel geniaal zijn! Dubstepbeat eronder en je hebt een hit te pakken!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Draailieren zijn vet
Ik ga er nog meer herrie uit laten komen want ik zet gewoon ene dikke elektromotor erop
het is meer om te jankenquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:56 schreef Againzender het volgende:
ah, wie moest er nog schijten? hier is de oplossing!
MWOP MWOP MWOP!quote:Op donderdag 28 maart 2013 15:57 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
zou wel geniaal zijn! Dubstepbeat eronder en je hebt een hit te pakken!
mag je dan ook geen kinderen als je ze 6 weken na de geboorte brengt naar de kinderopvang en ze weer ophaalt als ze 12 zijn bij de BSO?quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
Jezus zeg, let op je kind!!
Sommige mensen zouden ze een geschiktheidstest af moeten nemen voordat ze kinderen krijgen...
Nou dat sowieso ja....quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:04 schreef minthy het volgende:
Jezus zeg, let op je kind!!
Sommige mensen zouden ze een geschiktheidstest af moeten nemen voordat ze kinderen krijgen...
Ik pleit al jaren voor meer mondharp muziek op de radioquote:Op donderdag 28 maart 2013 15:50 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
neem ook een relatief onbekend instrumenten en maak er ook zoveel mogelijk herrie mee!
6 weken is wel erg vroegquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mag je dan ook geen kinderen als je ze 6 weken na de geboorte brengt naar de kinderopvang en ze weer ophaalt als ze 12 zijn bij de BSO?
voeg je bij SC zijn band!quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor meer mondharp muziek op de radio
Dan moeten er nog wel keelzangeressen bijquote:
ja, je hoort alleen maar Peter Framptonquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Ik pleit al jaren voor meer mondharp muziek op de radio
het word een onbekende/niet vaak gebruikte muziekinstrumentenband met een dubstepbeat.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Dan moeten er nog wel keelzangeressen bij
Als je alleen daarvoor kinderen op de wereld zet niet nee. Vind ik dan...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mag je dan ook geen kinderen als je ze 6 weken na de geboorte brengt naar de kinderopvang en ze weer ophaalt als ze 12 zijn bij de BSO?
weg met de Vinex wijkenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je alleen daarvoor kinderen op de wereld zet niet nee. Vind ik dan...
hoorde laatst overbuurvrouw, met 1 kind, zeggen: Nee, ik wil geen tweede, dan kan ik mijn carriere vergetenquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef minthy het volgende:
[..]
Als je alleen daarvoor kinderen op de wereld zet niet nee. Vind ik dan...
Dit kan er prima bijquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
het word een onbekende/niet vaak gebruikte muziekinstrumentenband met een dubstepbeat.
Da's onzin, in mijn beleving bestaat er geen onderlaag. Als je lager geschoold bedoelt vind ik het nog meer onzin...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:06 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Nou dat sowieso ja....
Het ergste is dat over het algemeen de onderlaag van de bevolking zich nog het meeste voortplant
dat riepen mn vader en ik al toen Utrecht ons weg wilde hebben uit hun geplande Vinex wijkquote:
quote:
mijn ouders wonen ook in zo'n wijk (niet geheel vrijwillig, lage huurprijzen) en elke ochtend ziet mijn moeder ze weer: de moeders die zich haasten om om 7 uur! hun kinders na de BSO te brengen en ze weer racend op te halen rond 5 uur. En dan op zaterdag met de hele familie naar de AHquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:10 schreef Againzender het volgende:
[..]
dat riepen mn vader en ik al toen Utrecht ons weg wilde hebben uit hun geplande Vinex wijk
Ernstig...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef Againzender het volgende:
[..]
hoorde laatst overbuurvrouw, met 1 kind, zeggen: Nee, ik wil geen tweede, dan kan ik mijn carriere vergeten
Ik zit nog lekker 32 uur te werken totdat de jongste naar school gaat, dan zien we wel weer.
Nee dat bedoel ik nietquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:09 schreef minthy het volgende:
[..]
Da's onzin, in mijn beleving bestaat er geen onderlaag. Als je lager geschoold bedoelt vind ik het nog meer onzin...
Datquote:
Dank je, ik voelde me even zwaar op m'n spreekwoordelijke pik getraptquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef SilentChaos het volgende:
Nee dat bedoel ik nietOpleiding staat los van iemands intelligentie en functioneren in de maatschappij
Je zei pikquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Dank je, ik voelde me even zwaar op m'n spreekwoordelijke pik getrapt
dat zie ik maar als bevestigingquote:
Kreeg het even niet meequote:
quote:
Er was een kind bij de kassa die vroeg of hij voor Sander mocht, hij had paaseitjes en aardappelkroketje in zijn hand, dus Sander vond dat prima. Toen haalde hij daarna zijn hele rugzak leeg die vol zat met andere boodschappen.quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Kreeg het even niet mee![]()
Wat was er?
Wat jij wil, jongen. Wat jij wil...quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:15 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat zie ik maar als bevestiging
Ohquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Er was een kind bij de kassa die vroeg of hij voor Sander mocht, hij had paaseitjes en aardappelkroketje in zijn hand, dus Sander vond dat prima. Toen haalde hij daarna zijn hele rugzak leeg die vol zat met andere boodschappen.
Hoelang ken je me al? Hoezo schrik je daarvan?quote:
ik haast mij ook 's ochtends om op school te komen, maar ik ben gelukkig voor mijn omgeving met de fietsquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:12 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
mijn ouders wonen ook in zo'n wijk (niet geheel vrijwillig, lage huurprijzen) en elke ochtend ziet mijn moeder ze weer: de moeders die zich haasten om om 7 uur! hun kinders na de BSO te brengen en ze weer racend op te halen rond 5 uur. En dan op zaterdag met de hele familie naar de AH
Hier heb je een vorkquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:18 schreef minthy het volgende:
[..]
Hoelang ken je me al? Hoezo schrik je daarvan?
Zoveel vragen...
had er eentje van mij kunnen zijnquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
Er was een kind bij de kassa die vroeg of hij voor Sander mocht, hij had paaseitjes en aardappelkroketje in zijn hand, dus Sander vond dat prima. Toen haalde hij daarna zijn hele rugzak leeg die vol zat met andere boodschappen.
*BLIEP*quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:20 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben al een streepjescode, dus fuck you!!
Gênant soms, als je langs zo'n scanapparaat loopt. Laatst was ik ¤0,39.quote:
Perfecte timingquote:Op donderdag 28 maart 2013 16:31 schreef remcoP het volgende:
"Ik heb wat gevraagd, van mosterdzaad!"
Ik ook!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.know'm sayin?
word? word.
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
Alles uit, behalve de radio!quote:
quote:Op donderdag 28 maart 2013 16:44 schreef alors het volgende:
[..]
Ik ook!Dat speelt hier ook wel een rolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Dat wordt wel een hele lange striptease showquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |